Hadden jullie maar nooit een kind gekregen Het is irritant ja, ik merk dat mijn schoonmoeder en moeder ook vaker langskomen en daar ben ik ook niet altijd blij mee.
knap dat je je al zolang inhoud.. ik was echt allang tegen het plafond gesprongen.. maar jah misschien ben jij te aardig? ik zeg rustig tegen mn schoonmoeder nee dank je.. verteld ze dat ze dus maandags langs wou komen (toen novalie geboren was) om 11 uur.. om te kijken hoe het ging in het ziekenhuis.. dus ik zeg gewoon gelukkig heb je dat niet gedaan, dat had ik niet leuk gevonden tjah.. als je niet duidelijk bent, misschien heeft ze wel niet eens door dat jij het zo vervelend vind?
oww mn moeder vind ik nog niet zo`n ramp, die komt echt niet vaker dan 1 x in de week.. moet ook niet veel vaker dan krijgen we ruzie en mn schoonmoeder is op dit moment vrij rustig.. weet niet hoe het kan, maar ze is al 2 wkn niet "zomaar" langs gekomen, heeft ineens begrip voor onze dingen, als wij dingen anders doen dan haar gedachten, gaat ze dr niet tegen in.. ik vertrouw het niet helemaal..
ben ik ff blij dat mijn schoonouders in tilburg wonen. die zoeken ook alleen nog maar kontakt omdat nikita er is. heb t soms ook wel eens gezegd tegen jeroen dat t lijkt dat ze, als ze langs komen, alleen nog maar voor nikki komen. geen prettig gevoel. en mijn ma die woont in almere en die gaat morgen oppassen maar die doet t gelukkig zoals t hoort. intresse tonen in iedereen die hier woont.
ik wil ook geen ruzie.. maar ik wil wel gelukkig zijn! en t is ons kind, en wij bepalen en wie dat niet accepteerd heeft gewoon pech. t is ook in haar voordeel dat er geen ruzie is, en ik vind dat je wel aan moet kunnen geven als iets gewoon echt niet leuk meer is. als zij dan boos word? als jij het netjes en vriendelijk hebt aangegeven, heeft zij een tekort koming niet jij.
Zij had vroeger vast ook geen belang dat haar ouders of schoonouders heel vaak langs kwamen, dat kan je gewoon zeggen lijkt mij hoor. Dag dames Wat hebben jullie wer veel getypt . Hier is alles goed. Vanmorgen ontslag genomen op mijn werk en contract getekend voor nieuwe baan per november. Vanmiddag even naar big city Winschoten 8). Dus druk, druk, druk
kan ik moet het eerst zien en dan geloven.. maar sinds ik me heb voor genomen dat ik het gewoon niet meer doe, dat ik mijn ding doe, en als het haar niet zint ze pech heeft, en ik dr ook wat van zeg, me niet meer door haar op mn kop laat zitten. heeft ze eigenlijk niks meer gedaan wat ik vervelend vind.. misschien is mn houding veranderd? ik weet het niet.
ik heb aangegeven dat ik vanmiddag nog meer wilde doen en zij had het er niet over.... eindelijk een schoonmoederarm dagje (qua bezoek dan)