Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 7:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. Tijden wisselen nog. Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen. Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig __________________
Hoi meiden , is het een idee om erbij te zetten hoelang je kindje overdag gemiddeld slaapt?(ben ik erg nieuwschierig naar) Pooh69 was er al mee begonnen dus heb ik het ook alvast aangepast wie volgt? Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen. Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box. Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen. Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig.
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen. Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig.
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig.
Hey meiden, ben al ff bezig met bijlezen, alleen reageren lukt me even niet... Thijmen heeft al een aantal lastige dagen achter de rug, waarop hij overdag helemaal niet wil slapen... Zodra ik hem in zijn bedje of in de box legt begint hij binnen 10 minuten te huilen... Verschillende keren heb ik hem even een kwartiertje/half uurtje laten huilen maar valt toch niet in slaap, terwijl hij hartstikke kapot is... Als hij bij mij op schoot zit slaapt hij wel, als hij op mijn vinger mag tutten tenminste... Hij heeft zoveel zuigbehoefte maar een speentje wil hij niet... Ik kan moeilijk de hele dag met hem op schoot gaan zitten... Plus dat ik volgende week ook weer aan het werk moet... Pfff, dat gaat ook veel te snel... Ook na de laatste voeding (meestal flesje afgekolfde melk) viel hij normaal gelijk in slaap, de afgelopen dagen ook niet, elke keer huilen... Ik ben net 1,5 uur met hem gaan wandelen, waarvan hij ongeveer 45 minuten geslapen heeft, dus dat valt al niet tegen... Daarna wel gelijk weer huilen... Dus sorry dat ik even niet zo veel heb gereageerd, kom er gewoon even niet aan toe... Heb wel hele leuke foto's voorbij zien komen!!! Zowel trouwfoto's als de mooie juli-kindjes!!
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt vaak rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig. Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur.
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig. Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur.
Daphne, hoe was het op je werk vandaag? Vervelend dat je baas totaal niet flexibel lijkt. Leuke filmpjes van Sid, hier hebben we ook een Jantje lacht, Jantje huilt. Shira, vervelend dat Thijmen zo slecht slaapt. Misschien ook een sprongetje?
@kristel wat een mooie trouwfotos!!! @daphne ik vind sid veel mooier dan sidney want zo heet mijn ex... en die naam vind ik dus niet meer leuk @roozjuh ik mis dat kleine ook hoor aan Emma. Ze was maar 1990 gram bij de geboorte en weegt nu al weer 5 kilo. Van de een op de andere dag paste ze maat 56 opeens niet meer. En ik had lekker (kop in het zand haha) veel kleertjes in die maat gekocht. Nou de helft heeft ze niet eens aangehad. Nou, heb het maar via mp verkocht haha. Maar goed, die nieuwe dingen zijn ook wel weer leuk. Emma heeft nu het babbelen ontdekt en dat is ook geweldig. Ze is pas 14 weken en is het alsof ze al jaren bij ons is... @miranda: smelt smelt... wat lief zeg! Oooh wat een mooie fotos allemaal! Juli is inderdaad echt een mooie maand geweest voor de beebjes. Emma is dan wel in juni geboren, maar ik vind dat ze nog wel een beetje bij de juli beebs hoort hehe. @voetbal: mijn man is voor ajax. Ik hou niet zo van voetbal. Emma heeft een ajax speen en ik vind dat ding maar niks. Dus ik probeer haar steeds een andere speen te geven (we hebben er 3) maar ze wil alleen deze... die is wat zwaarder dan de andere spenen... nou ze heeft nu al een voorkeur! Ik had vanmorgen nog heel veel pijn van de operatie. Nu is het gelukkig weer wat weggetrokken. Maar heel raar op een andere plek dan waar de wondjes zijn. Ik kon niet eens lopen vanmorgen!
Ola dames, Ook hier een mama met weinig tijd om te reageren i.v.m. een slecht slapende dame! Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig. Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur. LindaS; Liv heeft nog niet echt een ritme, maar krijgt tussen 21:00 en 23:00 haar laatste BV en laat er tegenwoordig 5 uur tussen! Meestal wordt ze rond 6 uur even wakker van de krampjes (of iets wat er op lijkt) en slaapt daarna door tot meestal half 9 / 9 uur. Overdag doet ze na elke voeding een slaapje van een half uurtje! Hazenslaapjes dus!
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Overdag slaapt ze heel wisselend. Als ze veel huilt doe ik haar in de draagdoek en dan valt ze standaard in slaap tot ik haar weer uit de draagdoek haal. Als ze in haar oogjes wrijft leg ik haar in de box en dan slaapt ze een half uur tot 2 uur. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig. Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur. LindaS; Liv heeft nog niet echt een ritme, maar krijgt tussen 21:00 en 23:00 haar laatste BV en laat er tegenwoordig 5 uur tussen! Meestal wordt ze rond 6 uur even wakker van de krampjes (of iets wat er op lijkt) en slaapt daarna door tot meestal half 9 / 9 uur. Overdag doet ze na elke voeding een slaapje van een half uurtje! Hazenslaapjes dus!
*begin klaagzang* Ohhh, ik verlang zo naar een ritme, maar het lukt me gewoon niet! Bah! Als de nachtdiensten van mijn vriend over zijn, dan ga ik me aan een strak regelmaat houden met Liv! En dan volhouden! Mijn moeder lukt het trouwens wel om haar wakker in het ledikantje te leggen en na wat jengelen valt ze dan uiteindelijk in slaap, waarom lukt het mij niet? Jakkes! *einde klaagzang* xx
@ linda: vraag aan je mams hoe ze dat doet. Ik moet zegge dat Damian bij zn opa anders is dan thuis bij zn papa en mama.
Hoe slapen onze kindjes: Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker. Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Overdag slaapt ze heel wisselend. Als ze veel huilt doe ik haar in de draagdoek en dan valt ze standaard in slaap tot ik haar weer uit de draagdoek haal. Als ze in haar oogjes wrijft leg ik haar in de box en dan slaapt ze een half uur tot 2 uur. Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer. Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe. Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen. Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer. Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper. Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles. Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje. Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt) Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven. Ze slaapt in haar eigen bed trouwens Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme . Ik geef borstvoeding op verzoek. Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed. Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig. Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur. LindaS; Liv heeft nog niet echt een ritme, maar krijgt tussen 21:00 en 23:00 haar laatste BV en laat er tegenwoordig 5 uur tussen! Meestal wordt ze rond 6 uur even wakker van de krampjes (of iets wat er op lijkt) en slaapt daarna door tot meestal half 9 / 9 uur. Overdag doet ze na elke voeding een slaapje van een half uurtje! Hazenslaapjes dus! Passie83, Celéne krijgt haar laatste fles tussen 21.00 en 22.00, leg haar na elke voeding wakker in haar eigen bedje in haar slaapkamer. Overdag slaapt ze redelijk, de ene keer een paar uur na de voeding en de andere keer bijna niet. Overdag ligt ze overigens beneden in de box of kinderwagenbak. Verder gaat het goed met haar. Heb vandaag voor een maand lang voeding en luiers ingeslagen (lang leve kindgebonden budget haha).Heb nu 2 pakken van maatje 2 opgehaald, want maatje 1 begint haar langzamerhand te klein te worden. Het spugen is ook veeeel minder geworden sinds ik de nutriton erdoor doe, jippieee.. Maar ff wat anders: Het valt me erg op dat Celéne soms moeilijk ademt, alsof ze astma ofzo heeft. De ene moment ademt ze normaal en de andere moment weer moeilijker, ze loopt niet blauw aan ofzo. daarom vind ik het zo raar. We hebben 2 katten en heb al aan die vrouw van het cb gevraagd of dit normaal is en zij zei van wel, ze zei dat ze de spiertjes in haar keel aan het oefenen of testen is ofzo, precies weet ik het niet meer hoe het zat. Ze raadde me aan onze katten niet weg te doen zodat Celéne juist niet allergisch word voor huisdieren. Kent een van jullie dit ook of moet ik toch maar ff een bezoekje brengen aan de ha? Ik hoop dat iemand dit weet. dikke knuffff
passie, emma heeft dat niet en wij hebben een hond. Emma ademt meestal juist heel goed. Wij gaan binnenkort naar luiers maat 3. We hebben ook een hele voorraad ingeslagen toen het in de aanbieding was. En Meilan van mij mag je wel fotos plaatsen hoor! Juist leuk!
@ passie: dit heeft damian ook wel eens, hoort er allemaal bij. Wij hebben een hond die echt vreselijke haar uitval heeft, kan elke dag een nieuwe hond maken van de haren die op de grond liggen Maar maak je niet druk meis, het is normaal