Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Een knuffel voor de baby's die vandaag hun prikje krijgen!!
    Roozjuh zou het even vragen op het cb of het te maken kan hebben met kraanwater, denk dat het ook te maken heeft met de warmte van de afgelopen dagen en de leeftijd. Marissa heeft het de afgelopen week ook heel erg gehad, gisteren had ze volgens mij een regeldagje want ze was vaak wakker en wou erg vaak een flesje, heeft gisteren veel water tussendoor gedronken. Afgelopen nacht maar weer bij bij mij in bed geslapenwant gisteravond huilde ze erg vaak. Vanmorgen heb ik haar weer in de puckababy gedaan en ze slaapt de hele morgen al als een roosje met een flesje tussendoor.

Dommel verwen haar maar lekker hoor, kan op deze leeftijd nog helemaal geen kwaad!!

Debby wat heftig zeg die depressie tijdens je zwangerschap, snap je angst als je weer zwanger zal worden maar de enen zwangerschap is de andere niet hoor en misschien reageer je nu wel heel anders nu je moeder bent.
    Wat een ellende zeg in het zkh, belachelijk dat ze niet lang genoeg hebben gewacht totdat het roesje werkte!

Deetje goed van je dat je zelf op vakantie wilt gaan, lijkt me fijn voor je even lekker je hoofd leegmaken na de afgelopen weken.
    Luiers heb ik tot nu toe alleen van pampers gehad, koop ze altijd in de aanbieding dan valt de prijs wel mee. Heb een proefverpakking gehad van de eigen merk c1000 maar waren net iets kleiner dan de pampers en vond ze ook niet zo fijn. Billendoekjes heb ik altijd van switsal, vind ik tot nu toe de fijnste, heb laatst 12 dozen gekocht in de aanbieding bij kruitvat, ze hebben nu de pampers ook weer in de aanbieding.

2. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Hi!
    @spirit- suf ja ik was gister bij kruitvat vergeten naar billendoekjes te kijken. Vind het wel een onhandige winkel je kunt met de wagen nergens langs.
    @roosjuh- kraanwater mag als je 1 voeding per keer klaarmaakt, tenminste staat in boekje CB.

@ego- *&^%$#@! m'n tepels gaan weer pijn doen en steken in de borst en ik smeer nog steeds! Zal ik dan toch straks bv moeten opgeven??? Heeft er iemand ervaring met gentiaan violet?

@prikjes- wij moeten om drie uur, schoonmams gaat misschien mee. Is wel goed om de band goed te houden

3. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Deetje, gentiaan violet schijnt erg goed te helpen, alleen heeft Frank dan enkele dagen een paarse mond. Maar goed, als het daarmee over gaat, is het misschien het proberen waard. Op het borstvoedingsforum kun je er meer over vinden, ook veel ervaringsverhalen. Goed dat je schoonmoeder meegaat. De prikjes zijn al niet leuk, en als je dan ook nog alleen bent. En voor oma is het natuurlijk ook fijn, even bij haar kleinzoon. Heel veel succes straks! Voor je het weet, is het al voorbij.

Spirit, wij kopen ook altijd de pampers-luiers en ook de pamperdoekjes. Maar dan de multifuntionele doekjes, die zijn echt heel fijn. Die ruiken fris en ze halen heel makkelijk poep van baby's billetjes.

Roozjuh, jij ook heel veel succes straks! Knuffel voor jullie beide. Hopelijk zijn d ekrampjes gauw voorbij. Kan me niet voorstellen dat het van gewoon kraanwater komt, maar toch maar even vragen straks.

Dommel, Ilja zal vast goed slapen vandaag. Knuffel haar maar heel veel, zal ze fijn vinden. (En jij ook! ;))

Wij hadden net een felicitasmevrouw op bezoek. Er zaten hele leuke dingen in de doos, maar de mevrouw zelf was niet echt heel gezellig. Heb daarom ook maar niks gekocht, al vond ik de sesamstraatserie wel erg leuk!

De spruw is bijna over, Lucas tongetje is bijna schoon. Zo fijn! Ik ga nog 1x de huisarts bellen voor een herhaalrecept en hopelijk is het daarna niet meer nodig.

Vannacht een supernacht: Lucas sliep van 24 uur t/m 7.30 uur. Ook slaapt hij nu overdag veel beter. Zou het komen, omdat hij meer indrukken krijgt overdag en meer ontdekt en zich ontwikkelt, zodat hij ook meer slaap nodig heeft?

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag hier :)

5. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    bijna geheel maar niet helemaal bijgelezen, mijn verhaal is daarom enorm!! but I'm back ladies!!

@ eigen herstel: ben nu 4 weken geleden bevallen en voel eindelijk geen pijn meer aan mijn vagina wat een gedoe was dat zeg! eerst grote mega zwellingen en daarna een wijkende knip en zeer pijnlijke hechtingen.... mijn plas ophouden lukt overdag beter dan 's avonds, hebben meer meiden dit probleem??

@vitamines: vraagje? hoe krijg ik de vitamientjes erin zonder dat Jason ze meteen weer uit tuft???? hihi *oh lees al een pipetje.."

@kleertjes: lelijke kleding viel op zich mee... wel veel supergrote maten (68 enzo) en mijn ventje is nu 4 weken en past in de meeste dingen nog steeds maatje 50 en begint nu in 56
    te passen... dus duurt nog wel ff voor hij die gekregen spulletjes aankan!

@zelf vermaken: ik heb een doomoo zitzak voor Jason gekocht en vanaf de 2e week vindt hij dat heerlijk! zowel in de box om lekker in te chillen als om af en toe lekker in te slapen.

@kraamvisite: in het begin ook zelf mensen gebeld, iedereen bleef weg...Vond het zo rustig en wilde zo graag met mijn ventje pronken!

@speen: ik was altijd een beetje tegen het geven van een speentje, maar ben er na 2,5 week toch mee begonnen! en wat geeft het Jason (en mij) rust. Heel de tijd met mijn pink in
    zijn mondje is ook geen doen hoor... haal hem er meestal wel uit als hij zo goed als in slaap is en heb me voorgenomen om het af te leren voor hij naar de creche gaat (hopelijk gaat dat ook lukken!)

@borsten: die van mij schelen nu steeds een cupmaat! vind het echt geen gezicht... dacht eindelijk borsten te hebben, zijn ze verschillend! hopelijk gaat dit na de BV tijd weer over ander word ik er erg verdrietig van denk ik.....

@krampjes: die heeft Jason gelukkig niet zo veel. Alleen 's avonds wat meer en dan leg ik hem vaak met zijn buik over het borstvoedingskussen en zijn voetjes kan hij dan laten "vliegen". Is meteen een goede oefening voor zijn spieren en het helpt hem enorm!

@baby's en mama's waarbij het niet helemaal zo goed loopt: heb tijdens het teruglezen veel gelezen over baby's waarbij het niet zo'n roze wolk is als verwacht... ik kan me goed voorstellen dat vooral huilende baby;s je tot waanzin kunnen drijven. Als Jason al een half uurtje huilt kan ik al wanhopig worden en als je dan een kindje hebt waarvan je ook niet goed weet wat er is, pfoe nou ik hoop dat jullie genoeg hulp krijgen van je omgeving en partners..

@nachtvoeding: hier doe ik alle voedingen vanwege BV maar mijn man helpt me altijd met de eerste nachtvoeding. Hij zorgt dan voor Jasons schone luier en als ik heel moe ben dan zorgt hij dat hij weer lekker in slaap valt. Ook als ik 's ochtends totaal niet uitgerust ben en heel moe, neemt hij Jason even een uur of anderhalf mee naar beneden en kan ik even een tukkie doen,
    Daarna laat ik hem weer even bijslapen en zo zorgen we ervoor dat we allebei uitgerust zijn. Moet wel zeggen dat mijn man alleen vrijdag, za en zondag werkt (en dan vaak vanaf 10 uur 's
    ochtends tot 's nachts)

Ook is het zo dat hij mijn stiefzoon vanaf de geboorte praktisch alleen heeft gevoed en verzorgd hij weet dus als geen ander hoe vermoeiend het allemaal is...

@debby82: meis dan probeer je het toch gewoon weer!! kan geen kwaad hoor en wie weet bouw je wel weer wat voedingen op! En probeer echt je eigen gevoel te volgen in alles. De natuur
    heeft dat echt goed geregeld hoor, jij kent je meisje het best en als je denkt dat het beter is om later te enten, helemaal prima. ik laat Jason ook pas met 3 maanden enten, vanwege
    een nare ervaring met mijn broertje vroeger. Als je een besluit neemt, spreek dan me jezelf af om aan te horen wat mensen zeggen, maar blijf bij jezelf!

@gyino: lieve foto van Logan na de borst!!

@carla 1980: wow die is mooi die foto van Dinja, prachtig zeg

@miffy: lekker toetje heeft Julie!

@roozjuh: bij ikea hebben ze allerlei lijsten waar je iets in kunt doen!

en alle andere foto's: wat een plaatjes zijn die juli kindjes toch!!!

Mijn grootste tip voor iedereen (niet betweterig bedoelt overigens!) is zorg dat je zelf ook uitrust!!! je kunt zoveel meer aan wanneer je genoeg slaap hebt gehad en dan zie je vaak de
    dingen, hoe lastig ook, wat zonniger in.
    Wat ik ook doe met Jason is: ik leg hem alles uit en praat de hele dag tegen hem. Wat ik ga doen en waarom. Ook wanneer hij zichzelf moet vermaken leg ik hem even uit waarom dat zo is,
    ik geloof er heilig in dat baby's mama's taal begrijpen en aan de klank en houding van hun moeder begrijpen wat ze bedoelt. Ik merk dat hij er in ieder geval enorm rustig van wordt.

Vannacht heeft hij voor het eerst wel 5,5 uur achter elkaar geslapen, Jason is nu 4 weken en 2 dagen oud. Voor mij was dat heerlijk moet ik zeggen. Nu ben ik er door het kolven wel achter dat ik 's avonds nauwelijks melk heb. Ik kolf nu steeds een flesje in de ochtend en geef die 's avonds na mijn live voeding.
    Weet nu alleen niet hoe ik ooit een voorraadje aan kan leggen, weet iemand hoe dat werkt??

Vandaag naar het Cons. bureau geweest en Jason is goed aangekomen, hij is nu 4225 en ongeveer 54 centimeter. Bij zijn geboorte was hij 3230 en onder de 50 centimeter.

6. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Daffie Ik denk dat hij idd zn sprongetje heeft, gister tot 3.00 uur bezig geweest met hem. Als hij bij mij of mn man lag geen probleem en sliep hij. Als hij in zn wieg werd gelegd......huilen.
    Om 3.00uur een flesje gegeven en tussen ons in gelegd en wat denk je...slapen:) achteraf (makkelijk praten;)) hadden we m eerder bij ons moeten nemen hij heeft geslapen tot 6.45. In zn eigen bedje na zijn flesje lukte een uurtje. Ik heb m lekker in een badje gedaan en daarna heeft hij heerlijk in de draagzak bij mn man gezeten. die werkt thuis vandaag. Ik probeer het in zn wiegje lukt het niet dan lekker bij papa of mama. Voor inbakeren was hij echt te boos, dat werkt anders wel bij hem. Moet even goed naar mn mannetje kijken wat hij wil:)

Debby *Wat moet jij een zware zwangerschap hebben gehad, ik vond een depressie zonder zwangerschap al zwaar.... Gelukkig gat het nu beter met je. *Sprongetje dus het maakt toch niet uit dat bart wat eerder is geboren, ik dacht het al hoor. Maar dan lees je dat en denk je hhmm dat is pas over een dag of tien. Moet echt mn gevoel volgen dan heb ik het vaak bij het goede eind:). *He gatsie wat naar dat het zo gelopen is in het zh. Rot dokters:x. Wel fijn dat je nu weer thuis bent, maar wat een gerommel met je zeg. Ik hoop zo voor je dat je snel opknapt met of zonder galblaas;)

spirit ja blij met een poepluier maar ook de boeren en windjes worden hier geprezen hihihi moesten wij eens doen;)

Roozjuh Ik gebruik bar le duc voor Bart just for sure...
    Hier is het soms groenig, bruinig, mosterdkleur je kan het zo gek niet bedenken hiihihihi. Succes op het cb hoop dat Damian niet teveel last krijgt van zn prikjes.

Dommel ik ben nog niet bekend met de prikjes maar kan me voorstellen dat je je schuldig voelt. En dan van die dikke tranen...bbrr verwen je prinsesje maar lekker vandaag ze zeggen dat dat toch nog niet kan;)

Deetje Zonde dat je steeds tegenslagen hebt bij de bv, wel super dat je het zolang volhoud. geen ervaring met gentiaan violet.
    Ook jij veel succes met Frank bij het cb

Ik zit me te verbazen hoeveel kindjes er vandaag een prik krijgen nu moet Bart vanmiddag naar het cb naar de arts en vraag ik me af of hij ook een prik zal krijgen? Hij is 1 week jonger dan Frank. En toen begon er bij mij een belletje te rinkelen.

Sucre wat lekker dat lucas zolang doorslaapt en dat de spruw bijna over is. Hopelijk is dat maar eenmalig;)

nicole *fijn dat je er weer bent, heb ks gehad kan je niet helpen met hechtingen. *Ik deed de druppels met wat water in de dop van een zuigfles. En bart dronk m dan leeg voor hij doorhad dat het water was ipv voeding. Ideaal dus want daarvoor werkte hij het er steeds uit ook met pipet:) *speen ik was ook altijd "tegen" een speen tot bart geboren werd. Hij heeft zo een zuigbehoefte dat ik idd geen pink meer over had. Speen geeft ook troost en helpt m in slaap te komen als hij bijna slaapt gooit hij m er zelf uit.
    *wat doet jouw man voor werk als ik vragen mag, gezien zijn werkdagen en tijden? *voorraadje aanleggen iets meer kolven misschien? zo heb ik het gedaan tot het echt erg terugliep.

7. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Nog 1 vraagje hoe krijg ik hier een foto geplaatst of waar kan ik lezen hoe ik dit moet doen?

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Als je op 'meer opties' onder je typvenster klikt en dan op dat paperclipje bovenin je venster, kan je in je mappen bladeren en het bestand zo uploaden. Dan kanje het in je bericht slepen mini me.

Even gelijk m'n Soppie spammen..

9. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Haha..dat bolle koppie..
    Het is ook echt een beer van een meid..

10. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    En de laatste maar..

11. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    O nee..deze nog! :p :D :)

12. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Nicole, ik geef de vitamines op een lepeltje voordat ik hem voed. Hij is dan zo hongerig, dat hij het heel snel van het lepeltje afhapt en daarna krijgt hij meteen melk, dus dan zit alles wel in z'n mondje.
    Het plas ophouden, moeilijk he. Met name de eerste weken had ik ook geregeld nog wel een ongelukje. De enige tip die ik kan geven: heel veel en heel vaak je bekkenbodemspieren trainen. Dat kan altijd en overal. Dan gaat het echt heel snel weer beter. Succes!
    Verschillende borsten, ja erg he, heb het ook, vooral sinds mijn productie tijdelijk verminderd was. 1 kant hangt, andere kant kijkt trots omhoog. :D Komt wel goed, zeggen ze. (Al hangen ze straks allebei, of dat nou echt leuk is. ;))
    Kolven, het is normaal dat je productie over de dag heen verschilt. Met name in de ochtend heb je meer melk. Daarom wordt ook aangeraden om s'ochtends te kolven om een voorraad op te bouwen. Waar geef je jason s'avonds nog een flesje? Drinkt hij helemaal niet uit de borst of geef je het flesje na de borst? Het is beter om hem zelf je borst te laten stimuleren zodat er meer geproduceerd wordt in de avond. Dat lukt beter als je baby zelf drinkt, dan wanneer je kolft. Beetje duidelijk zo?

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Lotuss, gaaaaaaaf die foto's!! :)
    Leuk he, die verschillende gezichtsuitdrukkingen.

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

werd ik vannacht om 1:30 wakker omdat Logan zachtjes aan het jengelen was voor wat te eten. was helemaal verbaast dat het zo laat was. hij had namelijk om 9:00 zijn laatste voeding gehad en om 9:30 sliep hij. heerlijk moet ik toe geven.

gisteren was ene betere dag dan vandaag. hij is weer erg hangerig en wilt niet zelf slapen. moet ook eerlijk zeggen dat ik mezelf ook minder happy voel dan gisteren misschien merkt hij het.
    nou ja weet het wel zeker.

@ sucre: ooh wat een tr*t die koortslip-tante. mijn moeder
    heeft er ook vaak last van maar die weet dat ze dan voorzichtig moet zijn en hem niet mg oppakken.
    denken mensen niet meer na of zo. kan me helemaal voorstellen dat je je rot schrok.
    *ik ga ook meedoen aan baby massage. moet alleen nog even uitzoeken waar en wanneer.
    @ mini me: kan best hoor dat het het sprongetje is.
    het rond de 5 de week dus kan ook week 4 of week 6 zijn.
    sterkte hopelijk heeft het wandelen geholpen.

@ deetje: wij hebben ook maatje 2 kruidvat. opzich zijn ze oke
    alleen ik vind ze wat aan de kleine kant. Logan heeft soms echt afdrukjes in zijn benen staan. met pampers is dat niet zo.

@nicole: ik heb een tijdje na elke voeding me borste afgekolft. dit spaarde ik de hele dag op en vrieste het aan het einde van de dag het in.
    na een weekje heb je best wel een aardige voorraad.
    ik vries ze trouwens in uitblokjes en doe ze daarna in een diepvrieszakje met de datum er op.
    mijn mamamelkblokjes zijn ongeveer 20 cc per stuk dus dat is makkelijk uitrekenen.

@lotuss: wat ene lekker meid heb je toch ook. leuke foto's weer hoor.

zo ga nu even naar me mannetjes toe.
    liefs gyino

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hallo dames,

Het gaat me echt allemaal iets te snel hier om bij te houden...ik lees wel veel maar van reageren komt vaak niks terecht. Best druk met 2 van die kleintjes in huis! Sorry.

dinja gaat erg goed, weegt al 5010 gram!
    Slaapt 's nachts al 8 ujur achterelkaar en dat is heerlijk!

Knuf voor alle mama's en baby's die het nodig hebben.

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    hi, ff met 1 hand- frank heeft prikjes gehad, hij liep knalrood aan, toen binnen minuut normale kleur en nog voor ik hem aangekleed had in diepe slaap. goed gegroeid ook, nu 4500 g en 56 cm. bijvoeden goede keus geweest maar weet niet of ik hem nog goed aan de borst kan krijgen. extra weegafspraak over 14 d.

hoop dat iedereen z'n prikjes goed gingen en geen nasleep hebben!

@uitstellers: wel informeren naar uitbraken, wij hebben hier veel kinkhoest.

groetjes

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @roozjuh emma heeft af en toe ook groene poep en af en toe geel. Ik maak me daar niet zo druk om...
    Wij gebruiken trouwens nooit gekookt water en emma heeft er nooit last van.

@luiers ik heb nu nog echt een mega voorraad pampers. Zeker de komende 4 maanden hoef ik niet meer te halen...
    billendoekjes heb ik bij de action gehaald. 90 doekjes voor 1 euro. Ik vind het fijn dat ze niet zo vettig zijn en ook niet zo ruiken.
    Mijn man is niet zo dol op de zwitsal geur. Hij vind dat alle babytjes hetzelfde ruiken...
    Ik zit trouwens nu met 4370 gram nog in maat 2. Welk gewicht heeft jullie babytje en welke maat luiers gebruiken jullie?

@felicitas ben benieuwd wanneer ze hier komen, maar ben niet van plan iets te kopen. Op de rommelmarkt vind je die boekjes voor bijna niks en ik vind het veels te duur!

@prikjes: nou ik heb het toch maar gedaan! Emma was zo lief aan het lachen toen we haar wogen en toen kwam die prik en ze schrok heel erg en moest huilen...
    Daarna snel een flesje gegeven, eerst wilde ze die niet maar na 5 minuten ging het beter en vanaf half 3 tot nu ligt ze lekker te slapen. Normaal is ze overdag veel wakker dus denk dat ze echt geschrokken is!
    Ik heb trouwens op advies van het cb gelijk paracetamol zetpilletjes 60mg gehaald. Je kan ze maar beter in huis hebben...

18. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ha meiden, nou met ilja gaat het "gelukkig" goed na haar prikje... moest weer lachen en was weer heel actief... nu weer lekker aan het slapen....

luiers... ik zit ook nog in maatje 2 van pampers. ilja weegt nu 4860 maar het past nog prima...

zijn er nou nog veel mensen die borstvoeding geven?....

hier nog volop melk aanwezig. zelfs zins een paar dagen weer meer melk, zoveel dat ik 's ochtends uit 1 borst 150 cc kolf anders krijg ik het niet kwijt... dit vries ik in voor later...

sucre: weet jij toevallig hoe dat komt dat mijn productie opeens zo toe neemt?.... ben er alleen maar blij mee hoor...

foto met het popje wat ze van oma heeft gehad... ze kan ook al wijzen.... hi hi...

morgen gaan we voor 4 nachttjes in een hotel in Duitsland, even op mini vakantie... heb wel zin om even weg te zijn met het kers verse "gezinnetje"...

moesten vandaag pasfoto's van ilja maken voor het bijschrijven in het paspoort... ze keek alle kanten op behalve naar de camera... uiteindelijk redelijk gelukt...

hier doe ik ook druppeltjes op een lepeltje... ook als ze heel veel honger heeft... dit werkt goed...

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dinja weegt 5010 en heeft ook maatje 2 van new born pampers aan.

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hier gaat alles goed! Onze Liv word echt met de dag een vrolijker meisje, ben echt gelukkig en geniet er nu echt van! :) Ik denk dat zij dit ook goed kan voelen!

Prikjes; Aaaaaahhhh, wij moeten morgen! Heb ook de PCM al in huis gehaald.. Vind het nu al zielig ;)

Dommel; Ik geef BV! Vind het stiekem toch nog wel heel fijn om te geven, zo'n bijzonder momentje met z'n tweetjes! Maar als ze drie maanden is, ga ik afbouwen, zodat ze bij haar gastouder de fles kan krijgen! Wat een lieve foto van jullie meisje! :) Geniet van de vakantie!

Sucre; Iewwww, wat een naar verhaal over de koortslip-tante! Ik snap dat je bijna moest huilen zeg! En fijn dat je productie weer toe is genomen! :D

Debby; Gelukkig is alles goed gegaan met Emma! En nu lekker slapen, goed zo! :)

Deetje; Fijn dat het bij jullie ook goed is gegaan zeg! :) Maatje 2 van Pampers is inmiddels te klein bij de beentjes, dus wij zijn naar maatje drie gegaan! Heb ook van het C1000 merk gekocht om uit te proberen! Stukken goedkoper!

Gyino; Beebjes voelen het echt aan inderdaad! Nu ik wat lekkerder in mijn vel zit, zit Liv dat ook meteen! Hopelijk morgen weer een goede dag!

Lotuss; Gave foto's meis! :)

Carla; Fijn dat jullie meid zo hard is gegroeit! :)

Liv is naar mijn schoonouders toe vanavond, dus ik ga lekker bij een vriendin eten en soapies kijken! Vind het niet eens zo eng meer nu, omdat het nu beter gaat met de kleine vertrouw ik het meer! :D En een avondje met een vriendin is ook weer eens gezellig! :D

Nou meiden, meer heb ik niet bij kunnen lezen, ga er nu snel vandoor! Kom morgen weer kletsen hoor!

xxx

Deel Deze Pagina