Zo! Het is duidelijk weekend zeg, wat een rust hier! Debby; Je bent geen ontaarde moeder hoor! Ik heb precies hetzelfde! Vind het heerlijk met haar, maar als ze even mee is naar mijn schoonouders vind ik het heerlijk! Guyino; Ik leg Liv op haar rug en draai dan beide beentjes rond haar buikje. Gisteren heeft ze weer gepoept, dus gaat goed hier! Hopelijk gaat Logan snel weer poepen! Minime; Liv kijkt vaak naar links, dus ik lok haar met een speeltje om naar rechts te kijken en doe die oefeningen zo'n drie keer per dag op advies van de therapeut, gaat erg goed! Ze hebben daarvoor trouwens wel eerst het nekje moeten losmaken hoor, dus misschien moet je ook eens naar een Manueel therapeut! Succes! Carla; Wat een mooie en leuke foto's zeg! Ik heb verder weer eens slecht onthouden wat jullie geschreven hebben.. Sorry! Ego; Gisteren een fijne dag gehad! Mijn vriend was naar Mysteryland, dus ik was gisteren en vannacht alleen.. Maar ze is heel vrolijk geweest en heeft zelfs gepoept! JOEPIE! Ze ligt nu in de wieg, maar wordt telkens wakker.. En mama wil eigenlijk even lekker gaan douchen enzo! Nou meiden, geniet van de zondag! Dikke kus
Hallo! Heerlijke dagen gehad, heel ontspannen. Bij thuiskomst was Frank toch wel wat uit zijn doen maar dat vind ik ook niet heel gek. Wat een leuke foto's allemaal! @ meeting- high tea vind ik een super plan. Heeft als voordeel ook dat het gewoon allemaal klaarstaat, het gemak van niet hoeven kiezen/bestellen (want er is vast altijd wel iemand met de baby bezig) en zo'n zaak is wel berekend op een grotere groep. Je hebt ook lekker de tijd..
middag all ik heb er hier ook eentje met voorkeurshouding ze. 't begint te beteren, maar links blijft favoriet... Ik moest eigenlijk alleen speeltjes en zo rechts leggen, verder niks... Bekijk bijlage 12473
@MelMel wat heerlijk dat ze na zoiets simpels als masseren 2 volle luiers had. Het lucht wel weer lekker op voor haar. @Daphne ach arme sid het valt ook niet mee allemaal. Gelukkig sliep hij later wel weer lekker. Wat betreft vastzetten van meeting helemaal mee eens om te wachten tot we wat verder in het jaar zitten. Wijntje heeft idd goed gesmaakt, was vergeten hoe lekker ze zijn. Maar als ik mocht kiezen tussen de wijn en de bv koos ik toch voor het laatste Debby je hoeft je geen ontaarde moeder te voelen hoor uit slapen is bart nog niet geweest maar als ik even alleen naar de winkels ben mis ik m niet. Als ik weer thuis ben vind ik het heerlijk om m weer te zien. Fijn toch? Slechter weer ik vind het niet erg hoor heb het wel een beetje gehad met die warme dagen. Lekkere gure herftdagen, kaarsje aan. Weekendje weg naar een huisje in het bos met open haard,HEERLIJK Familiebbq het wel of niet meenemen van bart naar de bbq ik geen issue meer de hele bbq gaat niet meer door. (locatie is een probleem) Als het mooi weer is gaan we wsl met mn zus en zwager lekker bbq-en. En dan kan bart gewoon mee fysio/osteopaat/manueel therapeut ik wacht eerst even af wat de fisio zegt van de week. Daarna kunnen we altijd nog beslissen om verder te zoeken. Deetje super dat je een paar ontspannen dagen hebt gehad. wel raar nu zeker dat het nu zo definitief is met je "vriend" sabbe heeft Laiss verder geen problemen met haar hoofdje? (afplatting) Hier gaat het vandaag lekker Bart heeft een goed ritme. Sliep lekker en zo konden wij ook nog eea in huis doen. Zodat we opgeruimd en schoon de nieuwe week in kunnen
@ Linda: wat lief die foto's.. echt om van te smelten. @ Deetje: wat fijn dat je genoten hebt van het weekend.. het zal je vast wel goed gedaan hebben. @ Sabbe: leuke foto's.. met enig moed en beleid is een voorkeurshouding gerust te verhelpen. Ik heb het bij Melvin gelukkig nog niet gemerkt maar hou het zeker wel in de gaten. @ Minime: wat heerlijk dat Bart een goed ritme heeft. Zo kom je ook aan jezelf toe. Met Melvin is het op het moment halen en brengen, maar misschien dat de hypoallergene voeding uitkomst brengt en hij minder last heeft van kramp. Merk op zich al wel wat verschil, maar over een paar dagen weet ik pas of het echt goed werkt.
Goededag dames, Logan heeft niet echt zijn dag vandaag. hij heeft opzich wel goed geslapen netjes om de 4 uur kwam hij. maar heeft nu vanaf 8 uur 's ochtends bij mekaar misschien net 2 uurtjes geslapen als het niet minder is. ben al in bad met hem geweest, voor mij weer voor het eerst in bad na de bevalling. buikje gemasseerd niks hielp. dus nu maar in de draagdoek. we hebben even een andere houding uitgeprobeerd want liggend of tegen met borst aan met op getrokken beentjes vind hij niks. hij kijkt graag en die houdingen ziet hij niks. hij zt nu rechtop, zijn beentjes hangen los. zijn hoofdje wordt wel ondersteund door een van de zijflappen. volgens de beschrijving is dit pas vanaf 2,5 a 3 maanden maar tja ik wil ook graag even mijn handen vrij hebben. hij is zo in slaap gevallen en slaap nu al ruim 30 minuten. een recore voor vandaag zat ik daarnet in bad met hem begonnen alle 2 me borsten te lekken. het bleef maar stromen. Roy de grappe dat ik ene lekkage had. nou ja weet wel dat er nog wat in zit @ carla: mooi zeg die collage van je 2 meiden. volgens mij ben je een super trotse mama. @ melmel: ik denkd at ik dat straks ook maar ga doen als Logan wakker is. baad het niet dan schaat het ook niet. bedankt voor de tip. * gedaan maar heeft nog niet geholpen. vanavond maar nog een keertje. @daphne: Ik werk als klassenassistent op een mytylschool. dat is een school voor lichamelijk gehandicapten. en een leerling van ruim 80 kilo in een tillift rond draaien is best zwaar. hoewel ik nu met kleuters werk moet ik ook veel tillen. veel van onze kids zitten in een rolstoel en die worden op een verzorgingsbed verschoond als ze niet zindelijk zijn (van de 10 leerlingen die ik in de klas heb zijn er zeker 4 niet zindelijk) we hebben voor Logan een duivelsrompertje besteld bij attitude. die krijgt hij aan als we naar de elffantasy fair gaan in april. als hij mee gaat naar een evenement krijgt hij zeker een eigen pakje. hopelijk heb je een leuke dag gehad vandaag??? @ debby: nee hoor denk dat het ook heel gezond is dat je af en toe afstand kan nemen. maar vond het voor de eerste keer wel heel spannend. straks ga ik toch ook weer 3 dagen werken dus dan moet ik toch ook afstand nemen. dus geniet nu nog elke minut van hem. @ daffie: tja hier komt wel melkallergieƫn voor maar ik geef bv kan dara moeilijk hypo-allergeen van maken zit wel na te denken dat als we fv gaan geven om die op basis van geiten melk te doen. omdat mijn zusje een koeienmelk allergie had, ik heb koe melk intoloratie en roy kan er ook niet tegen. voor mij genoeg redenen om dus echt over geitenmelk na te denken. het is wel een paar euro duurder. maar dat liever dan steeds een ziek kind. weet nog hoe erg mijn zusje er aan toe was. nee dankje daar pas ik voor. liefs gyino
Daar zat ik eerst ook aan te denken, maar omdat ik alleen niet tegen de melksuikers (lactose) kan wil ik toch eerst proberen met hypoallergeen om te kijken hoe dat gaat. Mijn exvriend had totaal geen problemen met melk als het al zo is komt het bij mij vandaan. Ik betaal ook liever een paar euro meer voor voeding als dat ik met een ziek kind zit. Ik weet heel goed hoe het voelt om darmkrampen te hebben. Wel vervelend dat Logan z'n dag niet heeft. Ik geef je gelijk dat je hem in de draagdoek gedaan hebt. Dat doe ik ook regelmatig als Melvin zijn dag niet heeft net zoals gisteren en toen sliep hij dus wel. Ik zie het helemaal voor me die lekkende borsten in bad.. moest wel even lachen toen ik het zat te lezen en vooral zoals Roy er op reageerde . Het is trouwens geen lichte baan die jij hebt. Ik heb niet echt ervaring met een mythylschool maar weet wel wat het is. Mijn dochter zit op een school voor verstandelijk gehandicapten en daar hebben ze ook klassenassistenten. Dat is wel veel minder tillen als wat jij doet. Ik heb echt respect voor mensen zoals jij. Ik vind het heel goed dat zulke scholen er zijn. Het is toch best een uitkomst. Ik wens je veel succes met Logan en hoop dat het straks wat beter gaat voor je. Ik ga zo even eten en dan de was ophangen voordat Melvin weer voeding moet en voordat mijn meiden weer thuis komen van een weekendje weg. Liefs Daphne
JEETJE..... ik ben een paar dagen weg geweest en ik moet een heel boekwerk terug lezen hier.... poe, poe.... meeting lijkt me erg leuk.... maar is het niet handiger om het eind oktober te doen.... volgens mij hebben de meeste dan nog verlof en dan is het volgens mij makkelijker te plannen.... we zijn een paar daagjes naar Duitsland geweest in een hotel, was wel even lekker... ilja deed het goed, ook de nachten gingen goed... alleen steeds tijdens het eten begon ze te huilen, dus de laatste 2x heb ik haar gedoucht, laten drinken en ingebakerd mee naar het restaurant in het hotel.... dit ging super en sliep als een roosje....
zo even mijn mannetje spammen hoor. ben best trots op de foto, heb hem zelf gemaakt. was wel even mikken hoor. en zoals je ziet slaapt hij heerlijk nu al 2 uur.
Moooi Gyino!! Mag je best trots op zijn! Hij lijkt op je zo. Wat schattig Dommel..die laarsjes!! Lekker dat jullie er even uit zijn geweest!
Hoi mama's, We hebben een druk weekend gehad, maar ik ben er weer! (arme jullie) Daphne, jij vroeg toch of ik de laatste voeding als KV geef. Ik heb hier inderdaad wel eens geschreven dat ik dat misschien zou gaan doen, om te kijken of Lucas dan beter/langer door zou slapen s'nachts. Maar hij slaapt al meer dan een maand door s'nachts op mijn BV, dus heb dat niet gedaan. Laatst heeft hij wel een flesje KV gehad, maar dat was omdat mijn borsten leeg waren. Ik had opeens een melk meer. Leuke foto's gezien weer van prachtige kindjes! Morgenochtend weer babymassage. Ik ga nu zelf even in bad (lucas mag er over een uurtje ook bij), ben zoooo moe en heb enorme spierpijn van de nagym van afgelopen donderdag. Die luie spieren van mij zijn echt niets gewend.
Hallo dames, heb weer de puf om even te reageren. Ik dacht tijdens de zwangerschap ook al dat als ik kv moest geven ik dan voor de hypoallergene zou gaan maar door iedereen om me heen heb ik me om laten lullen om standaard te geven. Iedereen zei je begint toch gewoon met standaard en als het niet bevalt stap je toch gewoon over. Nou ik ben er nu dus wel achter dat dat niet zomaar ff gaat! Een diepongelukkige baby met heel veel krampjes , wijzelf wallen tot aan de knieƫn door de zeer slechte nachten die ze had door haar krampjes. Toen overgestapt op voeding tegen krampjes en spugen, nou dat was het dus ook niet. Vanaf woensdag geven we nu hypo allergene voeding en het gaat inmiddels een stuk beter! Ze slaapt alweer 3 nachten in haar eigen wieg en ze is vandaag helemaal krampvrij. Moest haar de eerste dagen als ze kramp kreeg helpen met de thermometer om te poepen en daar had ze nog erg veel last van. Vandaag heeft ze zelf weer gepoept, we zaten zelf te eten, had het gelukkig net op, begon ze ineens keihard te huilen, ik ben gelijk naar haar toe gegaan want ik hoorde wel dat er iets aan de hand was. Ik deed de deur open van haar slaapkmer en ik rook het gelijk al. Haalde haar uit bedje en deed de luier af en ze had me daar toch een poepluier, het leek wel blauwe drek en het ergste van alles was het rook ook naar blauwe drek! Ik hoop dat dat nog anders wordt nu ze deze voeding krijgt want dit is echt niet te harden, maar het belangrijkste is ze poept zelf weer en ze heeft vandaag ook geen krampaanvallen meer gehad!! Als ik het vantevoren had geweten was ik gelijk begon met hypoallergene voeding. Gyino en Dommel wat een mooie foto's!!! Heb even een vraagje zijn er hier ook dames die dekentjes hebben van het merk koeka?? Zo ja welke hebben jullie en bevallen ze goed? Ik moet nog dekentjes kopen voor straks als ze in een ledikantje gaat en vind de dekentjes van koeka erg mooi om te zien maar wel vrij prijzig, heb de dekentjes met wafel en teddy gezien maar zou graag willen weten of dit fijne dekentjes in gebruik zijn en of ze ook mooi blijven als je ze wast. Heb nu dekentjes van jollein en van de prenatal maar die veranderen wel als je ze wast.
@gynio er is toch ook speciale voeding voor babys met koemelkallergie? Kan je die niet gewoon geven als je niet zeker weet of je kindje kma heeft? Of mag dat niet? En kan een babytje geen geitenmelkallergie hebben dan? @spirit hypoallergene melk is niet voor als je kindje allergisch is maar juist om de ontwikkeling van allergieen te voorkomen. Als er allergieen in de familie voorkomen want hypoallergeen aangeraden anders standaard. Bij ons geen allergieen dus wij kiezen voor standaard, maar als jij hypo-allergeen fijner vindt moet je dat zeker doen! Emma is vandaag best rustig, ik denk dat ze nog moe is van het familiefeest gisteren. Ze ligt de hele dag in haar wipstoeltje te slapen/soezen. Ik heb dus mooi even tijd gehad om de zooi hier op te ruimen, de was te doen en te stofzuigen en dweilen, mijn huis begint er eindelijk weer als huis uit te zien, zonder overal rondslingerende kleertjes, spuugdoekjes, (schone) luiers en billendoekjes...
goedenavond dames, ik heb ff geen puf om te reageren, maar wil wel ff onze mooie meid spammen. ze steekt graag haar tong uit haha