Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Claire85
    Wat ontzettend naar bericht meissie! Sterkte!

@ Bos
    Jij ook sterkte, duimen voor een positieve bloedtest! Wanneer krijg je de uitslag?

@ Daphne B - cimu27 - spirit70 - Caarie - Sje
    Welkom! Leuk zeg 't worden er steeds meer!

@ Kaatje80 & Mamabeer
    Ook ik heb vreselijke pijn onderin mijn rug. Toch wel gek als dat geen zwangerschapskwaal is omdat ik er meer meiden over hoor...

@ Mamabeer
    Tweeling, phoe, lijkt me druk en veel werk! Ik vond bij mijn zoontje het al een behoorlijke taak, laat staan 2! Spannend, wanneer weet je meer?

@ tanja - Sje
    Ik heb gelijk gebeld, en gelijk 2 afspraken gemaakt, en alle papieren opgestuurd gekregen. En ik was toen net 3 weken, 6 dagen zwanger ofzo. Heel kort... Maar misschien hangt het af van welke praktijk...

@ Secre
    Wat fijn, zo'n mooie echo. Helaas moet ik nog een maandje wachten (23 dec. pas!). Maar mooie echo, en wat een leuk konijntje bij de foto's! Zulke hebben wij ook gehad!

@ lammetje
    Tenerife, gaaf! Lekker hoor, leuke vakantie gehad?

Ik las iets over roosvicee laxo, maar volgens mij mag je in je zwangerschap niet iets wat laxerend werkt gebruiken...?

Hier is het even een kleinbeetje rottig. Oscar (3) is ziek en blijft vandaag dus thuis. Dat betekent dat ik niet kan werken, maar da's dan weer een beetje positief want ik voel me vreselijk. Misselijk en ontzettende rugpijn. Daarnaast een schimmelinfectie, dus moet aan vag.zetpillen van de HA. De hond moet uitgelaten worden terwijl elke stap die ik zet zeer doet en ik de kleine niet al te lang buiten wil laten zijn met griep. Maar ik kan hem moeilijk alleen thuis laten *zucht*... Schipperen dus.

Hopelijk is manlief snel thuis.

2. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

ME SO HAPPY! HARTJE KLOPT!
    Volgens de VK zijn we iets minder ver (6.4wk), maar hartje klopt en dat is het belangrijkste. 8 dec mogen we terugkomen of de termijn goed te bepalen, tot die tijd laat ik mijn banner gewoon staan.
    O ja, en van de VK mocht ik niet te lang door blijven lopen met mijn rug, maar naar de fysio als het niet gauw beter wordt.
    Zal proberen of ik echo in mijn album krijg.

@ Sje: welkom & gefeliciteerd!

@ mamabeer: misschien 2! super, spannend hoor!

@ sucre: ook al een mooie echo gehad, en zo duidelijk!

@ Claire: NEE, wat erg, heel veel sterkte meis!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @wbpepe: ik bel rond 16.45 even naar de huisarts in de hoop dat ze al wat weten....

@kaatje: top man.....

4. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

hmmm, heb echo gescand (pdf), maar dat kan ik niet uploaden in mijn album?? Iemand ervaring hoe ik hem er in krijg? [/img]

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kaatje wat fijn dat het hartje klopt! Lijkt me HEEL fijn om te weten! :)

En volgens mij moet je het bestand opslaan als een JPEG-bestand! Vraag me niet precies hoe dat moet.. ;) Dan kun je hem wel uploaden! :)

6. @ kaatje super zeg!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kaatje wat geweldig!

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Ja, dat had ik ook bedacht....maar hoe doe ik dat inderdaad...hmm, nog maar even verder prutsen.

En als ik hem in een antwoord wil zetten ipv album, hoe gaat dat dan? Iemand daar verstand van?

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kaatje mail em ff naar mij, dan zorg ik dat ie zichtbaar wordt voor iedereen hier

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Volgens mij is het net gelukt, zie mijn album!

11. Ik heb sinds gister een zeurend gevoel in m’n buik en pijn aan m’n onderrug.
    Zin er meer mensen die hier last van hebben (gehad)
    Maak me toch wel een beetje zorgen.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Jaaaaaaaaa ik zie em Kaatje! Geweldig!

13. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hij is niet zo heel scherp zo, maar ik weet wat ik gezien heb haha en dat waren kloppende pixels en dat is het belangrijkste!

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland

super joh.....mooie echo

misschien wel mijn laatste uurtje hier.... :cry:

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Bos de duimen draaien nog voor je hoor!

16. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Claire, gewoon verschrikkelijk meid, wat een pech hebben jullie. Succes zometeen en hoop dat jullie snel meer gelukt hebben!
    Liefs,
    Deetje

17. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    @claire: Heel veel sterkte!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    probeer hem te bereiken maar hij neemt niet op....alle lijnen zijn in gesprek.....argh....ik kan niet nog een half uur wachten dus probeer het gewoon vast....moet hij wel opnemen....

word vervolgt....

19. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hoi , ik heb bijna 1.5week last gehad van ongie gevoel/zeer gevoel met af en toe een steek.
    Je baarmoeder en alles rondom is zich aan het klaarmaken voor een zwangerschap dus als je het zo bekijkt is het niet heel gek.
    Bij mij is het nu dan ook al 2 dagen over.
    Als je het niet vertouwd even naar de AH of VK bellen voor je gemoedrust.

20. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Bos, we duimen voor je!

Deel Deze Pagina