Justin zou Nikki heten als hij een meisje zou zijn maar nu vind ik die naam niet leuk meer. Voor een jongen zou ik het wel weer weten maar een meisjesnaam hadden bij justin al moeite mee en dat zou nu ook weer zijn
ja dat klopt. vind de naam ook nog wel leuk maar niet voor een evt tweede. jongens namen vind ik gewoon makkelijker trouwens. Kweet niet...had ook echt gehoopt dat justin een jongen zou zijn (dacht trouwens dat het een meisje zou worden hoor) omdat ik meer een jongens moeder ben, tenminste in mijn ogen dan! Maar nu zou ik een meisje ook wel leuk vinden. dan heb je van alles wat!!
Ik had eigenlijk verkeerde foto's gebruikt... het zijn een soort luchtbellen, maar dat blijkt nu niet zo goed 8)
Wij waren er beide keren qua jongensnamen ook sneller uit dan qua meisjesnamen . Wij dachten alletwee beide keren dat we een meisje kregen, mijn gevoel zei dat ook echt
ja, da's heel maf ... de eerste keer riep ik ook heel verbaasd "een JONGETJE????" , bij Joost wisten we het .
naam van het beebje van kk hint begint met een m LK - Mirthe Nikcyz - Michelle Ingrid310 - Milou Ramoontje - Meike ling - Maaike ML - Megan