Balen dat je zo wakker gelegen hebt. Heb gelukkig van de hagel niet veel gemerkt moet ik zeggen. Ik had wel bij de kids de ramen dicht gedaan want anders was ik bang dat ze wakker zouden worden. Jammer dat je woensdag moet werken. Moet je de 7e werken?
Goh het is zeker weekend zo rustig. Ben er vandoor om Sven naar het feestje te brengen. Tot later en anders een fijne dag vandaag!
Goedemorgen.. Nou ja, goed... Esmée sliep gister rond half 9, om 10 uur weer wakker te worden en vervolgens pas om half 3 weer te gaan slapen.. Toen om 5 uur ff brullend wakker, en was niet stil te krijgen.. Steeds schoppen met d'r beentjes.. Wat kan dit toch zijn? Toen sliep ze na een tijdje toch weer en heeft tot 8 uur geslapen en toen is Christian eruit gegaan met haar. 9 uur lag ze weer op bed, maar sliep pas om half 10...
ben erg druk dit weekend. zometeen even naar city dan vanavond eten bij vrienden morgen verjaardag en eten bij vriend dus pffff maandag weer bij komen op mijn werk!! ben er vandoor!! doei doei
meid wat vervelend. ik weet ook niet wat het is.... zijn het echt geen krampjes? of het verwerken van de dag? nee dat kan haast niet omdat ze zo lang wakker is. Wil ze dan spelen of is ze echt aan het huilen enzo?
ha en weer is het rustig!! nou ik ga zo ook even naar de markt dus miss kom ik je nog wel tegen kwebbels!! fijne dag allemaal!!
Lieve Senn en co. Heel erg bedankt voor het kaartje voor Esmée. Ze vind hem helemaal geweldig! Zit er elke keer trots mee in de handen...
Oh ja, zie dat ik mn tekst ook mag aanpassen onderaan. Kwam er vandaag achter dat Esmée haar 2e kies er ook al door is...
Karsten heeft er ook 2 a 3 dagen erna flink last van gehad met onrustig slapen en huilend wakker worden. Je hebt zelf gezien hoe boos ze was dus die indrukken kan je volgens mij niet in 1 nacht verwerkt hebben. Heeft ze nog verhoging of zoiets gehad?