Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @hier vanmorgen kon ik mn bed niet uitkomen van de nekkramp, werd er helemaal misselijk van. Gelijk de dokter gebeld gelukkig was mn man nog thuis, hij heeft mij uit bed geholpen. Het is iets met een nekspier wat kan komen door verdraaien of verkeerd liggen enzo.
    Nu voor 5 dagen diclofenac en paracetamol gehad. bah kan bijna niets. Gelukkig kwam mn zus vandaag zij heeft bart in bad gedaan.
    Hopelijk is het snel weer over. Bart heeft hierdoor een beetje rare dag gehad maar net op bed gelegd en heeft na 5 minuten slapen zo een 20 minuten gehuild (met korte tussenpozen) nu is hij stil. kijken hoelang het duurt maar het mannetje heeft een lange adem. even doorzetten maar:). Nu af en toe een UH of EH boven vandaan wel aandoenelijk hihi

@nicole We laten m nu idd langer liggen. Ik ben ook anders naar bart gaan kijken. Hij huilt zodra hij plat in zn bed gaat, rollend met zn oogjes van moeheid. Til ik m eruit is hij stil. Het huilen is een zielig huiltje zo van haal me er maar uit want ik wil mn bedje niet in. Als ik niet reageer dan word het wat sterker van volume en nog wat harder als ik dan nog niet reageer zwakt het af met af en toe een gaap tussendoor. Maar dat kan hij dus wel 30 minuten toe een uur volhouden. als hij in slaap valt dan word hij tussen door soms ook wakker, huilt even en stopt weer. Tja ik heb soms het idee dat hij er aan gewend is dat ik na een paar minuten bij m kwam.

@snuffeltje gelukkig heeft Jelle niet al teveel last gehad van zn prikjes. Dat is een drukke boel bij jullie welke leeftijd hebben de drie andere kinderen? Het is maar goed dat jelle goed tegen geluid kan, dat moet ook wel zou je zo denken ghihihi

@Deetje hoe is het nu met je? Kan het al wennen zo samen met Frank? Wandelen met de hond tja het gaat straks weer meer regenen bah zitten we met een natte hond in huis. ik heb een hele stapel hondenhanddoeken in de kast liggen voor pebbles.
    Wat voor hond heb jij?
    @fv uhm eigenlijk zijn we in 1x van de 150 naar de 180cc aanbieden gegaan. Hij geeft zelf aan als hij vol zit. Ook hier werkt de fles goed, het is in het begin rommelen met voeding/fles en spenen geweest omdat bart zo een sterke zuigbehoefte heeft. Maar nu we daar uitzijn gaat het prima. Knap van je dat je de knoop hebt doorgehakt het is moeilijk maar je zal zien dat het je rust geeft.

@kristel zoiets moois mag je altijd spammen hoor:D Leuk hoor zwemmen, kleding-> 2 maanden geleden was er al geen mouwloos hemd meer te vinden allemaal wintercollectie. Zwemluiers van het kruidvat zijn er al vannaf 6 kilo dacht ik

@debby Ik zou ze zelf zulke foto's niet op hyve's of een andere algemene site zetten. Je weet maar nooit:(

@shay verwen Jailey maar lekker vandaag, zielig he die prikjes:)
    Zwemmen, het lijkt mij ook zo koud vandaar dat we ook nog niet gaan in november is bart 4 maanden en dan gaan we wsl een weekje weg. daar gaan we dan wel zwemmen. Je hebt zwemluiers vannaf 6kilo ik denk dat ik die maar ga kopen voor het zwemmen.
    Hier mocht bart gewoon 60mg zetpil van de week maar hij weegt dan 5510 gram. weet natuurlijk niet hoeveel jailey weegt. Zielig he als ze zo uit hun hum zijn.

@rapley ik heb er snel iets over gelezen maar te weinig om te kunnen zeggen wat ik er van vind.

@bubbelbad nooit aan chloor en bacterien gedacht. He bah het leek me net zo lekker warm en al die bubbels.

@Sucre ghihihi wat een poeperd is die Lucas van jou;)

@gyino wat een leuke foto zeg, klaar voor zijn eerste zwemles.
    lieve reactie van je thanks, ik weet dat je gelijk hebt en met mijn verstand bedenk ik me dat ook maar dan is het voor je eigen kleintje. hihihi ook mama moet leren hoe ze overal mee om kan gaan.
    En dan lijken soms je valkuilen een stuk groter.
    Wel een leuk idee trouwens van die map.

@lindaS Bart slaapt nog maar sinds 3 dagen door maar overdag is het crisis hier (heb je misschien al gelezen) het is nu aan de slag hiermee. En ik vind dit zwaarder dan dat ik er om 4.30 1x uitmoest en hij overdag goed sliep. zo is het altijd wat;)

2. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @minime- wat balen dat je vastzit! Hopelijk helpt de diclofenac, je hoeft niet naar een manueel therapeut? Gelukkig heb je hulp. Frank huilt ook als ik hem wakker in bed leg terwijl hij wel moe is, maar dan doe ik na een paar minuten een speentje erin en is het goed. Het gaat prima met Frank en mij zo, de fv geeft een hoop rust. Lief dat je ernaar vraagt! Zijn vader zit voor z'n werk in het buitenland en dat helpt wel met het 'wennen' denk ik. Ben idd ook meteen alle voedingen 180 gaan aanbieden en hij drinkt ze gewoon op. Hoop dat hij vannacht weer zo lekker doorslaapt! Ik ga vanavond niet kolven maar morgenochtend nog wel even aan de borst. Zal de laatste keer wel zijn :( . Bedenk me nu dat hij links niet eens gehad heeft vannochtend maar daar zat toch al bijna niets meer in.

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Meiden,

Help! Ik probeer ook langzaam over te gaan naar FV, maar Liv drinkt niet meer dan 90 cc uit de fles op.. En dat is nog veel, vaak drinkt ze maar 40 a 50 cc... Ik heb een Difrax fles, moet ik misschien iets anders proberen?

xxx

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ linda: nee hoor hier ook eentje die 's nachts nog niet doorslaapt. hij komt trouwens sinds een paar dagen ook weer 2 keer per nacht.
    erg handig hoor.

@ abbonementen: ja viel mijn ook op.

@ mini me: ik hield zo'n map ook al bj in me zwangerschap.
    heel leuk om terug te lezen.
    mijn moeder heeft het ook gedan vn haar zwangerschap van mij en mijn eerste 3 jaar.
    veel dingen zijn erg herkenbaar als je het terug leest.

@ linda: ik snap even je hulp vraag niet. het is toch niet erg als ze nu 90 cc drinkt.
    betekend alleen maar dat ze daar behoefte aan heeft.
    probeer het overgaan niet te strak te plannen. wilde ik ook maar
    logan en moedernatuur dachten er heel anders over.

logan is op me arm in slaap gevallen.
    ben nu erg aan het twijfelen wat ik zou doen.
    hou hem maar even op me arm tot hij komt voor de volgende fles.
    de laatste dagen waren erg rommelig 's avonds misschien dat hij daarom nachts weer zo veel kwam.
    ben benieuwd.

fijne avond gyino

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Linda, je geeft deels bv en deels fv? En hoeveel tijd zit er tussen de voedingen?
    Lucas slaapt door s'nachts gelukkig. Ik gaf voorheen de nachtvoeding rond 24 uur, maar die ben ik steeds meer naar voren gaan schuiven. Zijn laatste nu rond 22 uur. Daarvoor ligt hij al wel op bed, maar hij heeft die 5e voeding gewoon nog nodig.

Minime, beterschap en doe het rustig aan. Hopelijk heeft Bart gauw door wat jij wil. ;)

Vanavond weer nagym. Heb helemaal geen zin. :p
    Ben veel te moe.

6. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mini me: succes met je nek vervelend zeg... Tja Jailey is erg zielig vandaag maar na die zetpil is ze gaan slapen en werd ze rond 5 uur wakker fles gegeven opgedronken en gelijk weer aan het slapen tot nu toe... Dus ze is er erg moe van... Jailey weegt 4530 gram maar ik heb zetpillen van 120 daarom doe ik hem door de helft en is het dus ook 60...

Jailey slaapt nu sinds vanmiddag al ja alleen even wakker geweest om d'r fles te drinken maar nu ben ik bang dat ze vannacht niet meer wil slapen als ze nu de hele tijd blijft slapen... En ze moet zo d'r fles alweer dus ik moet er zelfs gaan wakker maken anders drinkt ze veel te weinig vandaag..

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mini me jag nekpijn is niet leuk!

linda welke speen gebruik je op de difrax fles? Die er bij zit is de s speen en ik vind die ook veel te langzaam gaan. Ik heb m spenen bij de etos gekocht en dat gaat veel beter!

shay bij het cb zeiden ze inderdaad ook dat ze van 120 paracetamol tabletten maar de helft mag. Ik heb de 60 en die geef ik wel helemaal.

gynio ik heb geen map maar het boek "pap en mam vertellen over jou" daarin heb ik ook allemaal fotootjes geplakt en het dagboekje van emma van de couveuse en de zwangerschaptest en alle echofotoos.

8. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    `Goedemorgen dames!

@Kristel, wat een prachtige foto zeg! Hoe doe je dat eigenlijk met die kleuren details als ik vragen mag? (mag graag wat met photoshop rommelen. vandaar mijn vraag :)) ***en zat er wat tussen, bij de badkleding?***

@Debby, ik zou inderdaad niet zomaar duidelijke naakt foto's neerzetten van je kleine op het internet. Het is en blijft een vreemd medium waar iedereen zomaar van alles mee kan doen. Je kunt wel je profiel of foto's afschermen zodat alleen vrienden ze kunnen bekijken.

@Shay, gaat het weer goed met Jailey na haar prikjes? ***bij babyzwemmen wordt het water altijd verwarmd***

@Deetje, ik ga ook niet babyzwemmen, heb ik nooit gedaan eigenlijk. Het is natuurlijk wel erg leuk, maar je moet er ook echt de tijd voor hebben vind ik. Als het vlug vlug moet dan werkt het niet.

@Sucre, je hebt zijn plekje goed gevonden dan :) Hier pakte ik Jelle gisteren op om weg te leggen na het voeden en ik zie dat snoetje even rood aanlopen en hoorde een klein windje... ik zeg nog, nou, dat was een bescheiden windje! Ondertussen liep het langs zijn benen in zijn broekspijpen... de hele pamper liep over hahahahh En het is ook zo lekker dun he, net water LOL
    Overigens, ik heb alle soorten en huismerken geprobeerd, maar vind met deze ontlasting de pampers toch het fijnste. Sluiten het beste af, heeft iemand andere ervaringen?

@Spirit, succes met de werkzaamheden meis!

@shay, dat de pampers doorlekken heb ik niet, ondanks dat ze soms erg vol zitten. Wel dat het dan langs de randjes loopt bij veel ontlasting ineens..of op de rug hahahah

@Gynio, leuk dat het zo gezellig was, het zwemmen, geniet ervan!
    Rapley is een methode dat je je kindje in principe na 6 maanden vuistgrote brokjes voedsel aan gaat bieden die het dan zelf kan oppeuzelen. Op borstvoeding.com staat een prima uitleg hierover.
    Geen prakjes of potjes voeren dus, maar zelf laten eten. Het lijkt een heel natuurlijk iets als je het leest.
    Je kind eet zo waar hij aan toe is, en de borstvoeding of flesvoeding, blijft dat voorlopig aanvullen tot de maaltijden volledig zijn.

@Linda, doorslapen van vroeg in de avond tot laat in de morgen is er hier ook niet bij hoor. Vanaf een uurtje of 23 tot hooguit 6 in de morgen is het wel. Komt vanzelf joh! De nachten zijn inderdaad wel kort zo... ik slaap in het beste geval 6 uur per nacht en dat is niet veel... moet er ook vroeg uit in de ochtend, dus echt bijslapen lukt niet. ***sorry, met de fles kan ik je niet helpen***

@Debby, leuk dat je zo verwend bent op je werk! Hier heeft Jelle alleen slofjes aan als hij uit de wagen is, omdat hij steeds zo'n koude voetjes heeft. Mama-trekje :D

@mini-me, jeetje wat een pech! Gelukkig was je mannetje nog thuis! Sterkte meis!
    De andere jongens zijn 6, 7 en 9 jaar, dus herrie genoeg hier in huis ja!

@deetje, ik vind het knap van je hoor, hoe je het doet! Fijn dat de rust er weer in is gekomen nu, ook al is het even een stap om te stoppen met BV. KNUF!

@Boekjes bijhouden.... wij hebben een kraambezoekboek hier liggen, maar de helft heeft er maar in geschreven.. gewoon omdat we het vergeten :S
    Ik hou een dagboek bij op een site, gewoon elke week even bloggen wat er is gebeurd enzo, dat kost me al moeite, maar wil ik wel graag bijhouden.
    Ik ben heel slecht in het bijhouden van "boekjes" helaas.

Ego: nou, het is bijna 3 dagen redelijk goed gegaan met me, maar nu ben ik weer terug bij af... zucht. Morgen verjaardagsfeest van onze 6-jarige, en zie er best tegenop. Maar goed, het is allemaal familie en die helpen zichzelf :D Mijn mannetje ontfermt zich over de boodschappen... dus het komt helemaal goed!
    Het mannetje is wakker hier, volgens mij vanwege een volle broek, dus ik ga even kijken of ik hem zo in bad kan krijgen.

LIefs

9. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    goedemorgen dames,

@ slapen: Celéne slaapt gelukkig nog steeds goed door. Ze krijgt tegen 22.00/22.30 haar laatste fles en slaapt ze door tot een uurtje of 7.00/7.30. Ze krijgt nu 5 voedingen op een dag van 150/5 met 2 schepjes nutriton. Ook leg ik haar in een trappelzak, zodat ze zich niet boven haar dekens kan uitwerken. (Ze is ook een echte Houdini, lag ook altijd horizontaal in haar bedje 's morgens hahaha). Nou heb ik haar vannacht eens in de babysleeper gelegd zodat ze wat meer op der zij ligt, maar ze weet zich toch op haar rugje te werken, dus dat helpt ook niets meer haha.

@ kleding: Celéne begint nu pas met maatje 56, 50 word haar echt te krap nu. Ook wij speuren marktplaats af naar leuke kleding voor haar. Zo hebben we onlangs heel veel leuke meisjeskleding (maat 62 t/m 74) op de kop weten te tikken, een hele doos vol voor maar 15 euro, das echt geen geld.

Nou dat was het ff, het gaat hier voor de rest heel erg goed, ze groeid goed. ff een fotootje spammen van mama die Celéne de fles geeft. Dikke knufff aan iedereen die het nodig heeft.

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Jailey heeft de rest van de dag ook alleen maar geslapen dus we hebben d'r om 9 uur in bedje gelegd na d'r fles en dan maa zien hoe laat ze kwam dat was om 3 uur terwijl ze al weken door slaapt dus was wel even raar weer s nachts eruit... klein beetje gedronken en weer gaan slapen tot 08:30 en ik ging d'r uit bedje halen en een grote glimlach op d'r gezicht ze is nu allemaal aan het brabbelen en doen... dus is gewoon weer lekker d'r zelf...

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hey meiden ben ik weer!
    Kreeg opeens geen meldingen meer als er hier weer gereageerd werd, wat raar! Vond het al zo stil... wist dat er iets niet klopte
    Heb de verhalen niet meer gelezen van afgelope 2dagen (ruim 5 pagina's volgens mij) maar vanaf hier lees ik weer mee!

12. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen! Frank heeft alweer doorgeslapen! Heb hem gister wel wakker moeten maken voor z'n laatste fles, het was al half elf geweest en ik wilde ook wel graag naar bed!
    Ik moet voor het eerst alleen de weekboodschappen gaan doen, een vriendin zei dat de maxicosi wel op dat zitje kan staan maar dat lijkt me nogal eng. Gelukkig heb ik veel in de diepvries dus ik kijk even hoe het gaat. We hebben hier ook nog een buurtsuper gelukkig.

Fijn dat Jailey weer haarzelf is! Waren dit de eerste of tweede prikjes? Ik moet dinsdag voor de tweede. Vorige keer heeft hij helemaal geen last gehad, hoop dat het nu weer zo goed gaat.

Ik ga even flink opruimen/schoonmaken, krijg vanmiddag visite! Moest nog snel even nieuwe beschuit en muisjes gaan kopen!

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goedemorgen!

Deetje, ik vond de maxicosi op het zitje van de winkelwagen echt doodeng. Ik zie dat wel veel mama's dat doen, maar ik vind het echt nog een beetje eng. Als je niet veel boodschappen hoeft te doen, zou ik eerder de maxicosi gewoon in de wagen zetten. Of Frank meenemen in een draagdoek of zo?

Shay, fijn dat Jailey weer haarzelf is.

Passie, super dat het zo goed gaat met je meisje. Nu pas uit maat 50? Wow, is ze nog niet zo groot/zwaar dan? Lucas zit nog steeds in 56, maar past nu soms wel al broekjes maat 62. Al zijn de pijpen dan nog wel erg lang, haha. :)

Snuffeltje, he jakkes, vervelend dat het weer slechter gaat. Gelukkig helpt je mannetje je. Veel succes, maar ook veel plezier morgen!
    Ik vind pampers ook het beste.

Lucas heeft nu al bijna 2 weken dat hij om 5 uur wakker wordt. Hij ligt dan te kreunen en te steunen. Als ik hem dan zijn speentje geef (soms wel 3x) slaapt hij toch wel weer verder tot 8 of 9 uur. Gek toch?

14. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)

15. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Deetje: Dit waren haar eerste prikjes dus zie nu al op tegen de volgende... Maar als ze er dan weer last van krijgt krijgt ze gewoon die paracetamol want daardoor voelde ze zich gelijk een stuk beter...

Boodschappen doen: Tja bij ons is het zo dat ik 1 keer veel boodschappen doe bij de ah en dat doen we altijd met zijn tweeen zodat 1 van ons altijd de maxi cosi vast kan houden... Want hij staat echt wel wankel en als je dan iets pakt en die maxi cosi valt eraf gadver... En voor de kleine boodschappen gewoon met de kinderwagen naar de supermarkt hier in het dorp...

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

haloo allemaal!!

na lange tijd weer ff bijlezen bij de mamas! hoe gaat het met iedereen en de kleintjes? hier supergoed. maddox slaapt lekker door en overdag doet ie ook lekker zijn dutjes. eergisteren de eerste prikjes gekregen..hij huilen ik huilen wat een trieste bedoeling allemaal. gelukkg heeft ie er verder geen last meer van gehad en is hij weer een vrolijke baby.. kijk zelf maar: vanochtend gemaakt :D

17. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @lennylenn... wat een guitig koppie! Goed dat hij geen last heeft gehad.

@Shay, fijn dat ze weer de oude is!

@maxicosi: Ik heb zelf geen auto, dus doe bijna elke dag een kleine boodschap. Als we een grote boodschap moeten doen, gaan we samen met de auto en neem ik het onderstel van de kinderwagen gewoon mee. Rijd de 1 de winkelwagen en de ander de kinderwagen met maxicosi. Het blijft akelig zo'n maxicosi op een winkelwagen zetten. Op de ene staat hij steviger dan op de andere wagen.

Heb zojuist de appelboom leeggeplukt (is een mini appelboompje in de voortuin, maar zat dit jaar zoooo vol :D)
    Staan nu 3 grote emmers bomvol appels klaar hier :)
    Van de week maar eens wat appelmoes maken, en een appeltaart bakken en natuurlijk hier en daar wat appels uitdelen hahahhaha

Fijn weekend dames en niet teveel wegkletsen hoor ;)

Liefs Snuffeltje

18. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Vandaag gaat het met mn nek een stuk beter het is nu nog alleen maar stijf. Aangezien we gisteravond op en neer naar boven bleven lopen heb ik vandaag de wandelwagenbak in het gangetje gezet. (aangezien we maisonette wonen staat hij nu tussen de woonkamer en bovenverdieping) Dan ben ik wat sneller bij hem als hij huilt.
    Kijken of ik het volhoud om om de 15 minuten even binnen te lopen te sussen en weer weg te gaan. Er moet toch een oplossing zijn.
    Heb een doekje wat ik gedragen heb en een klein reiswekkertje in zn bedje gezet in de hoop dat het zachte getik helpt:( Je gaat gekke dingen doen als je wanhopig bent hihihi. We zullen zien.

@Deetje zoals je al las gaat het beter vandaag met mn nek:) Wel fijn dat de vader nu even helemaal uit zicht is. Wat afstand kan geen kwaad denk ik. Wat betreft de bv ik heb een week nadat bart van de borst af was hem nog 1x aangelegd. dom maar ik ben er zonder problemen mee weg gekomen;) Als een soort afscheid denk ik. Soms verlang ik nog naar de intiemiteit maar vind de fles toch ook wel erg fijn. Neem je gevoelens serieus het is toch een afsluiting van een periode (zo ervaarde ik het)
    Ik hoop dat de overgang niet te groot is voor je. Mocht je harde plekken of knopen krijgen deze dan goed de wegmasseren. Ik had nog 1x stuwing en melk uit mn tepels dat heb ik met de hand eruit gekolft. hierna geen last gehad. Het is nog even lastig maar daarna ben je er als het goed is vannaf en worden je borsten weer zachter.
    SUCCES!! P.s wat lekker dat frank nu doorslaapt:D Bij de boodschappen doe ik bart altijd in de baby bjorn draagzak ideaal heb m zo lekker bij me en ik heb mn handen vrij

@LindaS drinkt Liv langzaam of snel en wat voor speen heb je erop?
    Welke fv heb je omneo is bv dikker dan de standaard.

@sucre hoe was de babygym viel het een beetje mee?

@Shay ja meer dan 60 zou ik bart ook niet gegeven hebben. Hopelijk hobbelt ze er rustig doorheen met slapen en drinken en lekker knuffelen met mama

@snuffeltje wel een beetje rustig aan doen hoor:) gewoon delegeren hihihi maar als ik het zo lees heb je genoeg hulp.
    Balen dat het weer minder gaat nu.

@roozjuh hier ook geen meldingen meer hoor, laat gelukkig de laatste melding in mn mailbox staan anders vind ik het nooit meer terug hahaha

Ik ga bart zn fles geven en even naar het dorp reageer later wel weer verder:)

19. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedemiddag allemaal,

Hier ben ik weer na een aantal dagen afwezigheid. Ik ga eerst even onder het genot van een kop koffie reageren op iedereen.. daarna doe ik mijn verhaal wel even.

@ Shira: Het was maar van tijdelijke aard bij Melvin. Hij slaapt nu weer door tot kwart over zes half zeven gelukkig en dat geeft een boel meer rust. Hij had eergisteren wel een avond dat hij niet wilde slapen, maar dat is daarna niet meer voorgekomen.
    Ik heb twee winterjassen voor Melvin. Eentje maat 68 en eentje maat 74. Ik heb ze alle 2 gekregen.

@ Snuffeltje: je word er op den duur handiger in als je ergens heen moet. Ik doe ook niet zo moeilijk meer in elk geval en het gaat allemaal best aardig. Hoe is het nu met jou???

@ Robine: getver dat die vrouw van fysio zo naar parfum stinkt.. ik hou daar helemaal niet van jakkie. Overdrijven kan ook natuurlijk. Ik wil niet stinken maar ook niet overdreven naar parfum ruiken.
    Melvin ontloopt Yannick niet zoveel qua gewicht en lengte. Ben gisteren met hem naar het consultatiebureau geweest en hij was 6370 gram en 59 cm. Melvin kan nog wel in de kinderwagenbak gelukkig, maar weet niet hoe lang nog.

@ Debby: balen dat je galblaas eruit moet en kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt.. hele dikke knufff van mij.

@ Deetje: ik kan mijn verhaal gelukkig wel kwijt maar het is wel een heel gedoe om te achterhalen wat er nu precies gebeurd is. Ben de hele week al bezig met gesprek hier en gesprek daar en dat begint aardig veel van me te vergen. Heb heel veel lichamelijke ongemakken door deze spanningen.

@ Spirit: dat vind ik heel lief van je.. ik moet meer gaan praten hierover want merk dat het helemaal niet de goede kant op gaat met mij door dit.

@ Minime: het ergste van het verhaal is dat het jongetje die dit heeft gedaan (vertel er straks wel even uitgebreider over) nog maar 7 jaar is.
    Lekker he dat Bart doorgeslapen heeft.. zal wel even raar geweest zijn dat je niet wakker geworden bent van hem. Ik heb dat nu met Melvin ook weer nu hij weer doorslaapt.

@ Roozjuh: ben er druk mee bezig en krijg steeds meer te horen van wat er gebeurd is.. vanmiddag weer een gesprek want ook de moeder van het jongetje wil weten wat er gebeurd is.

@ Gyino: ik weet nog niet wanneer ik begin met hapjes dat hangt ook erg van Melvin af... het liefst pas tegen de 6 maanden maar als ik merk dat hij er aan toe is begin ik eerder.

@ Debby: ik ben eerst aan het achterhalen wat er gebeurt is en wie de aanstichter hierin is en dan kijk ik verder.. krijg al meer het vermoeden dat het jongetje ook slachtoffer is van jongens uit het groepje er om heen.

@ Nicole: het geeft zoveel herinneringen dit wat er gebeurt is en nu er mee details naar buiten komen draait mijn maag zich om.. heb gisteren nagenoeg lopen overgeven zo erg.

@ Shay: leuke foto!!!

@ Deetje: je moet doen waar je je goed bij voelt met de borstvoeding. Je kan wel blijven forceren maar daar heb je uiteindelijk jezelf ook mee.

@ Pooh: leuke foto zo met die paddestoel.

@ Daphne: dat hoopte ik ook maar merk met de dag al meer dat nienke hier toch hinder van ondervindt.
    Hoe gaat het met werken trouwens???

@ Roozjuh: dat van die tegels had ik ook heel erg.. wel grappig eigenlijk. Ik liep ook binnen de randjes op de tegels.
    Schoonmaken is ook niet mijn meest favoriete bezigheid maar probeer het toch bij te houden.

@ Gyino: wel balen dat het maar een paar weekjes kan dat zwemmen.. maar ja soms moet je kiezen.

@ Sucre: het is niet mijn meest favoriete hobby waar ik nu mee bezig ben om uit te zoeken wat er gebeurd is maar zet wel mijn schouders eronder om het tot de bodem uit te zoeken. Misschien als jongetje zelf ook slachtoffer is van andere jongens dan kunnen we ook samen naar de wijkagent stappen. Ik vind dat ik dan toch sterker sta als alleen.

@ Nicole: ik heb inderdaad al meer goede verhalen gehoord over dat inbakeren. Melvin heeft hier ook baat bij. Nu hij niet ingebakerd mag worden vanwege de entingen merk ik wel degelijk verschil.

@ voeding bewaren: ik doe dat dus niet en bewaar ook geen restjes als die al over blijven.

@ Minime: zielig he als ze zo ontroostbaar zijn na de prikjes. Melvin heeft ze gisteren ook gehad en is compleet van de rel.

@ Gyino: ik ben zelf blij dat ik een paar reserve puckababy's heb. Heb ze van iemand overgenomen met wie ik ook op het forum mee klets. Is altijd handig voor als ie vies is.
    Lieve foto's zo met z'n papa :D

@ Kristel: ik koop ook niet alle kleertjes nieuw. Heb er ook een boel gekregen van vriendinnen van mij en van andere moeders bij mijn dochter op school.
    Lieve foto's.. echt een lieverd.

@ Minime: Wat lastig dat Bart zoveel huilt.. ik heb niet echt tips om heel eerlijk te zijn. Wel een dikke knuffffffffff.

@ Sucre: poep tot aan z'n oren :(:(:(... getsiederrie.

@ Debby: balen dat je meissie zo ziek is. Probeer zeker rustig te blijven, want dat is toch wel het belangrijkste vind ik. Hopelijk gaat het nu wat beter met haar.

@ Snuffeltje: lekker dat de bijwerkingen van de prikjes meegevallen is. Ik moet zeggen dat het bij Melvin ook enorm is meegevallen.

@ Kristel: mooie foto van Yentle. Hij is echt heel erg leuk.

@ babyzwemmen: hier in het zwembad weet ik er ook van dat het water extra verwarmd wordt voor het babyzwemmen.

@ LouLou: rustig aan... je kan ook niet alles tegelijk en dat begrijpen we als geen ander. Jij ook een dikke knufffffffffff.

@ Hyves: ik heb mijn profiel beschermd zodat alleen vrienden mijn profiel kunnen zien en dat heb ik ook met de foto's gedaan.

@ Gyino: leuk joh dat babyzwemmen... ik ga me er ook voor aanmelden enne ik heb daar nu al zin in.

@ Linda: balen meis dat Liv slecht slaapt. Ik kan me voorstellen dat het vermoeiend is. Het is niet niks allemaal en ik weet hoe het voelt.

@ Minime: wat balen van je nek.. hoop dat je er snel vanaf bent.

@ Snuffeltje: tjee balen dat het na 3 goede dagen weer slecht gaat. Ik hoop voor je dat je snel weet wat er aan de hand is en je er wat aan kunt doen.

@ Passie: leuke foto :)

@ Roozjuh: er schijnt een probleem te zijn met hotmail en zo.. heb er een topic over gelezen. Ze zijn er wel mee bezig.

@ Lennylenn: fijn te lezen dat het goed gaat bij jou. Leuke foto zeg met die grote glimlach.

Zo dit waren de reacties.. ik ga nu even eten en dan kom ik nog even mijn verhaal doen hier over de afgelopen week.

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag all :)

Deel Deze Pagina