Zoals ik ook al sms-te fijn dat alles goed gegaan was. Hoe is het nu met haar nu je een 1/2 dag verder bent?
Sorry maar ik moet even lachen. Was ook meer met hoe je het schreef. Kan me voorstellen dat je zus zich rot geschrokken is.
Zo vaak krijg ik Karsten niet naar bed. Die slaapt op dit moment vaak van 11 tot 14 a 15 uur. En dan pas weer om 20 uur.
Laat hem lekker vooral zijn gang gaan. Kan jij lekker andere zaken doen zonder dat hij zich er mee bemoeid.
En dan ben je nu hard aan het sporten en raak je zwanger van nummer 2 is weer je hele buikje weg. Ik had al voor mijzelf besloten pas wat aan mijn buikje te gaan doen als er geen kids meer bij zouden komen.
ik vind t juist leuk dat je komt t is op zaterdag 16 en zondag 17 jan. ik krijg pas van te voren te horen of ik 1 of 2 dagen heen moet en welke dag maar we hebben van elkaar alle gegevens dus moet goed komen
Karsten krijgt die al een maand omdat er dan meer smaak is. Succes mogen met de prik. Weet dat hij er 5 tot 10 dagen erna last van kan krijgen. Wij mogen maandag met Karsten.
t gaat meer om t gevoel dat ik bezig ben. ik voel me zo slap als ik t gevoel heb dat ik er niks aan doe. en dat stoppen met snoepen heeft geen voldaan gevoel genoeg. snap je m nog
zou zeker leuk zijn maar dan moeten ze wel echt willen komen kijken. ze hebben op zich niks met de sport dus ik zou t ook snappen als t niet gebeurd, maar zou inderdaad toppie wezen