goedenmiddag dames, heb ff weer een paar foto's in me album gezet, dus wie zich verveelt, mag ze wel ff bekijken
Ola dames! Passie; Wat een leuke foto's! Ryanne; Je kunt bij het intikken van je bericht kiezen voor 'meer opties' (roze knop onderin). Dan kom je in een schermpje met meer opties, waaronder een paperclip, die klik je aan en de rest spreekt dan voor zich! Succes! Deetje; Je bent echt geen slechte moeder! HELEMAAL NIET JUIST! Je doet het super goed in zo'n rotsituatie en daar moet je trots op zijn hoor! Knuffel! Sucre; Liv heeft dit dus tijdens het drinken.. Ik hoef haar alleen schuin richting mijn tepel te houden en ze begint al te huilen! Zodra ik haar tegen me aan hou is het over.. Heel raar! Maar hopelijk is het niets medisch bij Lucas.. Heb je al eens opgelet op het misschien verborgen ruflux is? (dan kan zijn slokdarmpje ontstoken zijn) Sterkte! Guyino; Fijn dat het geholpen heeft! Misschien ook wel iets voor Liv als het te lang duurt! Ze heeft nu alweer 2 dagen niet gepoept, maar lijkt nog niet ontzettend veel last te hebben gelukkig! Wel beginnen de stinkwindjes weer, dus er zit iets aan te komen denk ik Hopelijk luchtte het lekker op bij Logan! Snuffeltje; Wat rot dat je zoveel pijn hebt zeg! Gelukkig kan jouw mannetje je helpen, dat is wel fijn! Maar snap dat je dan niet goed kunt genieten, maar hopelijk komt daar snel verandering! Sterkte meis! Shay; Durf het je niet te zeggen.. Liv haar voedingen lopen momenteel ook niet naar behoren.. Denk dat het een fase is! Maar kun je misschien wat eerder beginnen met de voeding, zodat ze nog wat wakkerder is zeg maar? Succes in elk geval! Wendy; Joepie! Dat is wel weer fijn he?! Papa en mama tijd! Hoe is het verder met Dane? Debby; Hoe is het met de dochter van je vriendin nu? Wel schrikken zeg! Hopelijk gaat het beter met haar! Minime; Hoe was de controle bij de gyn? En hoe heeft de kleine het gedaan op de hoeveelheid voeding? Misschien een sprongetje en wil hij graag bij je zijn? Ego; Hier alles goed! Liv is lekker vrolijk en een bijdehante dame aan het worden! Als het niet naar haar zin is, kan ze een onzettend geacteerd huiltje opzetten (met pruillipje en al)! Haha, wij moeten er zo om lachen! De huiltjes zijn nu ook heel anders, alleen nog een beetje mekkeren zeg maar! En die geluiden die ze maakt, geweldig! We genieten intens nu! Liv is nu lekker weer naar opa en oma! Vanavond komen mijn vriendinnen bij me langs! En ik duik straks nog ff lekker mijn bedje in! Vannacht best een lange nacht gehad, iedereen sliep heerlijk, behalve ik.. Houdt zij je niet wakker, dan doe je het zelf! Hihi! Verder heeft Liv wel goed het nachtritme te pakken, hoewel ze nog wel voor een voeding komt, slaapt ze vanaf de laatste avondvoeding altijd direct in! Dat is lekker! Ze wordt alleen nog wel om 6 uur wakker en heeft dan altijd een beetje krampjes of iets.. Maar gelukkig viel ze vanochtend nog in slaap en hebben we tot 10 uur gelegen! LEKKER! Al met al, hier niets te klagen! Hopelijk gaat met jullie ook alles goed! Fijne avond iedereen! xxx
@gyino: leuk zeg die website!! schema van jason (behalve vannacht. toen veranderde hij ineens) 06:30 12:00 16:30 18:30 20:30 en soms als we geluk hebben wordt hij nog even wakker voor 22:00 02:00 maar goed, ik merk wel dat hij de nacht al steeds sneller weer in slaap valt wanneer hij gegeten heeft. Ik hoef er geen 1,5 uur meer over te doen. @roozjuh: fijne vakantie (uh, je bent bijna terug maar toch goed bedoelt ) foto's: alweer van die lieve en wat groeien ze toch hard!! @debby: auch, een wespensteek bah zeg! oei, dat is behoorlijk schrikken, hoe is het nu met haar dochtertje?? @deetje: pfoe zeg, hij is niet echt lekker duidelijk bezig... sterkte meid! goeie beslissing over het vakantiehuisje, hopelijk werkt dat voor jullie goed! @snuffel: jakkes, die pijn zit je nu niet op te wachten, hopelijk kan de reumatoloog wat voor je betekenen. en die heerlijke glimlach van je mannetje werkt ook pijnstillend denk ik @daphne: nog gefeliciteerd met je verjaardag, klonk erg gezellig! @wendy: haha nou fijn toch dat het weer kan! hier het echte werk nog niet gedurfd, maar de rest wel! intiem met elkaar zijn is erg belangrijk hoor. Ego: Vandaag heeft Jason weer een vreemd ritme! gisteravond om half 9 de laatste voeding (BV) en toen om half 2 's nachts weer een, toen om 5 uur! en toen weer om half 9 's ochtends. Toen pas om 12:30 en nu slaapt hij nog steeds!!! hij zou toch niet de dag en de nacht gaan omdraaien hoop ik??? Verder begint hij sinds een paar dagen echt te lachen, wat is dat heerlijk zeg! Je krijgt steeds meer contact met hem en daar genieten we volop van.
he hallo allemaal, Ik ben er ook weer eens even. Ik heb eindelijk mijn laptoppie terug en MET fotos geweldig he. Het lag dus niet aan de harde schijf. Maar toen we hem terug kregen heb ik hem niet meer uitgezet en ben meteen alles gaan overzetten op dvd zodat de fotos niet meer weg kunnen komen. Ons klein mannetje doet het super , al is hij overdag wel al flink verwent want menneertje wil niet meer in de box en alleen nog maar op de arm. Pfff dat is wel vermoeiend hoor. En als hij dan op de arm is moet hij staan, staan, staan, hij wil de hele dag staan. Kleine eigenwijze. Gelukkig heeft hij wel al snel een echt dag nacht ritme te pakken, hij gaat om 23.00 naar bedje toe en slaapt lekker door tot 08.00 /09.00 soms word hij nog wakker snachts maar dan moet ik hem even zijn duimpje aangeven en hij valt meteen weer inslaap. Heerlijk rustig dus snachts. Vandaag is mijn kleine mup alweer 3 maanden, wat gaat het verschrkkelijk snel zeg. Hier nog een fototje hoe goed onze man al kan staan. Zo ik ben er weer vandoor nu ik mijn laptoppie terug heb zal ik wel vaker komen kijken, Groetjes
Bart heeft van 23 tot 4 uur geslapen daarna 7.15 en 10 uur. Toen pas om 14.30 en 18.30. Daar zat dus 4,5 en 4 uur tussen. Ik ga nu proberen om de 4 uur er tussen te laten. Lukt het niet geen probleem. Bij de gynacoloog ging alles goed, we hebben nog een keer doorgesproken hoe de bevalling was verlopen. Ik vond het best wel moeilijk om weer in het zh te zijn. Het was precies 7 weken geleden dat we daar s'morgens binnenliepen om ingeleid te worden. Ik heb nu voor mn gevoel wel wat af kunnen sluiten. Ik ga vanavond even lekker in bad dat is zo lang geleden Fijne avond allemaal!
Goedenavond meiden! Nicole; Je weet het ook maar nooit met die kleintjes he?! Hopelijk gaat hij niet zijn gehele dag/ nacht ritme omgooien! Kelly; Wow, drie maanden alweer! Dan gaat het echt hard he?! En dat hij al zoveel wil staan joh! Geweldig! Liv heeft er ook een handje van hoor, wil graag zitten en kan zich al helemaal omhoog duwen als ze met haar buik tegen je aan ligt! Ze is erg sterk! Geniet er lekker van! Minime; Fijn dat alles goed is gegaan en dat je iets hebt kunnen afsluiten! Ik zat toevallig net de foto's te kijken van toen ik net bevallen was.. Het lijkt al zo lang geleden! Ik mis het zwanger zijn, stom he?! Nu lijkt het me opeens weer zo leuk.. Rare ik! Zo, ik kom net mijn bed uit! Ik was erg moe, maar heb niet kunnen slapen.. Maargoed, het is niet anders! Heb wel even lekker uit kunnen rusten! Hopelijk vannacht weer een rustig nachtje! Volgende week krijgen we een nieuw bed, zin in! xxx
En dan natuurlijk nog een fototje om te showen hoe knap mijn mannetje is En ja hij is rood!! hahaha we hebben er altijd grapjes om gemaakt (de moeder van Danny is rood) dat we misschien wel een roodharige zouden krijgen. Maar het is wel een knappe rooie he?!?
@wat een moppie kelly! Fijn dat je er weer bent en super dat je fotos gered zijn! @minime ik vond het ook best moeilijk dat nagesprek bij de gyn. Maar nu ben je er lekker vanaf! Vandaag even bij mijn vriendin geweest. Haar dochter ziet er nog wel ziek uit. Helemaal wit van het bloedverlies en heel veel moe. Wel zielig hoor, dat arme kind! Verder niet zo veel nieuws hier. Emma doet het goed. Gisteravond om half 12 hebben we haar een flesje met 180 gegeven. Ze werd wel om 5 uur wakker maar wilde niet eten en had ook geen vieze luier. Toen heb ik haar maar bij me in bed genomen en toen hebben we tot 10 uur geslapen. Viel wel mee dus, ze moet alleen niet meer wakker worden snachts!
Kelly; Wat een heerlijk koppie zeg! Zeker een mooie 'rode' Debby; Fijn dat het wat beter gaat met de dochter van je vriendin, maar wel sneu hoor.. En wat goed van Emma! Nog even en ze slaapt helemaal door! Lekker hoor! Liv eet ook heel weinig 's nachts en valt daarna direct in slaap, dus ik ga maar niet klagen x
Hij is jammer genoeg bewogen, maar wil jullie hem toch even laten zien! Mijn vrolijke meid! Bekijk bijlage 13343
leuk al die foto's!!!! en zeker een knappe rooie haha mijn vader is rood en heel zijn familie dus bij ons zit er ook nog wel een kans in dat Jason rood (meer oranje) haar krijgt. Nu lijkt het nog blond... we zullen zien
Goedemorgen allemaal @shay, helpt het misschien om haar te verschonen tussendoor, of even een koud washandje door haar snoetje halen zodat ze weer wat wakkerder wordt? Je hebt het vast wel geprobeerd, maar ik zou het zo anders ook niet weten. Als Jelle hier echt in slaap sukkelt, leg ik hem weg en wacht af wanneer hij dan wel zelf komt. @Ryanne, wat een heerlijk ritme ook heeft ze! ***foto vraag is al beantwoord zie ik *** @Heb weer erg leuke en mooie vertederende foto's gezien... heerlijk he! @Linda, dat pruillipje herken ik hier ook, geweldig he! Fijn dat het allemaal zo lekker gaat! ***nieuw bed, ow wat zullen jullie lekker slapen *** @Nicole, heerlijk ritme hoor... hier gaat het ook wel lekker wat dat betreft, geeft toch wel rust dan! Ik probeer Jelle meestal wel nog even wakker te maken als hij slaapt rond de klok van 23 uur. meestal komt hij dan rond 5 uur in de morgen weer Misschien heeft Jason even zijn dag niet gehad... hopelijk komt het snel goed. @Kelly, wat gaat dat snel zeg! 3 maanden alweer...zucht. Gelukkig heb je je laptop met foto's weer terug... stel je voor dat alles weg was! Geniet van je mannetje, het is echt een stoere kerel in zijn tuinbroek!!! ***Kelly, hij is om op te vreten! Wat een heerlijke knul zeg... en rood vind ik echt wel heel erg leuk!!!*** @Mini me, leuk om te lezen dat ze allemaal een ritme beginnen te krijgen he! Fijn dat je nu wat hebt af kunnen sluiten betreft de bevalling. Lekker genieten en heerlijk ontspannen in een warm bad... @debby... fijn dat het met de dochter van je vriendin weer wat beter gaat. En lekker dat Emma dan toch nog bij je in slaap valt. @Linda, wat een guitige foto! en zoals ze bij je oom ligt, zo ligt onze Jelle ook heel graag. Kan hij ons goed aankijken en alles in de gaten houden! Die hangmat ziet er ook wel heerlijk uit hoor @shay, wat een lief snuitje toch! Ego: hier heeft onze knul vannacht van 22.00 tot vanmorgen 7.00 geslapen. Hij was gisteravond ontroostbaar en om tien uur zo moe, heb hem laten drinken en op bed gelegd. Vanmorgen lag hij vrolijk te brabbelen en rond te kijken in zijn bedje.... heerlijk! Inmiddels lopen de tranen over mijn wangen van de pijn... wordt zo door de huisarts teruggebeld wat ik maximaal aan pijnstilling mag nemen icm borstvoeding. Het gaat van kwaad naar erger, hoop zo dat ik maandag meer te weten kom! En ja, als Jelle dan heeft gedronken en me aankijkt met een oogverblindende glimlach, dan smelt ik helemaal en maakt het ook allemaal niet meer uit... wat kunnen we toch genieten van dit kleine grut! De grote broers zijn ook zo trots als een pauw als ze een lach toegeworpen krijgen door hun kleine broer Liefs Snuffeltje
@snuffeltje wat luxe zo een lange nacht: lekker hoor! Mijn man kwam gisteren thuis van zijn werk met een kadootje voor Emma had hij een heel leuk (maar ook heel duur) pakje van Benneton voor Emma gekocht. Ik had een beetje te veel geklaagd dat hij nooit wat kocht haha. Gisteravond was Emma ontroostbaar, ze bleef maar huilen, vrees dat het echt het 12 weken sprongetje is, zucht...
Kelly, Linda, Shay en Debby wat een prachtige foto's!!! Kelly gelukkig ben je je foto's niet kwijt!! Ze zeggen wel eens een mooie rooie is niet lelijk, dat gaat helemaal op voor jou kindje! Snuffeltje een dikke knuffel voor jou met je vreselijke pijn, hoop dat ze er snel iets aan kunnen doen!! Gyino fijn dat er zoveel ontlasting is gekomen, dat lucht vast op!! Overdag hebben we een voorbeeldige dochter, je hoort haar helemaal niet en slaapt erg veel maar in de avond na 19.00 uur begint het gedonder. Dan is ze erg onrustig en heeft ze veel honger. Gisteren om 19.00 en 22.00 en 23.30 en 1.30 een fles gehad. De laatste maar 60 cc gegeven en toen ging ze eindelijk slapen. Vanmorgen om half negen wakker gemaakt maar toen had ze helemaal geen honger, met moeite 60 cc naar binnen gekregen en ze slaapt nu nog als een roosje. Dit doet ze nu al 3 dagen hoop dat het snel verandert. De krampjes zijn hier zo goed als voorbij. Ze poept nu uit zichzelf en dit gaat nu ook zonder gehuil en erge krampjes!