Tja, het valt niet mee inpakken. En wat kom je dan veel tegen he? Een verhuizing is ook goed voor eens flink de bezem door het huis te halen.
Ik hoop voor jou dat hij/zij zich gewoon keurig op tijd meld!!!! Dus brusje van Marin: OVER EEN WEEK MAG JE KOMEN!!! (en dan hoop ik dat ik van iemand een sms mag ontvangen )
Ik bel bedrijven op voor een opdrachtgever. Daar maak ik afspraken voor. bv een schoonmaakbedrijf. Zij geven mij de opdracht bedrijven en scholen te bellen om een afspraak te maken voor een offerte op basis van hun wensen. Voor zo'n afspraak krijg ik dan 52 euro. En zo nog met meerdere bedrijven. Op zich een hele goeie en gerichte "reclame" voor een bedrijf waarbij je direct bij de juiste persoon terecht komt. Ik heb al proefgedraaid en maakte gemiddeld genomen 1 afspraak per 1,5 uur...
Weet je, het zijn al die losse dingetjes die me nu irriteren dat ze er nog staan of in een la liggen (mijn kleren enzo, heb ik zo in een doos gedaan, da's 't werk niet) .... Nou dat heeft vooral Pat moeten doen, ik ben niet zo bewaarderig ....
Yup, echt superlekker... En kan het ook zelf indelen hoe ik dat wil. Jah dan wel alleen overdag doordeweeks, maar het is behoorlijk flexibel...
Ach valt wel mee hoor ....kom je gezellig in België wonen, daar zijn de huizen iig goedkoper ... de luiers wel duurder maar daar heb je tegen die tijd vast geen last meer van
Dit weekend gaan we naar de camping, maandag staat de verhuizer op de stoep. Dan zitten we tot eind september op de camping en daarna mogen we in het huis van vrienden "logeren" (ongeveer de hele maand oktober , en dan hebben we waarschijnlijk wel internet ). 1 oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis!
En dan verhuis je je bedrijfje naar België ... met alle gunstige gevolgen vandien (kinderbijslag enzo )
Hebben jullie een leuke naam voor het "bedrijf"? Stuur nu m'n facturen uit op Marjolein Telemarketing, maar das ook niet alles