Kaatje ik hoef niet naar de vk, ik sta de hele zwangerschap onder controle van de gyn omdat ik een ziekte aan mijn nieren heb.
Hallo allemaal, Ik kom me hier ook melden!... Zwanger van de tweede... Omdat ik een kleintje heb rondlopen, zal ik niet veel mee kunnen kletsen, maar probeer af en toe even binnen te vallen (als 't mag ). Dinsdag de 25e november naar de gyneacoloog. Omdat ik bij de eerste een keizersnede heb gehad, moet ik voorlopig in het ziekenhuis onder controle. Ook mag ik niet thuis bevallen, maar dat vind ik niet erg! Geniet allemaal van een voorspoedige zwangerschap! -Moppies-
goedemorgen dames, gisteren nog geen tijd gehad om de nieuwe mails de verwerken. zal dit vanavond als ik thuis kom doen. hoe is het met iedereen? ben bang dat ik niet alles meer terug kan lezen. zijn nu al ruim 25 pagina's. ik heb een beginnende keelontsteking. maar we houden stug vol. donderdag komen moeders voor moeders vind het wel spannend. werkste vandaag. gyino
@ Claire: wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte meid @ bos: sterkte! @ nieuwe zwangeren: gefeliciteerd @ meiden die voor de echo/ intake gaan: succes vandaag! Ben vandaag onwijs misselijk, alles staat me tegen. Ik ben de hele ochtend al aan het kokhalzen, heel gezellig( vooral bij het verschonen van mijn dochter, ze kijkt me dan zo aan van wat doe jij dan gek, hihi!) Begin ook wat last van obstipatie te krijgen. Verder voel ik me eigenlijk best goed. Ben alweer bijna 8 weken gaat toch best wel snel eigenlijk!
Dames ik heb toch de VK gebeld.. heb mijn eerste afspraak op 30 december.. intake en Echo in 1.. Net naar de wc en alles was schoon.. OPLUCHTING allom..... Ook de vk zei dat bruinverlies heel normaal is zelfs.. zolang het niet rood is en ik geen pijn heb moet ik me echt geen zorgen maken.. (doe ik toch wel) maar is wel een opluchting.... KNUFFF
MvM.. daar wil ik wel aan meedoen, maar mag het niet.. ik heb bij de eerste een bloedtransfusie gehad na de bevalling en dan mag je niet meer meedoen...
ha dame's.... alle nieuwe gefeliciteerd... mensen die het moeilijk hebben, heel veel succes... alle echo's, veel plezier... nou, hier is het wel ok, blijf moe, erg last van obstipatie en gelukkig alleen nog maar 's ochtends misselijk. gisteren voor het eerst moeten spugen... ben ook snot verkouden met keel kriebels en de kriebeltjes kunnen het kokhalzen ook nog wel is opwekken! tja, ben ook al weer bijna 8 weken, gaat echt snel.... morgen eerste echo, vind het leuk, maar ook wel spannend.... liefs
Ik heb gisteren mijn eerste kratten ingeleverd voor MvM, vond het wel een fijn gevoel om zo andere moeders te kunnen helpen! Het was nog wel ff de vraag of ik al mocht beginnen, omdat ik niet precies weet hoever ik ben.. Maar volgens de test had ik genoeg hormonen! Dus begin steeds nieuwsgieriger te worden, hoe ver zal ik zijn! Spannend!
Ik weet niet of ik er aan mee mag doen omdat ik iets met mijn nieren heb. Het is nu allemaal onder controle maar heb soms iets eiwit in mijn urine.
@kaatje.. weet eigenlijk niet of ik al op de lijst sta maar ben 28 jr zwnager van de 4e uitgerekend op 25 juli? en eerste afspraak vk dus 30 dec.
@Sabbe.. ik zie dat jij ook zwnager bent van de vierde? en nog zo misselijk ook zeg.. ben al lang blij dat ik dat (nog) niet heb....heb eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes.. bij de jongste ben ik echt tot wk30 vreselijk moe geweest....
Als ze langskomen moet jee eerst een vragenlijst invullen.. aan de hand daarvan mag je wel of niet meedoen... Ik mocht t helaas niet.. had t graag gedaan.... Ken teveel mensen die veel moeite moeten doen om zwanger te raken en dit is dan wel het enige dat ik zou kunnen doen als tegenhanger dat t bij ons zo makkelijk gaat...
ja dit is de vierde en echt wel de vreselijkste zwangerschap tot hier toe doodmoe en kostmisselijk Maja... we hebben er het voor over... even doorbijten...
Ik ga maar s wat poetsen hier.. jammergenoeg maakt mijn huis zich nog steeds niet vanzelf schoon...en hoe meer kinderen er rondbanjeren hoe groter de chaos...whahahahahaha.....
Hoi allemaal, Ik kom de juli-mama's versterken. Volgens de calculator 23 juli uitgerekend. Even kort voorstellen dan maar, he : Maine, 32, getrouwd en een dochter van tien. Aanstaande maandag naar de gyn. Ik ben echt heel benieuwd. Vroeg me af wanneer je gemiddeld de eerste symptomen ookalweer zou moeten? voelen. Nou ja, moeten? Ik weet dat het bij iedereen verschillend is. Het gekke is dat het voor mij dus alweer zo lang geleden is, dat het lijkt alsof ik dus weer voor het eerst zwanger ben . Ik ga gauw eens dit topic doorlezen, globaal dan, want er zijn alweer genoeg pagina's getypt. Gr, Maine
Heb wel een schoonloeder...die hier regelmatig meent te moeten schoonmaken tijdens het oppassen.. handig hoor tot op zekere hoogte.. alleen de was inruimen is een kriem.. ligt altijd verkeerd, verkeerd opgevouwen..pfffff ben altijd vanalles kwijt.. maar goed ik klaag niet (niet meer) ben allang blij dat ik hetzelf niet hoef te doen..