Hee Essie, hoe gaat het met jou en Merel? We hebben een beginletter gekregen en zijn nu aan het raden. Het begin met een M... Dat getuigt al van smaak, vind je niet?
Dames, ik ga ook op bed! Slaap lekker en tot een volgende keer. Essie, veel plezier in Gent! ML, succes bij de kvk!
Dat getuigd zeker van smaak, dat kunnen er van hier nu aanwezig in elk geval 3 beamen! Met mij en Merel gaat het lekker. Alleen Merel is niet helemaal in haar hum. Vandaag en gisteren wisten ze op het KDV ook helemaal niet meer wat ze met haar aan moesten. Ze kennen haar absoluut niet zo. Verder zijn er nu in 2 dagen 2 tanden tegelijk door en dat verklaard weer waarom haar mondje weer steeds roder was de laatste dagen. En ze klimt en klautert echt overal op en af. Inclusief de trap die ze dus helemaal zelfstandig op en af kan. Hoe is het met jullie? Het aftellen gaat langzaam beginnen.
Arme Merel. Het is ook niet niks, 2 tanden in 2 dagen. hopelijk gaat het nu weer de goede kant op. Zo, wat knap van haar. Marin komt alleen de trap op. Als ze naar beneden zelfstandig zou gaan, krijgen we grote ongelukken.. Hier gaat het goed. We zijn idd aan het aftellen. Ik ben heel nieuwsgierig naar onze uk!
Nou, ben meer een freelancer, dus werk op opdrachtbasis, maar je werkt idd voor jezelf als freelancer..
ga er 1 in bad doen!! hij staat maar om me heen te draaien en de laptop te mollesteren!!! grrr fijne dag!!
laat je niet gek maken hè een verhuizing is al stressvol genoeg en je moet 2x is er niet ng iemand die kan helpen (familie?)