Na de geboorte van mijn zoontje (september 2007) heb ik ruim 1 jaar BV geven. Hier ben ik onwijs van afgevallen en ik kreeg mijn cyclus helaas niet terug. Terwijl we vanaf juni 2008 al graag een 2e wilden...Pas in maart van dit jaar was ik weer voor het eerst ongesteld! Ik kreeg weer een cyclus, maar werd na mijn ei steeds veel te vroeg ongesteld (na 8/ 9 dagen al weer) Na bij de gyn. te hebben gelopen, 2 ronden clomid te hebben gebruikt en op advies nog wat te moeten aankomen, zijn we deze maand toch spontaan zwanger geraakt! Wat we deze ronde eigenlijk totaal niet hadden verwacht als je naar mijn tempkaartje kijkt! Zo vaag, de dag dat ik mijn ei had kreeg ik een bloeding die een paar dagen aanhield. Ik dacht dat ik vervroegd ongi was geworden (na 18 dagen al) en ben ook een nieuwe ronde gestart op FF. Maar mijn temp bleef hoog! Dat vond ik zo raar, normaal daalt mijn temp naar de 36.5 als ik ongesteld ben. Nu dus niet. Toen heb ik na 9 dagen (op mijn NOD dus) toch maar een testje gedaan, puur omdat ik inzicht in mijn cyclus wilde hebben, totaal NIET gedacht dat ik zwanger was! Ik stond echt perplexd! Dat had ik gewoon totaal niet verwacht! Maar er zit nog steeds wel een beetje de angst hoor, waarom heb ik zoveel bloed verloren?! (waarschijnlijk ovulatiebloeding/ innestelingsbloeding) Gelukkig was de teststreep gister wel veel donkerder dan woensdag, dus er wordt wel HCG aangemaakt! En ik heb nu al enkele dagen geen bloedverlies meer. En mijn temp is nog altijd hoog. Raar hoor, zo zie je maar: echt alles kan! Eindelijk na een jaar: ZWANGER! Hier de testen: 1e -> 9 dpo 2e -> 11 dpo 3e -> 13 dpo (gisteren) Je ziet het streepje steeds donkerder worden! XXX Marsab
Wauw marsab! Wat een goed nieuws! Onwijs gefeliciteerd!!! (stiekem ook een beetje hoop voor mij als ik jouw verhaal zo lees... Ik had vorig weekend tijdens mij ei ook een bloeding en dacht ook vervroegd ongesteld te zijn geworden... )
Oh balen meisie, knuff... Hoop dat het hetzelfde uitpakt als bij mij! Zou toch mooi zijn! Ik duim hoor!
Ha, ik dacht pas nog: hoe zal het met marsab zijn... Ik had begrepen dat je al een tijdje bezig was voor een tweede. Heel erg gefeliciteerd!!