Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Yep, deze stond eigenlijk gepland vanweg het vruchtbaarheidsonderzoek. Ik ga morgenochtend bellen dat ik nu zwanger ben, maar dat ik graag een controle wil ivm mogelijk laag progestoron-gehalte; en vanwege die vage bruine veegjes. Kan zijn dat ze me afwimpelen...

Groetjes
    MLS

2. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Even geduld, dames! Camera werkt even niet mee.

Tessa, zet jij me ven op de lijst; (wie er ongeduldig :)

3. Niet meer actief

Je staat er al op ;)

4. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Je staat al op de lijst hoor, zie vorige bladzijde. Tinkerbell was me al voor :D

We wachten rustig af hoor :)

5. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede morgen allemaal,

alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

shanna: tja, theorie... ik had ook 2 dagen voor mijn NOD getest en wist toch echt dat het zo was! ga op je gevoel af, en volgens mij was je gevoel erg goed....

en wat mama van tessa zegt is volgens mij ook waar. de innesteling vindt plaats tussen de 5-10 dagen na ei...

nou, hier vlage misselijk, vannacht harde bui, zullen me darmen wel zijn... verder voel ik me blij....

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He MLS, wat knap dat je het vol hebt kunnen houden tot 2 dagen na NOD zeg....haha, dat is mij dus niet gelukt he ;)

@Shanna, hoe is het nu met je? Waarom had je eigenlijk gebeld met de vk, voelde je je heel anders dan voorgaande dagen of wilde je gewoon graag bevestiging van haar?

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    voor mijn mannetje is het ook nog erg onwerkelijk, ook voor hem is het pas echt na de eerste echo, maar hij begint wel steeds meer zelf over de baby en over wat ik wel en niet mag eten....

vind het wel heel schattig om zo'n grote stoere man, twinkeloogjes te zien krijgen als we over de baby praten....

8. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Ja mooi is dat he? zo is dat hier ook. Mannen lijken zo stoer, maar ondertussen ;)

9. Niet meer actief

Haha ja mijn vriend vind het ook heeeeel onwerkelijk.
    Ik denk ook omdat we er 13 rondes over gedaan hebben.

Dan krijg je toch steeds een beetje minder hoop.

10. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hehehehehe; de test staat er op...
    Ik heb mijn schattige labrador en mezelf er ook maar op gezet. Manlief wil niet met zijn kop op het internet (zijn letterlijke woorden whoaaaaaa).
    Everybody to my album pls!

11. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hallo dames,

Wil me hier ook even melden! Vanmorgen (tegen alle verwachtingen in) een positieve test!

Had nl afgelopen week, net als anders wanneer ik ongi moet worden, sinds dinsdag alle dagen 1 à 2 x per dag een veegje rose/bruin. Had verwacht dat het gister door zou zetten, maar nog niks. Stiekem alweer een beetje hoop natuurlijk en om mezelf te ontnuchteren zei ik vanmorgen bij het opstaan tegen mijn vriend: 'als het nu nog niet doorgezet is, doe ik een test.' Zo gezegd zo gedaan, want het had nog niet doorgezet vanacht.
    En toen kwam er gewoon een tweede streepje, en op de volgende test ook en toen zei de CB ook nog ZWANGER (hoe bedoel je, ik vertrouw niet op 1 test haha).

Ben zo blij dat het zo snel weer raak is, maar ben ook wel heel bang dat het weer niet goed gaat. Morgen meteen bellen naar de vlos voor een echo, die krijgen we deze keer al bij 7/8 weken....en nu maar hopen dat er nu wel wat te zien is!

Volgens de calculator hier op de site ben ik 4 juli uitgerekend van ons 1e kindje!

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ja, ik wou geen neg. testen meer! In juli/ aug was ik ook al aan het testen 6dgn voor NOD... Die waren dus neg. alhoewel ik me heel zwanger voelde. Gyn zag aan mijn temp. kaartjes dat ik wel zwanger moest zijn, maar dat toen de innesteling niet plaats vond... Dus lesje geleerd dacht ik zo! En trouwens, ik vind dit dus nog steeds een groot wonder met mijn vermoedelijk lage PG-gehalte...

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, jij ook al een labrador :D

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Whiehoo! ja dat zijn superduidelijke testen hoor :D

Wat een mooie hond zeg!

15. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ja, jij had er toch eentje, niet? Een bruine, toch?

16. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven

Jahaaaaaa: is het geen snoetje onze lieve Kyra! Is toch een beetje ons 1e kindje hahahahahahahaha!

En lekkere testen hé!

17. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ kaatje80: gefeliciteerd :D en welkom!

Meiden ik ga even bij mijn mannetje zitten, krijg straks nog visite.
    Fijne zondag allemaal en misschien kom ik vanavond nog wel even buurten.

Liefs

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ja de liefste bruine die er bestaat :)

19. Niet meer actief

Kaatje welkom en gefeliciteerd!

Mona Lisa: mooie testen hoor!

Had je die van mij gezien?

20. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Zo pas ik op ik heb even bijgeschreven en gekeken of ik iedereen kan antwoorden ;)
    Het wordt zeker lastiger bijhouden haha, maar we gaan er tegenaan…
    Tinkerbell21 gefeliciteerd met je positieve test
    Mammie Patricia gefeliciteerd, ik ben ook een grensgeval en ik ben ook maar bij de juni mama’s gaan kletsen dus natuurlijk ben je hier welkom, ik zag ook dat ze daar zo ver zijn. Ik had een wat onregelmatige cyclus de laatste drie maanden maar ik heb hem nu op 30 juni gezet dus dan schelen we maar 1 dagje ;)
    Mona lisa smiles ook gefeliciteerd!
    Kaatje80 ook gefeliciteerd… probeer ook gewoon te genieten he..
    Shanna gefeliciteerd met je positieve test! Wel een lekke gevoel he…
    *Wij weten nog niet helemaal hoeveel kindjes we willen, mijn man zegt 3 ik denk dat 2 genoeg is..Eerst dusmaar twee en dan zien we wel verder… Een tweeling zou overigens inderdaad ook wel leuk zijn maar ook hier geen tweelingen in de familie. Dan zijn we gelijk klaar ;)
    * een babyshower heb ik niet gehad bij mijn vorige zwangerschap. Had er toen wel een georganiseerd voor een andere vriendin… Wie weet is er wel iemand die het doet bij deze zwangerschap dat is afwachten…;)
    * tinkerbell, mijn eerste test van clearblue met kruisje was niet heel duidelijk maar er was wel een streepje, toch voor de zekerheid nog een nieuwe test gekocht en maar gelijk met het aflezen van zwanger – niet zwanger en die was heel duidelijk (bestaat geen twijfel als er zwanger staat… ik schrok ook wel een beetje want had het niet verwacht…
    * weten jullie ook nog een leuke tekst voor een tshirt/romper van een jongetje die grote broer wordt… ik wil het namelijk op eenrompertje schrijven en dinsdag is sven altijd bij mijn ouders en dan zeg ik niets da n zien ze het vanzelf als ze hem gaan omkleden haha
    *@ dommel ja als je even niet geweest ben moet je veel bij lezen haha… Leuk he die boeken, mijn eerste zwangerschap heb ik er zoveel aan gehad, weet eigenlijk niet of ik die ook heb… GA zo maar even in mijn boekenkast toe denk ik haha
    * ik heb trouwens ook het idee dat mijn buik al wat dikker is… Vreemd eigenlijk, maar ik heb ook wel gehoord dat het bij een tweede sneller gaat, en van de vorige keer weet ik ook nog dat je darmen als eerste ook wat gaan rommelen waardoor je buik wat dikker wordt… Hebben jullie ook ervaren dat een tweede sneller gaat? Shanna volgens mij heeft die hardere buik ook te maken met he t “verbouwen”in je buik, je lichaam gaat plaats maken voor een groeiende baarmoeder, ik heb dat ook een beetje…
    @ tinkelbell ik ben helemaal niet misselijk, voel me eigenlijk gewoon goed alleen wat moe ’s avonds. Mijn vorige zwangerschap was ook zonder klachten… dus daar heb ik nu weer voor getekend ;), dommel mijn reuk is inderdaad ook weer aangesterkt… merkte dat gisteren op een feestje, een stukje veder stond een schaaltje leverworst en dat rook ik helemaal, niet echt een prettige lucht
    • Shanna wat vervelend dat je zo’n rot gevoel hebt overgehouden aan je telefoontje naar de verloskundige, gewoon lekker genieten en na je nod nog een testje ertegen aan dan weet je het echt zeker…
    • Mona lisa smiles die test kan niet missen haha en inderdaad een lief hondje
    Het wordt trouwens waarschijnlijk een opel astra station, mijn man is helemaal verkocht en wil eigenlijk niet meer verder kijken…

Zo ik ben weer bij...

Deel Deze Pagina