Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemiddag!

kom nog ff piepen. Wij waren allemaal geveld door de buikgriep en nu loop ik hopeloos achter :(
    Zijn er nog nieuwtjes?
    Hoe gaat het met de prutskes...

Grts

2. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hey dames,

ik ga wel klesten op het andere forum maar reageer wel op ander hier.

@ naam op ander forum: zat ik eerst ook aan te denken hoor gewoon gyino.
    maar aangezien het prive is had ik zo iets van dan kan het wel.
    maar maakt wel verwarrend merkte ik al.
    ach went snel denk ik.

@ roozjuh: vast binden??? :p misschien een kussentje tegen de spijlen aan?

@ nynke: het is niet direct vanwegen de prive gebeuren maar ook omdat we met lijstje en zo waren begonnen die verdwenen onder het vele kletsen van ons.
    ze waren moeilijk terug te vinden. nu is het overzichtelijk.

@ spirit: woow dat is even schrikken. agh arm kind.
    maar wel fijn dat ze gelijk actie ondernemen en je serieus nemen.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha goed idee gyino, dat kussentje :p

@ ziek: hier ook!! bah ik word er gek van :( buikgriep maar 1dag gehad, man 2dagen later ook 1dagje. nu ben ik snot verkouden en keel doet pijn :( hopen dat ik damian niet aan steek!

4. @ LindaS slaapt ze snachts goed? Hier zo'n 12 uur(wel nachtfles met de ogen dicht) dus de arts zei dat ze dan overdag aan een paar keer een half uurtje genoeg hebben. (ze blijven naarmate ze ouder worden steeds langer wakker toch?)

@ forum heb me iig aangemeld.

@ sabbe wat vervelend zeg! Iedereen weer beter?

@ arthur wat een mooie foto heeft je mama van je gemaakt.

@ spirit das ff schrikken zeg.

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    joehoe heb me ook aangemeld op t Hello Kitty forum ;) hopelijk word ik geaccepteerd ;) lol

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    tjonge jongen wat wordt er hier veel geklest zegt hihi.
    het gaat op ons hello kitty forum toch iets harder.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    hello kitty rules ;)

8. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Omdat ik ben overgestapt naar de hello kitty site ben ik hier niet meer zo actief. Kan niet 2 sites bijhouden.
    Misschien zie ik jullie daar ook weer straks.

Groetjes mini me

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hier is het makkelijk te volgen. Blijf het wel jammer vinden.

10. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hoi Nynke ga je niet mee naar het andere forum?

11. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Lieve dames,

Ik had een tijd terug geschreven dat ik weer wat vaker op het forum wou komen. Helaas is dat niet gelukt. Ty is een huilbaby en ben dus heel veel met haar bezig en als ik dat niet ben kom ik amper aan het huishouden en studeren toe.

Toch wil ik me graag aanmelden op het nieuwe forum en m'n best gaan doen om het daar wel bij te houden!

Ik heb me aangemeld onder Ilona, hoop dat ik mee mag kletsen daar.

Gaat alles goed met iedereen?

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik kom niet op het hello kitty forum... vreemd

13. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hm debby, raar! nu toch weer wel?
    en het is hier inderdaad erg verlaten.... al denk ik dat nu bijna alle mama's naar hello kitty verhuisd zijn!

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja nu wel weer, maar gisteren kreeg ik een foutmelding. Ik denk dat hij er gewoon even uitlag.

15. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemiddag allemaal,

Ben ik ook weer. Ik ga even reageren voor zover dat lukt. Daarna mijn eigen verhaal en wat foto's.

@ Debbie: wel balen dat jullie steeds over hetzelfde woorden hebben, maar wel fijn dat hij aan de andere kant ook wel het één en ander doet. Woorden hebben is niet fijn en kost veel energie en geeft onrust.

@ Maartjeh: dat is wat het consultatiebureau mij ook zei. Melvin moet ik ook altijd wakker maken voor z'n laatste fles en de laatste tijd drinkt hij die niet meer helemaal leeg, maar geef het nog wel aan hem.

@ Wendy: hoe gaat het nu met werken?? Ik las net dat je weer aan het werk bent. Het is altijd moeilijk je kindje achter te laten. Ik moet er dinsdag ook aan geloven als ik naar Nienke haar school moet voor een gesprek met de fysiotherapeut. Ik breng Melvin dan naar mijn schoonzus, maar zou wel blij zijn om weer thuis te zijn.

@ Minime: hier ook een emotie-eter. Ik moet er dus ook voor oppassen dat ik niet dikker wordt als dat ik nu al ben. Ik zou graag weer af willen vallen. Ben wel op mijn oude gewicht daar niet van, maar is gewoon beter voor mijn suikerspiegel.

@ Snuffeltje: wat lekker dat de ibuprofen werkt en je toch ook goede dagen hebt nu.

@ Spirit: niet lekker dat je zoveel last heb van de reuma. Kan heel pijnlijk zijn.

@ Ryanne: Melvin heeft ook al dunner haar aan de zijkanten en achterkant.. bovenop zit nog wel veel haar en is nog lang ook.

@ Dieet: ik ben niet zo'n voorstander van een crashdieet.. ik mag dat zelfs niet eens vanwege mijn bloedsuikerspiegel.

@ Deetje: van maten kun je niet op aan.. het één valt groter dan het andere.

@ Roozjuh: Melvin past ook geen rompertjes 50/56 meer. Hij zit nu in 62/68 met rompertjes en met kleertjes in maat 62.
    Sokjes blijven toch altijd wel een probleem. Melvin weet ook heel goed hoe hij ze uit moet schoppen.

@ Sucre: wat lekker dat Lucas nu toch wel goed groeit.. is wel zo belangrijk.

@ Pooh: die bambinosokjes heb ik inderdaad ook en die blijven ook aan.

@ Sabientje: lief he oorbelletje.. mijn oudste had ze met een jaar en mijn jongste pas met 4 jaar toen ze het zelf wilde.
    Lindsey is wel vroeg met tanden. Mijn oudste was 4 maanden en dat vond ik al vroeg :$

@ Nynke: voor jou komen er ook betere tijden met minder voedingen.

@ Shira: afscheid nemen is altijd moeilijk en dat Thijmen 's avonds kapot is is natuurlijk wel logisch na zo'n dag.

@ Pooh: ik merk ook dat Melvin lang niet alle flessen meer leeg drinkt terwijl het zo'n gulzig kereltje was

@ fakefles: heb dat gelukkig nooit hoeven doen omdat melvin zelf de nachten ging doorslapen en ik de nachtfles niet af hoefde te bouwen. Wel heb ik nu een probleem als Melvin wel 's nachts een keer komt, omdat hij overdag al 5 flessen 180/6 krijgt en ze meestal leeg drinkt dus aan zijn maximale voeding zit.

@ Gyino: leuke foto's.. heerlijk he lekker even lui zijn. Kan me wel voorstellen dat je emotioneel wordt bij de gedachte dat je aan het werk moet. Ik zou dat ook hebben.

@ Snuffeltje: komt me bekend voor. Mijn meiden lopen ook veel ruzie te maken met elkaar en het volgende moment zitten ze weer lief te spelen. Ik word daar ook best moe van. En als je pijn hebt sloopt dat enorm. Ik weet er alles van.

@ Roozjuh: de nieuwe bank is meteen goed uitgetest ;)

@ forum: ik lees over een ander forum waar jullie ook zitten. Ik ga me ook aanmelden onder mijn eigen naam. Ik doe dat straks wel. Ga zo eerst even wandelen.

@ Spirit: balen dat Marissa geopereerd moet worden, maar ja is niet anders. Ik hoop maar voor je dat het allemaal goed komt.

@ Linda: ik kan me voorstellen dat je nerveus wordt dat Liv de fles weigert. Ik hoop voor je dat ze die gauw gaat accepteren. Zou wel handig zijn als ze naar de gastouders gaat. Ik zal voor je duimen. Dikke knufffffffff in elk geval van mij.

@ Ilona: Is niet echt leuk voor je dat Ty zo'n huilbaby is. Ik hoop voor je dat het straks allemaal beter gaat. Hier gaat alles wel goed op de vermoeidheid van mij na, maar voor de rest met de kinderen alles oke.

Ik hoop maar dat er nog iemand wat meeleest hier anders schrijf ik dit helemaal voor niks:(. Ik ga nu maar even wandelen met de kids.

16. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Hoi Daffie,
    Ik heb het gelezen hoor:D dus het was niet voor niets.
    Lastig he dat emo eten, plus dat het op een bepaald moment ook weer zo een cirkel is die je moet doorbreken.
    We hebben mijn mans verjaardag dit weekend gevierd en gaan nu niets meer in huis halen. Voel me er ook niet meer fijn bij.
    Tot op het andere forum

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik heb het ook gelezen hihi ;)

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik kijk ook nog mee hier hoor. dus zo zie je niet voor niks geshreven :)

19. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    En ik heb het ook gelezen hoor :D
    Zag je trouwens ook op het andere forum voorbij komen?

Ik kreeg ook ineens weer een melding van deze pagina, vreemd hahaha

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Ik blijf het hier ook checken, dus ook gelezen!;)

Deel Deze Pagina