vraagje: Ik wil tattoo laten zetten met de naam van mijn zoontje. Wat vinden jullie mooie plek? Ik heb al 2 tattoo's. 1 op linker enkel (een roos) en op mijn rechter enkel (chinees tegen met naam van mijn vorige hond die ik 16jaar heb gehad) Nou leek het mij mooi idee om 'Damian' onder mn chinese tattoo te zetten, maar op mn pols (binnen kant) lijkt me ook erg mooi. Ik wil hem níet op een plek waar ik hem zelf niet kan zien. Een tattoo is voor jezelf en wil hem daarom ook zelf kunnen zien, dus schouderblad is van de kaart bijv. Oja en ik wil m op een niet-al-te-zichtbare-plek. Binnen kant pols kan horloge er nog overheen. Maar pols zit ook best redelijk in het zicht
tattoo wil ik ook graag. Ik had gedacht aan bovenkant voet of zo... Hier is laissje an 't slapen... Ze had om half twaalf 80 ml gedronken. Heeft wat gehuild, maar ik heb haar laten liggen (ik was aan t dweilen) en ze is in slaap gevallen. Nu zal er dus wel zeker vier uur tss de voedingen zitten en hopen dus dat ze wat beter drinkt dan...
zo ik kom ook nog even buurten. Logan ligt heerlijk te slapen. hij had erg veel gedronken uit me borst, kwam zelfs een beetje terug toen ik hem wilde verschonen. herken dat niet van hem, zelf had hij er geen last van. @ sucre: oooh als ik jou verhaal zo hoor dan zie ik echt op tegen 8-9. dan moet Logan voor zijn eerste prikjes. bah kunnen we dit overslaan???? gelukkig gaat roy wel mee want ik denk dat zowel Logan als ik getroost moeten worden. @passie: fijn dat je vriendin toch thuis is bevallen. gefeliciteerd hoor. heerlijk samen mama zijn. @ kleding: de h&M heeft ook van die leuke kleertjes. met tijgetje. een overhempje en dan een spencertje met tijgetje erop. herlijk kak maar super. ga die zeker halen voor Logan. @ roozjuh: ik ken iemand en de heeft hem iets hoger dan haar pols zitten. dus net zo dat als ze een lange mouwe trui aan heeft deze er over heen valt. vond dat ook wel erg mooi. als je hem onder het chinese teken zet, zou ik snel denken dat het chinese teken dat betekend. zou hem dan eerder onder de roos zetten. zo ik ga nog even veder zoeken naar patroontjes om kinder kleding te maken. wel hele leuk meide kleding gevonden maar jongens kleding is zo saai, dan moet je het echt hebben van de stof en de aplicaties die je er op maakt. groetjes gyino
@ mini me ik heb infacol want cinababy werkte niet hier. Sab simplex is alleen in duitsland te koop hier maar raadde ze ook aan @ foto's wat hebben we toch mooie kindjes in juli zeg!!! @ tattoo ik heb er een boven op mn voet en wil ook graag de initialen in mooi lettertype. Maar weet niet of ik dat op mn voet erbij wil doen of binnenkant pols. Vriend zegt beter op mn voet zodat je het niet altijd zichtbaar hebt. hier weer een dramatische drinkdag. Ze heeft pas anderhalf flesje (165 cc) op en als ik haar wakker maak wil ze niet drinken. woensdag naar het CB ben eens benieuwd. Ze groeit niet en komt niet bij, begin me wel zorgen te maken nu. Spruw is gelukkig bijna weg. Ze heeft nog steeds alle kleertjes aan die ze bij de geboorte ook aan had.
@ Tattoo: idd als hij bij chinees tegen zit lijkt het idd alsof het bij elkaar hoort, maarja bijna niemand zal de tattoo zien, zijn ook maar weinig mensen die weten dat ik al 2 tattoo's heb Ik zoek nog mooi voorbeeld voor lettertype, iemand voorbeelden voor mij? @ kleding: Damian verzoop in maatje 50 bij geboorte, hij kan het nu allemaal precies aan Leuk ideetje: Wij gaan het eerste setje dat hij aan heeft gehad, inlijsten Kan alleen NERGENS lijstjes vinden waar kleding in past, past alleen foto in maar kleding is te dik
Hallo dames, Wat een prachtige foto's heb ik voorbij zien komen!!!! Sucre: Zielig he voor die kleintjes. Volgens mij is Lucas nu de eerste hier toch? En wat is pcm? LindaS: Had Liv nu het Kiss syndroom? Hoe ben je daar achter gekomen? En watvoor symptomen had ze??? Tattoo: Ik heb 5 september een afspraak voor mijn eerste tattoo. Ik laat hem zetten bij een kennis van ons. Mijn vriend en mijn vader zitten voor ruim 30% van hun lichaam vol......en nu ben ik aan de beurt hahaha. Ik laat hem zetten tussen mijn schouderbladen boven aan mijn rug, net onder mijn nek. Ik kan het niet op mijn pols ofzo doen i.v.m. mijn werk. Voor lettertypes moet je eens kijken op www.dafont.com. Nou, Dane is weer aan het huilen. Geen krampjes gelukkig, maar hij is vandaag gewoon heel aanhankelijk....zal het sprongetje wel zijn. Ach ja, lekker met mama kroelen. Groetjes, Wendy
Kleertjes: Hier ook veel noppies en name it vind ik ook een leuk merk... Ik ga zo weer even op internet kijken want ik moet nog wat kleertjes hebben... Tattoo: Binnenkant pols en dan zou ik het zou laten zetten dat je het zelf kan lezen en niet dat het op ze kop staat zodat andere het kunnen lezen (klinkt het nog logisch) Voor lettertypes kan je ook gewoon in een tattoo shop kijken maar anders moet je even rondkijken bij sierletters en op hyves tattoo on chicks staan wat voorbeelden tussen dus zo doe je misschien een idee op... Ik heb vanmiddag een voorbeeld gezien van hoe ik het wil dus ik ga binnenkort maar eens een afspraak maken aangezien je hier lang op een wachtlijst staat... Ik ga Jailey in sierletters laten zetten op me pols ook...
Wat een dag, infacol is hier in het dorp dus nergens te krijgen moet overal besteld worden:x Tja en daar kan mijn kind dus niet op wachten. Ik heb nu druppeltjes van bloem hopen dat dit resultaat heeft. Bart was erg onrustig vandaag veel huilen trekt met zn beentjes en loopt rood aan. Vanmorgen had hij een gigantische (dunne) poepluier. Ik vind het zo zielig voor hem. vanmiddag geprobeerd bij te slapen maar dat werd een drama. Uiteindelijk Bart op zn zij dicht tegen me aan en op zn rugje gewreven. Hiervan domelde hij soms in slaap. Waarna hij weer wakkerschrok en huilde. Ik kan moeilijk de hele dag wandelen Nu ligt hij met papa op de bank te slapen en vraag ik me af of hij mijn onrust voelt Ik zie enorm op tegen de komende nacht. Sorry voor mn klaagzang maar moet het even kwijt, heb al heel wat traantjes gelaten vandaag Ik heb wel bijgelezen maar heb de puf niet om te reageren, sorry
@ shay: idd zodat je t zelf kan lezen idee klinkt steeds leuker, inderdaad maar even binnenkort kijken in de tattoo shop @ mini me: niet bij kruidvat ofzo??? hier vollop! zou best morge potje voor je willen halen en je opsturen, heb je t overmorge Geef maar gil, hier is het een wonder product voor kleine damian
Heb nog een leuke tip van een merk kleertjes, the dutch design bakery. Ik vind het wel prijzig maar hier was het in een winkel 3 halen 1 betalen dus dan is het wel leuk shoppen!
Heyhey, Sorry, heb even geen tijd om op iedereen te reageren, maar heb wel even een vraagje... Sinds een weekje doen wij inbakeren, met een inbakerzak van Pacco. Nu vraag ik me af of het met deze hitte niet te warm wordt voor ons manneke. Blijven jullie wel gewoon inbakeren nu? Ik merk aan hem niet dat hij het te warm heeft, behalve wanneer hij flink gaat huilen, dan voelt hij wel redelijk klam aan wanneer ik hem eruit haal. Een hydrofielluier werkt ook niet echt, daar heeft ie zich binnen 2 minuten uitgewurmd... Hij slaapt bij ons op de kamer en zit er ook aan te denken om de slaapkamerdeur 's nachts open te zetten (balkondeur, dus echt tocht is er niet volgens mij). Hij ligt wel vrij dicht bij de deur zelf, maar wel met de dichte kant van het ledikantje naar de deur toe. Zou het dan kwaad kunnen? Vind het zo moeilijk als het zo warm is, ook omdat je dan vaker hoort over wiegendood of zo??? Daarom maar even extra voorzichtig zijn...
wat een heerlijke kleintjes zitten er nog tussen..maatje 50..heeft Sophie nooit gepast en ze gaat nu al naar 62, draagt ze al eigenlijk maar 56 gaat nog net..
Ik ben trouwens een Jottum fan, zeker voor meiden en als ze groter worden. Maar wel duur. Le petit ourse vind ik ook schattig voor die kleintjes en Molo heeft hele leuke shirts en boxpakken. Ook voor jongens, heel kleurrijk en apart. met dino's en auto's.
Ik haal de Sab Simplex dus bij mijn verlos in Maastricht... kost een tientje per flesje. Julie doet het er hartstikke goed op! Omdat het elders moeilijk verkrijgbaar is, wil ik best voor degenen die een flesje willen hebben, wat opsturen. Ik hoor het wel als het nodig is
hoi dames, volgens mij is Logan uit zijn dipje. hij sliep weer wat meer vandaag en heeft erg weinig gehuilt. toen hij vanmiddag in zijn bedje wakker werd heeft hij echt gekraait en geluidjes gemaakt. was helemaal ontroerd. werd ook erg verwelkomt met een brede glimlach. ooh wat kan je van zo'n kleintje houden he. had dat nooit gedacht hoe sterkt dat zou zijn. hier gaat het naar bed gaan ritueel steeds beter. als Logan eenmaal om 21:30 in bed ligt hoef ik nog maar 1 of 2 keer naar hem toe voor de speen en een aai over zijn bolletje. hoe ziet jullie bedritueel eruit?? ben een beetje nieuwschierig naar hoe iedereen dat doet. bij ons ziet het er zo uit (op zijn idiaalst tijden zijn niet vast hoor maar meer om een idee te geven.) 20:15 eten. 20:45 in bad met papa en lekker in gesmeerd worden met olie. 21:10 nog een toetje. daarna lekker bij mama op de borst naar een paar liedjes luisteren 21:30 in bed slapen. liedjes die ik zing: - goede avond sleepman. - all day, all night. - kleedtjes uit pyamma aan. - schaapje schaapje heb je... - onder hele hoge bomen. - slaap Logan slaap. - maantje maantje. - 's avonds als ik slapen ga gaan er 14 engentjes na. @ mini me: ik heb ook vaak het idee dat Logan mijn onrust voelt. zeker als ik hem al een tijdje bij me heb als hij huilt en niet meer weet wat ik moet doen. vervelend dat je niet echt een geweldige dag heb gehad. hopelijk is de nacht wat beter voor je. nog even snel een filmpje plaatsten. die was de eerste keer dat Logan echt naar zijn mobile keek. filmpjes.nl - Logan speelt met zijn mobile - zo ik ga snel naar bed even wat slaap inhalen van gsteren. trusten gyino
Goeiemorgen! Hier een beetje verdrietig. Vandaag de knoop doorgehakt dat ik vanaf nu ga afbouwen met borstvoeding (maandje eerder dan gepland) Bob is steeds minder tevreden en ik merk door de drukte met twee ukkies dat ik niet d epuf heb om telkens te kolven om de productie op te krikken. Snachts komt bob steeds sneller weer na 2,5 uur soms al en ik ben heel erg moe daardoor... Ik sta wel volledig achter mijn keuze...maar makkelijk was die keuze niet...bij sam heb ik 7 maanden gegeven en altijd ontzettend van genoten. Nu hebben we ook al bijna 2 maanden spruw en dat maakt het ook niet makkelijker... Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
pooh: kan me voorstellen dat je verdrietig wordt van het stoppen, maar kan me nog meer voorstellen dat het te zwaar is.... misschien kan je nog een borst momentje over houden in de avond of zo, voor het gevoel... (weet niet of dat mogelijk is...) hier verloopt eigenlijk alles prima, gister haar laten wegen en ze zit nu op 4720 dus dat is volgens mij wel netjes, is ze zins haar geboorte ruim een kilo aangekomen... ze lijkt dus genoeg aan borstvoeding te hebben... even een vraagje aan de borstvoedende vrouwen... als jullie afkolven, hoeveel cc geven jullie dan per keer? ging voor het eerst afkolven, maar had totaal geen idee hoeveel er nodig was... iemand ideetjes? sucre: hier precies over een week de prikjes, als ik jou verhaaltje lees moet ik al bijna huilen, laat staan als het mijn eigen kleintje is... die kan ook heel goed huilen met een echte pruil lip en tranen.... over dag lacht ze heel veel, maakt echt contact en wil het liefste rechtop zitten om alles te volgen... shira: hier ook een pacco inbaker doek, ze slaapt er gewoon in met een rompertje zonder mouwen, ze voelt af en toe ook een beetje klam maar niet zorgelijk, volgens mij kan dat prima, als je af en toe maar even in het nekje voelt hoe warm het is... verder was het plan dat de kleine 2 middaagjes naar familie ging als ik moest werken, maar dit kwam maar niet rond dus toch opzoek naar een kinderdagverblijf.... zijn er overal wachtlijsten van meer dan een jaar!!! dus voor dat je zwanger bent moet je eigenlijk al je kind opgeven.... heel bijzonder...maar goed, waren een paar die wel wat opties hadden dus er is hoop... (is natuurlijk mijn eigen schuld, had ik moeten weten....) ik geloof dat je ze nu ook al moet opgeven voor een "goede" basisschool.... en zwemles.... nou goed, geniet allemaal van de zon en de kleintjes....
@tattooo ik heb al een tattoo maar die wil ik misschien laten veranderen met de naam van mijn dochtertje erin. Mijn man wil een tattoo op zijn pols. @kleertjes, ik vind Jottum ook heel leuk en ik heb bij Bennetton in de uitverkoop heel veel leuke kleertjes gekocht met 70% korting. Voor meisjes vind ik room seven geweldig maar daarvoor moet ik nog even een jaartje wachten... @pooh ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Ik ben ook vaak verdrietig dat de bv niet is gelukt... maar meid als je achter je eigen keuze staat is dat het beste wat je je kindje kan geven. @basisschool: Je kan je kindje pas vanaf 2 jaar op een basisschool inschrijven. Vanaf een jaar moet je ze wel op een peuterspeelzaal inschrijven (als je daar naartoe wilt). KDV had ik hier wel geregeld vanaf dat ik zwanger was maar gelukkig hoeft ze daar niet naartoe want er is nog steeds geen plaats! Ik heb het nu anders geregeld en dat vind ik veel fijner.