Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen dames :)

@Ryanne, lekker dat het zo goed gaat, gelukkig is je meisje weer opgeknapt! Leuke voeten foto :)

@Deetje, hoop dat het lukt met die stageplek. Fijn dat er een ritme in lijkt te komen!

@Nicole, jeetje, crohn is ook niet niks inderdaad. Ik moet zo terug komen bij de reumatoloog en dan kijk ik wel wat hij zegt. Of het chronisch is of niet zal moeten blijken, maar ik ben in ieder geval nog wel een maand of 4 hiermee zoet geloof ik. Lief he, die voetjes zo! ***pin je niet teveel vast op de tijden dat ze iets zouden moeten gaan doen. Zo ineens gebeurt het dat hij wat vastpakt. In het begin per ongeluk en dan steeds meer bewust. ***

@mini me, ja het was zeker gezellig bij de kapper! Hoop toch dat ze hem snel kunnen maken, heb nu even de wagen van mijn zus te leen :D
    Hoe is het avondje alleen met je mannetje je bevallen? ***leuk vooruitzicht, vakantie :)***

@Sucre, onvergetelijk is dat eerste schatertje he! Jelle doet hier ook verwoed pogingen, maar er komt nog geen echt geluid bij. En wij ons maar uitsloven hahaha
    Mijn haar zit weer goed idd, het is een hele bos, omdat het nog niet echt uitvalt zeg maar.
    Ik moet in de ochtend echt op gang komen, en als de pijn te heftig is, neem ik een ibuprofen. Als ik dan rustig aan wat bezig blijf gaat het wel, maar als ik dan de middag door ben, knap ik weer af. Eigenlijk is het dan al funest om voor de voeding te gaan zitten met Jelle... maar goed. Hoop maar dat het minder gaat worden.
    Ik heb een draagdoek van draagdoek.nl Heerlijk materiaal, makkelijk knopen en Jelle weegt zo niks :D

@Mini me, het is inderdaad een slapertje, maar volgens mij maakt dat niet uit hoor. De ene baby slaapt nu eenmaal meer dan de andere. Als het je echt heel erg dwars zit, zou je het altijd bi het CB of bij de HA voor kunnen leggen. Wel lekker rustig voor je zo :)

@Debby, ik heb hem van draagdoek.nl... geweldige uitvinding. De zomer vond ik ook te warm, maar nu pak ik hem toch regelmatig. En hoe was je trouwdag? Gefeliciteerd ermee nog :) Hoop dat je heerlijk quality time hebt kunnen meepikken idd, en dat is niet iets wat je met je schoonmoeder deelt ja!

@Roozjuh, een geslaagde efteling dag dus!

@Sabientje, dikke knuffel meis! Hoop dat het snel beter gaat en trek anders gewoon aan de bel. Het is ook voor jezelf belangrijk dat je even je hart kunt luchten. Succes!

@Deetje, lekker geshopt? Hoop dat je de avond ook goed bent doorgekomen!

@Linda, klinkt goed toch! VOlg je gevoel en dan komt het vanzelf wel goed

@RObine, jeetje wat een ventje zeg! Heerlijk dat hij het zo goed doet :)
    Ik weet niet goed hoelang ze in een babybjorn kunnen, weet alleen wel dat je schouders en rug het geen dag volhouden met zo'n gewicht erin. Hoop dat het voldoende is om je dagje door te komen :)

Pooh, geweldig dat snoetje!

@Daffie, fijn dat het goed gaat daar!

@Nicole, geen ervaring met BV en FV samen, maar dat komt vast goed. En het is goed mogelijk om de ochtend en avond voeding te blijven geven natuurlijk. Geniet nu nog maar even lekker ervan!

@Roozjuh, jeetje wat heftig zeg! Hoop dat alles goed komt met je oom en dat je mannetje het langzaam een plaatsje kan geven. Sterkte samen! ***niet te vergeven op deze manier!***

@DOmmel, ik denk dat je gewoon geduld moet hebben met de voeding van 3 uur. Hoe vervelend ook. Hopelijk slaat ze hem snel over :)

@Wha duimelijn! Hoe is het met jullie? Mss kan iemand hem kado doen vanuit nederland, zo'n mobiel met afstandbediening

@Sabientje, jeetje tandjes al! Dat is snel zeg! Hoop maar dat ze gauw doorbreken zodat ze weer wat rustiger kan worden.

Ego, Jelle heeft het hele weekend geslapen hahaha. Hele week is hij wakker geweest overdag en zaterdag sliep hij van voeding tot voeding!
    Ik ga hem nu voeden, want moet zo naar het ziekenhuis.

Tot later

2. @ roozjuh wat heftig zeg! Heel veel sterkte!!!
    @ daffie hoe was je bloemencorso?

wat een lieve foto's weer!

@ debby wat leuk dat je je eigen kleertjes gaat maken

@ sabientje das idd snel zeg. Hopelijk zijn ze snel door zodat je kleine meid er niet veel last van heeft.

@ deetje wij gaan volgende week maandag babyzwemmen
    ik heb ook zo'n gipsen afdrukken maar ben vergeten wanneer je ze t beste kunt maken.

@ debby lekker ff bijgeslapen dus

@ doorslapen. Voordat F. ziek werd sliep ze van negen tot 6.
    Sinds twee nachten komt ze ook tegen 4 en slaapt dan gelkkig wel weer door tot een uur of tien. Maar waar t ineens vandaan komt??

Gister naar de (rommel)markt in ons dorp geweest. Zouden maar n uurtje gaan. Waren om 3 uur hier en om half 9 pas thuis. Ze heeft zich zo goed gedragen! Lekker om zich heen gekeken en naar iedereen gelachen *mama = trots *

nu ga ik snel want ben aan t werk

3. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    pfoe, Jason gooit echt bijna elke nacht het schema in de war. Gisteren had hij om 19:00 een voeding gehad en ik dacht dan maak ik hem om 23:00 wakker en krijgt hij echt de laatste voeding. Nou meneer was wel wakker te krijgen, maar wilde maar een paar slokken. Met als gevolg dat hij om half 3 weer kwam, om 5 uur wakker werd en een speentje wilde en om 6 uur weer wilde drinken.... pfoe 1 keer per nacht is goed te doen, 2 keer is voor mijn lijf echt too much! heb de lactatiekundige gebeld, misschien heeft zij tips

@snuffel: succes in het zk huis!

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    man houdt het nog redelijk vol. Hij blijft de beelden steeds weer opnieuw zien. Hij is vandaag lekker thuis van het werk. Hij moet gewoon even bijkomen

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ff snel een berichtje...ben een paar dagen niet op de site geweest en er is weer zoveel gekletst zie ik...ik ga straks ff teruglezen.

Nou, ik ben nog maar een paar dagen alleen met mijn kleine ventje want ik moet donderdag weer beginnen met werken. Volgend mij ben ik de 2e, toch??? Heb deze week geen afspraken gepland zodat ik alle aandacht voor de kleine heb deze paar dagen. Ik vind het zo eng dat hij naar het kdv gaat. Gelukkig brengt mijn vriend hem 's ochtends weg, dat kan ik denk ik niet.....

Afgelope zaterdag zijn mijn vriend en ik lekker met tweetjes wezen uiteten op Scheveningen. Dat was wel erg fijn.....het gekke was dat we het alleen maar over de kleine hadden hahaha.

Nou, er heeft er hier eentje honger....ik ga maar ff een flesje maken.

Tot straks.....

Groetjes,
    Wendy

6. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Goedenmorgen dames,

hier een druk weekend gehad.
    zaterdag mijn verjaardag voor familie en vrienden gevierd.
    om 24.00 gingen de laatste pas weg.
    Logan wilde tussen de middag niet slapen want beneden was het veel te gezellig. hij kreeg volop aandacht en ging van hand tot hand.
    om 19.00 was hij toch erg moe.
    eerst even een flesj, daarna in bad en nog een toetje.
    hij sliep onmiddelijk.
    jammer genoeg werd er om 24.00 vuurwerk vlak naast ons huis afgestoken en werd hij daar wakker van.
    maar een flesje gegeven.
    zondag was hij helemaal van slag. Logan moest veel huilen en wilde niet slapen alleen maar bij ons op schoot zitten was goed.
    om 19.00 weer een fles gegeven nu 190/6 na het badje lekker ingesmeerd met lavendellotion. en na een toetje ging hij toch slpen.
    om 2.30 hoorde ik hem even sabbelen op zijn handje dus snel
    de speen gegeven en daarna sliep hij tot 4.00.
    ik wist niet wat me overkwam. na een fles sliep hij tot 8 uur.
    heerlijk gewoon.

zo even terug gelezen vanaf donderdag :)

@ sabientje: Misschien een anders soort fles proberen.
    ik grbruik nu de s-fles van difrax en moet zeggen dat Logan nu ook beter zijn flesjes leeg drinkt. bij Avent zoog hij hem vacium waardoor hij na 15 minuten niks meer er uit kreeg en dus ook stopte.
    misschien een idee.

@ wendy: wat een knap mannetje heb je dat hij al zo goed zijn hoofd om hoog kan houden.
    goed hoor. en inderdaad bij het cb zijn het allemaal enge mensen die maar van alles willen.

@ snuffel: balen van je wagen. hopelijk blijft hij zitten.
    leuke als ze zo rond kijken. Logan kan ook zo aandachtig kijken naar wat mensen doen.

@ ryanne: aaah wat zielig voor frédérique. en vervelend voor jullie dat ze zo weinig wilde slapen en eten. hoe gaat het op de kinderopvang met haar.
    of gaat ze daar niet naar toe?
    * haha wat een super foto die met de voeten. helemaal stoer.

@ nicole: ja het is inderdaad erg geworden na dat ik met de bv gestopt ben.
    heb soms nu wel 3 borstels vol.
    merk trouwens ook dat ik na dat ik gestopt ben met bv ik meer last heb van hormonen.
    voel me soms heel down en ongelukkig.
    heb nu maar wat extra vitamine in huis gehaalt als dat niet werkt ga ik volgende week naar de ha want wil niet depresief worden of zo.
    * mooie foto van zijn voetje.

@ mini me: ooh klinkt heerlijk die vakantie.

@ sucre: ooh geweldig dat Lucas schattert. en wat heerlijk dat hij in een ritme komt.

@ debby: moeilijk als je niet lekker ligt met je schoonmoeder.
    kan me helemaal voorstellen dat je het dan niks vind als ze dan 2 uur weg blijft met emma. misschien een idee voor de volgende keer te zeggen dat emma over een uurtje
    haar voeding moet hebben dus ze weer thuis moet zijn :p
    uuh nee je gaat niet aan schoonouders of ouders vertellen dat je even quality time wilt met je man.
    ik heb vandaag mijn ouders gevraagt of ze volgende week zaterdag op Logan willen passen.
    vraagt me moeder wat wij dan gingen doen. uuh een patatje eten of zo ???
    wat denk je wil ik wil gewoon kunnen vrijen met roy zonder dat ik gestoort wordt omdat me zoon begint te huilen. ouders.
    maar gefeliciteerd met je 1ste jaar huwelijk.

@ deetje: het klinkt of je je draai gaat vinden. volhouden hoor meid. en inderdaad het gezellig maken als je in de caravan zit.

@ nicole: Logan doet ook steeds meer zijn handen open en dicht. maar echt bewust iets vast pakken nee. hij heeft wel per ongeluk dingen vast.
    zijn spennenkoort bijvoorbeeld en als hij er dan aan trekt en zjn speen vliegt uit zijn mond dan zie je hem denken " he wie doet dat, dat is niet lief." en dan trekt hij een heel zielig pruil-lipje.
    moet er altijd erg om lachen.

@ linda: fijn dat je iets hebt gevonden wat bij je past. hopelijk
    werkt het. niet te snel opgeven hoor.

@ robine: woow klinkt goed 20.00 laatste fles en dan pas weer om 6.30.
    al echt aan hapjes leuk hoor. wil ook wel erg graag maar Logan zijn darmen zijn zo ontregeld dat ik liever even wacht.
    ik zou niet weten hoe lang je kindje in een babybörn mag.
    in een draagdoek de hele dag maar of dit ook zo is met een draagzak?

@ pooh: leuke foto van Bob. als i zo kijk lijkt hij best wel op zijn broer of niet?
    ook een leuke foto van jullie samen.

@ roozjuh: ooh bah wat een verhaal. kom me voorstellen dat julli het helemaal hebben gehad.
    sterkte de aankomende dagen.

@ shay: logan werk zichzelf zelf n een bakerzak omhoog.

@ dommel: haha ze zal wel heerlijk hebben slapen op die wijn.
    ik denk dat het ook geduld is hoor.

@ nicole: dat je voor jezelf andere eissen stelt is heel herkenbaar.
    en ook begrijpelijk. het is makkelijker om iemand anders te advieseren dan je eigen adviesen op te volgen.
    ik heb begrepen dat kruidvat een rechtzak heeft gewonnen van volgens mij frisco. ze hebben de zelfde bestanddelen alleen kruidvat is goedkoper.
    dus is het net zo goed als het a merk. sterkte ermee.
    * ah iemand had je er al opgewezen. fijn dat Jason gewoon lekker zijn flesje wilde.
    ik heb ook met tranen in me ogen de eerste fles gegeven hoor. en baal na 3 weken nog steeds.

@ mini me: ja ook hier is het soms net of we weer opnieuw beginnen in de relatie. en lijkt het of we toch allebei een andere visie hebben op sommige dingen.
    gelukkige kunnen we goed praten met elkaar en komt het allemaal goed.

@ sabientje: woow dat is inderdaad vroeg. nou hopelijk is het snel voorbij voor haar en is ze weer vrolijk.

valt het jullie ook op dat jullie kids meer kwijlen dan ze in het begin deden? Logan blaast echt bellen en soms loopt het gewoon zijn mondje uit.

fijne dag,
    gyino

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ kwijlen: nooit gehad hier. soms idd wat kleine belletjes maar dat stelt niks voor hier

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Roozjuh, veel sterkte meis. Afschuwelijk voor je oom zeg. Hopelijk knapt hij snel op!

Shay, leuk he, dat geklets! Lucas kletst al sinds hij 4 weken oud is. Vind het elke keer weer helemaal super! Lucas ligt trouwens wel in een slaapzakje. Maar dan nog wurmt hij zich boven de dekens uit.

Robine, wow, nu al fruithapjes? Dat gaat wel erg snel zeg. Flinke knul ook zeg. Onze mannetjes zijn even lang alleen schelen ze 2 kg. :D

Dommel, men zegt...het komt vanzelf. Als je kleine meer gaat drinken. De eerste keer dat Lucas doorsliep had ik ook een wijntje op. Toeval? ;) Hier maakt FV of BV echt niets uit.

Spirit, leuk zo'n mobiel! Nu pas de kaartjes van de muur? Is zo kaal he.

Nicole, het is altijd heel makkelijk om anderen te vertellen wat ze moeten doen, maar om het zelf te doen is soms heel wat anders. Maar je moet weten dat je echt geen slechte moeder bent, omdat je nu ook KV gaat geven. Want anders zouden er wel heel veel slechte mama's zijn he, en dat is natuurlijk niet zo. Met FV wordt je kindje ook groot, sterk en gelukkig! Maar het is wel een moeilijke beslissing, dat snap ik. Ik zat ook te janken toen ik laatst een flesje gaf. Ik voelde me een mislukkeling.. Maar ik ga nog wel even door met BV.

Dingen vastpakken, Lucas alaat nog veel tegen speeltjes aan en soms heeft hij er ineens een te pakken, zo leuk! Hij kijkt dan helemaal blij en trots. We hebben zaterdag een babygym gekocht en dat is ook wel helemaal geweldig! :D

Duimelijn, hoe gaat het met je?

Minime, ik zou niet maat 60 kopen, daar kan hij nog een week in. ;) Ik heb maat 70 en bij de Prenatal zag ik zakken die je kunt verkleinen, erg handig!

Debby, wat leuk dat je zelf kleertjes gaat en kan maken voor Emma! Lief dat je voor de kat van je vriendin zorgt. Gaat het goed met hem?

Sabientje, wow, tandjes, nu al? :$ Gelukkig is dat de reden voor haar hangerigheid. Sterkte ermee!

Deetje, ik vind ook dat jullie therapie verdienen. Misschien niet met het doel de relatie te herstellen, maar wel om te kijken wat er is gebeurd en hoe je samen verder kunt. Knuf!

Snuffeltje, hoe was het bij de reumatoloog? Ik wil ook een draagdoek, maar mijn man vindt het maar niks. :(

Wendy, ook al weer werken. Zie je er tegen op? Ik wel. :)

Gyino, vervelend dat je zo veel last hebt van je hormonen. Lucas is ook een enorme bellenblazer. Volgens mij vinden ze dat ook gewoon leuk om te doen.

9. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hier een druk weekend gehad. Merkte dat Lucas er wel last van had.
    Gisteren waren we bij mijn schoonouders. We konden de auto niet voor de deur kwijt, dus moesten we een stukje lopen. Allemaal mensen die mijn man kende, wilden kijken en gingen kletsen en boven de wagen hangen, maar Lucas was zo ontzettend moe, want hij had de hele middag nog niet geslapen. Dus hij moest enorm huilen. Dus zei ik, kom we gaan naar binnen, dan kan hij slapen. Maar mijn man bleef gewoon staan. :x

Lucas was de hele middag van slag. Merk dat hij toch wel regelmaat nodig heeft, dus daar ga ik beter op letten. Ik vond het echt zo zielig voor hem, hij was zo moe...

Zometeen krijg ik visite van ouders van een kindje voor wie ik heel veel heb gezorgd in het ZKH. Bijzonder he. :)

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ha meiden,

Heb even vluchtig bijgelezen, maar wil eerst mijn vreugdedansje doen!

*doet vreugdedansje*

Mijn manier lijkt te helpen! Liv heeft echt regelmaat nodig heb ik gemerkt!
    Vanochtend viel ze vrij snel in slaap (heb haar wel een aantal keer moeten pakken hoor) en net hoefde ik haar alleen in het ledikantje te leggen, ze keek nog een keer naar me en ging zelf slapen! GEWELDIG! Ben zo trots! Zat al helemaal klaar met mijn speentje, maar het was niet nodig! :) JOEPIE! Nu volhouden!

Sucre; Vervelend is dat he?! Als ze eenmaal te moe zijn, kunnen ze al helemaal niet meer slapen! Liv heeft hier ook wel last van! Ik ben nu ook echt regelmaat aan het proberen te krijgen!

Roosjuh; Wat een verschrikkelijk verhaal zeg van je oom! En wat een hufter die gozer! BAH! Sterkte!

Nicole; Snap je echt helemaal meis! Ik vind het ook moeilijk om over te gaan stappen naar de flesvoeding! Maar het komt goed meis! Wees inderdaad blij dat je het in elk geval hebt kunnen geven! :)

Sabientje; Tandjes? Zo vroeg al! Jeetje! Succes ermee!

Guyino; Wat goed dat Logan zo lang geslapen heeft zeg, HEERLIJK! :) Hopelijk houdt hij het vol!

Wendy; Alweer werken, jakkes! Maar misschien ook wel weer lekker om onder de mensen te zijn! Geniet van je laatste daagjes met Dane!

Nynke; Heb je de methode al geprobeerd? Lukte het?

All; Ik probeer het altijd zo goed mogelijk te onthouden, maar zoals jullie kunnen zien, lukt me dat niet helemaal ;) Sorry! Maar ik denk wel aan jullie hoor!

Ga even wat aan het huishouden doen, nu ze ligt te slapen!

xxx

11. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Hoi hoi!

@gynio, kwijlen herken ik wel, doet Jelle hier ook als hij lekker op schoot zit te brabbelen :)

@Sucre, mijn mannetje heeft hem voor mij besteld, vond ie wel iets voor me zei hij nog. Hij heeft de draagdoek zelf samengesteld qua kleur en applicatie, erg leuk hoor! En ze slapen er zo heerlijk in :)
    ***Bijzonder kraamvisite, erg leuk! Je hebt toch een speciale band met de mensen die je kleine zo lang en intensief hebben verzorgd***

@Linda, goed hoor!!!

Ego: net terug van de reumatoloog en voorlopige diagnose is Reactieve Artritis.
    Met veel geluk dooft het de komende 2-4 maanden uit en is het klaar, maar omdat ik het HLA-B27 stofje in me heb, is de kans ruim vergroot dat het een chronische aandoening wordt :(
    Was best wel van slag eigenlijk.
    Nu heb ik een hoge pijngrens en slik alleen een ibuprofen als het nodig is. De arts heeft me ook een recept meegegeven voor naproxen, maar dan moet ik dus stoppen met borstvoeding. Heb echt even zitten brullen daar in die kamer.
    Ik vind het zo moeilijk... zal ik zo nog doorgaan en even doorbijten, hopen dat het afneemt of kan ik beter stoppen met voeden en de naproxen gaan nemen zodat ik minder pijn ga hebben (waarschijnlijk, geen garantie)
    Voel me nu echt een zeur, ben moe van de constante pijn en loop de hele tijd te janken hier. Ik had er gewoon zo naar uitgekeken Jelle zo lang mogelijk te voeden, helemaal omdat het ook zo vreselijk goed gaat en hij er zo van geniet. Als ik nu stop voor de medicatie, is het ook echt over, geen avondvoeding meer of in de ochtend nog even.
    Sorry, moest ff mijn hartje luchten hoor...

Liefs

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    snuffeltje ik heb ff op de borstvoedingsite gekeken en dit staat er over naproxen

NaproxenNarcoseL3
    [L4 bij langdurig gebruik]Kan samen met borstvoeding

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    L3 Redelijk veilig
    Er zijn geen wetenschappelijke onderzoeken beschikbaar over het gebruik van dit geneesmiddel door borstvoedende vrouwen. Desondanks zijn de risico's op nadelige effecten bij kinderen klein. Wetenschappelijke onderzoeken bij borstvoedende vrouwen laten alleen geringe, niet-levensbedreigende bijwerkingen bij het kind zien.
    Een vrouw die borstvoeding geeft mag alleen dit geneesmiddel gebruiken als de voordelen opwegen tegen de mogelijke nadelen voor haar kind. Nieuwe geneesmiddelen waarvoor geen data beschikbaar zijn, worden automatisch in L3 ingedeeld.

14. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Boxtel
    Lief van je Debby!
    Naproxen is alleen onstekingsremmende pijnstiller, en de arts heeft ook bij andere artsen gecheckt, evenals boeken nageslagen, waaruit blijkt dat dit medicijn wel degelijk wordt uitgescheiden in de moedermelk.
    Nu ik zelf aan het googlen ben, zie ik dat het wel en niet mag...lekker tegenstrijdig allemaal.
    Vind het dan zo moeilijk, want wanneer is wat nu het beste voor je kindje?

Zucht.... moet er nog hard over nadenken hoor

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahh, snuffeltje, wat balen meis! :(

Tja, vind het een lastige keuze.. Ik snap dat je de borstvoeding niet op wilt geven, maar je moet uiteraard ook aan je eigen gezondheid denken! Dat is ook belangrijk he?!

Hopelijk kun je eruit komen en in elk geval een dikke knuffel van mij!

xx

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dutje nr. 3 in het ledikant is een feit! Kijken hoelang ze het nu gaat volhouden! :)

x

18. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    medicijnen: Ik mag geen borstvoeding geven omdat ik medicijnen slik... en die heb ik tijdens mijn zwangerschap gewoon moeten slikken dus dan zou je zeggen ze heeft het al de hele tijd binnen gehad wat maakt die bv dan uit... maar ze krijgen met bv veel meer binnen van de medicijnen als dat ze in je buik zitten... Dus vraag het desnoods even aan je HA

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ naproxen: mag níet met bv!
    ik slik al jaren voor mijn rugklachten naproxen en hier zit een middel in die schadelijk is voor je kind
    Ik loop bij een specialist en die was blij dat ik geen bv geef, anders moest ik naproxen laten staan.

Deel Deze Pagina