Nou zeg wat ik nou weer heb vandaag het zit niet echt mee... Jailey wil maar niet slapen vandaag alleen maar hazeslaapjes maar ze is gelukkig niet vervelend maar ik moest mevrouw de fles geven rond etenstijd en natuurlijk doet ze er dan weer heel lang over.. is mevrouw eindelijk klaar kan ik gaan koken wil ik de rijst gaan afgieten verbrand ik me hand waardoor ik die pan natuurlijk uit me hand laten vallen bingo alle rijst weg... Had ik van die kippenblokjes van de ah mee genomen die al gesneden zijn zeg maar wat denk je zitten ze vol met pezen enz niet te eten dus en tot overmaat van ramp is de sla die ik gister gekocht heb bruin???? tja snap jij het snap ik het... Dus ik heb me moeder gebeld mam morgen kom ik bij jou eten want me man moet weer overwerken dus is dat net zo makkelijk... haha
gaat goed shay. nu wel wat gegeten dan? handig als je moeder kookt morge, heerlijk om een dagje niet te hoeven koken, zou er een moord voor doen Ook damian komt áltijd met het eten voor zn fles. weet niet hoe hij het doet maar het lukt m elke dag weer
Kletskouzen! Lees wel heel erg mee maar kom vaak niet aan reageren toe. @ blauwe/bruine ogen (biologiejuf...) bruin is inderdaad dominant, dat betekent dat je als je bruine ogen hebt ook het gen voor blauw bij je kunt hebben. Als je blauwe ogen hebt, heb je geen gen voor bruin. Je geeft dan altijd blauw door aan je kindje. Als de vader ook blauwe ogen heeft, heeft je kind dus altijd blauw. Als je beide bruine ogen hebt met allebei het 'verborgen' gen voor blauw kan je kindje toch blauwe ogen hebben. @ rompertje- ik heb er ook een paar, laatst op het CB hadden 3 van de 5 babies hem aan! @ muziekdoosje- ik heb hem ook, met lieveheersbeestjes. Durf hem alleen niet zo in de box te zetten, Frank probeert echt álles wat hij vast kan pakken in zijn mond te stoppen. Vandaag ontdekt: voetjes kun je zelf bewegen! Alleen jammer dat je ze niet vast kunt pakken want dan zijn ze steeds nét weg Wat eng van die reactie op de prikjes, sterkte met de schrik! Hoe staat het met de meeting? Ik vond het idee van de high-tea het leukst!
haha shay... lekker gekookt hoor, heb je nu een broodje gegeten? deetje ik heb ook zin in de meeting. Ergens begin november was het idee toch? zullen we een nieuw lijstje maken? Eerst maar eens wie er mee wil... Wie wil er mee op de meeting? Debby82
Goedenavond dames! Onze dame is aan haar nacht begonnen! Wel lekker hoor, tegenwoordig slaapt ze elke avond rond deze tijd, is weleens anders geweest! Ohhh, shame! Mijn meisje is zelfs twee weken te vroeg geboren en kijk haar boven iedereen uitsteken! Hihihihi! De arts van het CB zei ook dat ze door kon voor een baby van 4 maanden! Liv heeft nu blauwe ogen, terwijl mijn vriend en ik bruine en groene ogen hebben! Ben benieuwd! Denk dat ze nog wel bruin gaan worden! Meeting lijkt me heel leuk! Ik duik zo lekker mijn bedje in, even wat uurtjes slaap pakken! Heb het nodig! Vriendlief gaat toch voetbal kijken! Fijne avond meiden! X Lin
Goedenavond allemaal, Ik zie steeds lijsten voorbij komen, maar ik weet niet hoe je die bij kan werken. Ik heb ook niet veel tijd gehad om bij te lezen plus ik moet oppassen om niet burn out te raken. Ik ben de laatste weken enorm moe en dat is lastig. Als ik gegevens moet geven voor de lijsten kan iemand mij dat dan zeggen dan hoor ik het wel. Ik zal nog ff een paar foto's spammen. Liefs Daphne De winnende corsowagen bloemencorso 2009: Bekijk bijlage 18969
o wauw wat mooi! Ik wou trouwens nog vertellen dat ik gisteren nog vet ruzie heb gehad met mijn man over dat voetbal/rib pijn verhaal. Hij kwam gisteravond beschonken thuis terwijl hij s nachts voor Emma zou zorgen en ook dat vind ik eigelijk niet kunnen. Nu hebben we het uitgepraat en ik snap hem ook wel. Hij had zich er erg op verheugd om weer een keertje met een vriend weg te gaan en ik heb natuurlijk al veel dingen achter elkaar gehad (hoge bloeddruk, ziekenhuisopname, ks, galsteenaanvallen, galoperatie en nu dit weer) en ik heb hem heel vaak gebeld dat ik het niet red. Maar ik heb hem ook duidelijk gemaakt dat hij ook verantwoordelijk is voor emma en als ik pijn heb dat ik dan niet voor haar kan zorgen.
Ja he. Bloemencorso was echt gezellig en de wagens waren ook heel erg mooi dit jaar. Het blijft een kunst zoiets moois te maken. Ik zal nog wel een keer een betere foto maken. Misschien als hij op de commode ligt zodat je het beter kunt zien. Van de week lag ie zomaar een keer op z'n zij en boos dat ie was. Verder gaat alles aardig. Hij heeft vandaag voor het eerst in de wagenbak geslapen toen ik thuis was. Valt mij alles mee, want voorheen werd hij meteen wakker als ik thuis was. Met de meiden gaat ook alles goed. Nienke is weer wat vrolijker en gaat wel weer vooruit na het gebeuren. Nu ik nog, maar ik kom er ook wel. Ik ben en blijf positief.
@gyino: jazeker hier wordt ook meer gekwijld! hihi, spuugdoeken zoveel mogelijk bij de hand @sucre: balen is dat he! en wij weten meestal meteen wat ons kindje nodig heeft, ik moet er ook echt op letten dat ik Jason bescherm voor alle geinteresseerde mensen.. met name als hij wel ligt te slapen, dan mogen ze er ook niet aanzitten! *moet vast heel emotioneel geweest zijn om zo'n hummel nu in je armen te houden!* @linda: hihi goed dat je manier lijkt te werken! hopelijk blijft het zo! @he snuffel: dat is geen fijne uitslag! sterkte met de beslissing om te stoppen met voeden of niet...ik moest voor mijn zwangerschap ook de beslissing maken of ik wilde stoppen met mijn medicatie, en inmiddels zit ik al een jaar zonder. Met jou is het alleen een heel ander verhaal, want jij hebt de medicijnen denk ik wel nodig! succes met de beslissing dikke knuf enne je bent zeker geen zeur hoor, alle reden om even van je af te schrijven! *goed dat je het nog even aankijkt* @minime: vannacht heeft Jason het beter gedaan! we hebben hem om half 10 wakker gemaakt, toen kwam hij zelf pas om 3 uur en toen om 7, dus veel beter! hij heeft naar je geluisterd en ik denk dat ze hun schema steeds zelf blijven wisselen, wij kunnen wel wat willen maar ja hihi *slaapzakje en inbakeren lijkt me niet handig! maar waarom neem je dan niet de puckababy, dat is een soort inbakerslaapzak! en ik houd jason ingebakerd goed warm door er gewoon een dekentje over te leggen...* lees net hoe of wat en als je wilt dat zijn beentjes warm blijven is de pucca misschien wat? Jason ligt daarin met zijn bovenlijf lekker strak en kan zijn beentjes toch nog trappelen en bewegen. @shay: ik breng Jason ook 1 dag naar het kdv. Heb hem al tijdens mijn zwangerschap ingeschreven, maar wij wisten wel al welke dag. Geen idee hoe dit werkt in jouw situatie sorry! @debby: fijn zeg dat het kolven zo goed loopt op je werk! ik geef Jason nu 1 keer per dag flesvoeding en op dat moment kolf ik, als de spruw over is kan ik zo eindelijk een voorraad opbouwen. 1 keer kolven op het werk vind ik wel ok denk ik, maar meer wordt lastig, dus houd het misschien bij 1 KV en de rest BV, maar nu ik zie dat Jason het ook goed doet op KV heb ik er al meer vrede mee. en wat een lieve foto's van Sid! en wat een verschil met als ze 2 maanden zijn, hij kijkt heel helder uit zijn oogjes en wordt al een echt manneke! *mooi hoesje heb je gemaakt, zou willen dat ik zo goed wat met het naaimachine,...* leuk om alle forum baby's te zien opgroeien, misschien is het leuk om allemaal een foto te plaatsen van toen ze net geboren waren en eentje van hoe ze er nu uitzien, kunnen we de verschillen goed zien! @shira; fijn dat hij het goed gehad heeft op het KDV. @dommel: wat goed van Ilja dat ze in haar eigen bedje heeft geslapen! @roozjuh: beterschap meid! en hopelijk wordt het ondanks alles toch een mooie bruiloft @minime: ja leuk nog een lijstje!!!! hihi (en ik ga morgen naar het CB dus kan dan ook toevoegen!) @lotuss: zo dat is even schrikken, gelukkig gaat het nu weer goed met haar. Hier heb ik het een maand uitgesteld, Jason krijgt dus met 3 mnd zijn 1e prikken. @shay: ik heb zelf ook donkerbruine ogen en mijn man groene en Jason lijkt ook echt grijsblauwe ogen te krijgen, maar ja ze zeggen dat dit altijd nog kan veranderen... al denk ik dus echt niet dat ze nog bruin worden!! @pooh: kijk dus het kan nog! ben echt benieuwd, maar zelf hoop ik wel dat ze licht blijven vind dat wel mooi! @debby: ja als ik jou was zou ik ook best pissig geweest zijn hoor! mijn man gun ik ook zijn tijd alleen, maar zoals je zegt als jij het even niet kan moet hij het gewoon van je overnemen! begreep hij dat wel? ego: vannacht heeft Jason voor het eerst sinds een week ofzo weer maar 1 keer om een voeding gevraagd. Heerlijk! Ga hem straks om 22:00 wakker maken voor zijn voeding hopelijk lukt het opnieuw ik ga wel eerst met de foto van Jason net geboren en daarna hoe hij nu is!
Wat wegen onze kindjes Mini me:Bart is 10 weken oud, weegt 5980 gram en is 59cm lang Roozjuh: Damian is 12 weken oud, weegt 5500gr en is 61cm lang Shay: Jailey is 10 weken oud, weegt ongeveer 5000 gram en is ongeveer 58 cm lang Ryanne: Frédérique is 12 weken oud, weegt 5300 gram en is 62 cm lang LindaS: Liv is 13 weken oud, weegt 6480 gram (kleine dikkert) en is zo'n 60 cm (ze hadden haar volgens de arts bij het CB verkeerd opgemeten, op 58,5 en dat klopte dus niet) Pooh69: Bob is 15 weken oud (gecorrigeerd 11 weken), weegt 6000 gram en is 61 cm lang Sucre: Lucas is 13 weken oud, weegt 5324 gram en is 60,5 cm lang Lotuss: Sophie is 10 weken oud, weegt 6070 gram en is 59 cm Debby82: Emma is 15 weken oud (gecorrigeerd 10 weken), weegt 5290 gram en is 58 cm Nynke31: Isis is 17 weken oud (gecorrigeerd 12 weken), weegt 6100 gram en 58 cm (lengte is van 15 weken oud).