Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
  2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    oja ben nog wel bezig met meer foto's erop te zetten op t moment, krijg ze nu via msn binnen van mn moeder, kzet ze gelijk op hyves

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    leuk worden we vriendjes ;)

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    debby ik ben jaloers meid! DIE KOETS !!! dat was echt mijn droom als ik wilde trouwen maar toch maar niet gedaan. Vond beetje prijzig hihi

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha die koets was wel leuk. Mijn man zag een keer een bruidspaar in een koets en toen besefte hij dat hij ook wel wilde trouwen dus die koets moest en zou er komen. Was ook wel echt heel leuk. Ik geloof dat ie iets van 600 euro heeft gekost ofzo voor de hele dag (tot s avonds laat) maar in vergelijking wat die hele dag ons heeft gekost valt het niet meer op... als ik er nu aan terug denk... jeetje trouwen kost toch wel heel veel geld! Dus toch maar niet nog een keer trouwen haha.

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha ja trouwen is duur he. Wij hebben het expres klein en goedkoop gehouden. Als we keer goed geld hebben gespaard dan houden we nog wel een feest, want ook die is er niet geweest. Was tenslotte 38weken zwanger op de bruiloft haha
    Wij zijn op maandag morgen 9uur (gratis*) getrouwd. Kwamen wel wat administratie kosten bij en uitreksel enzo. maar meer ook niet. Verder broodjes gehaald, 2 taartjes van de hema (LOL klinkt zo goedkoop maar ze waren érg lekker!!)

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja Hema taart is lekker! Ik vind het echt lef dat je nog met 38 weken bent getrouwd. En je had ook een hardstikke mooie jurk! Ik had het niet gered want ben met 35 weken en 4 dagen bevallen hehe. Ach je kan altijd een leuk feestje geven en wij hadden gespaard van te voren om te trouwen. Zwanger worden kwam daarna pas en dat is ook weer hardstikke duur. Ik moet nu wel een beetje rustig aan doen met geld want we hebben ook weer een andere auto gekocht en de spaarcentjes moeten nu eerst maar eens aangevuld worden ;)

8. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    zo ben ik weer, Logan lag te slapen maar op het moment dat ik wilde reageren werd hij wakker.
    hij was al wakker geweest van 2 tot 4 had maar een half uurtje geslapen.
    was om 6 uur dus niet meer te genieten. dus maar in badje gedaan laten drinken. hij was zo moe dat hij geen zin meer had in de laatste 20 cc. viel gelijk inslaap bij het voelen van zijn bed.
    maar ja hij zou nu wel weer tot 9 uur wakker zijn.
    een beetje balen.

@ roozjuh: ik maak de mijne met de hand.
    maak trouwens geen herrineringsquilt maar een smapler.
    hij wordt 2m bij 2m als hij af is.
    tja hoe je dat doet is trouwens zo erg moeilijk uit te leggen.
    misschien een idee voor je om te kijken of er een cursus in de buurt is.
    dan heb je iemand die je er helemaal bij kan begeleiden.
    ik volg ook een cursus want ik ben nu nog alleen bezig met de bovenlaag, het gaat zeker nog 2 a 3 maanden duren voor dat ik dat in elkaar heb zitten.
    en dan nog alles quilten. mmm ook waarschijnlijk nog een half jaar.
    nou ja volgend jaar herfst is hij wel af denk ik.
    hoop het wel want het thema is herfst; heerlijk onder de denken weg kruipen op de bank als de openhard aanstaat, krijg er nu al zin in :)

@ deetje: morgen ga ik naar het cb toe. vorige week maandag woog hij 4980.
    dus nog net geen 5 kilo. wil hem even extra in de gaten houden omdat we net over zijn op de fles en hij op mijn borst voeding dus heel weinig aan was gekomen.
    en wil gewoon zeker weten dat het goed gaat. maar ben wel van mening dat het goe dzit hoor.
    wil hem vanavond ook 180 cc gaan geven.
    ben benieuwd of het lukt.

@ roozjuh: ooh wat ziet Damian er geweldig uit in zijn pakje. knappe jongen hoor.

@ debby: waarom zou je niet nog een keer kunne trouwen. hoor heel veel mensen die 2 keer trouwen met de zelfde man.
    gewoon omdat ze zin hebben in een feestje.
    ik wil heel graag als roy en ik 10 jaar getrouwd zijn een feest geven op de lokatie waar we getrouwd zijn. kasteel syphenstyen in oud loodsrecht (weet nu niet een smeer hoe ik het moet schrijven schaam)
    het was helemaal geweldig zal eens kijken of ik nog een foto op me comupter er van heb staan.

ff zoeken naar de foto

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    nee staan niet meer op de computer. jammer roy zag er namelijk zo stoer uit in zijn kilt :)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    gyino: die foto met die beer!! helemaal geweldig hahaha groot ding zeg. Ach hij is in ieder geval vroeg met zn buikspiertjes trainen ;) :D

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed.
    Minime, Bart slaapt door tot 7:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer.
    Deetje Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @gyino ja je kan nog wel een keer trouwen maar is toch anders. Toen wij gingen trouwen had ik echt het gevoel van samen voor elkaar kiezen voor altijd en samen een gezinnetje willen vormen.
    Als we 12 en een half jaar getrouwd zijn wil ik wel weer een groot feest geven en een mooie jurk. Ik denk een rode want ik wilde ook wel in het rood trouwen maar ben toch uiteindelijk voor wit gezwicht. Maar is dan toch anders denk ik, minder emotioneel.

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Ik wacht nu tot mijn zusje gaat trouwen... kan ik me daarop uitleven (ik vond die voorbereidingen zo leuk en zij is niet zo van het plannen), misschien volgend jaar zomer. En misschien krijgt Emma dan ook wel een neefje of nichtje... ach ik zit te dromen. Mijn zusje woont in Duitsland en ze hebben na een heel moeilijke financiele periode nu eindelijk weer wat te besteden dus wie weet... ik weet dat ze het heel graag wil.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek.
    Minime, Bart slaapt door tot 7:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer.
    Deetje Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.

15. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    wij zijn ook in een koets getrouwd en s'morgens kwam mijn man te paard mij ophalen....zucht zou het zo weer overdoen:)
    Bekijk bijlage 16542

16. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Weet niet wat me overkomt. Heb nu tijd over :)
    Isis had de hele ochtend nog maar een half uur geslapen en ik zat er helemaal door heen. Wilde van alles in huis doen omdat we bezoek kregen, maar kwam er niet aan toe. Heb haar een fles van 90 cc gemaakt en ze heeft van half 2 tot 4 uur geslapen. Wel weer in de puckababy. Na bv weer een fles van 90 cc en ze slaapt nu nog vanaf half 6. Ik denk dat ze al die tijd haar voeding gewoon niet kreeg bijgedronken via BV. En je wordt er ook niet fitter op van zo weinig slapen. Ik ben nu wel helemaal happy.
    Ga dus toch maar overdag kolven, zodat ze tenminste genoeg binnen krijgt.

17. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Hoe slapen onze kindjes:

Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek.
    Nynke31 Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @mini me ook mooi zeg witte paarden! Kan alleen je jurk niet zo goed zien... ;)

Nog meer dames die hun trouwfotos willen delen? Ik heb trouwfoto fetish haha... ben dr dol op!

Nynke wat goed zeg! Wel balen dat je nu weer moet kolven... vind je het niet vervelend? Volgens mij ga jij het echt wel een half jaar volhouden zo! Maar is 90cc niet weinig? Of drinkt ze dan ook nog uit de borst?

19. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond dames,

een hele tijd tijd niet geweest heel druk gehad met lindsey
    ze wilde overdag niet in haar bedje slapen alleen op de arm
    ze wil nu ook nog niet in haar bedje overdag,dan slaapt ze in haar schommel..
    slapen; ze krijgt de laaste fles om 8 uur en slaapt door tot de volgende morgen 7uur
    ze heeft ook haar 1 prikjes gehad en ze was 57 cm en 5100gr
    ik probeer weer een beetje mee te lezen en te reageren

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @shay: ja dat is waar ook, valt misschien toch wel mee met zijn kleinheid ;)

@sucre: jason heeft nu 3 weken spruw, waarvan we er 2 medicijnen gebruiken. Ik smeer zelf na elke voeding daktarin op mezelf en heb na elke voeding gel voor zijn mondje.
    en ik weet niet of ik in jouw geval de prikjes zou halen, ik denk het niet... maar ik zou zeggen volg je gevoel!

@debby: pfoe dat is wel afzien als ze de halve nacht heeft gehuild... fijn dat je ouders er even zijn en succes met verzorgen, niet teveel doen he, beetje aan jezelf denken ;)

@deetje: thanks voor het aanbod, ik kijk het nog even aan en anders weet ik je te vinden! ze worden daar toch wel helemaal paars van toch?

@roozjuh: aaahh wat ontzettend lief damian in zijn nette pak! en hele mooie jurk heeft ze aan hoor! (ga zo ff mijn jurk hier showen, ik ben nog steeds helemaal verliefd uiteraard op mijn man haha maar zeker op mijn jurk!!! vint het heel erg jammer dat ik hem nooit meer
    zal dragen..... :( )

@gyino: jammer dat hij het schema vandaag weer in de war bracht. Ik zei gisteren hier nog dat Jason er nu wel in zat maar helaas vandaag leek het weer nergens op. korte slaapjes en meer
    dorst. Zou misschien een sprongetje kunnen zijn, maar ja we zetten goed door en hopen morgen op een betere dag!

vind het lijstje trouwens wel heel erg leuk worden zo! Leuk dat jullie eraan meedoen:D

@trouwen: we zijn vorig jaar op 8-8-8 getrouwd en het was heeeeel bijzonder! nu mag ik als (hobby) fotografe genieten van de bruiloft van mijn vriendin en eentje van de zus van een andere vriendin LOVE IT!

@nynke: ik krijg ook steeds meer het idee dat mede door de spruw Jason niet meer genoeg binnenkrijgt via BV. Uit de fles drinkt hij namelijk veel beter... helaas loopt hierdoor mijn voeding dus ook weer terug.

ego: pfoe heb het de laatste avonden helemaal gehad zeg. Ben helemaal kapot, mijn man werkt tegenwoordig weer hele lange weekenden van vrijdag t/m zondag elke dag van 10:00 's ochtends
    tot minstens 23:00 's avonds en 's nachts slaapt hij lekker door terwijl ik eruit kan.
    Pfoe ben echt zo prikkelbaar kan echt niks hebben.... En dat stressgevoel straal ik natuurlijk ook weer uit naar Jason waardoor hij weer onrustig wordt!
    heb het helemaal niet slecht want hij is vanaf morgen t/m donderdag weer vrij, maar moet t ff kwijt. Respect voor de mama's die het altijd alleen moeten doen! en natuurlijk gewoon voor alle mama's want wij weten allemaal dat we het giga druk hebben..... en het werk is nooit klaar!

ff voor een vrolijke noot een trouwfoto van ons op 8-8-8

Deel Deze Pagina