Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hoi dames,

hier gaat alles weer lekker.
    het lijkt erop dat Logan over een paar lastig dagen heen is.
    nu alleen nog 's nachts wat langer slapen en dan hier een hele blije mama.

hij poept nu ook al 3 dagen zelf en maakt dan een goede volle luier.
    we moeten wel heel hard lachen steeds als hij an het persen is.
    tongetje half uit zijn mond en helemaal rood aan gelopen.
    als hij dan klaar is zucht hij diep. en stieken dat flesvoedingontlasting doet woow niet normaal meer.

hoeveel uurtjes slapen jullie kids overdag.
    een paar weken geleden was hij vaak wakker maar nu slaapt hij soms wel 4 uurtjes achter elkaar en is dan 1 a 2 uur wakker en valt dan weer in slaap.
    denk dat het komt dat hij nu beter eet.

@ wendy: kan me helemaal voorstellen dat je even hebt zitten janken.
    naar dat dane zo van slag is na de oefeningen.
    wat moet je eigelijk doe als ik mag vragen?

@ 2de: haha hier ook een manlief die er nog even niet aan wild denken.
    Wij willen wel heel graag een 2de en ik wil eigelijk wel 3 kids maar dat wilt Roy niet.
    We hebben wel heel duidelijk van te voren afgesproken dat we er ongeveer 3 jaar tussen laten.
    moet er nu ook nog niet aan denken om over een jaartje weer een kleintje erbij te hebben.
    zeker niet als hij van die huil dagen heeft.

@ mamamoon: haha geweldige he als ze zo liggen te babbelen. Logan heeft er ook
    een handige van om een keel op te zetten als zijn mobiel stopt.

@ mirandab: ooh dat is wel handig zo'n afstandbediening.

@ debby: leuke foto van emma en je hond.

@ linda: aah wat zielig. gelukkig dat je nu weet wat er aan de hand is. hopelijk slaat de medicatie snel aan.

@ roozjuh: ja bijvoorbeeld.

2. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    slapen: hier slaapt jason nadat hij 's ochtends tussen half 6 en half 7 is wakker geworden ongeveer nog tot half 11. Daarna is hij wakker tot een uur of 1 en slaapt dan als ik geluk heb nog 2 uurtjes. Dan krijgt hij weer eten en 's avonds zijn het echt hazeslaapjes. Maar vannacht heeft hij voor het eerst "doorgeslapen" (althans, geslapen zonder voeding te krijgen, werd wel een keer wakker) dus geen idee of hij nu een nieuw ritme heeft ontwikkeld of dat hij gewoon heel moe was ;)

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Vandaag met Emma een fotoshoot gedaan. Was heel leuk! Als de fotos af zijn kom ik ze wel even spammen!
    Nu snel weg want heb vanavond een suprise party voor mijn moeders 50e verjaardag. Emma slaapt vandaag voor het eerst bij mijn vriendin. Vind het wel spannend!
    Morgen zal ik uitgebreid reageren!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    fotoshoot? met bijna 3maanden oud? ja is dat al leuk want damian kan nog niet echt goed zn hoofd rechtop houden.

vanaf wanneer is een fotoshoot echt leuk? neem aan wanneer ze zelfstandig kunnen zitten toch?
    weet iemand leuk adresje in omg flevoland voor fotoshoot ????

5. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Wij hadden een fotoshoot toen Ziva 4 dagen oud was, eentje op 5,5 week en dinsdag nog eentje. Je kan altijd leuke foto's maken, hoor. Er staan er drie van de laatste in mijn album. De rest zal ik er later nog bjzetten.

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedemorgen alle,

wat is het stil hier. mogen jullie allemaal uitslapen van je kleintjes.
    Logan was om 7 uur al wakker en wilde na een uurtje ook niet meer bij ons in bed liggen.
    dus zijn we er maar uit gegaan.
    om 9 uur viel meneer weer in slaap. maar ja mama en papa zijn wel op. en dat op de zondag.
    gelukkig waren we optijd gaan slapen en is Logan maar 1 keer wakker geworden voor iets te eten om 3.15 dus dat was te doen.

@ roozjuh: mijn buurman gaat volgende week een fotoshoot doen van Logan en ons.
    hij maakt erg leuke en mooie foto's zijn adres www.rvellinga.nl
    als je dan bij hem geweest bent kun je bij mij een kopje thee komen drinken :)

fijne dag alle,
    gyino

7. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Het is idd maar rustig hier...
    Met Jailey gaat het hartstikke goed... We zijn van de week van 6 x 120 naar 5 x 150 en dat gaat tot nu toe goed... Ze sliep vannacht van 23:00 tot 08:30... En nu ligt ze lekker in d'r schommel stoeltje tegen d'r vriendjes te praten... Er hangt een kikker en een papegaai boven d'r en dan zit ze steeds uhhhhh en te lachen ook weer zo schattig...

Foto's : Ik heb online een fotoboek gemaakt van de geboorte tot nu anders weet ik het wel weer dan blijven die foto's weer op de computer staan en duurt het 10 jaar voordat ze in een album zitten... En dit is makkelijk en je kan er heel veel foto's in kwijt..

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Gyino: lijkt me gezellig :) ik ga straks even op de site kijken van je buurman.

@ uitslapen: jazeker!!! damian heeft 9 heerlijke uurtjes geslapen, 1uur wakker geweest totaal voor 2 voedingen maar das niet zo erg :)

9. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    idd rustig hier!
    Heb het idee dat Jason weer probeerde door te slapen. Hij ging slapen om 23:30 en werd wakker om 04:45, best netjes vind ik! toen weer in slaap gevallen om half 6 tot half 10! (lekker uitslapen dus, werd voor hem wakker)

@foto;s: hier maken mijn moeder en ik alle foto's! Mijn moeder doet al een paar jaar een cursus en ik heb mezelf alles aangeleerd ;) Mijn dikke buikfoto's heeft een vriendin van mijn ma gemaakt en onze trouwfoto's www.hannekemeier.nl die maakt echt superfoto's! (op haar site zijn wij ook ergens te vinden)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik moet me diep schamen! helemaal vergeten dat mijn eige broer zelf ook foto's doet!!! Hij heeft onze trouwringen echt prachtig gefotografeerd en hij heeft geboorte kaartje ook gemaakt

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    en deze is ook érg mooi!
    dom dat ik vergeten ben dat hij dus zelf ook dit werk doet hihi

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    mogge meiden...
    Het is zover, vanaf nu ben ik dus alleenstaande moeder. Hij is vanochtend vertrokken. Gister nog wel gestofzuigd en het gras gemaaid en van de week een vaatwasser geinstalleerd. Ik ga wel hulp in de huishouding regelen, met de huisdieren enzo is dat wel heel prettig, kan alles eens per week goed gedaan worden.
    Ik word ook nog verkouden, erge keelpijn... Hopen dat Frank bespaard blijft.
    Vind het wel griezelig nu met de borstvoeding. Wilde eigenlijk deze weken opschroeven, veel en vaak aanleggen. Maar m'n tepels doen weer zeer, ben bang dat de spruw niet weg is dus ga nu gentiaanviolet doen, hopen dat het dan echt voorbij is met de pijn. Een huilerige baby kan ik er niet echt bijhebben en de rust om lekker te voeden heb ik, zeker met die pijn, ook niet. En dan grijp je toch wat sneller naar een flesje kv.
    Het is lekker binnenblijfweer, al moet de hond er natuurlijk wel uit. Ga maar een beetje rommelen, opruimen, het huisje 'eigen' maken.
    Weet niet meer wie het vroeg, maar ik doe deeltijdopleiding voor tweedegraadsdocent, vmbo agrarische vakken. Tweede jaar nu (van de twee) maar loop wel uit ivm zwangerschap. Hoop dat ik nu wel bij kan blijven met de stof. En kolven in het invalidentoilet is niet zo erg, het is een vrij grote ruimte en ik heb water bij de hand en een lekkere stoel. Koelkastje is verderop maar ik maak me er niet zo druk om met een flesje door de school. Is maar klein schooltje en allemaal volwassenen.
    Groetjes!

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    fotos: ze zijn heel erg leuk geworden hoor! De fotos zijn gewoon liggend genomen en sommige met mij samen. Over een tijdje doe ik er gewoon nog een. Mijn vriendin is model en die kent heel veel goede fotografen. Dus die doen het voor een vriendenprijsje. Ik kan ze nog niet laten zien want ze moeten eerst bewerkt worden. Dan laat ik wel zien hoe ze zijn geworden.

@deetje: wat spannend nu alleenstaande moeder! Nu gaat het echt beginnen. Lijkt me ook wel verdrietig en confronterend dat hij nu echt weg is...

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @deetje: sterkte meid!! dikke knuffel voor als je die nodig heb

15. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Sterkte Deetje, maar misschien ook wel beter zo dan dat jullie toch in een huis wonen. Dat lijkt me zo moeilijk, kan je ook bijna niet verder.
    @ Foto's, ik maak ze ook zelf. Kan ook best met kleine baby's inderdaad. Die wil je toch ook mooi op de foto hebben. Vind het wel leuker met oudere kinderen omdat je daar wel wat meer mee kan natuurlijk. En bewerken daarna blijft ook heel leuk! Al blijft er weinig van de kwaliteit over hier...jammer!

16. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    M'n kleine waarzegster..

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    #1317 deetje, 13 sep 2009
    Laatst bewerkt: 13 sep 2009
    Oh sjips, kom erachter dat ik de kattenbakken ook weer zelf moet doen! Grrrr... En ik heb van die katten die naar binnen komen om hun behoefte te doen. Wel fijner voor de buren.

Mooie foto's!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow Roozjuh en Lotus wat een geweldige foto's. Vind die trouwringen ook erg mooi gefotografeerd. Super hoor.

Lees dat de meesten kindjes inmiddels gaan doorslapen, heerlijk he?! ff Bijtanken na 2 maanden.....:)
    Hier gaat t al 3 dagen achtereen goed. Na een lavendel badje( Zwitsal) s avonds slaapt hij al bijna bij t afdrogen, zo ontspannen wordt hij ervan. Heb Yannick ook al 3 dagen in de side sleeper liggen vanwege zn afgeplatte koppie en moet zeggen dat ik nu al resultaat ga zien :) Jippie, is de fysio toch ergens goed voor.

Vanavond lekker uiteten met zn allen, en verder een rustige zondag( als de oudste tenminste ook eens gaat slapen........zucht)

19. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ons Ziva slaapt ook al een week of twee door. Van 21u tot 7u!!! Zalig!!! Vanaf dat we haar op haar buikje leggen is het zo. We hebben een babysense gekocht, dus we moeten ons geen zorgen maken om het feit dat ze op haar buik ligt.

20. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Dag Meiden,

Veel te lang geleden *schaam :)schaam* Hier hardstikke druk geweest met uitjes en op spenenjacht voor Bart.
    Hij dronk met 150+5 en 4 schepjes johannesbroodpitmeel zijn fles toch vrij snel leeg (10 minuten) Daarnaast vond ik het een prijzige aangelegenheid worden met de nutriton. Nu dus een dental speen maat s op de s-fles en na het gaatje wat groter te hebben gemaakt met een naald doet hij er iets meer dan 20 minuten over zonder nutriton erin. Super zou je zeggen maar ik vind dat hij wel wat meer teruggeeft (voorheen niets;)) Verder heeft hij nu 1 dag geen ontlasting gehad, voorheen elke dag 1x.
    We zitten dus nog een beetje in dubio, misschien gaatje iets groter in de speen en dan 1 schepje nutriton erin, of mengen met friso comfort? tja waar doe je goed aan.
    Volgens ons heeft bart toch een klein sprongetje gemaakt, hij volgt ons, de hond en de mobile heel gericht. en begint dan ook te lachen en met zn armen en benen te maaien is zo leuk om te zien.

Vanmorgen mn wijsvinger en duim van mn rechterhand verbrand aan een hete mok uit de magnetron:x en dat doet ZEEEER! en typt wel heel lastig.
    Ik zal proberen om een beetje bij te schrijven.

@Deetje gelukkig ging het goed op school misschien ook wel even lekker om eruit te zijn. Tja en dan hoort huiswerk er wel bij.

@huilen tijdens de koffie of eten, het lijkt wel of ze er een neus voor hebben. Zit je net met je bord eten en mweeehhh hihihi en daar gaan we weer....

@Ani ik las dat Iris al vannaf week 3 doorslaapt wat lekker zeg.

@snuffeltje Bart zit hier meestal tussen de 17 en 18 uur met een voeding net als de hond moet eten en wandelen ik eten moet koken en mn man thuiskomt. Toch eens kijken of ik dat wat op kan schuiven. Tja het is soms moeilijk te regelen.
    Slapen is hier op dit moment minimaal overdag 1 uurtje en dat is het dan wel. Daarna huilen en alleen als ik m bij me neem dan is meneer stil en valt hij vaak in slaap. terugleggen helpt niets dan is hij weer wakken. hoe bedoel je frusterend.:)

@Nicole84 wat fijn dat het kolven weer lukt, goed dat je alvast voor nood een spray in huis hebt.

@Robine ik kom idd uit de buurt van Leiden. Wist niet dat tul een woord uit deze buurt is. Woon nu in noordwijk.

Etenstijd voor Bart ben hopelijk zo weer terug

Deel Deze Pagina