Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    ok nog eentje!

2. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    hahaha trouwfoto's ik ben met 36 weken zwangerschap getrouwd (dezelfde dag als roozjuh) maar ik had ook geen jurk ofzo... Zelfs gewoon een spijkerboek en een zwangerschapshempje met een bollero... Dus geen paarden, koetsen auto's enz... Dus dan zijn mijn foto's ook niet zo intressant...
    Wij zijn dus ook op maandag getrouwd 10:30( gratis trouwen) Zijn daarna met onze families naar de boulevard gegaan om een kopje koffie met gebak te eten en iedereen ging toen ze eigen weg en s'avonds kwamen ze allemaal bij ons einde van de middag en hebben we de barbeque aangestoken... Zo'n warmte ding aan en zo hebben we tot 12 uur s'nachts in de tuin kunnen zitten... Heel simpel maar wat mij betreft de perfecte dag...

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mooie jurk hoor Nicole...

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mooie jurk nicole! Zat jij ook op trouwshop? Volgens mij herken ik je foto!

shay jouw trouwfotos zijn ook intressant hoor! Het gaat toch om de emotie van de dag en niet alleen om de jurk? En ik weet zeker dat jij ook je best hebt gedaan om er een beetje leuk uit te zien!

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Nicole: mooie jurk! inderdaad jammer dat het maar voor 1x is he. Wij zijn gewoon van plan als we straks 1jaar getrouwd zijn, en wij nog in onze kleding passen (HAHA) dan gewoon met onze trouwkleding heerlijk uit eten te gaan. Of misschien wel gewoon thuis, lekker koken, onze mooie kleding aan en dan saampies aan tafel zitten :D vond t wel grappig idee hihi

@ Shay: spijkerbroek kan ook :) tis toch op een gratis maandag ;) Wij hadden wel pak en jurk, was eerst ook niet eens de bedoeling hoor, maar hij wilde voor mij in pak gaan. oh mijn man in pak! ik vind dat zo ongelovelijk mooi he!! (bijna!)niks is mooier dan een man in pak :D mooier is toch het lachje van Damian :p hihi
    Wij zijn lekker gaan wokken met ouders. En savonds heerlijk vroeg naar bed want een uk dragen in je buik is na 38weken best heavy aan t einde van de dag :p

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ roozjuh: ja super he. kreeg de beer bij de geboorte van mijn schoonouders.
    probeer elke week of igv om de 2 weken een foto te maken.
    vergeet het alleen steeds.
    ja je moet vroeg beginnen met de buikspieren. we willen natuurlijk wel een wasbordje zien :p

@ debby: ja zeker het is minder emotioneel. nou ja anders emotioneel.
    ik dacht altijd dat ik in het wit zou trouwen maar het is oker/goud kleurigh geworden.
    en ja het gevoel voor samen voor altijd is heel bijzonder.
    moet ook eerlijk zijn dat mocht ik om wat voor onstandigheden dan ook niet meer met roy samen zijn. en iemand anders ontmoeten ik zou nooit meer willen trouwen.
    maar dat is natuurlijk heel persoonlijk en voor iedereen weer anders.
    * mm lijkt me geweldig en zusje die gaat trouwen. jamme rgenoeg zit dat er bij mijn zusje niet in.
    past niet in haar levensstijl zal ook jammer genoeg nooit tante worden.
    ze wilde op haar 16de al laten stellirseren.
    laten we zeggen dat ze een heel bijzonder mens is mijn zusje. maar een geweldige suiker tanten voor Logan.

@ nynke: fijn dat je helemaal happy voelt.

@ hoe onze kindjes slapen: nou niet van mijn niet op het moment.
    heeft iemand mijn rubbere hammer gezien. ga toch dat nacose klapje geven denk ik.

@ mini me: woow mooi hoor die koets.

@ nicole: mooie jurk had je. was het niet lastig zo'n sleep?

dit is mijn zusje;

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    roozjuh ik pas echt niet meer in mijn jurk. Dan moet ik nog 12 kilo afvallen... En hoe wil jij nou in je jurk passen volgend jaar... je wilde toch geen 2e kind meer ;)

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha debby das helemaal waar, goed onthouden ;)
    maar mijn buik wilt maar niet weg :( weeg precies t zelfde als toen ik nog niet zwanger was, maar die vervelende buik BAH Ik noem mezelf al hangbuikzwijntje enuhh innemen kan altijd ;)

9. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
  10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    flinke sleep mini me! mooi hoor :)
    had ik hier al foto van mijn jurk geplaatst? volgens mij wel maar dementie slaat weer toe

11. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
  12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mini me dat ken ik, was heel moeilijk om mooie jurk te vinden in mijn maat :( en dan was ik nog hoog zwanger ook! vind dat veel trouwjurken in mijn maat meer op soepjurken lijken. Ben ook erg blij dat ik 1week voordat we gingen trouwen, een mooie jurk had gevonden. die van jou is ook erg mooi!

13. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
  14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha leuke manier van ophalen! :D

15. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dit is onze officiële trouwfoto

16. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Met mijn bridesmaids en flower girl

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wij hadden niks speciaals, ehh alleen dat we ringen in een Me to You beertje hadden gedaan en mijn vader die aan ons gaf.

18. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Met de mannen in kilt

19. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Dames, ik begin zenuwachtig te worden.
    Ik vertrek volgende week zondag met Ziva naar Schotland, met het vliegtuig. Mannetje kan niet mee omwille van werk.
    Iemand tips voor het alleen reizen met baby?

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    meilan is echt niet eng vliegen met je baby!
    jij bent dan wel alleen maar het valt echt heel erg mee hoor
    wij zijn paar weekjes geleden op vakantie geweest met damian. hij was toen 7weken oud. Ging echt perfect
    TIP:
    - neem drinken mee voor het opstijgen en landen. dit voor de oortjes.
    - bel vliegtuig maatschappij voor een bedje. Hier onder zo'n bedje die wij hadden geregeld. Kan je uk heerlijk slapen onderweg, en heb jij je handen even vrij!

Heb je vragen? kom maar op!

Deel Deze Pagina