Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    en nog een!

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    mooie foto's!

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    roozjuh: Voor ons groeit ze juist heel hard... van die lekkere bolle wangentjes...
    Jailey was bij de geboorte bijna 200 gram zwaarder en 2 cm langer als damian dus Damian heeft het goed ingehaald... Maar jongentjes zijn altijd zwaarder en langer als meisjes geloof ik...

4. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    goedenmiddag dames,

zo dat was even een klus om te lezen en dan ben ik maar 3 dagen niet geweest.

als eerste alle bedankt voor de steun en er acties.

@ daphne: oke fijn zo'n baas die denkt dat het leven alleen uit werken bestaat.
    hopelijk kun je gewoon vaste werk tijden krijgen want het is inderdaad niks voor Sid om steeds de ene week dit en de andere week dat te hebben.
    * haha dat wilt trappen als je de luier verschoont is zo herkenbaar.
    We zeggen hier dan dat Logan de blote billen dans doet.
    mensen kijken je trouwens wel vreemd aan als je dat zegt in het zwembad.
    ** herkenbaar dat lachen/huilen, ook het willen pakken van een speeltje.
    wat een stoere schoentjes heeft hij trouwens. Logan moet niks van schoentjes of mustjes weten.

@ kistel: mooie trouwfoto's hoor.

@ mirandab: oooh wat is hij stoer. kan me voorstellen dat vaders hem de hele dag heeft lopen showen.

@ sabbe: mooie foto's hoor. heeft ze al een moedervlekje? dacht altijd dat die pas op latere leeftijd kwamen.

@ passie: nee sry hier geen huisderen. wel ademd Logan soms lastig maar heb eerder het idee dat zijn neusje dan gewoon vol zit.

@ pamper in grootverpakking: tot 5-10 is er bij de macro een actie voor pampers. zo'n jumbo pak van ongeveer 99 luiers voor 8,35 incl btw.
    wij gaan van de week er even naar toe want dat kun je natuurlijk niet laten liggen :)

@ daffie: beterschap. en denk lekker aan jezelf.

@ roozjuh: jeetje nu al voor zijn 3de prikje. 6 oktober krijgt Logan pas de 2de.
    * hoelang?? tot dat zijn lippen blauw worden :p
    zou het eigelijk niet weten.

@ nynke: Als Logan wakker wordt dan geef ik hem niet altijd direct te eten hoor.
    dat ligt er aan hem. als hij er om vraagt dan wel maar zo niet dan probeer ik toch echt te wachten tot er minimaal 3 uurtjes tussen zitten.
    * logan slaapt ook vaak maar een half uurtje op zijn buikje wilt hij wel langer slapen.
    soms wel tot 2 uur. maar dat mag hij van mij alleen in de box overdag.

@ deetje: ik verschoon Logan wel midden in de nacht als zijn luier heel vol is. eerst verschonen en daarna drinken anders wordt hij weer wakker.

@ deetje: ooh lekker. lijkt me niet handig dan moet je steeds wassen.

@ mini me: fijn dat Bart zo lekker heeft geslapen.

@ nicole: woow mooie foto. vind hem er netjes qua blootheid.

hier al een paar lekkere nachten gehad.
    we maken Logan niet meer wakker om 24.00 want hij slaapt dan zo vast.
    we geven hem de fles dan knuffelen we nog een half uurtje.
    daarna in bad en dan nog een toetje.
    hij slaapt dan van ongeveer 21.00 tot 3.00 en na een fles weer tot 7.15.
    vind het helemaal goed zo. hij is overdag ook iets meer wakker.
    maar slaapt zeker nog 4 a 5 uurtje bij mekaar.
    dit in of steeds een half uurtje of een paar lange stukken achter elkaar.
    heb nu ook een andere fles gekocht. Logan zoog namelijk de fles steeds vacium.
    nu met de fles van dirfax gaat het beter.

zo ga nu lekker douche en dan
    piraten pasta maken :p

fijne avond
    gyino

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ gyino: ja 3de prik, 2de bezoekje. Eerste keer krijgen ze 2 prikken en voor zover ik weet moet hij dinsdag voor de volgende, nu begin ik alleen te twijfelen haha Toch nog maar veen kijken in het groeiboekje straks :p

Logan slaapt lekker zie ik. Zijn genoeg uurtjes toch :) Geniet er lekker van zou ik zeggen, en geniet van je piraten pasta ;) haha
    Damian slaapt al vaanf 14.00 vanmiddag en zie nog geen begin van leven daar in de box :p Die blijft nog wel even slapen zo te merken

Hier staat witlofschotel op het menu.

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    gyino,

ze heeft geen moedervlekje hoor. Ik weet niet wat je juist bedoelt, maar ze heeft wel een heel klein wondje aan haar oogje van het krabben, eigenlijk maar een puntje hoor, een korstje. Da's ondertussen al weg ;)

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ik juich alweer te vroeg... stond op, liep naar koelkast om witlof eruit te pakken om te beginnen met koken.. wie word er opeens wakker... juist ;) Damian :p Daar gaat het makkelijke koken haha

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @snuffeltje mijn man is niet zo erg met voetbal hoor! Hij is wel heel erg fan van ajax en kan er heel lang over praten met mijn vader (ook ajax fan)
    maar hij heeft ook een goede vriend die voor feyenoord is en ze kijken altijd samen ajax feyenoord. En ik heb een vriendin die voor AZ is (wij wonen in de zaanstreek dus veel az-supporters)
    en hij smst haar altijd als az heeft verloren om haar een beetje te plagen en dan liggen ze helemaal in een deuk. Het is meer een lolletje hier.
    Hij zegt altijd, als er niemand voor die andere club was, dan was voetbal ook niet leuk!
    Ik hoop voor je dat het alleen het virus was en dus geen reuma!

@nynke emma slaapt niet altijd na een voeding hoor. Soms ligt ze lekker wakker te zijn. Ik hoor het wel aan haar huiltje als ze wil eten en anders laat ik er maximaal 4 uur tussen.

@shay ja die luiers zitten heel hoog daarom gebruik ik nog even maatje 2. Maar ik zal toch echt aan maatje 3 moeten geloven binnenkort want haar billen passen er bijna niet meer in!

@roozjuh emma weegt nu ruim 5 kilo en ik wil nu over naar maatje 3. Ik vind dat ook altijd zo moeilijk in te schatten wanneer je moet overstappen. 2 is een beetje klein, maar 3 nog groot...

@poep langs beentjes: gebeurt hier ook wel eens met pampers en ook met kruidvat luiers. Ik denk dat er dan gewoon te veel poep is haha.

@mini me het is denk ik geen knoopje van de hechting. Want de pijn was echt bij mijn keizersnee wond en de operatie van mijn galblaas was op zijn laagst bij mijn navel. Zit nog een heel stuk tussen dus...

@nicole dit vind ik ook geen blote foto hoor! Zulke fotos heb ik ook op mijn hyves staan, alleen niet dat ze met haar benen wijd ligt zeg maar...
    Grappige foto trouwens!

Emma heeft vanmorgen van half tien tot 1 uur geslapen. Mijn man en ik voelde ons helemaal vreemd zo zonder haar...
    Vandaag nog kraamvisite gehad. ZO een leuk pakje van lief lifestyle gehad, maar is helaas maat 56 dus ik denk niet dat het nog past... ik ga hem dan maar op marktplaats zetten en dan koop ik er een ander pakje voor.

9. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Mama heeft een uurtje geslapen Na Bart zn fles van 15 uur:D hij ging er om 15.40 in en slaapt nu nog (18.13) hij zal zo wel weer wakker worden voor zn volgende fles hahaha.
    Hij slaapt vandaag heel veel. Op zn eigen kamertje, ik heb de wiegenbak bovenin zn ledikant gezet. Nu ligt hij onder een hemeltje.En is zn bed heel wat kleiner.
    We blijven proberen. Het nadeel is dat je dan niet meer weet wat er nu gewerkt heeft;)

@Meilan Nou heerlijk toch, lekker genieten van je meisje.
    Mooi he om te zien hoe het gezichtje op sip gaat en daarna huilen als ze zichzelf raken hihihi

@Dommel fijn dat je onderdak hebt kunnen vinden voor Ija Lena

@nicole ik vind de tweede foto mooi geworden! heb je die zelf gemaakt?

@Gyino wat fijn dat je een ritme hebt kunnen vinden met Logan.
    Eet ze met je piratenpasta hihihi klinkt spannend

Hier aardappelkroketjes uit de oven met sperziebonen en zalmfilet op het menu. Mannetje is laat vandaag:( had crisis op het werk

10. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    @ roozjuh: aah op die manier. oke ja dan krijgt Logan ook zijn 3de en 4de prikje de volgende keer :)
    * ooh lekker witlof.

@ sabbe: haha dan zal het dat zijn inderdaad.
    op de foto lijkt het net een moedervlekje. vond het heel bijzonder
    want een moedervlekje zie je niet veel bij babies. dus vandaar de vraag.

@ mini me: lekker hoor dat je ook een uurtje hebt gepakt.
    mijn lukt het niet om 's middags te slapen.
    zelfs als Logan slaapt.
    kan me voorstellen dan je soms nu niet meer weet wat nu wel of niet werkt.
    vind het altijd jammer als ik denk ja zo werkt het en dan na 2 dagen is het weer heel anders.
    * ritme wil ik nog niet noemen hoor. meer een ritueel. want de tijden schomelen nog erg zo merk ik vandaag. zoals gezegt het kan zo weer anders zijn, maar de aanhouder wint.
    en gezien ik een aanhouder ben heeft Logan een lastige aan me :p

ooh klinkt allemaal lekker wat jullie hebben gegeten.
    de piratenpasta was tja anders maar erg pasta van smaak.
    Logan was tussen 17.00 en 20.00 hangerig maar na badje, fles en een liedje
    lekker in slaap gevallen.
    ga nu lekker op bed nog een flimpje kijken ben daar wel aan toe.
    morgen weer heerlijk zwemmen. heb er zin in.
    slaapse dames.
    gyino

11. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker.
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Overdag slaapt ze heel wisselend. Als ze veel huilt doe ik haar in de draagdoek en dan valt ze standaard in slaap tot ik haar weer uit de draagdoek haal. Als ze in haar oogjes wrijft leg ik haar in de box en dan slaapt ze een half uur tot 2 uur.
    Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag in de wandelwagenbak op de gang en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag gemiddeld 1 uur slaap na elke voeding
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe.
    Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.
    Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper.
    Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles.
    Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje.
    Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt)
    Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven.
    Ze slaapt in haar eigen bed trouwens :)
    Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme :). Ik geef borstvoeding op verzoek.
    Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed.
    Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig.
    Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur.
    LindaS; Liv heeft nog niet echt een ritme, maar krijgt tussen 21:00 en 23:00 haar laatste BV en laat er tegenwoordig 5 uur tussen! Meestal wordt ze rond 6 uur even wakker van de krampjes (of iets wat er op lijkt) en slaapt daarna door tot meestal half 9 / 9 uur. Overdag doet ze na elke voeding een slaapje van een half uurtje! Hazenslaapjes dus!
    Passie83, Celéne krijgt haar laatste fles tussen 21.00 en 22.00, leg haar na elke voeding wakker in haar eigen bedje in haar slaapkamer. Ze word 's morgens tussen 6.30 en 8.00 uur wakker. Overdag slaapt ze redelijk, de ene keer een paar uur na de voeding en de andere keer bijna niet. Overdag ligt ze overigens beneden in de box of kinderwagenbak
    (zo ff aangepast hihi)

@ prikjes: 6 oktober moet ik met Celéne ook heen voor haar 3e en 4e prikje, zie er helemaal tegenop door de vorige keer.

@ moeilijk ademen: mijn schoonmoeder kwam er overigens mee dat ze het zo raar vond dat ze zo raar ademt. Ik heb het trouwens ook nog nooit zo meegemaakt met een baby. Denk dat ik vrijdag toch maar ff een afspraak maak met de ha, gewoon voor de zekerheid. Overigens is ze sinds gisteren echt verkouden geworden, haar neusje zit dan zo vol, je hoort haar dan gewoon snotteren, echt zielig. heb vandaag neusspray voor zuigelingen gehaald, ff kijken of dit helpt.

@ lengte: volgens de berekening word Celéne maar 1.66 lang, maar ja wij zijn ook niet erg lang, ik ben 1.72 en mijn vriend is ongeveer 1.75.

@ knuistjes ontdekken: Celéne kan soms zo raar naar haar knuistjes kijken. Soms kijkt ze er scheel van, zo van, wat zijn jullie voor rare dingen haha. Maar ze sabbelt er al wel lekker op, alleen haar duimpje heeft ze nog niet ontdekt.

@ foto's: ik krijg het maar niet voor elkaar om Celéne op de foto of video te krijgen als ze aan het lachen is. als ik dan de camera pak is ze ineens stil en kijkt ze me serieus aan, wat een grote boef is ze. Ook wil ik eens proberen of ik haar op de video krijg als ze haar speentje in heeft en ze probeert te huilen, dat klinkt echt zo komisch haha, mama ligt dan in een deuk :) Ik zie trouwens weer hele mooie foto's voorbij komen. Wat heeft de maand juli toch mooie kindjes :)

@ daffie: veel sterkte en ik hoop dat je je snel weer beter voelt, dikke knuf van deze kant.

@ voetbal: ben ik ff blij dat mijn vriend niet zo'n voetbalfanaat is. Zou ook niet te best zijn, want hij is voor feyenoord en ik voor ajax hahaha :p

@ voeding: de johannesbroodpitmeel doet hier z'n werk goed. Celéne geeft nog maar amper wat terug (behalve dan een mondje vol, maar das normaal) Ook laat ik haar tussendoor ff boeren, dan drinkt ze vaak haar flesje helemaal leeg. Ook doe ik voor de laatste voeding een halve schep voeding extra erin zodat ze goed vol is en lekker de nacht doorslaapt.

haha ja dat ken ik van haar eigen oogje raken, ze zit dan met haar vinger in haar oogje en dan zie je die pruillipje opkomen haha.

@ nicole: mooie foto's zijn dat zeg. ik wil als Celéne zelfstandig kan zitten, ook foto's laten maken van haar.

Celéne heeft al wel een moedervlekje aan de binnenkant van haar rechteronderbeen. maar het grappige hieraan is, is dat ik op dezelfde plek ook een moedervlek heb zitten haha.:p

zo dat was ff een lange post, maar ben ff weer helemaal bij. iedereen een fijne nacht gewenst en een dikke knufff hier uit noord-oost groningen

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    passie jij woont in noord-oost groningen, dus heeel dichtbij duitsland. Zitten er bij jou in de buurt (wel nog in duitsland) leuke babywinkels? Mijn zusje woont bij Leer in de buurt en ik ga volgend weekend een keertje bij haar langs en ik wilde even kijken voor een autostoeltje. Schijnt in duitsland veel goedkoper te zijn...

13. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    ja we wonen idd heel dichtbij duitsland, we moeten dan bij nieuweschans de grens over, en dat is ong. een half uurtje rijden voor ons. maar ik weet niet of net over de grens leuke babyzaken zijn, wel schijnt het idd goedkoper daar te zijn met babyspullen als hier. misscien moet je maar ns een kijkje nemen in duitsland voor een leuke autostoeltje. veel plezier in Leer (ben daar al een paar keer geweest, mooie centrum ;))

knufff

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames

@shay, ik vind de maten op de pakken luiers altijd wel ruim genomen hoor. VInd het niks om zo'n te grote pamper aan te doen... kan volgens mij niet lekker zitten ihihi. Was het leuk bij je oma?

@Sucre, wow wat een luxe ochtend zeg. Ben jaloers!!! Hoop dat het goed gaat met de prikjes van Lucas vandaag

@Pooh, hier slaapt Jelle ook weinig op dit moment, maar goed, 's-nachts inderdaad weer wel. Ik weet ook van de andere kids nog dat die ook pas later weer wat meer gingen slapen, dus maak me niet zo druk :)

@mini me, NIks dom hoor, heel normaal dat je dat "vergeet" eigenlijk. Maar het is wel zo ja. Iedereen weet het beste hoe het moet, maar als dat niet direct werkt kan je het beter even laten rusten. KOmt vanzelf! Jelle is inderdaad druk bezig met zichzelf te bekijken en weet zich de afgelopen dagen niet zo'n raad met zichzelf :)
    En dat heerlijke opgevouwen zoals een kikkertje doet Jelle hier nog steeds als hij bij je ligt en moe is of slaapt. Dat is zoooo heerlijk!!!! ***en je mag heel erg trots zijn, toch!!!***
    ***zo, dan heeft hij een flinke ruk gemaakt! Tja en dat je niet weet wat er nu heeft gewerkt, het maakt toch niet zoveel uit. Als dit goed gaat komt de overstap naar zijn ledikantje vanzelf toch.Oh, ik wilde dat ik ook eens kon gaan liggen als meneertje hier even slaapt. Maar ik moet dan altijd nog zoveel doen.... denk ik dan....***

@Roozjuh, het lijkt mij ook dat een zwembad nog vrij koud is voor je kleine man, maar mss scheelt het van bad tot bad? ***fijn dat ze precies het kook moment weten te vinden om te gaan rommelen he ;)***

@Meilan, heerlijk dat ze zo tevreden is!

@Dommel, fijn dat je een kdv hebt gevonden, dat geeft vast meer rust nu!
    En ik was degene over het spiraaltje, bij de eerste menstruatie laten plaatsen was het advies inderdaad. Denk dat ik het toch probeer! Scheetige foto!!!

@Nicole, mooie foto's hoor!

@Gynio, nou, dat klinkt niet verkeerd die nachten toch? Hoop dat de piraten pasta heeft gesmaakt :D

@Debby, hier is voetbal over het algemeen meer een lollige discussie tussen de kids en mijn mannetje. Voorheen bij mijn ex was het echt ELKE dag voetbal op tv...alles moest worden bijgehouden...pfff... Nu kijken we nooit meer voetbal, mijn vriend wel even op teletekst, zodat hij de uitslagen weet en mijn oudste zoon kan plagen als hij van vaders thuiskomt ;) ***wow wat een slaapmoment :)***

@passie, fijn dat alles zo lekker gaat daar!

ego: hier is ons mannetje nog van het weinig slapen. Hij valt dan laat in de avond pas echt goed in slaap, terwijl hij dan eigelijk een uur of 1-2 later zijn voeding nog moet. Dan moet ik hem dus wakker maken. Hij is overigens niet echt heel vervelend, maar tegen de tijd dat er eten gekookt moet worden, wil meneertje niet veel meer dan lekker bij mama hangen. Tja, das dan wel wat moeilijker natuurlijk :)
    Zijn nachten zijn wel lekker in ritme, hij slaapt standaard tot een uurtje of 6 door en gaat daarna nog lekker terug tot 10 uur :)
    Gisteren begonnen met de antibiotica, is een korte kuur met langzaamwerkende stoffen of zoiets. Kreeg heftig buikpijn na een paar uurtjes en heb daarna een uur op het toilet doorgebracht... bijwerkingen :)
    Hoop dat het vandaag niet zo heftig is.

FIjne dag dames, hier is het grijs en regent het nog wat

LIefs Snuffeltje

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge! Nachtje van half 11 tot 7.15! @gyino- ik zou hem dus echt moeten wakkermaken voor een luier en dat lijkt me niets.

Heb trouwens volgens mij per ongeluk 6 schepjes op 150 cc gedaan :) maar dat is voor een keer vast niet erg? Meestal drinkt hij nl 180 behalve de eerste fles.

@snuffeltje- hoop dat de antibiotica snel aanslaat! Ik heb na de 2e kuur toen probiotica gehaald, adviseerde de lactatiekundige. Wel duur maar je hoeft maar 1 potje. Brengt je darmflora terug op orde. En dan spannend, eigenlijk mooi dat ze iets gevonden hebben en hopelijk werkt het snel voor je!

@luiers- hier echt nog maatje 2.

@ego- gister bezoekregeling gaan afspreken, heb de hele terugweg zitten huilen. Ik had gelezen dat het voor een baby niet goed is om bijv. halve weken te hebben, omdat hij een vaste verzorger nodig heeft. Leek me best logisch eigenlijk, een kleine baby hoort bij zijn mama. Dus nu komt zijn vader een avond door de week (dan probeer ik wat buiten de deur of boven te doen) de dag dat ik naar school moet (da's vandaag), en 24 u in het weekend. Dus dit weekend moet ik dan 24u het huis uit.... ga ik maar de stad in denk ik en dan in de stacaravan slapen. Beetje gesleep maar beter ik dan Frank!
    Bah wat is dit moeilijk. We hadden het zo goed kunnen hebben met z'n drietjes, als we maar hadden leren communiceren met elkaar.

Nou, ik doe nog een bakkie, Frank ligt lekker in z'n wipstoeltje. Groetjes!

16. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    @deetje, probiotica ken ik inderdaad ook.
    Goh, het is goed dat je een bezoeksregeling afspreekt, maar het lijkt me niet echt makkelijk op deze manier. Tuurlijk is gesleep niet wat je wilt, maar ik vrees dat je het jezelf zo niet makkelijk maakt nu. Pas op dat jij jezelf niet steeds aan de kant moet schuiven om zijn vader mogelijkheden te geven. Dit breekt je op anders.
    Hopelijk werkt het voorlopig voor jullie, maar vergeet niet aan jezelf te denken. Het is ow zo makkelijk om je helemaal weg te cijfferen voor je kindje, maar op de lange duur is dan niemand er gelukkig mee.
    Dikke knuffffffff en geniet lekker van je bakkie :D

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @snuffeltje- dit is de voorlopige regeling dan, in maart probeer ik een eigen huisje te hebben in een leuk dorp en dan wordt het weer anders maar dan is Frank ook wat groter al! Nu moeten we nog gaan kijken hoe het met de financien moet, ik wil graag concentreren op school en ik blijk ADD te hebben daar heb ik ook wat tijd voor nodig. Dus werk zie ik voorlopig niet zitten...

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @deetje moeilijk hoor zo een bezoekregeling. Ik vind het wel knap van je dat je je ex zoveel tijd met frank gunt maar inderdaad een babytje hoort bij zijn moeder. Als het niet goed voelt zou ik wat anders afspreken!

19. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @debby- vader stelde voor vrijdag tm zondag bij hem dus ik ben hier al heel blij mee. Het is moeilijk, wat is beste voor Frank, ik vind het gewoon erg belangrijk dat hij met zijn vader opgroeit. En op deze manier hoeft hij mij geen dag te missen! Dat lijkt me belangrijk voor hem, zodat hij mij als 'vaste verzorger' heeft. En zijn vader zeer regelmatig ziet. Tja ideaal wordt het nooit en dat maakt me zo boos en verdrietig. We hadden het goed samen alleen heftige ruzies, maar die lijken mij met de juiste hulp wel op te lossen. Kleintje wordt wakker, en dan naar school! Doei

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @minime: ik denk dat een eerste kindje voor bijna iedereen de grootste impact op je leven heeft. Wij hebben natuurlijk onze grote zoon al rondlopen, dus volledige vrijheid waren wij al niet gewend. Je moet maar bedenken dat dit echt tijdelijk is, je moet gewoon een goede balans vinden tussen alles en hoe ouder en zelfstandiger ze worden, hoe meer tijd je voor jezelf gaat krijgen! En er af en toe van balen mag ook hoor, hoef je je niet voor te verontschuldigen.

@miranda: ben benieuwd naar de brandweer foto's!

@shay: ook zonder jurk zie je er heel stralend uit!!!

@sucre: hopelijk voelt Lucas zich weer wat beter
    * thanks voor het compliment, ik voelde me ook heel mooi die dag! * en ik heb nu een ander drankje voor hem gekregen, hij spuugt het alleen meteen uit dus nu doe ik het ook maar op een wattenstaafje. Het lijkt iets minder te worden, laten we het hopen dit is de 3e week *
    verder was Jason de laatste keer in de lengte ook niet meer zoveel gegroeid, maar had ook t idee dat ze hem niet goed gemeten had ;)* naja zal wel goedkomen hoor!

@snuffel: geen ervaring met mirena, ik ben weer aan de pil gegaan. hopelijk gaat het snel beter met je en dat ze iets voor je kunnen doen

@gyino: nog gefeliciteerd met je verjaardag meid! wel heel slecht dat je man het vergeten was daar zou ik ook heel verdrietig om worden... hopelijk doet hij goed zijn best om het weer goed te maken! enne: mooie foto's!!

@shay: ja die afl. heb ik ook gezien! erg he, dat mens is niet helemaal bij hoor!

@daphne: ja op zich groeit jason goed hoor, maar hij is niet zo groot! Enne, trouwen is zoiezo heel bijzonder hoe je het ook aanpakt...
    enne leuk he al die geluidjes en dingen die ze gaan doen! vind het helemaal super wat hij elke dag weer nieuw kan. hihi en die filmpjes geweldig! Vind nog steeds dat Jason en Sid wel wat op elkaar lijken, ook qua geluidjes enzo
    balen trouwens van je baas, echt een vent hoor! grrr

@kristel: ook jullie zijn een prachtig stel! mooie jurk ook wow

ok gebleven op pagina 84, morgen verder lezen want ga zo naar mijn werk om Jason te showen en moet mijn haar nog doen etc...
    nog wel even een foto showen die ik heb gemaakt van Jason!

Deel Deze Pagina