Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo moet het
    dan Bladeren (je foto zoeken en dan op OK drukken) en dan rechts op Uploaden klikken

2. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hoi! Tandjes? Da's toch best snel? Frank zit ook veel met z'n handje in de mond en dan kwijlt hij ook, volgens mij kijkt hij gewoon of het past. Hij probeert z'n speelgoed, jas, spuugdoekje, dekentje ook op te eten.

Weet nu niet zo goed wat ik moet doen, heb hem vrolijk op bed gelegd en normaal slaapt hij dan door, maar nu is hij al twee keer schreeuwend wakker geworden. Speentje erin en klaar, maar ik durf nu niet met de hond uit en dat moet natuurlijk wel. Morgen maar na het avondeten gaan zodat ik evt wel de laatste keer kan overslaan, maar daar heb ik nu niets aan :(

Pooh- dit is vmbo. Zoek het nog wel even uit want ga dat natuurlijk niet aan die school vragen... het gekke is dat ik bij een school onder hetzelfde bestuur heb gewerkt en daar heb ik er nog nooit van gehoord?

Heb vandaag m'n draagdoek binnengekregen, meteen even geoefend (mag eigenlijk nog niet van de fysio) en je voelt het hele gewicht niet! Moet nog wel iets dooroefenen want Frank hing nu erg laag. Wel erg gezellig gevoel! En veel minder saai voor hem dan de kinderwagen.

Morgen ben ik weer een nacht weg, hoop dat het net zo goed gaat als vorige week. Heb maar een afspraak bij de kapper staan en dan maar weer de stad in, moet nog schoenen en ga ook maar een vuurkorfje halen voor bij de caravan, vind ik wel gezellig, vlammetjes kijken.

Fijn weekend meiden!

3. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik krijg het niet voor elkaar

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    tandjes? wie? waar? nual???
    ook damian probeerd alles in zn mond de duwen. Vooral dingen die niet passen zoals zn vuistje :D Ook zijn spuugdoekjes zijn altijd de lul :p

5. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
  6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    sabien heb je msn? kan ik het je beter uitleggen hoe het moet

7. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    roozjuh@ heb je een privebericht gestuurt

8. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier ook nog 7 a 8 voedingen per dag. Vaak ook nog tussen door ff slokje drinken. Ben soms wel jaloers op de 4/5 voedingen. Maar ja, ooit gaat het over:)

9. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Ik weet niet wanneer haar tandjes doorkomen maar ze heeft er nu echt al last van, ze zitten er natuurlijk wel onder het tandvlees. Ze heeft net ook anderhalf uur pittig gehuild en stopt dan haar handje in haar mondje en loopt dan helemaal rood aan, kan hieraan zien dat ze last heeft van de tandjes. Heb haar net 60cc melk gegeven en tijdens het laatste slokje viel ze in slaap dus heb haar lekker in haar bedje gelegd en ze slaapt nu als een roosje. Ze had alle voedingen al gehad voor vandaag maar dacht net ze is zo overstuur geweest en dit helpt haar om lekker moe te worden, Marissa blij en papa en mama helemaal blij! Nu slaapt ze vast door tot morgenvroeg een uurtje of 8.
    Ze krijgt hier 5 voedingen per dag van 150/5 en hier doet ze het prima op dus ik hou het eerst op 5 voedingen per dag.

10. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn dochter net geboren

11. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    lindsey 8 weken

12. shira83

shira83 Lid

4 dec 2008
    79
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ben ik ook weer even! Mijn eerste twee werkdagen zitten er op! Achteraf alles meegevallen en zelfs wel weer lekker om aan de gang te gaan. Donderdag was het weggaan nog wel moeilijk... Maar vrijdag ging dat al een stuk beter! Thijmen is wel helemaal kapot als we hem ophalen!! Normaal is hij 's avonds altijd wakker, maar gister sliep hij rond 20.00 uur en om 23.30 uur hebben we hem toch maar ff wakker gemaakt voor de laatste voeding... Alleen was hij wel vannacht om 3 uur wakker... Maar tussen ons in gelegd en toen viel hij gelukkig weer in slaap. Meneer krijgt het ook voor elkaar om ondanks zijn slaapzak de dekentjes van zich af te trappelen waardoor hij het koud krijgt en wakker wordt... Lekker handig!

Ik heb tijdens het kolven op het werk wel een beetje mee zitten lezen op mijn telefoon, maar kan dan niet echt reageren...
    Ik heb wel leuke foto's voorbij zien komen van de geboorte en nu, ik zal er zo ook eens een paar plaatsen! En daarna nog ff lekker terug mijn bedje in, nu kan het nog, hihi!

Fijne dag allemaal!

13. shira83

shira83 Lid

4 dec 2008
    79
    0
    0
    Thijmen een paar uur na de geboorte

14. shira83

shira83 Lid

4 dec 2008
    79
    0
    0
    Thijmen afgelopen donderdag

15. shira83

shira83 Lid

4 dec 2008
    79
    0
    0
    En deze omdat ie gewoon zo schattig is, samen lachen tijdens ons weekendje in Cochem :D

16. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen,

Kwam even snel spieken op het forum;) Vind het altijd leuk om te kijken hoe het met jullie en de kleintjes allemaal gaat.

En die foto van net geboren en nu zijn echt super leuk.
    Zal mijn kleine meid er ook ff bij zetten:)

Iedereen fijn weekend Bekijk bijlage 19426 een paar uur oud:)

17. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
  18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey meiden, allemaal goeie nacht gehad?
    Hier gelukkig wel, Damian heeft heerlijk geslapen weer. Maar de fles blijft toch een gepruts. Hij drinkt nu wel maar weigert na 80cc ongeveer terwijl hij met gemak 150 op kon. Ben al blij dat hij het er niet meer uit gooit dus we houden het op die 80 per 3uur maar. We zijn weer terug bij af

Heb weer leuke foto's gezien!! Blijven spammen hoor meiden, ik geniet ervan :D

19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede middag meiden,

eindelijk weer gewoon internet en niet via de mobiel....

kan ik eindelijk ook is mijn kindje laten zien.....

hier is ze ongeveer 2 weken....

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier is het hetzelfde...misschien gaan ze al wat minder nodig hebben. vanaf 6 kg hebben ze ook maar weer 4x 200 nodig ipv 5x 200 (pak nutrilon standaard) Ik weet het anders ook niet...

Goeiemiddag iedereen

Deel Deze Pagina