Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    oh ja hier 'rent' ie ook af en toe hoor

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    oei boos? das minder. nikita ligt nu al vanaf 12.00 uur in bed ben benieuwd wanneer die wakker wordt. heb een uitstekend schema gevonden om haar vroeg in bed te laten slapen dus om 15.00 uur maak ik haar toch wakker voor een boterham

3. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    leuke foto's van may!

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ah hey gezellig:D hoest ie er voor de rest mee?

5. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    hoe is jou schema nu dan?

ja leon wilde dat ik de hal nog deed poetsen, hij zij van loop je even mee dan laat ik je zien hoe ik het wil. Dus ik mee lopen met zo'n ;) gezicht. Hij zo van ja dan moet je dit zus en dat zo. Dus ik weer terug naar de was (die was ik ondertussen op aant hangen buiten) en hij zo van wat is er, ik zo van niks. hij weer van jawel ik zie het toch. nou uiteindelijk toch maar gezegd, omdat leon altijd zegt dat ik dingen vaak opkrop inplaats van dat ik het meteen zeg. Dus nu zeg ik wat er aan de hand is (dat ik dus moet poetsen zoals hij het wil, en als ie vind dat er nog iets anders anders moet dat ie het dan ook maar moet zeggen dat ik het voortaan ook zo doe zoals hij het wil, snappen jullie hem nog) en toen was ie boos. Dus weet het wel weer voor de volgende keer, hou gewoon mijn mond.

6. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    met mij wel goed, maar met die ander wat minder ;)

7. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Sorry meiden, dat ik het buddynieuws over Esmée haar operatie niet heb doorgegeven.. Moest werken en van alles regelen waardoor ik geen tijd om online te komen.. Sorry daarvoor!

KK, hoe is het nu met Esmée??
    Geeft d'r maar een dikke knuffel van ons!!

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    maakt toch niet uit! KK heeft het zelf al doorgegeven ;). Je kunt niet alles willen en kunnen he

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    haha dat is best balen he zon man af en toe. gelukkig heb ik jeroen en die is heel makkelijk. hij let helemaal niet op hoe ik poets ofzo en dat is best fijn. als ik een dag niet wil poetsen zegt hij er ook niks van. maar komt vast goed

10. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    haha ik snap m.

mijn schema is eigenlijk als volgt.

7 uur wakker en een fles
    half 8 weer haar bedje in.
    half 11/11 uur weer wakker en dan weer een fles.
    rond 12 uur/ half 1 weer naar bed

half 3/3 uur wakker en 2 boterhammen met een pakjes appelsap waar ze de hele dag mee loopt te zeulen haha
    dan rond 6 uur/half 7 groente mee eten.
    half 8 haar bed in tot de volgende morgen en dan krijgt ze in haar slaap rond 23 uur half 12 nog een fles

werkt al de hele week heel goed moet ik zeggen en ze slaapt ook goed door zo

11. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja nou krijg steeds meer het id dat hij op zn vader begint te lijken. hij wil nu alles picobello in orde hebben omdat hij zaterdag jarig is, hij heeft van de week de vloer liggen te boenen (op zn knieen ;)) je kunt ook gewoon dweilen (tegelvloer) dan is het ook schoon. en allemaal van die pietluttige dingen waarvan ik denk van jongen morgen is het weer smerig omdat mika dan wat heeft geknoeid of dat wij dan weer dit hebben gedaan weet ik het. Maar als ik er wat van zeg is het weer niet goed. Mocht nog niet met schoenen aan de kamer in want dan bracht ik het vuil (welk vuil) van de keuken naar de kamer :(. Nou sorry hoor, bedoel dat een huis schoon moet zijn ja, maar er wordt toch ook in geleefd. maar goed dat is weer mijn mening. Heb er schijt aan als er een paar kruimeltjes op de vloer liggen als er mensen komen, die komen er nog wel meer op de vloer te liggen als ze een koekje en wat te drinken hebben, en zaterdag al helemaal dus kunnen we dan helemaal overnieuw beginnen.

sorry heel verhaal, maar ik ben wat dat betreft wat makkelijk in het huishouden dan leon volgens mij. Tis niet dat het bij ons smerig is ofzo hoor! Maar echt super schoon dat je van de grond kunt eten vind ik met kinderen een beetje te...

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    oh ik heb me toch een spierpijn in mijn buikspieren. ben begonnen met goede oefeningen omdat ik toch wel een strakker buikje wil maar goed wat kan dat lastig zijn zeg haha

13. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    en als je dr oplaat smorgens van 7 tot half 12 ongeveer, dan boterham voordat ze naar bed gaat? of werkt dat niet bij haar?
    Als dit goed werkt moet je dat gewoon blijven doen hoor! (niet verkeerd opvatten)

14. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    haha ja kan me er iets bij voorstellen, ben nog niet aant sporten, maar denk als ik dat doe dan zal ik dat waarschijnlijk ook wel hebben

15. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ik snap jou punt maar al te goed. maar waarom gaat hij jou dat instructies geven met hoe jij moet poetsen?? als hij t graag zo wilt kan hij t toch beter zelf doen. t is anders toch nog niet goed waarschijnlijk. maar is zijn vader zo erg dan?? en die kruimels komen inderdaad toch weer een half uur later op de grond neer. dat heb je met kinderen. en een tegelvloer is hartstikke goed schoon te houden dus dweilen zou voor mij ook goed genoeg wezen.

16. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    ne doe ik ook niet hoor. wees niet bang. maar dat heb ik al geprobeerd, na een half uurtje wakker te zijn zit ze alweer te gapen en te wrijven in haar oogjes en tukt zo door tot 10uur half 11
    ook als ik geen flesje zou geven maar ik wil gewoon dat ze genoeg melk binnen krijgt. ze is net als mij en jeroen een lekkere lange uitslaper als de mogelijkheid er is. en na 15 uur houdt ik haar op tot 7 uur half 8 en mevr gaat dan de hele nacht in een ruk door naar de ochend dus ik ben best tevreden omdat vorige week nikita niet eerder in slaap kwam als half 10:$ en dat werd me toch ff te gek

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja geen id, als ik het vraag dan wordt ie boos en kwaad dus dat doe ik maar niet. JA zijn vader is heel erg. Hij bemoeid zich met te veel dingen. Zoals een keukentafel of de kozijnen of de tuin, maar ook als we het iets te rommelig erbij hebben liggen als hun er zijn, zegt ie het ook van 'kunnen jullie dat niet opruimen ofzo'. dus als we weten dat ze op bezoek komen gaan we als een wervelwind door de hut op om alles opgeruimd en schoon te hebben. En leon begint nu ook een beetje zo te worden (helaas)

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland

ik ben best fanatiek in mijn sport maar echt blokjes hou je er niet aan over haha. dus dit doe ik als nikita slaapt lekker tussendoor. t is tuurlijk maar net wat je lekker noemt maar je snapt me, misschien dat ik dan toch wat strakker buikje krijg in de toekomst (hoop ik)

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    dan heeft ze toch nog best veel slaap nodig dacht ik zo.

mika die wordt smorgens dan wel wat laterder wakker dan nikita zo rond 8 uur half 9 en die gaat dan tussen 12 en half 1 weer naar bed, heeft ie boterham en melk gehad, tot ongeveer 3 uur half 4 en dan blijft ie op tot 7 uur half 8 soms 8 uur en dan naar bed tot de volgende morgen

20. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    oh hemel. wat heb ik met je te doen zeg. als t voor jou schoon oogt en opgeruimdt dan is t toch prima waar bemoeid hij zich mee zeg:x

maar helaas ken ik t maar al te goed. mijn schoonma bemoeid zich bijvoorbeeld met hoe wij nikita opvoeden en hoe we met nikita omgaan. dat vind ik al erg en inderdaad jeroen schiet ook altijd door t huis heen als zijn ouders komen alsof hij iets bewijzen moet. gelukkig wonen ze aan de andere kant van t land als wij. had t niet moeten hebben hoor hun in de buurt te hebben

Deel Deze Pagina