Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja dat was ik.
    En ik heb regelmatig, ook als ik niet lang gewacht heb, het gevoel dat er veeeel druk op mijn blaas staat. Heel vervelend gevoel.
    Moet maar eens laten testen op blaasontsteking.

2. Niet meer actief

Yep dat zijn de darmen.
    En dat moe zijn heb ik ook en sinds vandaag last van mijn borsten hahah.
    Dat was eigenlijk de grootste reden waarom ik dacht zwanger te zijn.
    Normaal had ik altijd pijnlijke boobs en tepels na mijn ei.. dit keer niet :)

3. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    @ Tinkerbell,wat raar zeg die testen ik hoor juist dat die van kruidvat goed zijn,maar ik heb gisteren 2 testen van clearblue gedaan waaronder die digitale en die met dat + en dat was duidelijke uitslag.
    Omdat ik nog 2 dagen vor NOD zit wil ik het nog wel ff bijhouden,en had vannochtend weer die met die kruidvat getest en die blijft gewoon licht terwijl,die andere wel duidelijke uitslag geven...vreemd maar goed.

Nou dat van je opgeblazen gevoel heb ik ook hoor afentoe,dat hoort erbij alles gaat veranderen in je lichaam,en je baarmoeder gaat groeien daar door drukt het op je organen,o.a darmen en blaas daarom heb je dat gevoel want ik heb dat ook hoor.
    Als je blaas ontsteking hebt moet je pijn bij het plassen hebben...

Echter als je verder in de zwangerschap bent en je blaasonsteking krijgt voel je dit niet,heel raar maar je voelt er niks van dus wel echtra goed opletten want bij mij zorgde het voor ontsluiting.

4. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Jeeeeeeeiiiiiiiiii! Ik ben ZWANGER! Onwerkelijk gevoel! Een wondertje onderweg! Ik ben uitgerekend op 1 juli 2009, dus net een juli-mama! Tessa gefeliciteerd!

Liefs,
    Mona Lisa Smile

5. Niet meer actief

Ok ik zal er dan zeker op letten!
    Ik denk dat ik gewoon even laat controleren bij de ha op blaasontsteking.
    Kan nooit geen kwaad.

En de kruidvattesten schijnen vaak licht te blijven, ze zijn gevoeliger maar worden schijnbaar niet echt heel donker.
    Was ook verrast met mijn test.
    Ik ga op mijn nod (dinsdag) nog de laatste test doen.
    En dan vind ik het wel goed geweest.
    Dan zal ik er toch echt op moeten vertrouwen.

6. Niet meer actief

GEFELICITEERD MEID

En welkom in onze gezellige groep haha

7. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Gefeliciteerd,en geniet er lekker van!

8. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hé bah ik voel me zo naar,ik had de VK gebeld omdat ik me niet zo lekker voelde krijg ik gelijk negatief nieuws te horen,weet niet hoe ik hiermee om moet gaan.
    Ze zei je kan nog niet echt spreken van een zwangerschap omdat dinsdag pas je NOD en het eventueel ook nog kan uitblijfn,je eitje nestelt pas 14 dagen na je ovluatie in dus dat zou nu ongeveer zijn..he verdorrie ik voel me zo rot de kans dat het mis gaat is er voel me best wel down..

9. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Mama, van Tessa: zet je mii op de 1e juli?
    Ben 31 en verwacht mijn eerste kindje. Woe 29/10 bezoekje gyn. vanwege vkm in aug. Even kijken of baarmoederslijmvlies ok zit....

Groetjes
    Mona lisa Smile

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He MLS, gezellig dat je ons hebt gevonden! Lekker genieten he! Ik zie dat je twee dagen voor mij uit bent gerekend...spannend!

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Shanna, maak je dr niet te druk om! Gewoon rustig afwachten. Theoretisch zal ze gelijk hebben, maar zolang jij je nog zwanger voelt is dat toch goed? Heb je geen digitale test meer?

12. Niet meer actief

Shanna, je leest en hoort zoveel verschillende verhalen hoor.
    Zelfs elke huisarts heeft er een andere mening over.. Zo ook elke vk.
    Probeer je geen zorgen te maken ok.
    De innesteling is waarschijnlijk al gewoon achter de rug.
    De moederkoek enzo moet nog wel innestelen geloof ik.

Probeer te genieten, stress is ook niet goed voor je kindje.

En als het mis gaat is er niks aan te doen, je kan het niet voorkomen ofzo.

Dus het is aan jou om te genieten en als jij geniet dan groeit je kindje goed.

Ik weet dat het moeilijk is.
    Ik heb ook die twijfels, maar volgens mij als je gewoon posi test is er weinig reden tot paniek.

Probeer lekker rustig aan te doen en te genieten van elke minuut.

Liefs en een dikke knuffel

13. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hoi Hoi Robin,

ja gezellig hé hier kletsen. Moest wel even zoeken waar jullie zaten en heb het afgelopen half uur 13 pagina's bijgelezen! Gezellige boel hier. En fijn dat je je zorgjes hier kunt delen.

Gisterenavond schrok ik weer van het lichte bruine veegje vanwege mijn voorgeschiedenis in juli en augustus. Maar nu is alles weer rustig.

Zijn jullie mannetjes ook zo lief voor jullie? Manlief zit me iedere keer manderijntjes te voeren... vitamientjes voor onze beeb zegt ie dan! Heerlijk!

O ja, hoe kan je die lijst aanvullen. Ik zie mezelf nog niet op de lijst staan.
    Dit wordt dus: Mona lLsa Smile, 1e kindje, 31, ZH,BV.

Groetjes
    MLS

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, ik ben een complete no-no op het gebied van die lijst...kan ik je dus niet mee helpen ;)

Hier is man-lief ook al echt een super papa-to-be :) Ik moet om mijn melk denken en de fruitschaal puilt echt uit!

MLS jij moet 29 oktober al heen? Ze hadden mij verteld dat ik ook eerder een echo kon krijgen ivm met mijn vmk van vorige maand, maar weet nog niet of ik dat wel ga doen. Heb er deze keer eigenlijk wel gewoon een super goed gevoel bij...dit kindje gaat gewoon komen in juli :D

15. Niet meer actief

Overzicht juli 2009 mama's

30 juni:
    * mik2sept, 27 jaar, 2e kindje
    1 juli :
    * Mona Lisa Smile, 31 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    2 juli :
    * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV
    * Dommel, 23 jaar, 1e kindje
    * Amsy, 33 jaar, 2e kindje
    3 juli :
    * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV
    * lammetje, 28 jaar, 3e kindje
    4 juli:

5 juli:
    * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    6 juli
    7 juli:
    * Shanna23,
    * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV
    8 juli
    9 juli
    10 juli
    11 juli
    12 juli
    13 juli
    14 juli
    15 juli
    16 juli
    17 juli
    18 juli
    19 juli
    20 juli
    21 juli
    22 juli
    23 juli
    24 juli
    25 juli
    26 juli
    27 juli
    28 juli
    29 juli
    30 juli
    31 juli

Afkortingen:

ZH = Ziekenhuis
    BV = Borstvoeding
    FV = Flesvoeding

Er zijn op dit moment 11 juli mama's

Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie:
    Dianne

Afspraken:

26 nov: Dommel, 1e echo

16. Niet meer actief

Shanna, jouw gegevens kloppen niet meer.
    Wat was het ook al weerr?

Hier is mijn mannetje een echte opletter, of ik geen dingen eet die niet mogen enzo, of ik gezond eet, alles hahha.
    Ik mag me niet te druk maken enzo.
    Hij is wel heeel lief hoor, maar ook heel zorgzaam.

17. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ mona lisa smile: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :D geniet ervan!

@ shanna wat vreemd dat de vk dat zegt. Want overal op internet staat dat het vruchtje zit innesteld 5-10 dagen na ovulatie. Ik heb niet helemaal terug gelezen, maar wat is er aan de hand dat je je zo rot voelt?

18. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ga ook even mijn test van zaterdag in mijn album zetten.

Da's ook een verhaal op zich! Manlief en ik hadden dus afgesproken om zaterdagochtend te testen (was dus 2 dgn na mijn NOD; ik heb het vol gehouden :) ) Dus zaterdagochtend om half 6 's ochtend moest ik toch plassen zeg... Dus ik manlief aanstoten,... Ik: "Ben je wakker?" Hij: "hmmmmmm, wat is er?" ; Ik: "Ik moet plassen!" Hij: "Dan ga je toch?" Ik: "ja maar we zouden testen weet je nog". Hij (meteen klaarwakker): Ohhhhh , oh ja! Ik: "Zal ik alvast wat aanrommelen in de badkamer? Dat duurt toch even voordat je iets ziet...".

Zo gezegd zo gedaan. Ik dus naar de badkamer; getest (met het idee dat duurt wel even en dan neem ik in afwachting de test weer mee terug naar bed en dan kunnen we samen wachten). Maar nee hoor: hij knalde zelfd voor het controlestreepje er meteen af. Ga 'm even uploaden. dan kunnen jullie 'm ook bewonderen hahahaha!

19. Niet meer actief

Jaaa die wil ik zien Mona Lisa Smile!

Heb je mijn test in mijn album gezien?
    3 dagen voor NOD met kruidvat.
    Met middagurine gewoon.

20. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Mijn mannetje vind het voornamelijk nog steeds heel onwerkelijk. Hij is hartstikke blij hoor, maar bij hem gaat het pas echt leven na de eerste echo en als het zichtbaar wordt. Hij is hartstikke zorgzaam hoor, maar dat is hij altijd al wel ;)

Ben benieuwd naar je test mls! We zijn gek op positieve testen :D

Deel Deze Pagina