Goedemorgen lieve meiden! Het is al lang geleden dat ik heb gereageerd en bijlezen is een hele klus Lees wel dat velen last van krampjes en huilbuien hebben? Ik kan niet op iedereen gaan reageren, heb de tijd er even niet voor maar wil even ego laten weten hoe het hier gaat! Jelle doet het goed, heeft ook veel gehuild de eerste 4 weken en daarbij ging de BV veel te snel, dus dat was gulzig verslikken en dan een ongeduldige baby die geen boertje tussendoor wil laten, dus stress alom, spugen en paniek na het drinken... zielig hoor. Uiteindelijk een week bezig geweest met kolf en steeds tussendoor Jelle van de borst halen en nu heeft hij de slag te pakken. Wel wennen dat hij binnen een half uur dus "volgetankt" zit... Een speentje begint hij nu pas te begrijpen en nu komt dus ook de rust wat terug. Hij kan uren achter elkaar wakker zijn en heerlijk rondkijken met grote ogen! Slapen gaat prima, rond de klok van 4-5 komt hij nog in de nacht maar zit aardig ritme in nu. Helaas ben ik na de bevalling gaan sukkelen met mijn spieren en gewrichten en nu ben ik in afwachting van een oproep van de reumatoloog. Er zitten ontstekingen blijkt uit het bloed, maar niets helpt. Loop nu al weken met heel erg veel pijn rond en in de ochtend kan ik jelle niet eens uit zijn bed krijgen. Ontzettend dikke voet en alles doet zo'n pijn!.. balen! Manlief is vandaag weer begonnen met werken en straks voor het eerst naar het CB! De grote broers zijn zo enorm trots en blij met hun broertje, niet te geloven! Sinds een paar dagen lacht Jelle ook naar ze en dat vinden ze helemaal geweldig! Ik zal binnenkort eens een foto plaatsen en mijn banner aanpassen, *schaam schaam* heb helaas mijn energie nu heel hard nodig om hier het huis aan kant te krijgen. Lieve meiden, geniet van de kleintjes en ik hoop dat de klachten van iedereen snel verminderen! Ik denk aan jullie, ook al reageer ik niet direct! Veel liefs Snuffeltje
Goeiemorgen! @Snuffeltje wat rot dat het allemaal niet gaat lichamelijk! Wel fijn dat Jelle zijn draai heeft gevonden. @spirit- mooi dat het werkt met hypo-allergeen, ze zeggen dat het alleen werkt vanaf het begin maar dat zal wel zijn om dat andere, nog duurdere te kopen. Wij gebruiken ook hypo-allergeen, mijn instinct zei dat dat beter was naast de bv. @geitenmelk- veel mensen met koemelkallergie kunnen wel tegen geitenmelk, maar dat geldt niet voor iedereen. Het vet uit geitenmelk is makkelijker te verteren. Heb jarenlang geiten gemolken en huisverkoop gehad, mijn indruk is dat het vooral bij mensen die intollerant zijn helpt, bij mijzelf ook (maar ik vind het vies...). Schijnt ook te helpen bij eczeem. Waar kun je geiten-babyvoeding kopen? @hier- vanmiddag afspraak woningbouw, huisjes kijken hier in het dorp. Kom er niet goed uit of ik nu eerst in dit dorp wil wonen, heb wel de indruk dat dat alles wat gemakkelijker maakt en meer tijd geeft, uiteindelijk wil ik een koopwoning aan de zuidkant van Leeuwarden. Nu Frank nog erg klein is, en zijn v. en ik in heeel goede harmonie zijn gebruiksaanwijzing aan het uitvogelen zijn, veel overleggen hoe we dingen aanpakken, lijkt het me handig niet op een dik half uur rijden van elkaar te zitten. Wat is wijsheid....
hallo meiden, Leuk weekend gehad? @ all Frédérique is gister gedoopt en t was een superdag. Als alles hier weer schoon en aan de kant is kom ik me weer melden.
Ik heb eindelijk even tijd om te reageren.... Hypoallergeen voeding: Jailey kreeg dat in het begin omdat iedereen zei dat is beter voor d'r maar toen zei de kraamzorg waarom ga je dat nu al geven terwijl ze het misschien niet eens nodig heeft... Dus wij weer gewone gegeven... Maar ze heeft er totaal geen last van gehad eigenlijk dus... Slapen: Jailey slaapt nu al bijna 2 weken door van 23:00 tot 08:00 Dus dat gaat hartstikke goed... Cb: morgen moet ik er weer heen en wordt ze gewogen en gemeten enz en zullen ze wel weer zeggen dat ze teveel voeding krijgt maar ze doet het er nou eenmaal goed op en als ik minder geef is ze de hele dag aan het jammeren... Ze weegt nu ongeveer 4 kilo en ze krijgt 6 x 120(4) Pukkeltjes: ze heeft in d'r nekje en op d'r borst alleen kleine rode pukkeltjes maar daar moest je toch niks aan doen?
Goedenmiddag! Spirit, hopelijk brengt de hypoallergene voeding gauw rust in het lijfje van je kleine meid. Lieve foto van Marissa! Ik heb een koeka-deken en ben er superblij mee! Ik heb de dubbele deken, wafelstijl. In de zomer gebruik je hem als enkele deken, in de winter kan je de andere er aan vast klikken en dan heb je een lekker warm dekentje. Ze blijven goed in de was en je hoeft ze nauwelijks te strijken! Passie, leuke foto's! Snuffeltje, wat balen van die ontstekingen zeg. Dat is echt niet tof. Vooral nu je man weer aan het werk is. Geniet van Jelle! En we zien je wel weer verschijnen. Deetje, veel plezier met huizen kijken! Volg je gevoel, alles heeft zijn voordelen maar jij moet je er thuis voelen. Shay, fijn dat Jailey al zo goed doorslaapt.
Dank je wel sucre Toch even melden dat bij het CB alles goed is, onze knul is inmiddels al 58 cm en weegt 5550 gram!!!!! Hij zit dus ver boven het gemiddelde... geen wonder dat ik de truitjes maat 56 niet meer aan kan krijgen hihihi... wil hem nog zo graag klein houden Ga gauw weer verder hier, en kom snel weer bijkletsen hoor! Liefs
Hallo dames, Dommel: Geweldige laarsjes!! Maarre...eind oktober nog vrij???? Ik moet 1 oktober alweer beginnen...bah. Passie en Spirit: Wat een lieve kindjes ook!! Snuffeltje: Veel beterschap! Ik hoop dat je snel wat weet. Hier nog een met heel veel last van spieren en gewrichten. Ik heb nu weer medicijnen voor een "triggerduim", een soort ontsteking aan mijn pees. Ik zit te twijfelen om me ook maar eens goed te laten onderzoeken.... Deetje: Veel succes vanmiddag. Ryanne: Gefeliciteerd!!! Had je ook zo'n mooi wit jurkje wat je altijd ziet??? Shay: Van 23.00 uur tot 08.00 uur slapen!!!!!!!! Wat is jouw geheim??? Dat wil ik ook...... Sucre: Ik moest aan jou denken dit weekend. Ik had zaterdag een verjaardag en er was weer zo'n familielid dat zonder te vragen Dane uit zijn kinderwagen pakte....zo aso!! En dan vragen "je vind het toch niet erg". Heb gewoon gezegd.."nou, eigenlijk wel ja!" Het floepte er zo uit hihihi Hypoallergeen voeding: Ik heb vroeger koemelkallergie gehad dus zou Dane eigenlijk hypoallergene voeding moeten krijgen maar ze hebben hem in het ziekenhuis gewone voeding gegeven en ben ik hier maar mee doorgegaan. We zien het wel..... Hier alles nog steeds goed. Volgens mij zijn de krampjes bij Dane echt weg (ff afkloppen). Maar hij heeft 1 poepluier per dag. En jullie kindjes?? Groetjes, Wendy
Goeie middag allemaal, Wat een mooie kindjes zijn al onze juli kindjes toch! Mooie foto's gezien. weet niet meer wie het vroeg maar onze foto's zijn gemaakt door een vriendin die thuis een studiootje heeft! Ze maakt echt super mooie foto's. Wat een lekker weer he, nog even lekker genieten allemaal.
Hallo lieve meiden, Hoe is het met jullie? Hier alles goed! Hoewel ons meisje vandaag maar slecht wil slapen, is ze gelukkig wel erg vrolijk! Ze ligt nu eindelijk diep in slaap! Kunnen papa en mama even lekker uitrusten! Wendy; Wat fijn dat de krampjes weg zijn bij Dane! Hier gaat het ook stukken beter! Is het toch waar van die 12-weken-grens! Geniet er lekker van! Sucre; Wat fijn dat Lucas zo goed slaapt op jouw BV! Liv begint nu ook langzaamaan door te gaan slapen! Vannacht van half 1 tot 6! Gaat de goede kant uit! Snuffeltje; Balen dat je lijf niet meewerkt! Wel fijn dat jullie ventje het zo goed doet zeg! Deetje; Succes met de huizenjacht! Volg inderdaad je gevoel! Shay; Jeetje, wat slaapt jullie meisje lekker lang door zeg! LUXE! Geniet er maar van hoor! Spirit; Tja, die goedbedoelde adviezen ook altijd.. Hopelijk slaat de hypo-allergene wel goed aan, mij werd deze ook geadviseerd omdat het het meest op BV zou lijken! Dus nu krijgt onze meid af en toe eens een flesje! Ryanne; Fijn dat de doop zo goed is gegaan! En is je huisje al aan kant? Passie; Leuke foto's zeg! Tot snel! All; Heeft 1 van jullie al een aanvraag verstuurd voor de kinderopvangtoeslag? Ik zit nog steeds te tobben met dat toetsingsinkomen.. Heeft iemand een makkelijke rekensom? Dikke kus
hoi dames, wat een dag zeg. vandaag langs mijn werk geweest om de kids Logan te laten zien. vandaar uit naar het cb gegaan omdat ik me toch best zorgen maak om zijn ontlasting. gelijk maar gewogen hijw eegt nu 4850 gram. daarmee hangt hij aan de onderkant van de curve en maakt zelfs een lichte afbuigen ten opzichte van zijn vorige gewichten. de wijkverpleegkundige vond dat hij zich heel erg overstrekte. zelf meer dan dat ze gewend is bij kinderen. oke dat was even slikken. ja had wel gezien dat hij zich overstrekte maar gaf het te verwijten aan krampjes. als je hem plat op zijn rug neerlegt dan maakt hij bijna een volledige brug (yoga) kan me vuist er ondersteken. ze gaat even overleggen met de kinderfysio en neemt dan contact met ons op. ben hier best wel van geschrokken. omdat het erg druk was heeft ze verder niet utgelegt hoe en wat. over de ontlasting moest ik me niet al te druk maken. het kan gewoon zijn dat hij de melk goed gaat verteren en daardoor erg weinig poept. ze vroeg of ik het idee had voldoende melk te hebben. ja en nee sins een week geef ik Logan 2 borste met regelmaat. moet dus nu proberen met productie omhoog te halen. dit moet ik doen door hem steeds aan tussen door aan de andere borst te leggen. als ik zie dat hij niet meer actief drinkt dan gaat hij naar de andere borst. en dan de 20 minuten vol maken. het kan dus zo zijn dat ik hem 10 keer moet verleggen. heb het nu 2 keer gedaan maar moet eerlijk zeggen dat het een hele opgave is. zit dus nu elke keer met 2 borste bloot. wat ben ik blij dat ik nog gewoon verlof hem. heb nu wel bijna alle afspraken voor aankomende weken afgezegt want dit is geen doen als je ergens anders bent. damn wt vol ik me k*t. hopelijk gaat me productie snel vooruit en hoor k snel wat van de fysio. donderdag ga ik weer nar het cb heb toch nog wel wat vragen. @ debby: tuurlijk zou ik ook fv kunnen geven voor kinderen met kma. maar qua prijs maakt het niks uit. er komt veel meer kma voor dan gietenmelkallergie. ik weet inderdaad niet zeker of Logan kma heeft maar wil graag zeker voor onzeker nemen. en bovendien is geitenmelk net zo goed als koeienmelk. er zit zelf een bepaalde stof niet in die wel in km zit waar de darmen heftiger op reageren. zal wel eens het artiekel opzoeken waar het precies in stond. kon het niet geheel reproduceren op het moment om het uit te leggen. @ deetje: scroll even een stukje naar boven dan zie je aan de rechter kant een link met nanny geitenmelk. op de site staan adressen waar je de melk kunt kopen. je kan ook een gratis proefbus bestellen. @ ryanne: gefeliciteerd met frederique haar doop. fijne avond allemaal, gyino
@lindas wat bedoel je met toetsingsinkomen? Ik heb de aanvraag wel al weg. Ik heb gewoon mijn maandinkomen x 12,96 gedaan (is 12 maanden plus vakantiegeld) en dan nog mijn 13e maand. Of bedoel je wat anders?
@CB Bart was 125 gram aangekomen in een week, keurig dus. De weken ervoor kwam hij zo een 350 gram aan. Hij krijgt nu 6x120cc en voor de nacht 1x135cc. Hij heeft afgelopen nacht van 22.30 tot 4.45 geslapen en toen van 5.15 tot 8.00 uur als dit een ritme kan worden is mama blij. Ik doe namelijk door de week de nachtvoedingen en mijn man in het weekend (al spring ik soms nog bij als hij bart niet in slaap krijgt) Bart is op dit moment een heel blij mannetje hij draait lekker zn rondje en papa en mama dus ook. Ik heb echt het idee dat hij zn sprongetje heeft gehad. Hij kletst en lacht...heerlijk. Meiden nogmaals bedankt voor jullie steun toen ik er helemaal doorheen zat, jullie zijn lief @snuffeltje leuk dat je er weer bent, fijn dat het met Jelle nu goed gaat na een moeizame start. Ik hoop dat de ontstekingen bij jou snel minder worden zodat je weer makkelijker voor Jelle kan zorgen en zelf minder pijn hebt. @Deetje het enige wat ik kan zeggen in je jacht op een huis is volg je hart. Heel veel succes en ik hoop dat je snel de juiste keus mag maken. @Ryanne fijn dat de doop geslaagd was. Heeft ze nog gehuild van het water? @shay hier ook allemaal kleine pukkeltjes op zn gezicht. Ik doe er verder niets aan smeer nu tijdelijk niet met bodylotion. Ruikt wel minder lekker maar lijkt mij beter. Zal wel van de warmte/hormonen of voeding komen @Wendy En dan vragen "je vind het toch niet erg". Heb gewoon gezegd.."nou, eigenlijk wel ja!" Het floepte er zo uit hihihi Hahaha you go girl maak van je hart geen moordkuil de poepluiers zijn hier gemiddeld 1x per dag soms 2 @Gyino he bah meid zo leuk als je dag begon hoe kl*te het werd bij het CB ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Hadden ze bij het CB niet eerder opgemerkt dat hij zich overstrekte? Als Logan ontlasting heeft is het dan hard of gewoon zacht? Nou meis sterkte en een dikke knuf Ik ga vanavond lekker een beetje tv kijken, fijne avond
linda ja het is bruto, die vrouw van ons gastouderburo had het zo uitgelegd dus het zal wel goed zijn denk ik... @gynio wat vervelend van dat overstrekken, emma maakt echt geen brug als ze krampjes heeft... hoop dat de fysio werkt, maar misschien is logan gewoon heel lenig? @minime wat fijn dat het goed gaat met bart. Emma kwam in het begin ook rond de 350 gram per week aan maar vorige week maar iets van 175. Vind het wel best want anders wordt het snel te veel en die vrouw van het cb zei dat 100 tot 200 gram per week goed was. Gaan jullie elke week naar het spreekuur van het cb? Ik vind het wel heel fijn om te gaan en ook gewoon een leuk wandelingetje met Emma maar ik wil niet dat ze denken dat ik een onzekere moeder ben ofzo... dus misschien sla ik morgen een dagje over... Emma heeft zo een last van spuitluiers! En dan ook nog snachts. Al 2 nachten achter elkaar wordt ze om 3 uur wakker dus dan ben je al best suf, kan je haar ook nog verschonen, douchen en schone kleertjes aandoen. Bleh, niet fijn. Ik dacht dat babys snachts niet poepten? En ook alles zit onder de poep, slaapzakje, kleertjes, aankleedkussenhoes, lakentjes... Heb het met vanish gewassen maar het is er niet uitgegaan. Ga maar proberen vanish op de vlek zelf te smeren...
@ Dommel: heerlijk dat je er even tussenuit geweest bent.. dat zal je vast enorm goed gedaan hebben. Ook heerlijk dat Ilja het goed deed.. dat is toch ook belangrijk. Leuke foto's trouwens. Echt zo'n liefie. @ Gyino: wat een lieve foto van je mannetje.. echt om van te smelten. @ Spirit: het komt me bekend voor. Ik ben ook gestart met gewone voeding en Melvin had steeds maar honger, maar dat kwam omdat hij zoveel terug gaf dus overgestapt op voeding voor hongerige baby's (de jeugdverpleegkundige luisterde dus niet naar mijn verhaal) en daar ging hij nog meer van teruggeven dus op advies van weer een andere jeugdverpleegkundige overgestapt op friso comfort en daar kreeg hij toch een darmkrampen van waar je u tegen zegt, maar oke heb het toch een paar weken uitgeprobeerd en sinds zaterdag overgestapt op hypoallergene voeding en dat gaat tot nu toe goed. Ik heb zelf namelijk lactoseallergie en dat kan erfelijk zijn. Heb ik toen in het ziekenhuis ook gezegd en dan zou je toch denken dat hun het wel weten, maar ja ga me er niet al te druk meer om maken. Leuke foto trouwens van Marissa. @ Debby: wel heerlijk dat je je huis even door kon werken toen Emma lag te slapen.. knapt er altijd weer van op. @ Passie: mooie foto's van je dochtertje. @ Snuffeltje: rustig aan meis... je moet ook aan jezelf denken en aan je gezin. Ik ben in elk geval erg blij voor je dat het nu wat beter gaat met je op die ontsteking na. Ik weet hoe het voelt om last van je gewrichten te hebben. Heb zelf hypermobiliteitssyndroom en loop sinds mijn bevalling ook erg te kwakkelen met pijn en irritatie in mijn gewrichten. Ik probeer wel stukje bij beetje mijn dansen weer op te pakken maar gaat erg moeizaam. Wel heerlijk dat je knul zo goed groeit. Kleintjes worden eenmaal groot he. Melvin is ook niet klein. Die was bij het CB 56 cm en 5380 gram en groeit ook bovengemiddeld. @ Deetje: hoe is het gegaan met de woningbouw??? Het is gewoon een moeilijke situatie waar je in zit. Ik woon ook om de hoek van de vader van mijn meiden en tot nu toe gaat het perfect en leven we in harmonie ook al zijn we uit elkaar, maar zou er niet aan moeten denken om de hoek te wonen van de vader van Melvin, maar oke daar ben jij niet mee geholpen. Je moet denk ik gewoon doen wat je gevoel je zegt. Misschien kun je in het dorp blijven tot je een ander huis hebt. @ Ryanne: wat leuk dat Frédérique gedoopt is... hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad. @ Wendy: ik zou dat ook zo gezegd hebben hoor als ze mijn zoon ongevraagd maar oppakken en mij vragen of ik het niet erg vindt. Ben ook zo'n flapuit wat dat betreft. @ Gyino: meis ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Overstrekken is inderdaad niet goed en hoop voor je dat het allemaal meevalt pfff. Dikke knuffffffffffffff. Het is zeker een opgaaf om je productie te verhogen.. ik ga duimen voor je dat het allemaal gaat lukken. Nogmaals superdikke knuffffffff. @ Mini me: heerlijk meis dat Bart zo goed groeit en zo heerlijk begint te kletsen. Ik zie dat bij Melvin ook steeds meer en vooral veel lachen. @ Debby: fijn he die babypoep... ik gebruik zelf de groene biotex en tot nu toe gaan die vlekken er uit bij mij maar dat was wel met de vorige voeding.. nu poept melvin groen door die hypoallergene voeding en zou niet weten of ik dat soort vlekken er wel uit krijg als hij per ongeluk naast zijn luier poept. Ik wens je er heel veel succes mee @ hier: alles gaat lekker z'n gangetje en heb bij Melvin sinds die hypoallergene voeding geen krampje meer gezien, maar ja wat niet is kan nog komen natuurlijk. Hij is een stuk vrolijker in elk geval en ook vannacht heb ik hem niet meer gehoord. Hij was wel even wakker, maar lag wat te brabbelen en is daarna weer in slaap gevallen. Heb hem niet meer horen persen en hij was ook niet onrustig van de kramp in zijn buik. Ik ben er wel heel blij mee nu nog kijken hoe het op langere termijn gaat met hem.
Vast niemand meer online- ik draai beetje door- blijkt dat hij helemaal niet wil dat ik hier in het dorp woon zolang. Eerst wel maar dan in zijn huis terwijl hij in de stacaravan gaat maar dan moet ik redelijk snel wat zoeken en dat zie ik dus niet zitten, met haast ergens opnieuw beginnen. Wil heel graag opnieuw beginnen maar dan wel rustig nadenken waar. En nu heb ik niet voor niets verlof, straks begint m'n studie ook alweer en dan is er niet veel tijd om heel actief te zoeken. Ik weet ook niet of ik moet accepteren dat hij dan zomaar mijn zoon meeneemt een half uur hiervandaan? Beetje erge ruzie nu, heb al zijn kleren onderaan de trap gegooid, niet heel volwassen maar ik wilde op het logeerbed gaan liggen en daar lag dus alles. Nu is hij bij Frank en ik zit klem. Vind zelf dat ik me heel erg goed heb gehouden en erg volwassen ben geweest vanaf februari. Er is een keer een max. Even van me af schrijven....
Goedemorgen dames Teruglezen gaat me niet meer lukken, dus excuses hiervoor, want ik wil niet iemand tegen haar schenen schoppen PRobeer het weer wat bij te houden nu! @Ryanne, proficiat met de doop! @Wendy, volgens mij is op flesvoeding de ontlasting inderdaad minder, en kan het heel goed 1 poepluier per dag... Je ziet het het beste aan je kleine, als die tevreden is is het vaak prima! Enne je opmerking over het ongevraagd oppakken... SUPER!!! Lag dubbel hier @Kinderopvangtoeslag heb ik geen ervaring mee, dus kan helaas niet helpen @Gynio, jeetje, kan me voorstellen dat je een rotdag hebt overgehouden aan het CB. Zeker omdat er ook geen tijd werd gemaakt om wat meer te vertellen erover! Hoop dat de fysio verlichting kan brengen, en anders mss een ostheopaat overwegen? Die schijnen ook wonderen te kunnen verichten met babies Hoop dat je voeding weer goed gaat komen, vaak is het met een paar dagen extra wisselen en extra aanleggen al genoeg, maar je moet er wel de rust en tijd voor kunnen vinden! Succes meis, Knufff @Mini me, fijn dat Bart het zo goed doet he! Dat ritme komt vanzelf wel in orde @Debby, of je nu wekelijks gaat of niet, dat maakt helemaal niet uit! Je moet doen waar jij je prettig bij voelt, en als jou het geruststelt dat je wekelijks even langsloopt, gewoon doen! Je hebt er niks aan om ongerust een week voorbij te laten gaan, en niemand zal je als een onzekere mama zien! Spuitluiers heb ik hier ook met regelmaat, en dan ben ik altijd blij als hij wat wits aan heeft. Dat gooi ik dan gewoon in een emmer chloorwater, dan in de was en het is weer stralend schoon! Heb overigens gehoord van mijn schoonzusje dat er "witte chloor" is. (witte flessen) Zij gebruikte dit om zure melkvlekken enzo uit gekleurde kleding te halen en dat werkte ook prima! Misschien een idee, daar zit geen bleek in! @Daffie, tja, je wilt ze zo graag klein houden, maar als ze al zo flink zijn gaat het extra hard he! Hoop dat het nu goed gaat met deze voeding! @Deetje, jeetje het zit je ook niet mee he meis! Schrijf lekker van je af, ik kan begrijpen dat je je nu even heel erg kl*te voelt! Ik vind dat je je toch al erg flexibel hebt opgesteld al die tijd, dus je mag best eens wat tegengas geven! Daarbij lijkt mij dat hij je niet kan verbieden in hetzelfde dorp te wonen toch? Wat betreft het meenemen, ik denk dat ik in jouw situatie daar een hele goede afspraak over zou laten vastleggen, door middel van een omgangsregeling ofzo. (of hebben jullie co-ouderschap, sorry, heb mss wat gemist) Dit geeft wel houvast, ook als er tussen jullie problemen of woorden zijn. Ik wens je veel wijsheid toe en hoop dat je de juiste keuze kunt maken. Dikke knuffffff ego: Jelle heeft vannacht van 23 tot 6 uur geslapen, wow! Nu ligt hij weer in dromenland na nog even lekker met papa geknuffeld te hebben voor dat hij naar zijn werk moest. Gisteren telefoon gehad dat ik maandag al met voorrang bij de reumatoloog terecht kan. Hoop zo dat hij wat kan doen, want het is niet uit te houden, zoveel pijn heb ik nu. Kan nauwelijks de trap op komen en lopen gaat me door merg en been. Moet de tranen verbijten als ik Jelle verschoon.... hoop echt dat het snel maandag is! Gelukkig komen mijn ouders morgen ook weer terug van vakantie, en kan mijn moeder weer af en toe wat bijspringen. Las dat er meerdere zijn met spier en gewrichtsklachten, hoe voelen jullie dit dan? Ik met name als ik wakker wordt, dan kan ik niet normaal uit bed komen, dan wordt het in de loop van de ochtend wat beter (ook door slikken van Ibuprofen 600 mg) Op het einde van de middag begint het weer echt gemeen op te spelen en in de avond kan ik niet meer op of neer. Snap er niets van! Nou ja, het zal vast wel weer eens over gaan... ga nu even wat proberen te doen, zometeen komt mijn vriendin op kraamvisite Veel liefs Snuffeltje
goedenmorgen dames, @slapen: Celéne slaapt 's nachts erg goed moet ik zeggen. Ze krijgt meestal om 9 uur 's avonds haar laatste flesje en tegen 6 uur 's ochtends meld ze zich pas weer. Dus kan ik lekker een aantal uren achter elkaar slapen, ik = blij . Ik leg haar trouwens gewoon wakker in haar bedje na de voeding, ze valt elke keer vanzelf in slaap. @voeding: Wel komt ze overdag om de 3 á 4 uur en dan drinkt ze zo 150 + 5 weg, is dat niet teveel? Als ik haar om de 5 uur probeer de geven of minder melk dan krijst ze me het hele huis bij elkaar . Wel zit ik eraan te denken om johannesbroodpitmeel te halen, want ze geeft bijna elke voeding wel wat terug en helemaal als ze de hik heeft en dat heeft ze bijna elke voeding wel . Dat had ze ook vaak toen ze nog in m'n buik zat, elke dag had ze wel de hik . @cb: 8 september moet ze weer naar het cb, dan krijgt ze haar eerste prikjes , denk dat ik eerder lig te janken dan haar haha. @weg gaan zonder haar: Mijn vriend en ik hebben Celéne ook al 2 keer bij zijn ouders achtergelaten omdat we naar Delfsail gingen 2 weken terug(de noorderlingen onder ons kennen het wel ), is net zoiets als sail in Amsterdam, maar dan hiero haha. Nou ja het was daar zo ongelovelijk druk dat we besloten hadden haar bij opa en oma te laten en de tweede keer maar heel even, want toen gingen we een fiets voor me kopen en moest dus fietsen uitproberen en met een kleintje bij je gaat dat wat moeilijk he. @foto's: heb al heel wat prachtige kindjes voorbij zien komen, juli heeft echt mooie kindjes dit jaar hihi. @pukkeltjes: Celéne heeft er ook heel erg last van, ze zitten bij haar ook op haar borst idd, maar het is gelukkig wel een stuk minder geworden nu ik alleen maar kv geef. Ik smeer er niets op, het gaat vanzelf wel weg. @poepen: Celéne heeft ongeveer 1 keer in de 2 á 3 dagen een fikse poepluier die goed stinkt in ieder geval, het begint nu ook wat vaster te worden, 's nachts poept ze trouwens niet, ze heeft alleen flinke plasluiers dan. Nou dat was het ff voor deze keer, iedereen die een dikke knuf nodig heeft, bij deze een super dikke digknuffff van mijn kant.