Juli 2009 mama`s

Discussie in 'De mama's' gestart door Kellly, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Snuffeltje, wat een tegenvaller meis. Ik heb ook even meegedacht wat betreft de naproxen. Je hebt geen garantie dat het werkt, dus je kunt het niet zo maar even proberen, want het mag niet met BV. Is het een idee om het toch te gaan gebruiken en te gaan kolven? Werkt het niet, dan kun je Jelle toch weer gewoon BV gaan geven. En werkt het wel, dan ga je ermee door en bouw je het kolven langzaam af. Ik denk dat Jelle je het niet kwalijk neemt om voor een pijnvrij leven te kiezen. Maar de keuze is wel moeilijk.

Alvast een hele dikke knuffel!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bezoek is dus weer weg!

Wat bijzonder zeg, dat ventje heb ik in mn armen gehouden toen hij nog geen kilo woog. Geknokt voor zijn leven toen het slecht ging en nu.. nu had ik hem weer vast, lachte hij naar me, alsof hij mijn stem nog herkende.

We hebben allemaal kadootjes gekregen, zo lief! Dit was hun manier om mij te bedanken, al zeiden ze wel dat hun dank groter was dan ze ooit konden zeggen of in kadoos konden uitdrukken.

Best emotioneel, maar ook superleuk!

3. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Hey dames!
    Ben even niet online geweest, want had het druk met de voorbereidingen. Heb nog niet teruggelezen.

We vertrekken morgen naar Schotland, dus ben pas volgende week terug op het forum!!!

4. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Dank je wel voor de reacties.
    Sucre, zeker een emotioneel moment voor je, maar ook zo bijzonder!

Ik laat het even bezinken en denk dat ik de naproxen toch maar even uitstel. Wie weet gaat het straks langzaam beter en is het niet nodig voorlopig.
    Het voelt een beetje dubbel allemaal. Ik hoef niet per direct te beslissen, dus kan het nog even aankijken.

Fijne avond en veel liefs

5. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @Debby Op de mama groep geven ze ook bijna allemaal bv ik merk dat ik soms denk hhmm zij wel... Ik ben erg blij voor ze dat het hun lukt hoor. *PPfff wat kan zo een wijntje erin hakken he, wat heerlijk zeg even uitslapen. Je had het kennelijk nodig anders word je niet wakker om 1 uur.*Gezellig hoor een huisdier hier zorgt ons hondje voor de nodige gezelligheid al word het wel een oud dametje nu (bijna 10 jaar)

@Robine Ik ben er jaren geleden wel geweest maar daarna eigenlijk niet meer.

@snuffeltje Avondje alleen was echt alleen Bart heeft de hele avond geslapen dus ik heb 3 afleveringen van een dubbeltje op zn kant zitten kijken. M'n man was om 1.30 thuis. Nou lekker hoor even weg we wandelden gister door het bos en toen merkte ik dat ik toch wel heel veel zin in vakantie had.
    *Ik maak me nu niet meer zo een zorgen meer dat hij zo lang slaapt hij heeft ook veel te verwerken denk ik dan maar. En het feit dat meneertje s'nachts weer een keer komt voor een fles betekend wsl dat hij danuitgeslapen is. Ach hij mag het ritme aangeven het valt toch niet te regelen;)*Grappig dat er bij Jelle dus ook geen pijl op te trekken is met slapen hihi hoe was het in het ziekenhuis. Ik vind het zo knap van je dat je zo optimistisch kan blijven ondanks de pijn. Petje af!!

@Ryanne wat lekker he dat je zo een tijd met f. weg kan. Lekker pronken met je meisje:)

@Nicole Jeempie Jason maakt er wel een potje van zeg.
    @Jason mama vanacht wel weer wat langer laten slapen hoor!;)

@Roozjuh ik kan me voorstellen dat hij vandaag thuis is gebleven, verwen m maar een beetje. sterkte!

@wendy geniet nog maar lekker van m. Ik hoop dat het snel went.
    Hoeveel dagen werk je per week?

@Gyino nou dat klinkt als een druk, vermoeiend maar gezellig weekend:D Lekker hoor dat Logan zo goed sliep .
    *kwijlen niet maar dat bellen blazen is hier echt favoriet hihi
    * en het was nutricia die de rechtzaak had verloren;)

Bart slaapt overdag nog heerlijk maar besluit nu dat hij tussen 5 en 6 wel weer een flesje heeft verdient. Met een speentje is het niet te rekken hij word dan spinnijdig hihihi. Nou ja dan gaat mams er s'nachts maar weer een keer uit:). Het is niet erg maar ik was net zo gewend aan het doorslapen. Ac het mannetje is nog maar 10 weken en doet het supergoed vind ik:)
    Verder ligt hij sinds vandaag erg zn best te doen om klappen uit te delen aan zn konijntje wat boven de comode hangt. En ik moet zeggen het gaat m goed af. Z'n linkse hoek is beter dan zn rechtse dus er valt nog wat te oefenen;)

Ik moet nu even verder met mn eten en Bart ik breek vanavond nog wel even in om verder te babbelen.

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Goed dat je het nog even aankijkt! Neem de tijd, maar zorg ook goed voor jezelf. Pijn is zo vermoeiend, vooral als het niet hoeft. Dikke knuf!

7. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Hey meiden , hoe gaat het hier??

Vanochtend naar het cb geweest en ze is nu 56,5 cm en 5 kilo en eenbeetje..
    met de prikjes was ze heel dapper..
    Gos wat een naar gezicht is dat toch weer ha?:(
    Verder deed ze het prima , ze mocht alleen geen 3 kwartier tot een uur over de fles doen..
    Gos dat wist iknog niet....pff;)

Dus ik vroeg naar een oplossing, ja een grotere speen kopen..
    Uhmm ik heb al zowat de grootste speen geloof ik , zowat het hele kruidvat assortiment aan spenen ligt hier in de kast...

Nou dan moest ikmaar stoppen na een half uur..
    Dus ik vroeg als ze dan nog honger heeft , moet ik dan rekken tot 3 tot 4 uur erna?
    Ja idd. Het was even niet anders zei ze..:$

Jasmijn moest maar begrijpen dat ze niet kleine beetjes kon drinken ..
    Halloo dacht ik : het is een babytje van bijna 11 weekjes oud hoor...:x

Pff , ik doe wel gewoon waar mijn meiske het goed bij doet en dat is zolang over de fles doen..
    ik ga toch geen 3 uur lang met een hongerig dus zeurend/huilerige baby rondlopen??

Lot en Jasmijn spelen momenteel saampjes in de box, dat mag altijd even voor lot naar bed gaat..
    Dan zit ze heel de dag door te nemen met jasmijn ( die heel lief terug lacht en dus ja en amen knikt :D)
    Zo schattig...
    Ze geeft ookheel lief een kusje en een aai..
    En als jasmijn ook maar een beetje moppert, zit ze met de speen paraat..

Ben maar een beetje trots op mijn meiden hoor..:p

Zo voor zover mijn egobericht..

Ik lees elke dag nog dapper met jullie mee maar reageren zit er niet zo snel in want ja de voedingen nemen dus flink wat tijd in..;)
    Mijn paard wil ook graag aandacht en lot vind het ook heerlijk als ik met haar alleen speel..Even wat een op een tijd..Daar bloeit ze dan echt van op...
    Dan nog een huishouden en 2 honden.
    Hihi, kom soms wel wat uurtjes tekort in een dag..

hele dikke knuffel voor jullie allemaal!!

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @snuffeltje bel anders met de borstvoedingstelefoon. Op de bv site kijken ze anders naar medicijnen dan bijv. artsen doen. Ze kijken of de nadelen van de medicijnen opwegen tegen de voordelen van bv. Artsen kijken alleen of het uitgescheiden wordt in de moedermelk. En anders kan je misschien inderdaad kolven en uitproberen?

@mini me ik heb ook een hondje, die is 11, maar ze zit nu even bij mijn moeder omdat ik niet weet of het kan met de kat.

@maartjeh irritant he bij het cb? Je moet je gevoel volgen hoor meid! Tuurlijk mag ze wel steeds kleine beetjes drinken als je bv zou geven zou ze dat toch ook kunnen doen? Alleen merk je dan alleen dat ze vaak komt...

Even een vraagje aan kattenliefhebsters hier, is het normaal dat een kat bijna de hele dag op bed ligt? Gisteravond wilde ze nog wel een beetje spelen maar ze heeft vandaag bijna de hele dag op ons bed gelegen en ik ben bang dat het niet zo goed gaat met haar.

Wij zijn vandaag wezen wandelen maar nu heb ik ineens pijn in mijn rib, alsof mijn rib gekneusd is, zal wel van de operatie komen ofzo???

9. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    @all hai ben ik weer Bart is lekker met papa in bad geweest en ineens zie je hoe groot hij al weer is;) Het gaat echt snel.
    *slaapzak kan ik het beste een slaapzak met of zonder mouwen nemen. En hoe weet ik of hij te klein is? en hoe baker in bart dan in? Poeh een hoop vragen maar hij ligt nu telkens zonder dekens van het trappelen.

@LindaS *jipee ik dans even met je mee* Fijn voor je dat dit werkt voor Liv. Zo zie je maar elk kindje is anders.

@Sucre Bart is ook een kindje van de regelmaat hoor. Vind het soms ook best moeilijk om dan weg te gaan nu hij net zo lekker draait. Ik hou het doordeweeks gewoon wat rustiger en dan kunnen we in het weekend eventueel wel weg. Jeempie wat een bijzonder bezoek zeg.

@Snuffeltje Jij een zeur? hou nou toch op zeg je bent een kanjer! Als ik zie hoe jij alles aanpakt. Respect meid.
    Het is niets anders dan normaal dat je zo van slag ben na wat je vanmiddag voor je kiezen hebt gehad. Ik kan je geen antwoord geven op je vraag of je door moet bijten of moet stoppen met voeden, sorry. Ik kan je alleen het advies geven om wel even de tijd te nemen voor je de knoop doorhakt. Laat de eerste emoties even afzwakken. En bv is goed voor je kindje maar met mama moet het ook goed gaan!!!! *hele dikke knuf*

@Meilan veel plezier in schotland.

Ik ga een lekker bakkie zetten en bij mn mannen zitten want Bart is zowaar nog wakker dus daar ga ik snel even van genieten:D

10. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Mini me: als ik het morgen niet vergeet zal ik ff een foto van de bijenmuziekdoos voor je maken... Het is gewoon van hout twee van die losse gele bijtjes draaien dan op dat doosje... Nu slaat ze er soms naar van blijdschap en dan vallen ze eraf en dat vindt ze niet leuk... * Ik heb nu een slaapzak zonder mouwen en voor de winter heb ik bij de prenatal zaterdag een mooie gekocht maat 70 en daar kan je de armen vanaf ritsen dat is wel handig.

Opvang: Voor degene die straks weer gaan werken of aan het werk zijn hoe doen jullie het met opvang? Ik wil Jailey 1 dag naar het kdv doen maar ik mag haar nog niet inschrijven omdat ik op zoek ben naar werk en dan nog niet weet wanneer ze komt en welke dag en hoeveel uur... Dus als ik straks ineens een baan heb zit ik omhoog met de opvang... Vindt het wel moeilijk geregeld ik zal vast niet de eerste moeder zijn die op zoek is naar werk en d'r kind alvast in wil schrijven....

Ik ga trouwens ook soliciteren bij de kinderopvang want daar heb ik me diploma's voor dus wie weet moet ik d'r in het begin meenemen haha

Ego:

Jailey lag vannacht in d'r slaapzak zonder mouwen en mevrouw lag vanochtend nog zo... Ze krijg nu d'r laatste fles weer om 10 uur in plaats van 9 en vannacht sliep ze gelukkig weer door... Ben benieuwd hoe het vannacht gaat.

11. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Hoi meiden!

Even snel wat reacties:

Pooh, wat een geweldige foto van Bob! Leuk is dat kletsen toch he?:)

Gyino, haha herkenbaar die pruillip als dat stoute eigen handje zomaar de speen er uit trekt. Sid kwijlt ook meer (en blaast belletjes) dus ik heb al in het mondje gevoeld of er tandjes aan zitten te komen (m'n broer had met 3 mnd de eerste al) maar dat is het niet. Ik denk dat ze gewoon steeds meer met het mondje bezig zijn

Draagdoek, volgens mij ligt het er ook aan wat voor een vorm die doek heeft. Als de kleine ligt kan hij wat langer er in, als hij zit wat korter omdat z'n rugje dan meer belast wordt. In de beco (die ik heb) wordt hij aan alle kanten wel goed ondersteund maar zit hij wel rechtop dus laat ik hem daar hooguit 2 uur in. Net goed voor op een rommelmarkt bijvoorbeeld.:) Die is trouwens ook fijn voor je eigen rug omdat het grootste deel van het gewicht op je heupen rust.

Snuffeltje, balen van die medicijnen. Ik kan me voorstellen dat het een lastig dilemma is! Zeker als de bv zo lekker loopt.. Hopelijk hoef je voorlopig nog geen knopen door te hakken wat dat betreft. Sterkte!

Lastig flesje drinken, de eerste keren deed Sid enorm lang over het flesje, tot m'n moeder zei 'hoe strak doe je de speen dan?'
    Wist ik veel dat je die dop niet zo vast moest draaien omdat hij dan niet vacuüm zuigt.. *bloos*
    Dat lees je ook nergens!! Nou ja daarna was het probleem dus verholpen haha.:D

Shay, ik heb de opvang al heel vroeg geregeld in verband met de wachttijden, met iets van 18 weken zwanger of zo. Ik wist al wel welke dagen ik zou gaan werken, m'n vriend gaat nog solliciteren dus die heeft maar een dag gekozen waarop hij dan vrij moet zijn. Dan kan hij dat bij een nieuwe werkgever meteen aangeven.

Roosjuh, wat is dat schrikken zeg! Afschuwelijk, voor dat soort figuren heb ik geen goed woord over.. :x Nog een geluk dat hij je oom niet doodgereden heeft! Hopelijk herstelt hij goed. Mijn sterktewensen aan hem en natuurlijk ook je man en de andere betrokkenen!

Wendy, jij ook al weer aan de slag? Het gaat vast goed hoor! Wat ik wel een geruststellend idee vond is dat de leidsters op het kdv vanwege de liefde voor kinderen voor dat werk gekozen hebben en dat alles ook op die kleintjes gericht is. Dane gaat het vast leuk vinden ;)

Sucre, een schaterlachje, wat schattig! Daar kijk ik ook naar uit!!:)

Ego, hier alles flink druk maar het is te doen, ik moet wel letten dat ik genoeg blijf kolven om de bv op peil te houden op het werk maar tot dusver gaat dat wel. Op mijn werkplek zit ik alleen dus kan er prima kolven maar hang wel een bordje op de deur.

Sid doet het goed, hij groeit momenteel als kool dus maatje 62 past opeens! En hij lijkt ook zo veel groter, houd z'n hoofdje zelf rechtop, wil zitten, staan, van alles pakken en in z'n mondje steken. Zo leuk!! Vandaag heeft hij voor het eerst even in de kinderstoel gezeten, dat vond hij super! Lekker aan het tafelkleed plukken en rondkijken! Na 20 minuten heb ik hem er maar weer uit geplukt om te voorkomen dat hij last van z'n rugje zou krijgen maar als het aan Sid lag zou hij er nog wel langer gezeten hebben. En wij natuurlijk apetrots op ons grote kleine ventje!

En snel wat foto's:
    Sidje in de kinderstoel, lekker spelen!

12. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Dit bordje hang ik op de deur als ik aan het kolven ben..
    Dat hing er dus ook afgelopen donderdag toen m'n baas net de bankdirecteur een rondleiding wilde geven hihihi :D

13. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Sidje met z'n wintermuts (die hij van de winter ook pas past):p

14. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    En de laatste omdat ik die gewoon mooi vind, m'n twee favoriete mannen..:)

15. Snuffeltje

Snuffeltje Actief lid

3 feb 2009
    437
    0
    0
    Steun en toeverlaat van mijn mannetje en lekker th
    Boxtel
    Goedemorgen allemaal!

@mini me, Dat was dus een heerlijk relax avondje voor jou. Lekker op je gemakje tijd voor jezelf! Tot nu toe is het nog heerlijk weer voor een wandeling, dat vind ik dan wel weer jammer dat ik niet echt kan gaan wandelen met de kleine man. En nee, een ritme is niet te regelen, ik zie dat hier idd ook:) Leuk dat hij nu "klappen begint uit te delen :)"
    *Ziekenhuis, het is nu gewoon afwachten en de pijn dragelijk houden. Hopelijk dooft het uit binnen nu en 2-4 maanden en ben ik ervan af... de tijd zal het leren.
    En ik ben nu eenmaal niet negatief ingesteld :) Er zijn hier 4 kleine mannen in huis en dan gaat alles gewoon door. Moet weer even leren doseren en dat vind ik wel moeilijk hoor! ***ik heb met mijn mannetje dan ook besloten het nog even af te kijken en zo door te gaan. Mocht het echt te pittig worden kan ik altijd nog stoppen***

@Sucre, daar heb je gelijk in, maar ik heb ook niet de zekerheid dat de andere medicijnen werken, dus kijk het nog even aan. Mijn mannetje staat volledig achter mijn beslissing en dat is wel fijn. Er komt ook best wel wat op hem neer nu, dus het is goed dat we op een lijn staan.

@maartjeh, fijn dat alles goed gaat, en inderdaad... ik zou ook mijn gevoel volgen en doen wat goed voelt. Het is wel vervelend dat een voeding zolang duurt, maar als je daar mee uit de voeten kunt is het toch goed?

@Debby, dank je wel voor je informatie. Ik kijk het nog even aan, maar zal toch de informatie binnenkort eens inwinnen. Nadeel is dat ik hoe dan ook bijna zeker met medicatie kom te zitten (uiteindelijk) die niet samen gaat met BV. Daarom wil ik het zo lang mogelijk op deze manier doorzetten. Lief van je hoor!
    Enne, deze poezenliefhebster kan je vertellen dat het vrij normaal is hoor, als een poes binnen is dat ze dan vaak hele dagen liggen te luieren! En had deze poes niet een ongelukje gehad? (of vergis ik me) Als ze even een stressvolle situatie hebben gehad, kunnen ze zich ook terugtrekken en veel slapen. Probeer haar anders af en toe te lokken met een speeltje of iets lekkers. Als ze goed eet en drinkt is er meestal niets aan de hand. Doe je zelf ook rustig aan???

@shay, dat is inderdaad wel moeilijk met dat kdv. Wie weet vind je werk en kan je ze inderdaad meenemen :) Zou mooi zijn toch?

@Daphne, fijn dat het zo lekker loopt allemaal! En wat een leuke foto's, een prachtkereltje is het hoor! En al in de kinderstoel :$ Geniet er maar lekker van!

Ego: Gistermorgen moest ik wat schipperen met de voeding om overal op tijd te komen, en dat heb ik dus geweten hahaha. Jelle is de hele middag uit zijn doen geweest. Lekker bij mama zijn, niet slapen terwijl hij bijna omviel en liefst elke 2-3 uur even drinken. Heb de boel de boel gelaten en de tijd lekker met hem doorgebracht. Toen de boys op bed lagen heeft hij papa nog even beziggehouden en om 22 uur wilde hij per se weer drinken. Daarna heb ik hem op bed gelegd en heeft hij geslapen als een roosje :)
    Ik heb met mijn mannetje afgesproken om het nog even aan te kijken voordat ik overstap op andere medicijnen. Wie weet wordt het de komende maand langzaam minder en dan zou ik enorme spijt hebben. Manlief neemt hier in de avonden de verzorging van de jongens uit handen en staat helemaal achter mijn beslissing.
    Als het onverhoopt toch niet gaat of er komt geen verbetering, dan zal ik toch af moeten gaan bouwen, omdat ik dan uiteindelijk toch op medicatie kom te zitten die gewoon niet samen gaat met BV.
    De sinterklaas verlanglijstjes worden hier inmiddels al druk gemaakt hahah, je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch?

Liefs en een fijne dag
    Snuffeltje
    En bedankt voor alle lieve woorden meiden!!!!

16. @ snuffel wat naar zeg. Knuffel voor jou!

@ kwijlen hier ook zo'n kwijlerd haha

@ gyino papa is nog thuis als ik aan t werk ben, vrijdag gaat ze voor t eerst naar de opvang *mama wil niet * haha erg he

@ linda wat super dat je manier werkt zeg!

@ maartje gewoon doen waar jij je goed bij voelt!

@ meilan fijne vakantie meid!

@ sucre hier ook iemand die het liefste regelmaat heeft. Als we een dagje weggaan merk ik dat meteen de dag erna aan haar drinken en slapen.
    We blijven het wel proberen en nemen haar steeds mee want ze zal er toch aan moeten wennen maar weet dan dat ik de dag erna een moielijk kindje in huis heb.

@ daphne mooie foto's hoor!

@ me ben zaterdag voor t eerst ongie geworden maar t wil niet echt doorzetten :s benieuwd hoelang t duurt

17. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge!
    Snuffeltje- sterkte hoor! Hoop dat je je snel wat beter voelt zodat je de keus niet hoeft te maken. In de bv terechtkomen van medicijnen betekent niet per se schade, paracetamol bijv komt volgens mijn ha ook in de bv terecht maar mag je toch nemen.
    @ poes- het ligt ook aan het weer misschien, die van mij liggen ook ineens steeds maar binnen. Ben dat niet gewend dus overal haar en het aankleedkussen vinden ze ook érg lekker liggen :(

Verder- beetje moe, slaap slecht, blijf alles maar door m'n hoofd spoken maar het heeft ook even tijd nodig natuurlijk. Zou nu eigenlijk babyzwemmen maar ben zooooo moe... bovendien is dit Frank zijn slaaptijd, hoe doen jullie dat met zwemmen?

Groetjes

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    @daphne hele mooie fotos hoor! Je zou toch niet zeggen dat Sid pas 3 maandjes is, wat een verschil met mijn dochter!

@snuffeltje sterkte met de pijn. Ik weet hoe het is om met pijn te leven, ik heb chronische rsi en mijn spieren doen bijna altijd pijn. Ik hoop dat je het nog even uithoudt zonder medicijnen of dat je anders met een goed gevoel kan stoppen!

@deetje emma heeft geen vaste slaaptijden ofzo. Dus ik zou haar gewoon wakker maken voor het zwemmen.

EVEN EEN VREUGDE DANSJE HIER!!!

Emma heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen! We hebben om 23 uur de laatste fles gedaan en om 05.30 uur hoorde ik haar mopperen maar ik dacht, ik wacht het nog even af en ze viel weer in slaap. Om 07.15 begon ze weer te mopperen en toen ben ik eruit gegaan voor haar flesje!!! Joepie gewoon 8 uur zonder flesje, het gaat de goede kant op.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    goeie nacht gehad, damian sliep van 22.00 tot 6.15. Toen flesje en werd pas weer 9.00 wakker.

@ stoeltje: dies van de ikea ! die hebben wij ook hihi
    nog niet bij op gekomen om damian in t stoeltje te zetten, hij kan nog niet zelf rechtop zitten...

20. mini me

mini me Actief lid

3 jun 2008
    466
    0
    0
    Is er niemand die weet of een slaapzakje in combinatie kan met inbakeren?:)

Deel Deze Pagina