Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Linda: Heerlijk zeg dat Liv zo goed geslapen heeft. Hopelijk blijft t zo!

2. @ robine op t cb zeiden ze de vorige keer al dat ik het mocht proberen omdat rijstebloem het enige is dat ze mag hebben (door haar koemelkallergie mag ze pas vanaf 6 maanden fruit enzo)

Papa heeft Frédérique gebracht en ze zat de hele tijd te lachen met de leidsters dus denk dat het wel goed gaat vandaag. We mochten vanmiddag even bellen om te vragen hoe het ging :D

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ryanne: Ok dan, ben beneiuwd hoe ze erop gaat reageren. Ze zal t vast lekker vinden :) Ik vind overigens de 3 standen speen t fijnste. Via de papspeen komt er ook vaak niet genoeg uit. Wij hebben die van Avent

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Robine en ryanne wat grappig dat jullie dat zo goed zien van dat op elkaar lijken...ik ben benieuwd! Wij zelf zien het nog niet echt.;)

5. heb je ook smalle papspenen? Wij hebben smalle flessen

6. bent lekker af gevallen Robine!

Ik krijg van t weekend een dieet door speciaal voor hartpatienten (ben i niet hoor!)
    Dit is een drie dagen dieet en je valt er gegarandeerd minimaal 4.8 kg mee af.
    Ik geloofde t niet maar vrienden hebben t gedaan en bij hun was t idd 4.8 kg.
    Proberen waard toch

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ryanne kijk maar uit met dat hartdieet, dat is een dieet zogenaamd van de hartstichting maar de hartstichting heeft toen een bericht uit doen gaan dat ze het er absoluut niet mee eens zijn.
    Dit is echt een crashdieet en je komt veel sneller aan dat je afgevallen bent. Maar je moet het natuurlijk zelf weten.

Emma heeft super geslapen vannacht. Om 19.30 uur laatste fles en om 07:00 uur werd ze wakker! Lekker hoor.

8. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Oh als het pas vanaf 4 maanden is wacht ik er toch maar even mee... Dan is ze toch net iets te jong...

9. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen! Volgens mij komen de meesten al aardig in een ritme hè? Heerlijk vind ik het.
    @wakkermaken voor de fles: Frank krijgt rond 23 u een fles, maar ik maak hem niet echt wakker. Haal hem uit z'n wiegje en als hij dan op de arm ligt, gaat zijn mond vanzelf open. Hij drinkt hem leeg! Bij het boeren wordt hij dan soms even wakker.

Frank pasgeboren!

10. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    En Frank deze week!

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ deetje die muts heb ik ook van tijgertje :D

ok ik reageer ff verders op niemand want heb beetje haast, zit hier met 2 zieke mannen thuis :(
    LEUKE FOTO'S!!!

Man is goed ziek, die woont zo'n beetje op de wc, damian zn mysterieuse doen van drinken is opgelost. Ook damian is ziekjes :( hij had 3dagen niet gepoept en kwam er net met bakken eruit. heel vloeibaar de 1ste lading, ging dwars door zn luier heen! kleding slaapzak álles zat onder. maar hij heeft eindelijk gepoept!! 3uur later weer gepoept. en daarna heel netjes zn flesje leeg gedronken (wel maar 120 want vond 150 opeens weer zoveel na bijna niks te hebben gedronken gister) hij houd het binnen (Feestje!! :p )

Bruiloft: Was gezellig. Ook emotioneel omdat onze oom er niet bij kon zijn. Gaat verder goed met oom. Zit alweer te geinen dat hij volgende week naar huis gaat (mocht ie willen)

Fruithapje: we hadden van felicitas doos gekregen en daar zat een klein proef exemplaar in, zo'n pakje. Heeft ie paar hapjes, keek inderdaad beetje zuur maar vond het heerlijk. Zijn rare gezicht was omdat hij het niet snapte :p
    Gister bij bruiloft weer hapje geprobeerd omdat hij zn fles weigerde. (voor zekerheid bij winkel maar klein potje gekocht voor als hij fles niet wilde, goeie zet geweest dus haha) Ging goed, hij heeft nu beetje door wat hij met een lepel moet doen. Al probeerd hij wel met zn tong OP de lepel te komen, schijnbaar eet dat makkelijk ofzo :p Maar nu doet ie ook zelf zo nu en dan zn mondje open zodat lepel er (half)in kan. (mond open doen deed hij met fles ook al)

Dit was even mijn ego bericht. Heb 1 dag niet mee gelezen hier en waren bijna 4pagina's er weer bij. Dus ik spring vanaf hier weer bij! Heb wel gelezen, maar reageer volgende keer weer mee :D

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Roozjuh, kan het niet zijn dat hij last van zijn darmpjes heeft omdat die nog niet klaar zijn voor ander voedsel? De lactatiekundige had mij uitgelegd dat de binnenkant van de darmen nog niet volgroeid is bij een jonge baby, en daarom nog niet zoveel aankunnen. Ik hoop in ieder geval dat hij weer lekker in zijn oude doen is! Leuk mutsje hè? Alleen zit hij al wat krap en ik had hem net gekocht, maat 62-68. Maar bij H&M klopt volgens mij maar weinig van de maten, heb vandaag rompertje 56 aan terwijl sommige van H&M 62 al niet meer passen :(.

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Deetje: raar die maten! wij hebben 72 ofzo als maat voor het mutsje, dus met koude maanden kan hij m op gelukkig.

andere voeding: cb zei dat 3hapjes niet had uitgemaakt (gelukkig maar) en tja waren ook niet echt hapjes, hij zat wat op te likken, 3/4de zat OP zn mond en niet erin :p

romper 56 past damian bij zn langzalzeleven niet meer. 62 zit nu goed. sommige shirtjes zijn zelfs al redelijk aan de korte kant, maar dat is maar net waar je de kleding vandaan heb natuurlijk.
    H&M heeft erg leuke tijgertje kleding :D:D:D:D sinds kort hebben wij hier ook een H&M dus die zullen mij wel vaker zien daar :p

14. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Tip: H&M heeft sokjes (wel beetje duur) met een vernauwing rond de enkel, die blijven AAN :D:D:D!

Pooh, (en volgens mij nog iemand?) gaf jij les op een agrarische school? Weet jij wat het vak PSO Dier inhoudt? Theorie of praktijk? Prachtige vacature voor ,4 fte gezien, kijken of ik dat kan bolwerken want ik heb m'n opleiding nog niet af... wel al voor de klas gestaan gelukkig, binnen deze school maar op andere locatie. Dan maak ik toch een kans denk ik!

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oe welke sokjes zijn dat?!?!?!? damian is koning der koningen met sokken uit schoppen :p

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    ik heb ze met snoopy, donkerblauw. Ze zijn ook lekker dik. Ik ga zaterdag weer shoppen..

17. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Voordat ik ga reageren, wilde ik even zeggen dat ik net met Lucas bij het CB ben geweest. Vorige keer leek zijn groeicurve af te buigen, maar vandaag was hij weer goed gegroeid, 290 gram in 11 dagen. Mama is zoooooo blij en opgelucht! Hij klimt dus weer wat omhoog. :D

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Passie, leuke foto van je kleine in de loopstoel. Pas je wel op, het schijnt niet zo goed voor de heupjes te zijn als je haar er regelmatig indoet.

Maartjeh, ik hoorde dat kindjes op deze leeftijd niet meer dan 10 uur tussen de voedingen mogen hebben ivm de bloedsuikerspiegel. Die kan zo dalen dat er zelfs hersenbeschadiging op kan treden. Als je kindje dus 5 voedingen wil, gewoon geven. Ik geef Lucas dan wel BV, maar hij drinkt ook 5 tot 6x per dag. Ik maak hem ook vaak wakker voor de laatste voeding. daarna slaapt hij weer heerlijk verder.

Debby, blijf je hart gewoon luchten hier hoor. Het helpt vaak wel om het te delen met anderen. Maar blijf ook met elkaar praten. Spreek je gedachten, ideeën en verwachtingen altijd naar elkaar uit.

Wendy, die eerste werkdag heb je ook weer overleefd. Vanaf nu wordt het alleen maar makkelijker. Zeggen ze. :D Ik moet de 16e weer. Via Tellsell of zo kan je dvd's van Zumba kopen. Is dat wat voor jou? Bij mij werkt dat denk ik niet. Thuis heb ik altijd wel leukere of andere dingen te doen. :p

Snuffeltje, vroeger vond ik hardlopen ook leuk, maar sinds de ziekte van Pfeiffer lukt het me echt niet meer. Fijn dat je met de ibu goed hebt kunnen slapen. Hopelijk gaat het de goede kant op nu.

Kilo's, ik geloof nog een kilo. Ik heb alleen geen weegschaal meer, dus kan het niet bijhouden. Ik vind kilo's ook niet zo belangrijk. Ik wil niet afvallen, maar juist wat strakker worden.

Linda, joepieeeeeee.. de hele nacht doorgeslapen. Lekker he! :)

Robine, Yannick groeit echt goed! Als je Lucas naast hem zet is Licas echt een kleintje. Zielig he die prikjes.

Spirit, wat balen van die val zeg. :( Kon er ook wel weer bij. En wat moet jij lang rijden voor je werk, dat is inderdaad niet echt bevordelijk voor je rug. Succes ook bij de oogarts!

Pooh, je mannetjes lijken inderdaad enorm op elkaar! Leuk is dat zeg.

Ryanne, het gaat vast goed komen op het kdv. Voor papa's en mama's is het altijd het moeilijkst.

Roozjuh, een fruithapje kan nu nog echt geen fles vervangen hoor. Wel grappig dat hij al een beetje snapt wat hij er mee moet doen. Beterschap met je mannen!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Dit zijn Lucas en ik.

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ow wat zijn die prikjes toch niet leuk. Yannick werd net wakker voor een flesje en heeft onafgebroken ruim een half uur gehuild. Zo ken ik hem dus niet! Zetpil 120 mg erin gedaan,hopelijk slaapt hij er even op. Was niet leuk zojuist. Rotprikken ook!

Sucre: Mooie foto van jou met je mannetje en Lucas is idd een kleintje ;) hihi. Lief toch. Ach in t eerste jaar kan t verschil zoals bij Lucas en Yannick zijn, maar dan kan Lucas ineens Yannick weer voorbij gaan. Zegt allemaal niet zoveel over later hoe groot en lang ze worden. Al is mn man ook een grote kerel van 194cm.

Deetje: Ik werk ook op een agrarische school VMBO en bij ons geven ze ook t vak PSO dier. Volgens mij is t een combinatie van theorie en praktijk. Wel leuk lijkt mij. Zelf geef ik gymnastiek, dus weet er niet zoveel vanaf, maar als t je wat lijkt, lekker reageren!!! Leuk toch. Kijk anders ff op de site van die school, kun je vast vinden wat t inhoudt. Succes!

Roozjuh: Arme Damian nu hij ziekjes is. Misschien dat t oplucht nu hij ff zn darmen flink heeft geleegd, hahaha. Sterkte! Ranzig he als t langs ze luier gaat en tot zn oksels zit?! En dan moet je de romper nog uitrekken, gevolg: poep overal letterlijk van top tot teen ;)

Deel Deze Pagina