Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Even weer een aanpassing in de slaaptijden:)

Hoe slapen onze kindjes:

Nicole84, Jason slaapt van 23:30 tot ongeveer 04:00 en dan tot 07:30, ik geef BV, hij slaapt bij ons in zijn wiegje
    Carla1980, Dinja slaapt door van 22.00 tot 8.00, ik geef FV, Ze slaapt in haar ledikant op haar eigen kamer. Overdag slaapt ze tussen de voeingen 2 tot 3 uur, behalve in de avond, dan is ze wakker.
    Debby 82 Emma slaapt van 23.00 tot 04.00 en dan tot 08.00. Ik geef FV. Ze slaapt de helft van de nacht in haar eigen kamer en na het flesje van 04.00 uur bij mij in bed. Overdag slaapt ze in de box, wipstoel of in de draagdoek. Overdag slaapt ze heel wisselend. Als ze veel huilt doe ik haar in de draagdoek en dan valt ze standaard in slaap tot ik haar weer uit de draagdoek haal. Als ze in haar oogjes wrijft leg ik haar in de box en dan slaapt ze een half uur tot 2 uur.
    Minime, Bart slaapt door van 23:00 tot 8:00 uur, ik geef FV, slaapt overdag en s'nachts in zn ledikant op zijn eigen kamer. overdag slaapt hij gemiddeld zo een twee a twee en een half uur na elke voeding.
    Shay01, Jailey slaapt van 23:00 tot 09:00 uur, krijgt flesvoeding en slaapt gewoon in haar ledikantje op haar eigen kamer.
    Sucre, Lucas slaapt vanaf ongeveer 22.30 uur tot 8.00 uur. Hij wordt soms rond 5 uur even wakker en krijgt dan de speen. Hij krijgt BV en slaapt in zijn ledikantje op zijn eigen kamer. Overdag slaapt hij zo'n 2 uren na elke voeding, ook in zijn eigen bed. Als hij op de arm of in de box in slaap valt, breng ik hem ook naar zijn bedje toe.
    Deetje, Frank slaapt van de laatste avondfles (probeer rond 10 uur maar soms later) tot ongeveer 7 uur. Soms keertje speentje in de vroege ochtend. In het wiegje naast mijn bed. Overdag in de kinderwagen.
    Roozjuh, Damian slaapt van ongeveer 22.00 tot 05.00, krijgt dan nachtfles en slaapt dan weer door tot uur of 9.00. Overdag slaapt hij paar uurtjes in zijn box Gemiddeld 6uur denk ik Snachts in zijn eigen bedje bij papa en mama op de kamer.
    Nynke31, Isis krijgt tussen 23.00 en 00.00 laatste keer BV en komt dan weer tegen 5 uur. En slaapt dan weer 2 a 3 uurtjes. Ze slaapt bij ons in bed/co-sleeper.
    Mirandab, Xander krijgt tussen 20:00 en 21:00 zijn laatste fles en ik maak hem 's ochtends rond 8:30 wakker. Daarna slaapt die nog verder in z'n ledikant op z'n eigen kamer ('s nachts ook) tot de volgende fles en is vervolgens de hele dag beneden (meestal in de box) tot z'n laatste fles.
    Spirit70, Marissa rond 22.30 uur de laatste fles en ze slaapt tot 8.30 uur door, ze slaapt in haar eigen ledikantje.
    Daphne, Sid mag tussen 18.00 en 20.00 zo veel aan de borst als hij maar wil om lekker vol te tanken, dan gaat hij om 20.00 in z'n bedje en valt dan zelf in slaap. Om 6.00 is hij dan ongeveer weer wakker. Hij slaapt in een hangwiegje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij altijd beneden, in z'n box of de bak van de kinderwagen. (eigenlijk waar hij dan maar in slaap valt)
    Kristel86, Yentle gaat tussen 22.00 en 23.00 uur in bad en krijgt direct daarna de laatste voeding en slaapt dan bijna altijd door tot 5.00 uur, krijgt dan weer een voeding en slaapt daarna door tot een uur of 9.00. Ik geef overigens borstvoeding, afgekolfd, en af en toe een fles kunstvoeding als ik niet genoeg heb kunnen kolven.
    Ze slaapt in haar eigen bed trouwens :)
    Snuffeltje; Jelle drinkt tussen 22 en 23 uur zijn buikje vol en gaat dan in zijn eigen bedje slapen. Om 6 uur is hij dan voor het ontbijt en daarna terug naar zijn bedje tot 10 uur. Overdag slaapt hij nog veel beneden in de kinderwagen, soms 3 uur achtereen en soms helemaal niet, er is nog geen vast ritme :). Ik geef borstvoeding op verzoek.
    Pooh69, Bob krijgt om 22.30 zijn laatste fles en gaat daarna meteen naar bed. Hij slaapt snachts in het wiegje naast ons bed en komt dan ergens tussen 5 en 7 voor zijn ochtendvoeding. Met een speentje valt hij soms weer 1 a 2 uur langer in slaap. Overdag slaapt hij na elke voeding 2 a 3 uur in zijn eigen bed.
    Sabbe, Laiss moet altijd haar laatste fles rond 20 uur. De ene keer slaapt ze daarna 12 uur, de andere keer 8 uur. Ze slaapt dus mlinimum 8 uur 's nachts. Overdag slaapt ze wel erg weinig.
    Shira83, Thijmen krijgt zijn laatste voeding (BV) tussen 22.00 en 23.00 uur, daarna slaapt hij door tot ongeveer 4.00 uur. Dan leg ik hem tussen ons in en slaapt hij verder tot ergens tussen 6.00 en 7.30 uur. Hij slaapt in zijn eigen ledikantje bij ons op de kamer. Overdag slaapt hij bijna niet, alleen hazeslaapjes van ongeveer een half uur.
    LindaS; Liv heeft nog niet echt een ritme, maar krijgt tussen 21:00 en 23:00 haar laatste BV en laat er tegenwoordig 5 uur tussen! Meestal wordt ze rond 6 uur even wakker van de krampjes (of iets wat er op lijkt) en slaapt daarna door tot meestal half 9 / 9 uur. Overdag doet ze na elke voeding een slaapje van een half uurtje! Hazenslaapjes dus!
    Passie83, Celéne krijgt haar laatste fles tussen 21.00 en 22.00, leg haar na elke voeding wakker in haar eigen bedje in haar slaapkamer. Ze word 's morgens tussen 6.30 en 8.00 uur wakker. Overdag slaapt ze redelijk, de ene keer een paar uur na de voeding en de andere keer bijna niet. Overdag ligt ze overigens beneden in de box of kinderwagenbak
    Ryanne, Frédérique krijgt haar laatste fles rond 21.00 uur. Ze gaat slapen als wij naar bed gaan (23.00) en komt rond 6.00 uur voor haar eerste fles. Daarna slaapt ze door tot 10.00. Overdag zijn het de ene dag slaapjes van een half uur en de dag erna slaapt ze overdag zo'n 5 uur aan een stuk door. Ze slaapt altijd in haar ledikantje dat bij ons op de kamer staat.

2. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @roozjuh hopelijk gaat het vandaag wat beter met Damian. Zit hij niet net voor een sprongetje? *owh ja jullie gingen naar de efteling, en was het gezellig?

@Debby hahaha 15 pakken pamers toch niet allemaal maatje 2;)
    We hebben er ook een stuk of 8 liggen hoor, tja je bent hollander of je bent het niet hihihi.
    *hoelang moet Dane dan op zn buik liggen? en moet dat een paar keer per dag? Hij houd zn koppie mooi omhoog hoor en wat kijkt ie lekker eigenwijs:)

@snuffeltje nou ik zit af en toe echt op de klok te kijken of het al tijd is voor zn fles. Gisteravond vond ik het gewoon eng worden zoveel hij slaapt. Maar ja wie slaapt die groeit. Alleen het contrast met vorige weken is zo groot vandaar dat het zo opvalt.
    * zo dus je had wagenpech:( nou ja het heeft wel weer tot leuke situaties geleid bij de kapper:D. Lekker he weer even jezelf verzorgen. Ik ben vanmorgen ook geweest maar in de stoel besloot ik dat ik het eigenlijk wel weer lang wil laten groeien. Dus bleef het bij een paar puntjes. *Wel super dat je Jelle gewoon bij je kon dragen, dichterbij je kan bijna niet. Lekker knussies.

@Ryanne Jeempie 5 dagen dan is Friédérique flink ziek geweest zeker? * J het voordeel van werken is dat je even weg bent van de flesjes en luiers. Even afstand. Ik merk dat ik het soms ook wel even fijn zou vinden om er even uit weg te zijn zit nu 24/7 met Bart. Nou ja komt vanzelf wel weer zijn ritme vind ik nu het belangrijkst.
    *hihi wat een leuke foto van die voeten

@Deetje lekker he ritme:D Super dat je school zo leuk vind!

@Nicole whow wat een mooie foto van zn teentjes (voetje) ik probeer het ook steeds bij bart maar hij trekt altijd zn teentjes in. Ligt maar weinig ontspannen en stil met zn voetjes. Ja als hij slaapt
    maar dan blijf ik mooi van m af:). Ik krijg de foto's nooit zo scherp als jij we hebben best een goede camera maar dan moet je wel weten hoe je m moet gebruiken. Staat vaak op automatisch of de sportstand als bart in actie is;). Is het foto's maken een hobby?
    *ik denk idd dat het een sprongetje is geweest hoor.

@ego vandaag heeft manlief een personeelsavond aangezien het 2 uur rijden is ernaartoe blijf ik thuis. Dat is voor het eerst dat ik een avond alleen met Bart ben. Ik ga lekker op mn bedje liggen met de tv aan. Hondje erbij en als Bart wakker is hij ook.
    Verder gaat het met slapen ook nog steeds goed. Het is net zo een slaapkop als zn moeder.

3. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    O,ja we hebben vanmorgen een lastminute weekje weg geboekt naar Landall twenhaarseveld. Met zn drieen en de hond lekker even eruit.
    6 persoons Huisje met ligbad, vaatwasser en openhaard...zucht kunnen we niet nu al gaan:D.

4. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden, heb zostraks de Prenatal leeggekocht, 20% korting op bijna alles! :D

Lucas heeft heel goed geslapen, ondanks (of dankzij?) de prikjes. Gisteravond om 23.30 uur wakker gemaakt voor de 5e voeding. Na 4 minuten drinken vond hij het wel weer genoeg. Toen sliep hij tot na 8 uur. Lekker hoor. En hij zit nu zo in een ritme, dat hij daarna ook meteen weer in slaap valt. Zo kan mama ook nog lekker uitslapen.

Gisteren hoorden we voor het eerst een echte schaterlach van Lucas. Echt geweldig! Tranen stroomden over mijn wangen, ben zo trots op hem. Ik weet nu waar dat schaterplekje zit, ik hoef maar even gek met hem te doen of hij begint weer, zo ontzettend leuk! :)

5. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Minime, wat een heerlijk vooruitzicht zeg!

Roozjuh, hoe was het in de Efteling? Nog ergens in geweest?

Snuffeltje, zit je haar weer goed? Ik moet ook nodig eens naar de kapper. Mijn haren vallen niet uit, maar is wel enorm futloos.
    Welke draagdoek heb jij?
    Hoe gaat het nu met je? Kom je in de loop van de dag ook meer los, of wordt het alleen maar erger? Mijn oma heeft ook reactieve artritis, ze had een enorme bult in haar pols.

Ryanne, leuke foto van die voeten zeg. Hihi. :D
    Op welke tijden geef jij de fles? Misschien kan je wat rekken, zodat je de laatste fles iets later kan geven?

Nicole, heel mooi die foto van dat voetje!

Wendy, fijn dat de oefeningen hun vruchten afwerpen! Ik ben ook flink aan het oefenen met Lucas en hij vindt het steeds minder erg.

Deetje, lekker he, zo'n ritme! :)

6. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @minime: Jason lijkt vandaag een sprongdag te hebben, wil alleen heel dicht bij me in de buurt zijn, komt steeds eerder voor drinken, wil maar kort slapen en is behoorlijk jengelig ach ja, er komen vast weer betere tijden haha
    Foto's maken is op dit moment nog een hobby, maar verdien er zo nu en dan eens wat mee bij. Binnenkort ga ik een wat officielere website maken, zal dan de link hier op het forum zetten. Nu heb ik alleen nog een publieke hyves met een aantal foto's, alleen het nadeel daar is dat iedere gek ze er vanaf kan halen....
    Ik heb mezelf zo'n beetje geschoold en goed ingelezen en weet nu al best veel van alle technische aspecten van het fotograferen, ik doe bijna alles met de hand alleen het
    scherpstellen bij baby's automatisch!
    En vooral veel prullen met je camera, al die knopjes zitten er niet voor niks! maar het is toch nog best moeilijk hoor en na iedere foto heb ik weer bijgeleerd en denk ik: volgende keer net iets meer op scherpte letten of belichting etc.
    Mijn droom is om ooit een studio aan huis te hebben, al zou ik het nooit als volledige baan willen, daarvoor vind ik lesgeven te leuk!
    (had die foto trouwens ook gemaakt toen hij in de doomoo zak lag te slapen...)

lekker zeg even weg! helaas heeft mijn man al zijn vrije dagen er al op zitten en is de school voor onze zoon weer begonnen...

7. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @sucre: lijkt me heerlijk zo'n schaterlach! Jason gaat ook steeds meer lachen maar het is nu nog meer een Heh heh iets
    lol

8. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    kan het niet laten, nog eentje dan! (of had ik deze al geshowd?)

9. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @nicole weer zo een mooie nee deze had ik nog niet gezien.
    moet idd eens iets meer rommelen met de camera:D

10. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    vanavond alleen met Bart dan is het stil in huis en ineens onzeker:( mn zus maar even gebeld voor gerusstelling.
    Bart slaapt heel veel, als hij wakker word, verschonen en even knuffelen dan is het alweer tijd voor zn fles. Na zn boeren valt hij bijna direct weer in slaap. En slaapt hij door tot het bijna weer tijd is voor de volgende voeding. Hij is wel helder als hij wakker is en lacht ook naar me. Ik denk dat hij zo een 18 uur per dag slaapt.
    Maandag weer mamagroep ga daar toch eens een balletje opgooien.
    Slaapt hij goed is het ook weer niet goed;)
    Het is gewoon onzekerheid van een kersverse mama moest het gewoon even bij jullie kwijt.:)

Aan de andere kant zit ik heerlijk op de bank te genieten van allerlei series op uitzending gemist waar mn man niet van houd:D

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @wendy ook super knap van dane!
    @gynio ik verlies gelukkig geen haar maar ik heb heel dun haar van mezelf en anders zou ik denk ik niets overhouden.

@roozjuh hoe was het bij de efteling?

@snuffeltje wat voor draagdoek heb je? Ik heb een hoppediz, een hele fijne doek. Ik moet hem eigelijk meer gaan gebruiken, in de zomer vond ik het vaak te warm, maar nu is het ideaal!

@borstvoedingsfotos: heb ik niet gemaakt, durfte het niet zo goed (geen idee waarom ik ben alles behalve preuts) en mijn man maakt nooit fotos dat moet ik altijd doen. Daardoor sta ik ook bijna nooit op de foto.
    Maar nu heb ik er wel een beetje spijt van dat ik geen bv fotos heb.

@kapper: ik ga niet zo heel vaak naar de kapper (1 keer in de 3 maanden ofzo?) want mijn haar groeit niet zo snel. Vorige keer heb ik Emma ook meegenomen. Ze huilt niet vaak dus kan best.

@ryanne die foto met die grote en kleine voeten vind ik echt super!

@mini me nee hoor haha. ff denken, ik heb nog 1tje maat 2, 14 pakken maat 3 (waarvan 3 active fit) en 4 pakken maat 4, o dit zijn 19 pakken ipv 15. Nou voorlopig heb ik niet meer nodig.
    Hopelijk blijft ze een beetje lang in maat 3, maar ze weegt nu ongeveer 5 kilo, dus kan nog 4 kilo mee en anders bewaren we ze voor nummer 2.
    Er was op een gegeven moment een actie 2 voor 1 tijdens mijn zwangerschap en toen hebben we ook veel ingekocht en nu weer laatst bij de makro.

Lekker zeg een avondje alleen. Ik ben zo vaak alleen thuis s avonds (man werkt in horeca) dat ik het zo gewend ben. Gaat jou man nooit naar vrienden enzo dan s avonds? Dat doet mijn man ook nog regelmatig en soms vind ik dat niet al te leuk.

En heerlijk op vakantie! Wij gaan 16 oktober een weekje naar roompot in zeeland. Kreeg vandaag de bevestiging binnen.

En onzekerheid hoort erbij hoor minime. Ik had dat vooral in het begin heel erg. Nu vertrouw ik mijn meisje 100% dus dat is makkelijker. Ik laat haar alle voedingstijden en hoeveelheden regelen en ik hou het ook niet echt bij (ik bied gewoon 200 wanneer ze wil eten)
    en dat geeft heel veel rust.

@sucre wat heb je allemaal gekocht bij de prenatal?

Ik ben ook naar de prenatal geweest vandaag. Ik heb een babybjorn wipstoel gekocht. Echt een aanrader voor de meiden die nog geld overhebben want hij is wel duur.
    (nu 100 euro) maar zo makkelijk en flexibel. Emma vind deze helemaal geweldig. Ze ligt de hele tijd te lachen erin en deze kunnen we ook makkelijk meenemen.

Mijn schoonmoeder kwam vandaag. Ze had Emma al een paar weken niet gezien ivm haar vakantie dus ok. (Ik heb niet zo een hele goede band met haar, vroeger veel ruzie gehad maar sinds we Emma hebben gedraagt ze zich wel.) Ze wou een stukje wandelen met Emma en ik red dat nog niet ivm operatie dus ik laat haar maar. Ze wilde even bij mijn mans werk op visite. Nou ze bleef ruim 2 uur weg. Vond het maar niks, maar ja ik heb er maar niks van gezegd want dan heb ik gelijk weer ruzie.

Mijn ouders gaan morgen oppassen en dan blijft Emma daar ook slapen (wij zijn morgen een jaar getrouwd!) en dat vond mijn schoonmoeder niet echt tof want zij wil ook wel eens oppassen. Maar zij woont ver weg en dan moet ze bij ons blijven slapen en daar zit ik niet op te wachten op de avond dat we een jaar getrouwd zijn. Ik hoop dat we ook nog een beetje quality time met zijn tweeen hebben morgennacht ;). Maar goed dat kan ik haar natuurlijk niet uitleggen...

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kort berichtje want duik zo mn bed in, ben kapot.
    Efteling was super, heerlijk genoten van de gezelligheid van de opa's en oma's en natuurlijk t weer!!!
    Damian deed t top! hij is met papa en opa in dat carnaval ding geweest met dat mega irritante deuntje dat na een week nog in je hoofd zit maar damian heeft zn ogen uit gekeken Hij vond het geweldig!!
    Zelf in vogelrock en vliegende hollander geweest. drukte viel mee, was druk maar niet té druk

truste!!

13. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb een pyjama gekocht, een blousje, een shirt en een broek. En een speeltje met veel geluidjes, ritseltjes en zo, waar Lucas lekker tegen aan kan slaan. Zo leuk! :D

Heel veel plezier morgen! Maak er een bijzondere dag van samen.
    Vervelend he, schoonouders die hun eigen plan trekken en waar je niks van kan/mag zeggen. Weet er alles van. ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ prenetal korting: geldt dat ook voro adapter om mc op je kinderwagen te doen?? die moet ik nog hebben

15. sabientje28

25 jun 2009
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedeavond

@oh ik kan er niet meer tegen ze huilt ook veel
    ik wet niet meer wie het zei over andere fles ze heeft eerst wel de flessen leeg gedronken vanavond weer wil ze maar 65 cc opdrinken ze komt echt niet aan haar 750 cc als dit na het weekend ook gaat bel ik toch even de ha ..

bedankt voor jullie lieve reacties meiden.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @roozjuh fijn dat het leuk was bij de efteling! Ik wil ook wel naar de efteling binnenkort maar vroeg me af of het niet lastig was met emma maar als ik jou verhaal zo lees komt het goed!

En die korting geldt daar ook op, alleen niet op leesboeken, verder op alles.

@sabientje ik vind het inderdaad wel een beetje raar klinken. Waarom koop je niet bij de hema ofzo zo een super goedkope fles van 2 euro ofzo met een gewone speen gewoon om te proberen? Dan weet je zeker dat het daar niet aan ligt.
    De huisarts zei tegen mij dat ze bij ziekte enzo op minimaal de helft van de voeding moeten zitten als normaal. Haalt ze dat wel?

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @sucre leuk die dingetjes die je hebt gekocht! Ik heb ook weer 2 slaapzakjes (een maatje groter want maatje 60 wordt nu een beetje klein) met afritsbare mouwen voor straks gekocht en een maillotje. Elke keer als ik in die zaak kom neem ik wat mee... zou daar hun winst liggen? haha

Ach en mijn schoonmoeder is gewoon een raar mens maar valt wel mee te leven. Mijn man belde haar vanmorgen bijvoorbeeld op om te vragen hoe laat ze kwam zodat we wisten of we nog even naar de prenatal konden (ze woont 2 uur rijden van hier). Nou dat had hij niet moeten vragen want ze wil niet precies (wie had het over precies?) zeggen hoe laat ze kwam en ze moet toch gewoon langs kunnen komen... ja hoor en dan moeten wij daar zeker de hele dag op wachten :p

18. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    @minime: haha ik had dat in het begin ook hoor, toen Jason opeens veel meer ging slapen dacht ik: is dit het nou? ik zie hem amper! haha. Maar nu is hij weer wat meer wakker, denk niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor! en ik doe dat ook altijd, uitzending gemist kijken, heerlijk is dat!

@debby: mijn man werkt ook in de horeca! en ook hij wil het liefst nog vaak bij zijn vrienden langs. We hebben het nu al jaren zo geregeld dat hier thuis 1 x in de week een pokeravond is en in overleg kan hij dan nog een avond weg... Welke dagen werkt jouw man allemaal? de mijne heeft het nu best luxe, hij werkt
    3 dagen (vr, za, zo) maar dan wel van 10:00 tot minstens 23:00! De laatste weekenden heb ik best zwaar gevonden, want meneer komt thuis en ploft op de bank en naar bed en 's ochtends slaapt hij uit en begint hij meteen weer waardoor dus alles op mij aankomt. Aan de andere kant is het heerlijk dat hij 4
    dagen vrij is, maar de weekenden vind ik pittig!
    enne lastig zo'n schoonmoeder.... tja hoe leg je dat nou uit?? Wel van harte met je trouwdag meid!

@sucre: leuk he al die prenatal kortingsdagen! ik mag van mezelf even niks meer kopen, ik krijg binnenkort een hele lading kleding van Lief! binnen (2e hands 22 stuks gekocht voor 50,00!!!!) en ook speeltjes heeft hij voorlopig wel genoeg ;) hij doet er nog niet eens wat mee haha

19. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Debby: De roompot ga je in zo een huisje? leuk hoor... Ze hebben een groot zwembad en het strand en de zee zijn dichtbij... Als toerist is het volgens mij best wel leuk daar...
    Ik woon er een half uurtje rijden vandaan vandaar..

Prenatal: Ik moet er vandaag nog maar even heen... Ik heb nog rompers nodig aangezien mevrouw zo hard groeit...

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Goeiemorgen! Frank komt echt in zo'n heerlijk ritme terecht- gister om 20.15 boven in de wieg gebracht, om half elf ben ik lekker op bed gaan lezen en toen hij wat onrustiger werd een fles gegeven. Om 5 uur en half zes een speentje en toen was het zomaar kwart voor acht! Hij ligt nu heerlijk te brabbelen in de box, ik heb de fles al klaarstaan.
    Straks komt z'n vader en dan ga ik maar eens stevig winkelen! Hoop ook dat de kapper plek heeft. Vanavond zal wel moeilijk worden, ik sluit me gewoon lekker op met een goed boek. Hoop dat de bank in die caravan een beetje lekker zit... neem m'n plaid ook maar mee denk ik, en een wijntje... en m'n dagboek, kan ik eens lekker helemaal van me af gaan schrijven.
    Tot morgenavond!

Deel Deze Pagina