Hoi meiden Had een vraagje , wanneer kan je de vk bellen voor een intake gesprek? Wij hebben de intake en echo op verschillende data..
hoe bedoel je.....dacht dat je nog moest bellen maar begrijp dat je al twee afspraken hebt (sorry snap de vraag niet zo goed) ik had vorige keer de echo en intake tegelijk...
nee heb nog niet gebelt anders had ik de vraag niet hoeven stellen , wanneer kan je bellen om een afspraak te maken voor een intake gesprek. ik weet dat het hier 2afspraken zijn .
meiden bedankt voor vandaag. het is zo'n gek dagje dat ik overal en nergens aan het kletsen ben omdat ik nu geen idee heb waar ik bij hoor omdat alles onzeker is....ik ben erg ego geweest en heb het vandaag alleen over mezelf gehad.....na morgen heb ik (hoop ik) meer zekerheid en ga ik jullie het hemd van het lijf vragen....maar nu ga ik de laptop uit zetten en zo het bed in... nogmaals thanks allemaal voor jullie verhaal en steun dikke knuffel voor IEDEREEN!
Ik had de intake en de echo op verschillende momenten. Heb gebeld zodra ik wist dat ik zwanger was. Dan vertellen zij je verder wat te doen.
Dames ik ga mijn bed opzoeken. Ik spreek jullie morgen weer. Welterusten allemaal. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goeiemorgen allemaal! Hier een belabberd nachtje ik ben gisteren om 6 uur naar bed gegaan Ik had zo'n rugpijn dat ik niet eens kon zitten meer dus thuis meteen naar bed gegaan en rond 9 uur werd ik weer wakker maar nu was de pijn nog heftiger in me rug ik kon op geen enkele zij of op me rug liggen toen heb ik even een uur onder de douche gestaan en met warm water over me rug ging het wel. Dus daarna weer terug in me bedje gekropen maar helemaal niks kunnen slapen van de pijn Dit heb ik bij de vorige 2 zwangerschappen echt niet gehad Het is alsof me rug door 2en word gescheurd Gelukkig mag ik straks naar het ziekenhuis voor de echo...ik ben zo bang dat het mis is alleen al van de erge rugpijn.
Goedemorgen mamabeer, Als je alleen last hebt van rugpijn, zou ik mij geen zorgen maken. Het is de vraag òf het al met de zwangerschap te maken heeft, en daarnaast is alleen rugpijn geen teken dat het mis zou kunnen gaan, voor zover als dat ik weet. Sterkte vandaag!
Ja pff 11 uur moet ik aftellen maar zal wel loslopen ik hoop alleen dat die rugpijn geen week gaat aanhouden want zo'n rugpijn heb ik echt nog nooit gehad
Goedemorgen allemaal! Ik mag me hier ook aan komen melden, heb gisteren een test gedaan met de kruidvattest en daar zagen we een heel erg licht streepje op (zie mijn album). vanmorgen getest met de digitale van cb en daar stond zwanger!
@mamabeer; heel veel sterkte! @spirit70; welkom! Ik schrok een beetje van jouw onderschrift... maar ik zal heel hard voor je duimen dat het deze keer goed gaat!
Kan me best voorstellen dat je daar van schrikt maar helaas is het niet anders voor ons. We hopen ook dat het nu helemaal goed zal blijven gaan maar een zwangerschap is en blijft een groot wonder! Jullie ook allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!