@daphne: als eerste gefeliciteerd met je verjaardag nog. en tuurlijk ook met het super gewedlige cadeau van je vriend/verloofde wat ontzettend lief moest even een traantje laten hoor toen ik het las. gefeliciteerd!!!
Daphne, wat een gaaf kado! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en met de verloving. En handig hoor, zo'n wakende schoonmoeder. Gyino, wat fijn dat je helemaal achter je besuit staat en je beter voelt nu. Over dat wisselvoeden, ik weet niet wat ze op het CB zeiden, maar ik wil je toch vertellen hoe ik het doe. Ik voed Lucas en hij drinkt dan ongeveer 10 minuten. Vaak laat hij dan de tepel zelf los, doet hij dit niet, dan help ik hem. Ik berg de ene borst op en bied de ander aan, weer op dezelfde manier. En zo ga ik door, tot ik het gevoel heb dat Lucas vol zit. Over het groeien, sommige kinderen groeien een periode ook gewoon wat trager, of ze groeien bvb in de lengte veel, maar kwa gewicht niet zo. Gelukkig maak je je hier niet te veel zorgen om. Ego, heb nu sinds een paar dagen dat Lucas na bijna elke voeding heel hard begint te gillen en te huilen. Hij heeft dan genoeg gehad, maar is dan totaal overstuur en overstrekt zich dan enorm. Ik heb geen idee wat er dan is en hij is op zo'n moment erg moeilijk te troosten. Vind het zo moeilijk..
Gyino, je hebt groot gelijk hoor. Ga lekker op je gevoel af en laat die muts van het CB maar praten. Het is niet voor niets dat die verhalen er zijn over hoe belerend ze kunnen doen! Volgens mij is op je intuitie afgaan het beste wat je kan doen bij je kleintje en volgens mij is dat bij jou prima ontwikkeld. Als ik de leuke filmpjes van Logan zie heb ik ook echt niet het idee dat dat een ontevreden jochie is wat ergens mee achter loopt hoor! Doe lekker rustig aan he! Sucre, dat gillen en huilen heeft Sid ook een paar dagen gedaan! Ik had al weer een nieuw flesje cinebaby gehaald maar het is nu weer voorbij. *klopt het af* Elke keer als hij zo deed zat hem een aardige boer dwars, niet dat dat iets nieuws is maar volgens mij was hij wat sneller kwaad door z'n sprongetje. Ik vond het ook echt alsof hij nu ontdekt heeft dat hij ook zo z'n gevoel kan uiten als hij ergens door gefrustreerd is. Op het laatst pakte ik hem ook maar op om te knuffelen en hem lekker uit te laten razen. 'Vertel het maar eens jochie' en zo zeggend. Dat leek wel te helpen. (en voor mij was het gevoelsmatig dan ook beter te hebben) Sid maakt sinds een week of zo ook opeens heel veel geluidjes, op een goed moment klept hij zowat de oren van je hoofd, heel grappig! We proberen het nog steeds op film vast te leggen maar elke keer als hij de camera ziet is hij afgeleid en houd er mee op.. Maar we kregen wel een lief geluidje naar mama te pakken: Sid geluidje filmpje En nog een foto'tje van een hele zielige blik (hij wilde even aandacht en kreeg die natuurlijk ook haha) Ik ga naar bed, slaap lekker allemaal! *knuffel*
moet even iets van me afschrijven hoor... lees net op hyves dat de dochter van mijn beste vriendin, die zes jaar is, een slagaderlijke bloeding heeft gehad en met de ambulance naar het ziekenhuis is vervoerd en daar geopereerd. Ik krijg mijn vriendin niet te pakken dus ik zit hier nu maar een beetje te huilen en ongerust te zijn... mijn man weet niet wat hij met me aan moet. Ik hoop dat mijn vriendin me nog belt...
NOg even kort bijlezen hoor, Deetje goed van je dat je aan jou en frank gaat denken. Hopelijk vind je snel een leuk huisje en kan ja daar eerst je rust vinden. Daphne gefeliciteerd met je verjaardag en je toekomstige huwelijk. Wat schattig dat hij met sid op zn knieen gingsweet Gyino Je hebt alles gedaan wat mogelijk is verstandig besluit om te halveren met de bv. Je moet zelf ook kunnen blijven genieten. Wat geeft dat een innerlijke rust he Goed van je dat je terug gaat naar het cb om nog even te praten. Je kan beter maar aangeven wat het met je gedaan hebt van de week. Sucre He bah wat zielig ik heb geen flauw idee wat het kan zijn maar wel een knuff voor jou en Lucas Debby dikke knuff en hopelijk belt je vriendin je nog voor het nacht word. Sterkte @hier Bart heeft een gasdag vandaag, was aan het afbouwen met de druppels tegen kramp maar vanmorgen in de tumytub borrelde het al naar boven (hij was wel heel ontspannen). Verder voor de voeding van 14.30 en 17.45 af en toe flinke winden. Huilen alsof de wereld verging. Weet niet of het 1 dag was kijk het nog maar even aan. Vanavond ook weer flinke winden. Heb de druppels wel weer frequenter gegeven Slaap lekker en tot morgen
hallo meiden, Wat een geklets, ik houdt t niet bij... Hier gaat alles goed. Slapen gaat al van elf tot 6 en dan door tot een uur of 9 dus ik ben blij. Drinken nog steeds niet echt geweldig (tussen de 500 maximaal 625 cc per dag met 5 a 6 flessen) maar ze groeit goed dus ik maak me geen zorgen. slaap lekker en ik kom snel weer reageren
Goedemorgen dames @Kristel, ow wat vervelend voor de kleine meid! Hopelijk gaat het nu de goede kant op dan. Lang leven google @Lotuss, Er zit inderdaad veel verschil in de hoeveelheden die de kleintjes drinken... grappig is dat! Enne, dat is wel een vet stoere fiets hoor... super gaaf! @Debby, je moet er wel wat voor doen he Hier zijn de vieze luiers echt tijdens of net na het drinken, dus als ik hem dan direct verschoon gaat het prima. Hoewel, ik voel zo nu en dan toch natte plekken in mijn eigen kleren als het door de pijpjes loopt :S hihihi ***heb je al nieuws van je vriendin gehad? Wat een naar bericht zeg!*** @LindaS, heb je een leuke gezellige avond gehad? Fijn dat Liv weer gewoon poepluiers maakt, waar kan je blij mee zijn he! Jelle is hier ook sinds 2 dagen wat onrustig, ook aan de borst... niet stilliggen, steeds loslaten en eerst mopperen als hij klaar is, voordat hij dan tevreden rondkijkt. Het is soms best even puzzelen wat ze nu eigenlijk bedoelen he @passie... goed hoor, 5 uur al! Ik had het idee toen we van 3 naar 4 uur gingen ineens bergen tijd over te hebben hahahah... geniet ervan! @Daphne, wat een geweldige dag moet dat zijn geweest voor jullie, leuk hoor! En gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, dat is nog eens een kadootje! Lekker genieten hoor en sterkte met je oogontsteking! *wat een heerlijk mannetje heb je toch zeg!* @gynio, dank je voor de tip, ik wacht het maandag even af en dan zal ik dat ook zeker gaan proberen. Nadeel is dat ik niet weet of het reumatisch is... Mijn ruggewevels doen zelfs pijn, zo raar! Snap goed dat je erdoorheen zat hoor, komt zoveel op je af nu! En wat betreft de voedingen, je hebt gedaan wat je kon, je moet wel aan jezelf blijven denken en als jij ongelukkig bent, is dat voor Logan zeker niet fijn. Ik denk dat je er goed aan doet om FV bij te geven, voor jullie allebei. Niets fijner voor een baby dan een happy moeder toch? Het Kiss-syndroom wordt door een osteopaat heel goed behandeld. Vaak is het met een paar behandelingen al verholpen en heb je na de eerste keer al een ander kind. Succes ermee en een dikke knuffel voor je! @sucre, ik herken het overstuur zijn en overstrekken van Lucas in onze Jelle. Hij heeft dat nu ook sinds 2 dagen weer terwijl het best even goed is gegaan. Geen idee waar het vandaan komt, want wat je ook doet, niets is goed. Hoop dat het maar een fase is en snel weer overgaat. Succes ermee ook! @mini me, Hoop dat het minder wordt met het "gas" nu... zou mooi zijn @Ryanne, Fijn dat ze het zo goed doet, en geen beter bewijs dat het goed gaat dan dat ze lekker groeit toch? Ego: Jelle is nu een dag of 2 al wat jengelig, onrustig tijdens en na het voeden alsof er iets dwars zit. Hopelijk gaat het snel weer wat beter! Gisteren sliep hij door tot 6 uur, maar heeft wel de rest van de ochtend niet meer geslapen :S Vannacht weer redelijk geslapen, maar hij is wel met regelmaat wakker geweest en weer ingedommeld. Fijne dag allemaal Liefs Snuffeltje
Goeiemorgen allemaal, Weer even geen tijd om bij te lezen en te reageren, sorry... We moeten straks voor de eerste prikjes Ik zie er behoorlijk tegenop... Is zo zielig voor die kleintjes, Afgelopen dagen heb ik ook geprobeerd of hij wilde slapen zonder inbakerzak, omdat dat na de prikjes ook niet gaat. Overdag heeft hij dus bijna niet geslapen... Gisteravond hele avond aan het huilen omdat hij zo moe was... 's Nachts toch maar weer ingebakerd, dus ik ben heel benieuwd hoe dat de komende dagen gaat... Strakjes ook weer wegen en meten, wil wel graag weten hoeveel hij weer is gegroeid in 3 weken tijd!! Fijne dag allemaal!
Good Morning!!!!! @ Passie: gezien het gewicht van jouw dochtertje mag ze 6x 150/5 hebben. Als ze daar tevreden mee is moet je dat gewoon volhouden. Johannesbroodpitmeel kan inderdaad een oplossing zijn voor het teruggeven. Hoor wel van je hoe het allemaal gaat. @ Deetje: denk je wel om jezelf en om Frank. Jullie zijn nu het belangrijkste hoor. Ik zou heel goed nadenken wat je precies wilt allemaal. Ik zou je leven ook niet laten leiden door je ex. Jij moet nu voor jezelf en Frank gaan kiezen. Ik spreek zelf uit ervaring. Heb twee keer een relatiebreuk meegemaakt en weet hoeveel het van je vergt. Hele dikke knuf en wens je veel sterkte. @ Maartjeh: balen dat je bloeddruk zo hoog is... hoop voor je dat het snel verbetert allemaal. @ Sucre: ik vond het ook al vreemd dat ze Melvin dus geen hypoallergene voeding gaven en had het zelfs nog nagevraagd. Ben wel blij dat ik het nu alsnog gedaan heb en het nu een stuk beter gaat. Ben je nog een beetje bijgekomen gisteren. Af en toe moet je een rustdag inlassen. @ Snuffeltje: ik geniet ook onwijs van Melvin ook al is hij groter als de meeste baby's. Heb evengoed heel veel bekijks met hem. @ Kristel: Leuke foto van de 4 generaties. Dat is toch wel uniek. Had ik ook kunnen doen met mijn oma, maar bij ons in de familie is er niet zo'n hechte band helaas. Had wel leuk geweest. Je hebt wel wat meegemaakt zo met Yentle. Ik ben blij voor je dat het nu beter gaat. @ LindaS: hoe was je avondje met je vriendin??? Lekker dat Liv vooruit gaat. Dat zal jou ook goed doen in elk geval. Beetje bij beetje zal het steeds beter gaan. @ Lotuss: stoere fiets zeg. @ Daphne: nog gefeliciteerd met je verjaardag. Je hebt in elk geval een hele leuke dag gehad heb ik gelezen. @ Gyino: ik kan me voorstellen dat je er op den duur helemaal doorheen zit. Borstvoeding moet wel iets leuks blijven en zoals ik bij jou lees loopt het niet lekker en wordt het een regelrechte frustratie en moet je op den duur toch gaan kiezen hoe moelijk het ook is meis. Ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat is, maar zal je wel meer rust gaan geven denk ik. Hele dikke knufffffffff van mij. @ Shira: succes meis bij het consultatiebureau en ook met het niet inbakeren. Hoop dat hij toch wil gaan slapen ondanks het niet inbakeren. Ik lees wel hoe het gegaan is. Hier verder alles rustig en eigenlijk geen bijzonderheden.
Goeiemorgen. @daphne: hiep hiep en gefeliciteerd met het aanzoek! Romantisch! En super die geluidjes, ik smelt ook iedere keer helemaal weg. @gyino- goede keus je gevoel achterna! Ik doe nu ook wat jij voorstelt: avond, nacht en ochtend zelf en middag kolven. Als ik zin heb, voed ik dan ook 'live' en anders flesje. Met wisselvoeden leg ik trouwens pas om als hij echt niets meer doet. @shira succes met de prikjes! @ego- net bij coach geweest, samen. Juist omdat ik steeds boos word en niet wil dat Frank de dupe wordt. We hebben afgesproken dat ik een half jaar krijg om te beslissen waar ik heen wil en dan een koopwoning zoek (kan natuurlijk best eerder maar dan is de druk eraf). Om het financieel en voor Frank rustig te houden, wordt dit huis nu Franks basis en mijn huis. Ex gaat in zomerhuisje, de dagen dat hij voor Frank zorgt komt hij hier en blijf ik in zomerhuisje. Dit is echt het beste voor Frank, hij hoeft dan niet heen-en-weer gesleept en dat vind ik met name voor de eerste maanden erg belangrijk. Ik moet dan wel (en daar mogen jullie me bij helpen! jullie zijn nu ook heerlijk eerlijk) niet teveel rekening houden met ex en zeker niet aan hem aanpassen! En dat vind ik zoooooo moeilijk, stom hè? Heb hier wel een goed gevoel bij omdat er dan nu even niets geregeld hoeft te worden- ik kan lekker van Frank genieten, weer naar school en dit huis lekker op mijn manier 'besturen'. Het is tijdelijk! Wel goed van zo'n coach, dat die Franks belang weer eventjes duidelijk maakt. Ikea heeft toch van die stoelen die tot bed kunnen? Wanneer gaan baby's ook alweer draaien? En hoe doen jullie dat met het bedje kort opmaken en een slaapzak? Die slaapzak moet je niet instoppen toch? Het verandert allemaal zo snel! Hier ook een probleempje met duimen denk ik, we proberen dat te voorkomen met de speen maar hij stopt steeds z'n handjes in z'n mond en vanochtend zag ik hem echt met z'n duim richting mond... als hij dat 's nachts doet kunnen we daar niets aan doen! (en hoef ik m'n bed niet uit om z'n speentje te zoeken...) Ga nu verder op internet huisjes kijken, en dan langzaam bedenken wat ik wil. Langzaam....
@Deetje, dat doe je goed meid! Fijn dat de coach zo met jullie meedenkt en dat je tot deze beslissing bent gekomen. Ik weet (helaas uit ervaring) hoe moeilijk het is om aan jezelf te denken en niet voor je ex alles aan te passen. Toch moet je dat echt proberen hoor! je komt er zeker sterker uit, gegarandeerd Nu lekker heel erg op je gemak gaan bedenken wat je wilt gaan doen en hoe... Veel succes!
Hallo allemaal, heb alles bijgelezen maar heb niet de puf om op iedereen te reageren. Met Marissa gaat het nu gelukkig een stuk beter maar ik ben zelf zo vreselijk moe, denk dat ik eerst teveel heb gedaan na de keizersnede dus moet nu ff gas terug nemen, slaap nu veel maar ik ben er aan toe dus als Marissa op bedje ligt pak ik ook weer een paar uurtjes slaap. Ze heeft nog niet echt het dag/ nacht ritme te pakken, s'avonds na 10 uur begint ze echt wakker te worden tot een uur of half 2, dan ben ik zelf dus enorm moe, moet dus zorgen dat ik daarvoor al even geslapen heb. Na half 2 slaapt ze wel heerlijk door tot een uur of 7, vanmorgen zelfs tot negen uur! Deetje fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad met een coach, het is gewoon beter om een onpartijdig iemand erbij te betrekken. En idd probeer aan jezelf te denken, je ex heeft zelf een punt achter de relatie gezet doen je zwanger was, dat is een bewuste keuze dus daar moet ie de consequenties ook maar van dragen. Kan me ook voorstellen dat je het gezamelijk gezag ook niet aan hem wil geven, dat je het eerst aan wil kijken hoe het gaat. Wat zei de coach daarover?? Voor Frank idd een goede basis om hem eerst niet van hot naar her te slepen en dat hij gewoon eerst in hetzelfde huis is. Baby's kunnen nu al gaan draaien, ons kleine monstertje presteerde dat al met 2 weken, ik schrok me rot toen ik haar op haar buik in de wieg vond! Ben toen een slaapzak gaan gebruiken zodat ze neit meer kan draaien, hoef de slaapzak nog niet aan het voeteneind erbij in te stoppen. Heb nu wel een lakentje en dekentje straks om haar heen anders ligt ze schuin in de wieg met haar hoofd bij de zijkant omhoog.
Hallo dames, Waarschijnlijk een beetje overbodige info........maar gisteren hebben we eindelijk "papa en mama tijd" gehad......joepie!!! (ik had heel lang gevloeid en ben 2x achter elkaar ongesteld geweest)......heb gelijk lekker geslapen vannacht wahahahaha. Groetjes, Wendy
uhoh.. heb net Frank naar kantoor gebracht met zijn eten en luiertas, na het gesprek vanochtend zat ik er ontzettend doorheen, daar kwam bij dat de komende drie dagen hij weg moest en ik dan voor het eerst alles alleen moet doen (Daffie hoe doe jij dat met drie kinderen??????) en aan de telefoon te horen kreeg dat hij er ook niets aan kon doen. Toen dacht ik, en ik ook niet, waarom moet ik steeds alles oplossen? Dit maakt me toch geen slechte moeder? Nu voor het eerst even niet zorgen, eerst gedouched en al mijn gevoelens maar eens op papier gezet en verstuurd. Moet nu alleen heel erg geen sigaretten gaan kopen, scheelt dat ik te slap ben om op m'n benen te staan. Denk dat ik maar een dutje ga doen. @spirit- wat een ritme heeft Marissa! Geen idee hoe je dat kunt opschuiven... Frank had eerst rond drieen het idee gezellig te doen maar gewoon in bed laten hielp, viel hij toch weer in slaaaap. Speentje? Over coouderschap hoefden we nu nog niet na te denken, eerst de dagelijkse zorg maar eens verdelen.
@deetje dit klinkt wel als een goede oplossing! Maar ben je dan niet bang dat je ex er bijvoorbeeld een zooitje van maakt als hij is geweest en jij dan weer alles mag opruimen? Of dat hij in al je spullen kan kijken? Natuurlijk ben je geen slechte moeder! Je doet juist alles wat het beste is voor Frank! Mijn vriendin had gelukkig gebeld en het gaat weer wat beter met haar dochter. Was toch wel erg geschrokken!
goededag mama's, ik had vandaag de stoute schoenen aangetrokken en Logan 10 kleine lepeltje vers geperste sinaasappelsap gegeven. Hij had nog steeds niet gepoept, zijn windjes stonken ontzettend naar rotte eieren en na elke voeding had hij ruim een uur lang krampjes en overstrekte hij zich. ik ging even weg om de fv te halen, roy was bij hem op dat moment. en alles kwam er uitzetten. Volgens roy bleef het stromen. Logan was wel even van slag af maar hij was daarna heerlijk ontspannen. hij wilde zelfs de fv proeven en heeft daar 50 cc van gedronken. zowel de sinsaasappelsap als de fv vond hij niet eens vies. hopelijk blijft dat zo en is het een kindje dat alles lekker gaat vinden. ben erg benieuwd hoe het nu veder gaat. vanaf nu dus langzaam aan de fv opbouwen en kijken hoe hij er op doet. @ sucre: vervelend dat lucas zo overstuur is na het voeden. hoe jij hem voeden zo doe ik het nu ook. het cb wilde dat als Logan eerder niet meer actief dronk dan al wisselen. dat is vak al na 2 min. ja dan blijf je bezig @ Daphne: aaaaah wat schattig dat geluidje van sid. @ debby: ooh wat naar. hopelijk gaat alles goed met het meisje. * fijn te horen dat het goed gaat met het meisje. @ deetje: de regeling klinkt goed wat er nu is afgesproken. probeer je er ook echt aan te houden. hoe moeilijk het ook is. draaien gaan ze pas vanaf een maand of 5 a 6 doen volgens mij. tenminsten actief en bewust. Logan heeft zichzelf wel al omgedraaid op ons bed. vind dat daar trouwens weinig over te vinden is, de lichamelijk ontwikkeling. je leest en hoort veel over de mentale ontwikkelen enzo. zou er ergens een boek over zijn?? @ wendy: heerlijke papa en mama tijd fijne avond allemaal, gyino
ha meiden heb wel bijgelezen maar hou het voor nu even bij een korte update Ik gaf Bart 120cc fv maar had echt het idee dat hij hier niet genoeg aan had. Na zn voeding sliep hij ongeveer 45min. tot een uur en daarna huilen. Als hij bij mij in de draagzak hangt slaapt hij weer welRaaaarrrrr Maar goed ben dus om 18 uur begonnen om gewoon de 120cc+4 te geven =135cc fv. En nu maar kijken hoelang hij hier op "wegblijft" Vannavond heeft hij in ieder geval tot 23uur geslapen vandaag om 9uur de nacontrole bij de gynacoloog, ben benieuwd. Tot gauw dan schrijf ik weer even bij Ga nu snel naar mn bedje het is al weer veel te laat (had gelukkig vanavond wel al geslapen)
Goedemorgen dames @wendy, hihih... heerlijk toch! lekker genieten en een goede nachtrust is zeker erg prettig nu! @Deetje, je bent geen slechte moeder, je wilt het beste voor Frank, en als je zelf erdoorheen zit is dit de beste oplossing. Schaam je daar niet voor! Ik hoop niet dat jij straks de zooi mag ruimen als hij met Frank in huis is geweest voor zijn "papa" tijd! Als je wat beter in je vel zit, gaat het zorgen vanzelf. Ik ben nu ook hele dagen thuis met 4 kids, en al gaat het niet meer zo strak volgens planning, laat zo nu en dan wat los en schuif minder belangrijke dingen even op tot je er wel tijd voor hebt. Het komt echt goed... hoop dat je een beetje hebt kunnen profiteren van je "ikke" tijd @Debby, fijn dat het goed gaat met het dochtertje van je vriendin @Gynio, fijn dat Logan het even allemaal kwijt is nu... wat vervelend allemaal! Zo zie je maar weer dat je eigen moederinstinct volgen soms gewoon het beste werkt! Hopelijk gaat het goed nu. Lichamelijke ontwikkeling doen ze toch vaak op hun eigen tempo... weet niet of er veel over te vinden is. Staat er in het CB boekje niet ongeveer wanneer er wat kan gebeuren? @Mini me... hopelijk helpt het om hem wat meer voeding te geven! Ben eerlijk gezegd helemaal niet thuis in hoeveelheden voeding, dus kan daar niks zinnigs over zeggen. Ego: Hier gaat alles goed, Jelle is gisteren heel erg veel wakker geweest en vroeg echt om aandacht. Als hij dan bij je zat, was het goed Lachen en geluidjes proberen te maken, heerlijk! Ik ben helaas helemaal doodop van de pijn. Vooral het verzorgen en dragen van jelle doet me zo'n pijn. Baal dat ik zo niet echt kan genieten. Gisteravond is hij in slaap gevallen en ben ik op de bank in coma gevallen. Mijn "prins" heeft mama en zoonlief uiteindelijk maar mee naar boven genomen Het weekend kan ik weer even wat bijtanken als manlief vrij is, dat is wel fijn. Ik wil eigenlijk helemaal niet klagen, en als iemand me vraagt hoe het gaat zeg ik steeds maar, ja hoor, het gaat heel goed! Geen zin om een heel verhaal over mezelf op te hangen. Toch lucht het wel op om het hier even neer te zetten. Ik ga me nu maar eens ophijsen en aankleden... Heel veel liefs Snuffeltje PS... van zo'n glimlach smelt je toch
Goeie middag all Ego: Jailey doet heel lang over haar laatste fles omdat ze dan zo moe is ofzo ze neemt steeds pauzes of speelt met de speen van de fles zodat ze niet doordrinkt weten jullie wat ik hiermee kan doen? behalve de 123 speen want die kan ze nog niet aan dan loopt alles langs d'r mondje..
@ gyino wat fijn dat het geholpen heeft. Wij hebben dit gedaan met sla olie en dit helpt ook heel goed. @ deetje hoe is het nu met je? @ mini hier bij het CB zijn ze niet zo moielijk. Als jij denkt dat je kindje niet genoeg heeft mag je zelf hoger gaan. Hier 120cc nog meer dan voldoende maar gister wel alvast een grotere fles gekocht. Vanavond ga ik kijken of ze misschien als laatste fles 150 wil drinken in de hoop dat ze iets langer slaapt. Ik mag absoluut niet klagen want als ze tegen 23.00 haar laatste fles krijgt slaapt ze door tot half zes en dan tot een uur of 9. @ wendy wat fijn papa en mama tijd. Hier nog niet helaas. Vriendlief werkt onregelmatig en komt niet goed bijgeslapen. Ben volgens mij de enigste, niet :s @ snuffeltje probeer je wel rustig aan te doen? En wat vaker te rusten? Hier mag je het absoluut zeerzetten! Zo vaak je wil!! Hoe krijg ik een foto geplaatst dat hij meteen hier zichtbaar is en niet met een link?