Ik hoop niet dat iedereen nu naar het andere forum gaat. Ik vind het prima om hier te schrijven en vertel sowieso niemand dat ik hier schrijf, dus zit hier al anomiem. Dus voor mij hoeft het niet nog meer prive.
Ik zat me net te bedenken dat er wel weer veel subforums komen nu. Ik vond het wel prettig dat we hier gewoon op dit forum onder dit onderwerp alles bespraken. Als je nu steeds weer op andere sub forums moet gaan lezen, vrees ik dat ik het niet meer kan volgen..... Maar ja, we gaan het vast wel zien Roozjuh, vervelend, maar niet echt veel aan te doen vrees ik.... eventueel een kussentje tegen de spijlen zodat het niet zo hard aankomt? Succes
Bekijk bijlage 19970 onze grote vent Arthur is 10 weken en lacht Ik heb me ook aangemeld, leuk zo´n forum!!! Ik zit ook op het Sept. forum en een ander forum waar veel April baby-kids zitten! We zijn 3 weken op vakantie geweest naar Limburg vandaar dat ik ff niet hier was. Ga snel weer reageren!
wat is de link van t forum? Denk ook niet dat ik er veel ben want heb hier drie subtopics, als ik nog eens naar t prive forum moet denk ik niet dat ik veel tijd over heb. Maar meld me aan en ik kijk of ik het kan volgen.
het is ook de bedoeling dat daar gewoon 1 hoofdkletstopic is en de rest is puur voor de fun! en we moeten gewoon even zien hoe het gaat
ik lees net het over het voorstelhoekje ook prima! Ik ben het wel een beetje eens met ryanne en nynke. Ik heb hier ook meerdere topics en voor mij had het ook niet nog apart hoeven zijn. maar ik ga wel zeker meelezen...
whaaah ik wilde het fototopic samenvoegen en nu kunnen we er niet meer reageren, wat een prutser ben ik toch naja, ff genoeg geforumd, morgen los ik het wel op! (hoop ik hihi) trusten voor nu!
@Deetje Ik heb vanmiddag ook de regen getrotseerd met bart in de draagzak. De hond was kletsnat (gelukkig ie ie niet zo groot) wij niet dankzij de paraplu @kinderbijslag Yep dat is idd januari maar dan krijgt je kind op zn 18e ook 1 kwartaal langer zn geld.Maar daar hebben wij niets aan nu @nieuw forum ik heb vanmiddag een mailtje gestuurd of de juli site van zwangerschap weer open mocht en had al op hyves enzo zitten kijken. Hihihi er zijn er dus meer met de gedachte. Ik doe mee maar waar is dat dan? word er iets op hyves geopend? @gyino Ben benieuwd hoe het werken je bevalt volgende week. En vond ie de rijstepap lekker? sliep hij er goed op.
Ik heb me ook aangemeld, ik moet alleen nog goedgekeurd worden Ik hoop dat dat snel gebeurd want ik ben nieuwschierig Kan alleen nicole dat of ook nog anderen?
Aaah wat een lieve foto van Arthur!! Stoer kuifje heeft hij ook! Ik ga toch wel voornamelijk op het nieuwe forum aanwezig zijn denk ik, ik vind het fijn dat het meer prive is en vind phpbb ook prettiger werken, meer smileys en je hoeft niet zo te klooien als je foto's wil plaatsen. (en ben wel van de foto's )
Goeiemorgen! Rustig hier, iedereen op het nieuwe forum? Ik ben net terug van babyzwemmen, was superleuk! Ik dacht dat Frank wel moe zou zijn, hij was daar ook in slaap gevallen maar toen ik de wagen hier thuis over de drempel reed: wakker! Maar even een fles gegeven en nu hoop ik op een super-middagdut. Groetjes!
@kinderbijslag, je kan het ook positief bekijken we krijgen het nu langer op hun 18e en het bedrag is dan hoger dus dan krijg je meer Deetje zwemmen lijkt me ook erg leuk met de kleine! Doe nu aan babymassage maar ga misschien hierna wel zwemmen. Zou jammer zijn als hier nu niemand meer kletst, heb mezelf ook aangemeld voor het andere forum maar wil hier ook nog wel blijven kletsen. Vanmorgen naar de oogarts geweest en eerst was de oogarts niet zo verbaasd over wat ze zag en ik had de indruk dat dit veel vaker voorkwam bij kindjes. Ze deed druppeltjes in haar oogjes en dat moest een half uurtje inwerken. Toen heeft ze weer gekeken en haar oogjes reageren goed maar het ene oogje blijft half dicht zitten en ze wil dat we naar Rotterdam gaan voor een oogoperatie. Ze is bang als het zo blijft dat haar oogje achter zal blijven in ontwikkeling en dat ze een lui oogje krijgt. Schrok hier best van en ze zette er ook spoed achter, ze heeft gebeld met Rotterdam maar daar was nu niemand aanwezig dus ik kan vanmiddag of morgen zelf een telefoontje verwachten van Rotterdam hoe en wat nu verder. Ze zei het gaat geen weken duren voordat je aan de beurt bent, zal zo eens op internet zoeken of ik iets kan vinden over deze operatie. Ze zei dat dit weleens voorkwam maar niet vaak en dat het goed was dat we nu al met haar kwamen.
Ha meiden! Ik heb me ook aangemeld onder LindaS! Maargoed, heb er nog niet op ingelogd, vind het hier ook wel fijn eigenlijk! Hoe is het bij jullie? Hier gaat het goed! Liv slaapt helaas overdag nog steeds heel weinig, hooguit drie kwartier en op mijn borst wil ze nog weleens anderhalf uur of twee uur slapen.. Ook wil ik langzaam over op de fles, maar dit is een groot drama! Mevrouw weigert de fles tegenwoordig.. Pffff, word er wel lichtelijk nerveus van! Ze moet al bijna naar de gastouders! xx