O ja, moet ik ff kwijt. We moeten allebei toch weer aan het idee wennen. We hebben toch veel angst. Maar langzaam worden we weer positiever. Vanmorgen kreeg ik spontaan een hand onderaan mijn buik gelegd. Was zo lief, ik smolt helemaal weg. Mijn man had gezegd, dat hij pas zal juichen als hij de kleine in z`n armen heeft, dus ik was een beetje bang dat hij afstand zou nemen. Nou, mooi niet dus
hey dwarrel, leuk om je hier nu ook te zien! nogmaals van harte gefeliciteerd @ loel: heb die angsten ook heel erg, weet ook niet zo goed of ik nog een weekje moet wachten met het bellen van de HA of dat het al gewoon kan. Ben zo bang dat het fout gaat en dan zit ik daar...
Gaaf he! Veel plezier! Ik moet eerst nog even werken en daarna ook weer, werk gelukkig vlakbij het Zh.
Goede morgen all... Gefeliciteerd iedereen die hier is binnengekomen.. weet eigenlijk niet meer of ik me al had aangemeld, maar sinds gisteravond heb ik een beetje bruinverlies.. (wittevloed met bruin) geen buikpijn..geen rood bloed, maar toch... ik ben er zooooooooooooooooo bang voor... vanmorgen weer een beetje... pffffff...ik kan alleen maar hopen dat het goed blijft gaan.... Kuzzz
Goedemorgen! @Bos & Claire; Heb er echt geen woorden voor Heel veel sterkte meiden! @Kaatje; Mooie echo meis! Die wil ik ook! Nog een weekje wachten! @Nieuwe mama's; Welkom en gefeliciteerd! @Ryanne; Ik heb ook krampen in mijn baarmoeder hoor, maar hoor eigenlijk van alle kanten dat dit heel normaal is! Het voelt ook niet als ongi, maar ik voel wel dat er iets met mijn baarmoeder gebeurd! Het kindje groeit nog niet zo hard, maar je baarmoeder is wel al aan het oprekken! Dus hopelijk kan het voor ons helemaal geen kwaad Hier gaat alles goed, de misselijkheid wordt toch wel wat erger, maar ik klaag echt niet! Gisteren te horen gekregen dat vrienden van ons in het ziekenhuis te horen kregen dat het hartje niet meer klopt... Heb een flinke pot zitten janken! Hoop zo dat onze kleine ukkepuk lekker mag blijven zitten! Ik blijf positief hoor!
@Bruisje; Zolang het niet rood is en je geen buikpijn hebt, zou ik me nog niet teveel zorgen maken. Ik denk dat het gewoon oud bloed is! Maar als je het echt neit vertrouwt, dan zou ik toch even de VK bellen! Succes meissie!
Goeiemorgen! Gefeliciteerd aan alle nieuwe mama's! De lijst wordt lekker lang zo! Sterkte en een dikke knuffel aan alle meiden die het nodig hebben Jippie vandaag 6 weekjes! Vandaag is de misselijkheid ene beetje begonnen hier! Bij sam was dat met 6 w6d heel erg dus ik kan mijn borst wel nat maken mja alles voor een goed doel. Is alleen zoveel vermoeiender als je al een kleintje hebt. Sabbe ik heb echt respect voor jou met 3 kindjes! @ Sabbe hoe is het met de misselijkheid? Beterschap voor jou!
@linda.. ja dank je wel.. jouw antwoord heb ik zelf onder mijn andere naam (Waar ik al heel lang mee actief ben) al zo vaak geschreven voor anderen... en toch is het zo anders als je het zelf mee maakt zeg..pfff. maar dank je wel.. het doet me wel goed om het van een ander te horen......
Heb even teruggelezen... @Claire.. jemig meis.. heel veel sterkte en wens je snel een mooi brusje in je armen.... @Bos.. hier begrijp ik werkelijk helemaal niks van.. het enige dat ik kan bedenken is dat je " ongi" die je in november hebt gehad een MA is geweest en dat je nog HCG had toen je met digitaal teste.. maar goed das gissen.. HEEL VEEL STERKTE.. tis toch eeen enorme teleurstelling zeg.... @Gordels in de auto.. je kunt m gewoon de hele zwnagerschap dragen.. aan het einde wordt het soms wat vervelend, maar er zijn ook verlengstukjes die je kunt kopen zodat het buik gedeelte echt helemaal laag zit.. bij Prenatal zijn die te koop.. erg handig... @eten.. Nog geen bijzonderheden hier...komt nog wel weet ik uit ervaring...(tis nr 4 dus laat de kilo's maar weer komen..pffff) @angsten.. of het nou je eerste of je 10e is.. ik kan jullie zeggen dat ik steeds meer zorgen en angsten heb of het wel goed zal gaan en of het wel gezond zal zijn...bij de eerste ging ik er zo naief in.. dat is er nu wel af...nu weet je ook wat er allemaal mis zou kunnen gaan dnek ik...en je weet ook wat het met een moederhart doet als het mis gaat... dat maakt het wel moeilijk die eerste maanden.. als ik maar een kloppend hartje heb gezien...duurt nog wel even.. @Kaatje.. pracht echo (was jij toch?) Fijn dat het hartje klopte meis... en nu ben ik het al weer kwijt...die dementie hakt er ook flink in zeg...zette laatst de suiker in de koelkast....hebben jullie dat ook? @Opgezette buik.. heb ik ook, maar ik groei iedere keer erg hard.. dnek steeds dat het er 2 zijn, maar tis er altijd 1 geweest...bij ons zitten 2lingen (1-eiig en 2-eiig) in beide families...dus de kans is er zeker wel....
Voor alle meiden die een goede echo hebben gehad: super, dat moet echt fantastisch zijn! En volgens mij hebben MLS en nog iemand vandaag ook een echo toch? Wij mogen volgende week donderdag...wachten duurt zóóó lang! Hier ook bakken vol manderijnen hoor Hebben jullie soms ook van die vlagen van misselijkheid? Ik kan soms aan tafel zitten en dat ik het idee krijg dat ik over mn nek ga....alles behalve fijn hoor Verder alles goed, broek wordt spannend om dicht te krijgen en borsten zijn echt enorm
zat me net te bedenken dat ik (als dit goed gaat) straks in 7 jr 4 kids op de wereld heb gezet.. JEMIG...arme lijf.. geen wonder....whahahaha
goedemorgen all, Wat gaat het hard hier. Heb het op het moment zo druk dat ik met moeite langs kan komen hier Maar nu aan het werk dus heb ff tijd. @ alle mooie echo's van gister! Gefeliciteerd. @ Mls en Deetje op naar een mooie echo vandaag! We willen foto's zien! @ alle nieuwe mama's gefelciteerd! ordt een drukke boel hier. Ben benieuwd hoe het met Kelly is... @ Bruisje ben het met Linda eens. als het geen rood bloed is is er niets aan de hand. Fijne dag allemaal
Goeiemorgen meiden, Alles goed hier!? Ik moet zo naar de verloskundige voor een intake, helaas krijg ik nog geen echo.... Dat is pas 8 dec.. duurt héél lang! Groetjes Ani
hah pooh ja echt makkelijk is het niet hoor. "s morgen snel over de wc voor ik laura naar school breng. De kids één voor één naar beneden brengen en dan rennnnnneeeennnn naar de wc Ja echt leuk is het niet. Maar dus alles voor t goede doel. Heb het alleen nog nooit zo erg gehad! Wss ook daardoor dat de pilletjes niet helpen. Magoed, laura is een lieve meid, die begrijpt dat wel. En ze zegt zo lief 'kruip jij maar lekker in je bedje' en de andere twee trekken zich er niks van aan ze. Die doen gewoon wat ze altijd doen. Ik heb gelukkig lieve rustige kindjes
Goedemorgen, Ook ik heb straks, net als jij Ani, de intake bij de VK. Ben benieuwd wat ze allemaal gaat vragen. Helaas bij mij ook nog geen echo.....kweet ook nog niet wanneer wel. Hopelijk hoor ik dat straks! Toch wel om kippenvel van te krijgen hoor....alle minder positieve verhalen. Veel sterkte allemaal!
Alle meiden die vandaag een echo hebben of een intakegesprek; Succes en geniet! Ik ben toch ook wel blij dat ik volgende week mijn echo al heb, ben inmiddels niet meer zo goed in wachten heb ik door
Dwarrel welkom en gefeliciteerd! Bruisje dat is een beetje oud bloed, kan weleens gebeuren zolang het maar geen helder bloed is! Hier gelukkig nog niet echt misselijk, soms een beetje kokhalzen. Mijn buik is vanbinnen wel gevoelig, heb al ruim een week het idee dat ik ongesteld moet worden. Borsten zijn ook gevoelig en ik merk ook dat mijn bh strakker gaat zitten, weet niet hoe mijn bosrten er na deze zwangerschap uit zullen zien, ze zijn nu nog steeds 2 maten groter van mijn vorige zwangerschap. Straks naar de sportfysio, ben er 2 weken geleden weer begonnen om mijn figuur weer een beetje in vorm te krijgen Moet het haar wel direct vertellen dat ik zwanger ben want dan kan ze er rekening mee houden wat ik wel en niet mag doen.
Goeiemorgen, Dames die een echo krijgen vandaag, suc6 Voor de rest nog even wachten(incl. mijzelf ) duurt best lang
Goedemorgen allen, @ MLS & Deetje: veel plezier met de echo vandaag! @ eetgewoontes...pfff, heb er echt moeite mee om te eten. Krijg bijna niks weg. Niet omdat ik echt misselijk ben, maar heb gewoon geen trek. Iedere ca 2 uur krijg ik een beetje 'honger' en moet ik wat eten, maar dat is ook echt minimaal en niks smaakt echt. Fruit krijg ik ook niet weg en drinken doe ik ook echt te weinig momenteel. Probeer het wel, maar het staat me gewoon allemaal tegen en als ik doorzet dan ga ik kokhalzen... iemand nog goede suggesties om toch genoeg binnen te krijgen? Ga straks in ieder geval maar eens mandarijntjes halen. @ Nicole84: welkom & gefeliciteerd! (heb je trouwens op de bevallingslijst toegevoegd, zie link onder mijn banner, als je de overige gegevens in een PB naar me toe stuurd voeg ik die ook nog toe) @ Spirit70: ik heb je gegevens aan de lijst toegevoegd. Heb je ook al afspraken staan met de VK? dan zet ik die ook nog in de agenda. @ Dwarrel: welkom & gefeliciteerd! (heb je trouwens op de bevallingslijst toegevoegd, zie link onder mijn banner, als je de overige gegevens in een PB naar me toe stuurd voeg ik die ook nog toe) @ Bruisje: dat bruinverlies heb ik ook gehad in week 4 & 5, volgens mijn VK is dat nog van de innesteling. Gister hartje gezien, dus geen zorgen zolang het niet helderrood is! En wat betreft de dementie, hier ook hoor! Zette laatst bijna de waterkoker in de koelkast ipv de kast... en zo zijn er nog wel een paar geweest. Zo ben ik weer even bij geloof ik. Kom er net achter dat ik allemaal wijzigingen aan de lijst heb gedaan, maar niet aan de statistieken....die moet ik dan nog maar een keer rustig allemaal na gaan lopen.. Tot later!