Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@ Bos: hè meid, wat balen zeg! Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk mag het snel raak zijn (en vooral duidelijk!)! Dikke knuf, liefs Kaatje

2. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ Kaatje80
    SUPERechoooo! Gaaf! : *ikwilookikwilook*

@ Ryanne
    Heb ik ook, met bijbehorende onzekerheid... 1 op de 4 zwangerschappen gaat mis, dat is eenhoog aantal.... Pfff, zorgen....

@ Woezeltje
    Dank je voor de link met informatie. Ze zullen dan wel onnatuurlijke laxeermiddelen bedoelen!

@ Bos
    Getver! Naar nieuws! Op naar de volgende cyclus dus... Sterkte meissie! En hopelijk kom je snel weer eens inbreken in ons forum om te vertellen dat het nu wel goed is!

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Bos hele dikke knuffel meid...wat een verschrikkelijk nieuws! ;)

4. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Bos, **knuffel**

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Sorry dat ik niet op iedereen reageer misschien vanavond maar ben echt doodop ik heb net even geslapen maar dat deed met toch echt goed.

6. fedi

fedi Actief lid

14 sep 2008
    128
    0
    0
    Hallo meiden,

Mag ik met jullie meekletsen? Volgens de berekeningen ben ik 22 juli 2009 uitgerekend.
    Vind het allemaal zo spannend en hoop dan ook dat het snel 5 dec is en dat we goed nieuws krijgen tijdens de echo.
    Ik heb in juli 2008 een mk gehad. We kwamen erachter tijdens de 12 weken echo. Ik zou toen 11 weken zwanger zijn, maar het hartje klopte niet. De echoscopist vertelde dat het hartje er met 9weken en 3 dagen mee was gestopt.
    We zijn reuze blij dat we weer zwanger zijn, maar de onzekerheid en angst is er toch ook.

Nou ik ga proberen alles bij te lezen.

Groetjes

7. Niet meer actief

Welkom Fedi, en gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je nu een goede zwangerschap tegemoet gaat!

8. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    fedi van harte! probeer er een beetje van te genieten.

bos hele dikke knuff

9. MamaSuusjuh

MamaSuusjuh Actief lid

23 jul 2008
    142
    0
    0
    Huisvrouw, Moeder, Interieurverzorgster
    Eindhoven

Gefeliciteerd Meid, na lange tijd toch gelukt!
    Ik ben erg blij voor jullie! ;)

Nu gezellig samen genieten van onze zwangerschappen! :D
    (zolang we niet moe of misselijk zijn tenminste!) 8)

-xxx- Suus (je zussie)

PS- de rest ook allemaal gefeliciteerd!

10. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

@Fedi: welkom & gefeliciteerd! (ennuh..succes met 145p :confused: bijlezen...pff, dapper hoor :D )

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Shit, had een hele lijst met antwoorden gemaakt, klik het weg!
    Dan maar even zo:

@ Alle nieuwe zwangere dames welkom en gefeliciteerd.
    @ Dames met echo: superrrr, mooie foto`s . Het is heerlijk om het hartje te zien of horen kloppen.

@ Mamabeer: Bij ons zitten ook tweelingen in de familie, ben benieuwd.
    Toch wel spannend voor je!

@ Claire en Bos: Waarom........Heel veel sterkte

Sorry dat ik niet op iedereen persoonlijk reageer, maar anders ben ik weer een half uur verder ;)

Hebben jullie al andere eetgewoontes? Ik ben nu gek op roggebrood met chocopasta :confused:

12. Niet meer actief

Ik ben nu ineens een aadappeleter geworden!
    Vind mijn vriend minder leuk, we eten normaal bijna altijd pasta en rijst.
    Verder een enorme drang naar chips.. en brood krijg ik ineens niet meer weg!

Pfff... lekker gezond dus.
    De eerste weken juist veel fruit gegeten, nu heb ik alleen maar zin in bananen, en ook alleen maar omdat ik fruit MOET eten..

Hoe doe je het eigenlijk straks als je een buikje krijgt met de auto gordel?
    Mag je die gewoon om hebben op de normale manier?\
    Wat nou als je een ongeluk krijgt, dan krijgt je baarmoeder straks toch een hele klap door de gordel?

13. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    Daar zeg je idd wat tinkerbell maar als je op dat stuur klapt is het nog veel erger denk ik... Dus gewoon geen ongeluk krijgen dan maar...

Ik heb nog geen andere eetgewoontes wil alleen alles eten en als ik dan gegeten heb ben ik gelijk misselijk... Voor de rest moe en me tepels doen echtttttt zeer!

Maar dat hebben we er maar al te graag voor over

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dames we zijn verplicht tot het einde de gordel te dragen. De klap is idd minder erg dan dat je tegen het stuur zou aanvliegen! ;)

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Eetgewoontes veranderen hier ook nog niet erg, behalve dat ik geen zin heb in vet en dat ik mijn bord niet meer leegeet. Kreeg een tip voor de tussendoortjes tegen misselijkheid: mandarijntjes. Dan ben ik inderdaad even een half uurtje en met heel veel geluk een uurtje niet meer misselijk maar dan gaat het net-niet-overgeven-gevoel gewoon in volle glorie verder...
    Vind dat eerlijkgezegd best tegenvallen, wordt ook 's nachts wakker met een knoop in m'n maag. die misselijkheid legt me helemaal lam.
    Nog een paar weekjes en dan moet het minder worden!

Morgenvroeg echo, ben zoooo benieuwd.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Deetje: Spannend morgen je echo! Hopelijk heb jij ook zo een mooie foto morgenmiddag!

17. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey dames,

voor sucre, mamabeer en kaatje! Geweldig al die mooie echo's en zelfs een tweeling!

En natuurlijk is er met de start van de eerste echo's een keerzijde... zij die slecht nieuws ontvangen... Ik leef met je mee Claire. Dit was je tweede echo, toch? Hadden ze dit niet op de eerste kunnen zien? Verbaasd me dat ze nu nogzelfs een bbz vermoeden... Sorry voor het vragenvuur... maar zit zelf in spanning te wahten op mijn echo morgenochtend om 10 uur.... Heel veel sterkte meid en kom snel weer inbreken met goed nieuws.

@ Bos: ik heb het ook meegemaakt in augustus... leef met je mee.

Voor de rest hier dus zenuwachtig voor morgen. En ook ontzettend moe na de werkdag... Misselijk gaat wel weer als ik maar ider uur a twee uur wat eet...

18. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Morgen zijn wij aan de beurt; yes!
    Die mandarijntjes klopt wel! Mijn husband voert ze me altijd :) en dan zakt de misselijkheid idd. Vla helpt ook!.

19. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Deetje en mona lisa: succes morgen, spannend hoor!

20. anne13528

anne13528 Actief lid

11 mei 2008
    202
    0
    0
    harderwijk
    Hey

Claire en bos sterkte de komende tijd.
    Verdere dames die binnenkort echo hebben veel plezier.
    Ik heb geen eet verandering, voel eigenlijk helemaal niks alleen ontzettende pijn in mijn knieen en heupen. maar hoop dat dat niet 9 maanden duurt.
    mijn (.)(.) doen eigenlijk maar een klein beetje zeer. Dit maakt me wel onzeker zeg.

Groetjes

Deel Deze Pagina