Ik ben nog altijd gewend dat ze veel groeien (toen hij nog klein was) dus als je dat dan ziet denk je eerst, zo weinig maar gegroeit? Maar hij doet het goed Het cb zei dat de tussentijdse afspraak is weggehaalt. Maar ik kan altijd langskomen op spreekuur, of bellen of meailen natuurlijk.
Ow ja, het klopt dat hij met 4 jaar pas weer een prik krijgt. De prikken die hij nu kreeg, kreeg hij in zijn armpjes.
Ik hoop dat ze dat hier ook doen. Vind het echt onzin. Bij Sven was het niet en bij Maarit in ene wel.
Zo Karsten is over naar de kamer van Sven en ligt nu te slapen. Dan kunnen we als Niels terug is van boodschappen aan Maarits nieuwe kamer beginnen. Heb haar kleding al omgeruild en er hangt al een nieuwe poster aan de muur. Nu nog een kast afbreken en dan haar bed in elkaar zetten, dan kan ze iig slapen. Speelgoed over verhuizen kan pas als Karsten straks wakker is.
Ik was dus met Niels boven bezig om zijn bed, commode ed te verhuizen en een hoop herrie beneden met het schuiven van stoelen. Opeens was het verdacht stil dus dacht laat ik eens gaan kijken wat meneertje aan het uitspoken was. View attachment 12137 Met op de achtergrond het liedje slaap kindje slaap van de kinderliedjes die ik voor hem had aangezet.
voor zover ik weet heeft ze nog geen verhoging gehad. gisteravond iets, toen was het 37.8, maar dat valt reuze mee.. misschien vandaag, want ik merk wel dat ze meer moeite moet doen om te gaan slapen en haar neusje zit nog steeds vol, ze snurkt ook! is dit normaal?
Haar neusje zit vol met opgedroogde bloedstolsels van de wond. Hierdoor zit haar neusje verstopt en kan ze gaan snurken. Karsten snurkte altijd al en nu nog eigenlijk. Die stolseltjes breken vanzelf af en ze zal ze via de keel kwijtraken.