Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @spirit70; dank ;)

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Spirit jaaaaaaaaa meid je bent weer zwanger! Wat ben ik blij voor jullie! Ik heb je verhaal toen helemaal gevolgd....duim echt voor je dat het nu helemaal goed komt! ;)

Hier een hele slechte nacht gehad. Tot 4 uur wakker gelegen. Eten is gisterenavond verkeerd gevallen. :(

Iedereen met een echo vandaag succes! :D

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    nou ik kom net bij de dokter vandaan...

mijn verhaal voorgelegd en hij had het meteen over een miskraam *slik*

maar toen ik zei dat ik pas misselijk ben geworden na de menstruatie en afgelopen zaterdag die positieve test in handen had en zondag de negatieve begon hij te twijfelen....nu mag ik bloed gaan laten prikken (rij ik zo gelijk heen dus ben na dit bericht ook gelijk weer weg) hij zei net voordat ik weg ging: IK denk dat de test dan niet klopt...dus ik vroeg gelijk: welke de positieve? hij zei: nee de negatieve...dus ik ga er vanuit dat je nog steeds zwanger bent.....ik ben niet te positief nu maar heb nog wel goeie hoop.....duimen jullie voor mij.....hoop zo dat ik vandaag nog de uitslag krijg.....nou ben weer weg..

xxxx bos

4. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    bos spannend zeg, veel succes!

5. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

@mamabeer, beterschap

@spirit70, welkom en gefeliciteerd :D

@dames van de echo vandaag suc6 :thumup:

@bos, **knuffel** [-o<

@myself, ahhh nix ben vrij vandaag duik zo lekker mijn bedje weer in (wat een luxe :D )

Oja, hmmm kinderwagens ga bij iedereen die een plaatje heeft van een favo. kinderwagen is ff spieken ik heb zelf geen idee de laaste die ik heb aangeschaft is alweer een dikke 5 jaar geleden :)

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen meiden! :)

Hoe is het hier?!

Ga ff bijlezen! :D

xxx

7. Goeden morgen allemaal!

Welkom en van Harte Gefeliciteerd voor de nieuwe Juli Mama's!

Hoe is het hier?...
    Lang leve de zwschapssymptomen!
    Ben met vlagen behoorlijk misselijk... ben als zelf 1x ziek naar huis gegaan vanaf mijn werk
    Ben ontzettend moe... verbaasd me niets heb een bloeddruk die aan de lage kant is.
    (van de 2 boven staande kwaaltjes bij me 1e zwschap geen last van gehad)
    En Ontzettende pijn aan mijn (.)(.)... kan ook niet normaal douchen :oops:

Vandaag komt moeders voor moeders bij ons!
    Daarna werken... dus weer lekker druk!

Nou iedereen fijne dag toegewenst!

@bos... Sterkte bij de dokter, zal voor je duimen!

Dikke Knuffel

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Pffoooeee, wat kletsen jullie veel zeg! Het lukt me niet om bij te lezen, want ik vergeet de helft!

Dus dan maar ff zo; HALLO IEDEREEN! :)

@Nieuwe mama's; Van harte gefeliciteerd en welkom! :D

@Rest van de mama's; Hoe is het met jullie? :)

Hier alles goed hoor! :) Ben sinds gisteren met vlagen misselijk, maar hoef niet over te geven! Joepie! :D

9. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen Mamabeer,

Ik weet precies hoe je je voelt. Heb sinds donderdag enorme rugpijn. Kon sinds do avond tot gistermorgen niet zelf mijn bed uit komen, moest me echt laten helpen en ook bij het lopen ging het moeizaam, moest letterlijk aan mijn vriend gaan 'hangen' anders zakte ik door mijn benen van de pijn. Sinds gister gaat het wat beter, kom ik zelf mijn bed uit (hetzij met moeite) en kan me ook in slowmotion zelf aankleden. Eigenwijs als ik ben, vanmorgen toch maar weer naar het werk gegaan. Thuis komen de muren zo langzamerhand ook op me af. Tip van mijn HA: goed warm houden (zelf voortdurend met kersepitzakken en kruiken rondgelopen) en toch proberen in beweging te blijven (en geloof mij: dat gaat niet makkelijk!). Het gaat langzaamaan beter, maar van mij hoeft dit ook geen week meer te duren hoor! pfff, helemaal waardeloos! Succes met je echo straks, ik mag om 13.15u.

Liefs Kaatje

10. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen allemaal,

pff wat hebben jullie veel geschreven dit weekend.

alle nieuwe mama's welkom en van harte met jullie zwangerschap.

zie ook dat er al over kinderwagens wordt gedacht en de babykamer.ik heb de quinny freestyle xxl.hij is gekocht voor de oudste en hij rijdt nog steeds super.wat het kamertje...tja die is al klaar.micko slaapt er :) voor de eerste periode hebben wij de leander hangwieg bij ons op de kamer.ipv een babykamer krijgen yorrick en micko straks samen een mooie slaapkamer.

met yorrick gaat het goed.nog wel bang met iets over zn hoofd uittrekken.vandaag voor het eerst weer naar school met een vest aan voor het geval hij moet gymen.makkelijk opgelost.de juf heeft er net nog even naar gekeken en nu is hij in de klas natuurlijk wel erg stoer :)

heb hier de dopler geprobeert maar hoor alleen mijn eigen hartslag.tja het was te proberen. hier echt weinig kwaaltjes. wel moe maar niet constant ,puisten erbij gekregen en eten staat tegen.
    hier mag deze week dus voorbij vliegen en gauw 24ste zijn en graag 9:10uur daarna hoop ik op wolken te mogen lopen.

meiden met een echo vandaag veel plezier.duim voor mooie echo's

@kelly ik hoop dat je gauw weer thuis bent zwanger en wel.heel veel sterkte

fijne dag

11. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @bos: toevallig heb ik met beide testen die jij genoemd hebt ook negatief getest in het begin terwijl clearblue positief aangaf...succes vandaag!

@monalisa: ik heb de quinny speedy xs, bevalt mij prima!
    Maar ga nu waarschijnlijk voor een duowagen kijken of zon zitje wat je aan je wagen kan maken..

@tanja: je kan gelijk al bellen, zodra je weet dat je zwanger bent

@spirit: gefeliciteerd, en wat een heftige tijd hebben jullie achter de rug..

@woezelje: volgens mij kan je met de doples vanaf 11/12 weken meestal pas wat horen..

Vanmorgen weer voor het eerste boevende wc gehangen....niet echt een feest maar ja het hoort erbij..

Gelukkig is het heerlijk weer vandaag! vanm eens even wandelen

12. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

@ alle meiden die voor een echo mogen vandaag, heel veel succes en veel plezier. Ik ben echt aan het aftellen naar mijn echo, nog 11 dagen wachten en ik heb pas om 16.45 een afspraak zodat mijn vriend ook mee kan.

@ alle nieuwe juli mama's, welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap

kelly, heel veel beterschap

bos, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt

mammabeer, veel plezier bij de echo en veel succes met je rugpijn, hopelijk gaat het snel beter

Hier gaat alles goed, ik heb gelukkig niet echt rugpijn meer, maar heb wel een afspraak gemaakt bij de fysio. Daarnaast heb ik wel enorm pijnlijke (.)(.) en pijnlijke darmen en kan ik helaas niet naar het toilet :oops: .

Dit weekend lekker opgeschoten in huis en al een hoop spullen ingepakt. Ik kijk er echt naar uit te verhuizen.

Groetjes,
    Andrea

13. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ik weet het maar omdat er al 2 mama's zijn die met de angelsound wat gehoort hebben dacht ik ik probeer het wel. ben ook niet in paniek hoor weet dat de kans erg klein is en dat zelfs de vk met 12 weken nog moet zoeken.

@andrea
    heb je roosvicee laxo al geprobeert? ik heb ook die klachten op gegeven moment en bij mij werkt het goed. echt vervelend als je niet naar de toilet kan.

succes met inpakken ;)

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb net nog een test gedaan van kruidvat...negatief....wacht de uitslag wel af maar ik heb geen hoop meer...hoe moet ik nou ooit nog blij zijn met een positieve test na 2x die onzekerheid....

ben helemaal alleen de hele dag en ben bang dat jullie de enige zijn die mijn de dag door kunnen slepen...

15. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Bos, jemig, nog een negatieve test? Wat vreselijk. Misschien passen je symptomen dan wel bij een eisprong? Ik weet het ook niet, maar ik wens je veel sterkte en ik ga duimen voor toch nog positief nieuws! KNUF!

Spirit, welkom hier. Jullie hebben ook een heftig jaar achter de rug zeg. Wat is dat voor aandoening dat jullie mannetje had? Ik hoop dat je een mooie gezonde zwangerschap zal hebben.

Ik ben zenuwachtig en kotsmisselijk. Zo de echo. Brrrr..

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    sucre o wat spannend kan je zenuwen echt goed begrijpen.succes voor straks.

bos nog een negatieve test.hoop voor je dat de bloedtest toch straks positief is voor je.wanneer krijg je de uitslag? dikke knuff.

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Bos, jeetje wat een onzekerheid allemaal zo! Duim voor je dat het straks toch allemaal positief is!

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

vandaag maar liefst 5 echo's! Succes allemaal!

19. Caarie

Caarie Lid

3 nov 2008
    27
    0
    0
    Hey!
    Ook ik meld me hier maar eens aan! Want de HA heeft uitgerekend dat ik ongeveer 13 juli uitgerekend ben!
    Hoe zitten jullie met symptonen en vormen jullie al buikjes?
    Groetjes Caarie

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sucre succes dadelijk!

@ Bos ik blijf zooooooooooo hard duimen voor je! ;) Heb je de kruidvat test gedaan 2 voor 5 euro?

Deel Deze Pagina