www.roosvicee.nl/cgi-bin/index.cgi?menu ... =iszwanger hier kan je zien wat je van roosvicee mag drinken tijdens je zwangerschap. zie nog een mooie echo oh wat ben ik jaloers kan niet wachten. lekker ervan genieten hoor. @bos oh meid ik denk aan je hoor nog een half uurtje en dan kan je gaan bellen
pffffffffffffffffffffffffffffff......uitslag is nog niet binnen....ze (asssistente) vroeg of ik later in de week terug wilde bellen.....nou ik vroeg of het niet vandaag kon want ik zit de hele dag al in de zenuwen....ja dat snapte ze....ze gaat er even achteraan en moet tegen vijf uur terug bellen....
ja hoop ik ook....ik had gezegt dat ze voor vijf uur de uitslag zouden laten weten...wist ze niet maar ze ging wel voor me op zoek....gelukkig.... ps je banner doet het niet....
Ahh,kaatje wat een mooie echo, heerlijk lijkt me dat zo kloppende hartje te horen heel bijzonder. Bos, ik wacht mee! tjonge goed dat je hebt gezegd dat je niet later in de week nog een keer wel terug bellen. Laat ze maar even wat belletje plegen voor jou uitslag
ja hoor...bellen ze net ook nog dat mijn collega ziek is morgen (werk op kdv) dus moet ik met inval werken morgen....geen probleem hoor....maar als ik nu negatief nieuws krijg.....heb ik ook nog eens iemand die ik alles moet vertellen....terwijl ikzelf als niet lekker in mijn vel zit... extra reden om gewoon positief nieuws te moeten horen
Bos wat een onzekerheid voor jou zeg! Alle nieuwe zwangere dames welkom en gefeliciteerd! Claire vreselijk zeg, veel sterkte voor jullie! Kaatje mooie echo zeg! mamabeer spannend hoor, misschien een tweeling! sucre een mooie echo hoor! Je vroeg naar de aandoening van ons kereltje. Nick* was helemaal gezond maar de navelstreng zat niet goed aan de placenta. Heb het verhaal geplaatst bij de vlindertjes vanaf 24 weken en ook een uitgebreid stuk bij de echo's en onderzoeken om zwangere dames hiervoor te waarschuwen. Kijk daar maar even en als jullie nog vragen hebben stel ze me gerust hoor.
Bos: wat een onzekerheid ik hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt zodat je verder kunt. Caarie: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Mamabeer: spannend, zal mij benieuwen of het er twee zijn. Sje: welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap Tanja en Sje: ik heb ook meteen gebeld toen ik wist dat ik zwanger was en dat was met 4 weken en 4 dagen. Sucre: wat een mooie echo zeg. Gefeliciteerd! Claire: jeetje meis wat vreselijk. Ik wens jou en je man heel veel sterkte. Dikke knuffel Kaatje: wat een mooie echo! Hier alles ok op de vermoeidheid na. Verder voel ik me prima eigenlijk.
allemaal bedankt voor het duimen....maar ik ga jullie weer verlaten... niks gevonden in het bloed..... ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe en geniet ervan meiden.... *bos vertrekt met de tranen in haar ogen *
Hallo allemaal. Bos, wat balen meid, snap niks van die posi test dan! Dikke knuffel! Mamabeer, leuk man, misschien een tweeling! Ik heb zelf ook sterk het gevoel dat het er 2 zijn. Ik betrap me er soms op dat ik het over de kids heb in plaats van het kindje Ook ik teste erg donker posi 3 dagen voor nod. Dus ja,... misschien, ik blijf duimen (1 is ook prima hoor, 2 is wel speciaal) Kaatje, mooie echo hoor! Er was er nog 1 met echo toch? Zag nog een mooie echo, maar ben even je naam vergeten, sorry. Hier gaat alles goed. mijn darmen doen wel steeds pijn! en ik heb geen verstopping ofzo. Is dat normaal? En ik voel steeds steken in mijn baarmoeder.. Niet heel pijnlijk hoor maar duidelijk aanwezig.. En niet echt in de liezen, maar meer naar binnen. Wat kan dat zijn? Goh wat ben ik weer blij als ik morgen wakker wordt! Weer een weekje verder Hoe is het met jullie?
Onee bos ! Dit had ik echt niet verwacht ! Heeele dikke knuffel ! Claire , Wat verschrikkelijk nieuws ! Ontzettend veel sterkte Zometeen komt MvM langs ! spannend ! Liefs