Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @shira, ik weet dat ik het rustiger aan moet doen, maar ook ik heb vanaf week 12 in mijn zwangerschap wegens BI al bijna niets kunnen doen. Tegen het einde van de zwangerschap was de BI aardig onder controle en dacht ik na de bevalling weer wat op de been te komen... nu kan ik helemaal niets ondernemen en ben ongeveer aan huis gekluisterd. Baal hier echt vreselijk van... wil zo graag lekker met mijn mannetje gaan wandelen!!!!

@Nicole, wat een heerlijk mannetje is het toch!

@mamamoon.... gezellig dat je bij de club komt!

All... fijne avond, en lekker slapen!
    Mannetje is bij een vriend op bezoek en Jelle heeft zijn huiluurtje achter de rug. Ligt nu wat te doezelen en we gaan zo lekker samen naar boven.
    Trusten!

2. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Nee Suus uit Eindhoven... van Shannon en natuurlijk Fabiënne & Kayleigh.... ;)

3. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ongesteld: Hier nogsteeds niets en ook geen tekenen dat t gaat komen.........ondanks de fv die ik geef. Bv kan de menstruatie vertragen nl.

Nicole: Wel ouderschapsverlof hoor, maar heb t er meteen achteraan geplakt, krijg nu de komende 3 maanden ook maar 65% he. Vandaar dus tot na de kerstvakantie vrij :) Heerlijk, dan is Yannick al een half jaar!Wat een lief lachje van Jason

Gynio: Jij ook in t onderwijs? Geef je een vak of geef je les op een basisschool? Hihi die Roy die t truitje verkeerd had aangedaan, zou mijn man ook zo kunnen doen. Wij koken altijd water in de waterkoker en laten dat erin. Als t afgekoeld is warmen we t water ff op in de magnetron en dan de schepjes erbij. Dus wel altijd gedestileerd water en opgewarmd in de magnetron dus.

Minime: Kom jij toevallig ook uit de omgeving van Leiden? Omdat je over een tul praat. Hihi echt een leids woord dachten wij. En de slaapjes worden ook steeds minder he, straks slapen ze alleen s nachts, s morgens ff een uurtje of 2 en s middags nog een uurtje of 2. Verder lekker wakker :) Gezellig toch!?

Nynke: Hahaha ik snapte al niet hoe je aan de info kwam ;)

weltrusten allemaal. Heb weer flink gesport dus ga mn mandje opzoeken.

Liefs

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zo doe ik het ook!! Echt ideaal!

5. shira83

shira83 Lid

4 dec 2008
    79
    0
    0
    Goedemorgen!

@ Wendy, ik moet ook 1 oktober weer aan de slag en zit er ook nog ontiegelijk tegenaan te hikken... Sterkte met je duim! Kun je zelf niet iets anders nemen tegen de pijn?

@ Debby, Thijmen wordt ook nog elke nacht wakker. Sinds een paar dagen leg ik hem dan tussen ons in en krijgt een vingertje. Dan slaapt hij door tot half 7/7 uur, mooie tijd voor de voeding!
    En wij hebben helaas de staatsloterij niet gewonnen, dus moeten ook gewoon blijven werken :(

@ Vlekkengek, heel herkenbaar!!!

@ Shay, hier nog geen ongesteldheid gehad. Laatst dacht ik dat het er aa kwam maar dat heeft niet doorgezet. Netjes zeg, dat jullie nu het nieuwe model hebben!

@ Linda, hoe gaat het nu met Liv? Heeft ze vannacht wel goed geslapen?

@ Mini me, lastig dat Bart overdag zo moeilijk in slaap valt! Ik herken het hier ook, gister heeft hij ook een hele tijd liggen huilen, wel moe maar niet in slaap kunnen komen... En wat gaaf, overgrootoma van 98!!

@ Nicole, mooie foto!!!

@ Gyino, fijn zeg, dat Logan het zo goed doet, hij kan zich ook al aardig zelf vermaken dus!! Lachen zeg, z'n shirtje verkeerd, hihihi.

@ Kristel, jij ook een goede nacht gehad?

@ Mamamoon, welkom hier, en nog gefeliciteerd met Finnley! Gezellig meekletsen!!! Mooie foto's!

@ Roozjuh, wat een voorbeeldige man heb jij zeg!! Ik geef BV dus mannetje kan lekker blijven liggen. Maar goed ook, hij kan helemaal niet tegen gebroken nachten...

@ Snuffeltje, dan zit het met jou echt niet mee meis... Heb je wel een goede nacht gehad?

Vannacht weer een goede nacht gehad. Hij werd nu pas om 5 uur wakker dus hebben hem lekker tussen ons in gelegd, waardoor hij doorsliep tot half 7!! De tijden 's nachts worden steeds langer! Straks even naar het CB om te wegen, vandaag 2 maandjes oud, voor in het ikke-boek :p
    Nu eerst nog maar even een uurtje terug, ben nog best wel moe...
    Tot strakjes!!

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

ik las over ongesteldheid... De eerste keer was hier al na vier-vijf weken en duurde ruim veertien dagen, was echt hels. Sindsdien niet meer. Maar heb wel al twee weken ongesteldheidspijn :( niet fijn zo...

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik moest eigenlijk ook na de herftsvalkantie weer beginnen maar heb tot de kerstvakantie oudersschapsverlof genomen! Lekker lang thuis bij de kleine!

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ken geen Suus uit Eindhoven, kom zelf uit de buurt van R'dam! :)
    Ik denk dat er toevallig een andere Linda is met een dochter die Liv heet..? Hihi! :D

Hallo allemaal!

Hoe is het hier? Ga ff bijlezen hoor!

xxx

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Mogguh meiden,

Ik ben even niet zoveel aan het reageren geweest. Ik maak nog steeds korte nachten en probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken wanneer het kan. Melvin blijft maar om een uur of half vijf/ vijf uur wakker worden maar heeft geen honger. Ik ben nu aan het uitzoeken of hij het misschien niet koud heeft nu de nachten wat frisser worden, want als ik hem bij me leg dan slaapt ie zo weer verder namelijk. Ik ga straks wel even uitgebreid lezen en reageren.

xxxxxxxxxxxx

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ ongesteldheid:
    Ik ben het verdikkeme nog steeds! en nu nog erger ook, kan elk half uur weer verschonen (sry voor onsmakelijke details) loopt als water eruit

Gister besloten om maar te stoppen met de pil even, tot mijn lichaam weer normaal reageerd op de menstruatie's Was tenslotte ook 2x pil vergeten dus tja (had hele drukke dagen en gewoon vergeten, dom)

Ik wacht nu gewoon 2x een natuurlijke menstruatie af en dan ga ik weer beginnen met de pil góed te slikken

Ik ga nu even muziek mobieltje aanzette want iemand is boos aan het brabbelen tegen de schaapjes boven zn hoofd :D

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Joepie, mevrouwtje is eindelijk lekker in slaap gevallen zeg! Hopelijk houdt ze het nu wat langer vol..

Vanavond gaan we naar de jaarmarkt met Liv, in de buikdrager! Ben benieuwd hoe ze dat gaat vinden! Het is namelijk geen doen om de kinderwagen mee te nemen en vaak wil ze toch alleen maar rondkijken! :)

Daffie; Jij reageert altijd al zo goed, dus je mag zeker een keer overslaan! Liv wordt elke ochtend om 6 uur wakker en wil daarna slecht inslapen! Soms lukt het nog even als ze op mijn buik ligt, maar vanochtend ook niet.. :( Papa is er om 7 uur uitgegaan zodat mama nog even kon blijven liggen, HEERLIJK!

Roosjuh; Ook al zo'n lieve papa! Fijn zeg! :)

Shira; Lekker zo'n lange nacht! :) Geniet er maar van hoor! Ben benieuwd hoe jullie kleintje gegroeit is!

Robine; Wat heerlijk dat je zo lang vrij bent zeg! GENIETEN! :)

Minime; Jij dus ook al een lastige slaper overdag? Onze kleintjes lijken echt op elkaar lees ik elke keer! Hopelijk is het wederom een fase ;)

Snuffeltje; Meid, wat balen allemaal.. Hopelijk kun je snel gaan wandelen met jullie mannetje!

Guyino; Een half uur! Wow, dat houdt Liv nog niet zo lang vol, ze is het meestal na een kwartiertje wel weer zat.. Logan gaat zeker snel qua ontwikkeling, die zijn jullie straks overal aan het volgen als hij gaat lopen, hihi! ;)

Kristel; Leuke foto's van Yentle in de draagzak! :)

Mamamoon; Welkom bij de club! Leuke naam, Finnley! :)

De rest; Hoe is het met jullie?

xxxx

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen!
    Gister naar schooll geweest, ging gelukkig goed- ik vond het weggaan wel even moeilijk maar toen lekker op school gericht. Daar gekolfd, in het invalidentoilet, ging gelukkig ook goed!

@ loulou- ik geef ook borst en fles, maar probeer hem nog terug volledig aan de borst te krijgen. Hij gaat nu eindelijk een beetje goed drinken. Ik kolf wel na steeds, een heel klein beetje krijg ik er dan nog uit. Vandaag heeft hij twee keer 40 gekolfde melk erbij gehad en nog geen Fv!

Nu maar meteen aan het 'huiswerk' voor ik weer achter ga lopen.

Groetjes!

13. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    haha nee om 18 over 3 's middags is ze geboren:p

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ongesteld: Ben het nu! Ben het de afgelopen 6 weken 4 keer geweest...ppffff. Maar nu klopt het met het einde van de strip. Hopenlijk blijft het nu goed gaan.

Poozjuh: Kan jouw man niet ff met de mijne praten...hahaha. Het lijkt bij ons af en toe wel een strijd wie het het zwaarst heeft....

Hier nog eentje die precies gaat jengelen als ik net wil gaan typen of lekker een bakje koffie wil drinken.....(Op dit moment ook)

Groetjes,
    Wendy

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha hier gaat uk áltijd huilen als we gaan eten

16. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    goeiemiddag.....

@ mirandab
    Iris is dan op jouw verjaardag geboren. haha grappig. Maar gelukkig dat Xander een dagje heeft gewacht.

@ carla1980
    gelukkig heeft Dinja geen last gehad van de prikjes.

@ spirit70
    hopelijk valt het mee met Marissa d'r oogje. Zielig he die prikjes. Gaat het nu weer goed met d'r en met de dochter van je vriend?

@ 00wendy00
    Ik moest officieel 2 okt weer beginnen, maar heb nog veel vak dagen dus die neem ik eerst op. Maar ik zie er ook wel tegenop om weer aan het werk te gaan. Vooral als ik Iris achter moet laten. Maar als dat eenmaal loopt is het denk ik ook wel weer lekker om te werken. Ff ertussen uit. Hoe is het met de pijn? Wel balen dat je zo lang moet wachten.

@ Robine
    Iris slaapt al vanaf week 3 door. Eerst van 22.00 - 6.00 nu van 22.00 - 8.00/9.00 Echt heerlijk. Heerlijk dat je zo lang verlof hebt. Komt dat door alle schoolvakanties?

@ vlekkengek
    Hoe is het verder met jullie?

@ debby82
    Had je in je zwangerschap ook al een hoge bloeddruk?

@ mini me
    Wat doe je er veel johannesbroodpitmeel in?! dan heb je echt dikke pap. Ik doe in 180/6 1 schepje. Op het pak staat wel dat je er zoveel in moet doen, maar dan moet je haast een aangepaste speen haha.

@ Nicole84
    Petje af dat je nog BV geeft. Mag ook wel eens gezegd worden toch? Schattige foto van Jason

@ mamamoon
    Wat een super foto van Finnley!

@ Roozjuh
    Wat een super man heb je... mijn mannetje is daar wat makkelijker in hoor. Hij is niks te beroerd om wat voor Iris te doen, maar moet het allemaal wel vragen. vervelend van die ongesteldheid. Hier was de eerste x heel weinig, toen met de pil begonnen. 2de x ongesteld maar dat was ook een bloedbad! Terwijl ik nooit hevige menstruaties heb.

@ LindaS
    bevalt de buikdrager een beetje? En in welke situaties gebruik je hem dan?

@ Deetje
    Wat voor opleiding doe je dan? dat je nog op school zit? Hoe is het verder met je in de situatie met de vader van Frank?

@ Ego
    Maandag ga ik weer beginnen met sporten, heerlijk...
    De laatste kilootjes moeten er nog afgewerkt worden.
    Ga nu ff wat ik het huishouden doen, Iris ligt heerlijk ff te slapen. Die hoor ik de komende 2-3 uur niet. Dat is zo fijn.
    Ik zoek nog leuke muurstickers voor op de babykamer, weet iemand waar ik die in een winkel kan kopen?

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemiddag dames :)

@Shira, heb een redelijke nacht gehad, dank je! Tuurlijk vandaag het nodige op het programma staan en dan komen vandaag dus net de voedingen op precies het verkeerde tijdstip :D Lang leve de improvisatiemama's :)

@Ongesteld, ik heb inmiddels 2 keer een soort van menstruatie gehad, wel wat bloedverlies, maar niet zoals ik ben gewend. Ook hoofdzakelijk met het voeden en ertussen nauwelijks... geen idee wat het nu is.

@Carla, lekker toch, dat ouderschapsverlof!

@Daffie, vervelend van dat tijdstip van wakker worden! Hoop dat het snel beter gaat worden

@Linda, veel plezier op de jaarmarkt hoor!

@Deetje, fijn dat het goed is gegaan o school!

@Wendy, ik kan mijn mannetje ook wel ff langssturen ;) Die is ook enorm meelevend en neemt me ook heel veel uit handen als hij thuis is. Ook in de nacht/vroege ochtend als hij moet werken. Is het niet met zijn eigen zoon, dan wel met mijn andere drie mannen zodat ik even quality time met ons ventje heb...heerlijk gewoon.

@Proest, als ik hier een ritme heb en ik plan iets wat daarin past, schopt meneer dat ritme even vrolijk door de war voor een dag hahahah

Jelle slaapt nog erg veel ook overdag, als hij wakker is ligt hij nog helemaal niet graag in de box en ook een wipstoel vind hij maar even gezellig... het is al snel mopperen! Zijn kinderwagen is favoriet overdag! Hoop wel dat het langzaamaan wat beter gaat worden wat dat betreft!

Ego: Vandaag helaas weer een mindere dag voor mama, ook de kleine man besloot vandaag maar eens zijn voedingen op de schop te gooien zodat ik met kunst en vliegwerk vanmorgen mee kon om het feest van mijn derde te vieren op school. Gelukkig geslaagd en de traktaties werden hilarisch ontvangen, geweldig! Wat was mijn kleine man trots dat hij nu ook bij de club van 6 hoort! (hij is de jongste in zijn groep 3 en nu dus ook eindelijk 6 jaar) Heb genoten!
    Mijn moeder heeft net de ramen een keer gewassen, de schat!
    Mannetje komt ook bijna weer thuis, lekker weekend vieren! Morgen een feestje :D Kleine van mijn zus wordt vandaag 1 jaar!!!

Liefs

18. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ff ego later de rest ;)
    vandaag is t kolven weer gelukt!!! alleen net nadat ik gekolfd had werd meneer wakker en had echt honger... dus flesje gegeven! had 100cc en hij heeft er 80 op, is dit teveel genoeg te weinig??? heb echt geen idee eigenlijk wat je dan qua hoeveelheid moet geven???

en kristel: weet het eigenlijk niet zo goed meer (dat van je tips..) heb wel een flesje neusspray besteld bij de HA mocht het echt maar af en toe gewoon lukken heb ik dat iig in huis!

nu ff naar de bieb, heb het boek oei ik groei daar besteld!
    fijne dag en tot vanavond (denk ik ;))

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Roozjuh en Sabbe: heerlijk dat ze zo lang doorslapen. Ik moet weer even zoeken met Melvin, maar komt vast wel weer als ik de oorzaak gevonden heb.

@ Carla: fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Dinja slaapt ook al lekker door.

@ Snuffeltje: het is helaas nog niet voorbij met Melvin en ben wel de uitputting nabij doordat ik iedere nacht maar rond de 5 uur slaap en dat is wel heel kort. Ik probeer het overdag wel wat in te halen, maar lang niet altijd lukt dat.
    Wel heerlijk dat Jelle het ook zo goed doet. De avonden komen ook vanzelf wel. Melvin heeft ook zo'n periode gehad, maar gaat nu goed. Hij heeft 's avonds wel wat meer moeite om in slaap te komen.

@ Robine: wat een heerlijk kereltje om te zien. Ook al zo'n heerlijke beer. Die van mij mag er ook wel wezen. Ben benieuwd hoe groot hij is, moet volgende week naar het consultatiebureau.
    Lekkere gasten van felicitas. Erg klantvriendelijk, maar niet heus.

@ Roozjuh: ik heb het ook niet zo verkooppraatjes. Ik word op het moment echt behoorlijk ziek van die energiemaatschappijen en kap dat soort gesprekken meteen af. Ik blijf waar ik zit en het bevalt me prima.

@ Nicole: goed opgelost toch zo om die vrouw van Felicitas zo af te wimpelen. Ik vind hem goed. :D:D
    Wel lekker dat Jason z'n ritme aan het terugvinden is.

@ Robine: lastig he die spenen... ik had er met Melvin ook zo'n last van. Nu slaapt hij zonder speen sinds hij in de bakerzak slaapt en dat vind ik alleen maar fijn. Heb ze nog wel voor het geval het noodzakelijk is.

@ Linda: het is toch alleen maar fijn als Liv uit zichzelf in slaap valt... eens komt de tijd dat dat allemaal lukt.

@ Nicole: Leuk zo'n cadeau van je vriendenclub. En dat ding voor boven de wandelwagen etc is ook erg leuk en ook heel fleurig.

@ Loulou: ik kan erover meepraten dat het druk is met 3 kids. Heb er ook al 2 van 5 en 6 en doe het allemaal alleen. Op zich gaat het goed al was het in het begin zoeken naar een goed ritme.

@ Shira: het probleem met Melvin is nog steeds niet voorbij helaas. Ik heb van de week echt een flinke dip te pakken gehad door die te korte nachtrusten van hooguit 5 uur. Probeer nu overdag maar wat meer bij te tanken voor zover het lukt.
    Ik moet ook nodig het één en ander in huis doen, maar vindt mijn gezondheid op het moment wat belangrijker. Mijn lijf laat het op het moment ook afweten. Echt alles doet zeer. Het enigste wat ik wel bij hou is de was en stofzuig regelmatig de rest zie ik wel.

@ Miranda: ook al zo'n lekkere doorslaper... wel fijn dat alles goed gaat. Leuke foto... wat een heerlijk kereltje.

@ Nynke: wat leuk dat je er weer bent.

@ Spirit: ik hoop voor je dat het mee gaat vallen bij de oogarts. Balen van de dochter van je vriend dat ze gevallen is... hopelijk heeft ze snel geen pijn meer. Dikke knufff voor jullie.

@ Gyino: geweldig dat Jason z'n handje heeft ontdekt.. zal vast een koddig gezicht geweest zijn. Ik zie het zo voor me hoe hij dan kijkt.

@ Wendy: dikke knufffffffff... balen van die peesontsteking.. is geen pretje. Kan me voorstellen dat je straks moeite krijgt Dane achter te laten bij het KDV, maar komt echt goed meid.

@ Debbie: Ik kan me voorstellen dat je wat jaloers bent, maar dat is toch ook logisch. Ik zou dat in jouw geval ook hebben namelijk. Dat zijn mensen ook op mij dat ik zo snel beval, maar dat snap ik heel goed. Ik baalde zelf ook dat ik in het ziekenhuis moest bevallen, maar wel voor een goed doel. Ik zat dicht tegen een depressie aan namelijk en moest gewoon goed kunnen uitrusten.

@ ongesteldheid: ik vloei al meer dan 8 weken maar weet nu niet of ik al ongesteld ben geweest. Ik moet vanavond voor nacontrole naar de verloskundige en dan hoop ik meer te weten.

@ Minime: ik geef Melvin nu ook de standaard met johannesbroodpitmeel en nu heb ik het eindelijk gevonden met hem. Hij krijgt 180/6 met 4 scheppen johannesbroodpitmeel. Ik had ook comfort en daar kreeg hij juist enorme krampen van en zo met die standaard en 4 scheppen nutriton zijn er geen problemen. Ik had ook een periode hypoallergeen, maar toen liet hij ineens de helft van iedere fles staan en had toen toch het CB gebeld en omdat de kans klein is dat hij een allergie opbouwt kon ik gewoon de standaard gebruiken.

@ Nicole: wat sweet... zo'n lief glimlachje.

@ Gyino: grappig een shirt verkeerd om aantrekken.. echt iets voor mannen. :D:D:D

@ Nachtfles: ik ging altijd naar beneden en gebruikte altijd een deel gekookt water met koud water en dan het poeder erbij dat ging altijd goed.

@ Ramona: wat leuk dat je hier komt meekletsen. Leuke foto... echt leuk om te zien. Ook die met die speen :D

@ Roozjuh: echt een lieve uitspraak van je man en eigenlijk is het ook zo dat je samen kiest voor een kindje. Is echt heel lief.

@ Snuffeltje: hoe gaat het nu met jou??

@ Roozjuh: leuk he hoe Damian lag te brabbelen tegen z'n muziekmobiel. Dat kan Melvin ook zo goed en dan gaat ie er ook gefronst naar liggen kijken van waarom gaat hij nou niet aan. Is zo lachwekkend.

@ Linda: heerlijk dat papa naar beneden is gegaan met Liv zodat jij lekker even kon blijven liggen. Melvin is meestal ook wel onrustig als ie bij me ligt, maar na zo'n tien minuten is ie helemaal van de wereld en ligt ie heerlijk te slapen.

@ Ani: ik doe ook 4 schepjes johannesbroodpitmeel erin voor Melvin en ik gebruik dan wel de speen die normaal geschikt is vanaf 3 maanden en dat gaat prima en hij doet er niet veel langer over als dat ik er 2 schepjes in doe alleen doe ik er meer in omdat hij anders toch nog veel terug geeft.

@ Snuffeltje: leuk he hoe je mannetje er op reageert dat hij 6 geworden is.. zo trots dat is toch leuk. Wel een geklooi dus om op tijd te komen, maar ok je bent er gekomen. Het is altijd passen en meten qua tijden.

Ik ga nu mijn mannetje even de fles geven. Die had hij vanmorgen niet leeg doordat hij ermee ging spelen en ik moest daarna naar school en hij was toen heerlijk in slaap gevallen. Nu toch maar even een fles maken. Ik spreek jullie later weer. Hele fijne dag nog allemaal.

Liefs xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

nou ik weet niet wat Logan heeft vandaag maar hij slaapt erg veel.
    hopelijk komt hij vannacht hierdoor niet al te vaak.
    gelukkig is het weekend dus kan ik Roy ook een keertje schoppen :D

@ robine: ik werk op eem mytylschool. dat is een school voor lichamelijk gehandicapte. ik werk er als klassenassistent. dit jaar bij de kleuters.

@ linda: haha denk het ook. maar alsjeblieft even rustig aan. alle mannen in de familie van ROy liepen met 8 maanden. dat gaat me toch iets te snel.
    hehe eerst maar eens zitten en ruipen toch :p

ik heb net besloten dat we patatjes gaan eten.
    was vergeten vlees er uit te halen en heb geen zin om te koken.
    zal ik nu eens een frikanel speciaal met curry en uitjes bestellen.
    kunnen we lachen. dit at ik namelijk heel veel op het laatste van mijn zwangerschap. roy zei dat als ik dat weer ging bestellen hij wel wist hoe laat het zou zijn. hihi die man krijgt een hartverlamming als ik dat doe.

fijne avond alle,
    gyino

Deel Deze Pagina