Gefeliciteerd Maine en welkom... kwaaltjes.. hier bij alle kids verschillend dus kan je niet echt helpen... euh...Ik verheug me wel weer op de nesteldrang.. (manlief ook whahaha)
en nu echt poetsen.... *schopt zichzelf onder haar achterwerk en loopt richting keuken om de emmer te pakken om nu eens werkelijk wat te gaan doen..*
*zet Ryanne op de wachtlijst.. duurt nog wel ff voordat t hier klaar is...draait zich dus weer om en gaat heel snel aan de slag*.....
*pakt Ryanne & Bruisje bij de armen en lokt ze naar mijn huisje* Nee, mijn manlief is vrij en toen ik hem net belde was hij alvast begonnen met de aankomende kinderkamer op te ruimen! *lief*
Zoo... terug van de verloskundige. Veel informatie gehad. Stapels folders. haha. 8 dec voor echo bij de gynaecoloog, en 22 december mag ik weer terug komen bij de verloskundige. Dan gaan ze ook proberen of ze het hartje kunnen horen. Mijn uitgerekende datum is ook aangepast, ik dacht zelf 2 juli maar blijkt 30 juni te zijn... Dan hoor ik officieel net niet bij de juli moeders Ach ja vind het veel te gezellig hier ! Xx Ani
Ani Blijf maar gewoon gezellig hier hoor! Dan gaan we er gewoon vanuit dat je later bevalt Maar toch weer fijn dat je er dan wat daagjes bij krijgt he?! En nog even dan heb je je echo al! Tijd gaat best snel! (zeg ik met een opgeheven hoofd terwijl ik zelf bijna niet meer kan wachten tot volgende week, hahahaha)
Aaaahhhh, mijn poetsdame is net geweest en mijn huisje is weer blinkend schoon! Heerlijk is dat toch. Ga je even boodschappen doen en hond uitlaten, kom je terug: SCHOON!
Hoi dames, Vraagje: Vanaf wanneer is het de bedoeling een afspraak te maken met een vk? A.s. maandag ga ik in iedergeval naar de gyn en krijg gelijk een (inwendige echo). Dan kan ik het alsnog vragen, maar ik was gewoon nieuwsgierig. Ben er ook niet meer in thuis, hoor . Gr, Maine
Ach daarom...blijf lekker hier. Beval gewoon een dag later Ja nog 3 weekjes en dan hoop ik op een mooie echo. Jullie krijgen allemaal vlot de echo zeg... ben wel een beetje jaloers... Maar ja je kunt niet alles hebben in het leven. Xx Ani
@Ani; Ik heb PCO, dus loop onder controle bij gyn, dat is de reden dat ik al snel een echo krijg i.v.m. kans op meerlingen! @Maine; Ik heb meteen een afspraak gemaakt bij de gyn en daar heb ik mijn eerste echo bij en mijn intakegesprek. In dit gesprek kan ik dan kiezen of ik onder behandeling blijf bij de gyn of dat ik liever naar een VK ga! En dit laatste wordt het! Ben benieuwd!
Ik heb een aantal dagen na de positieve test gebeld voor aan afspraak. Kun je je er ook een beetje naar toeleven. Succes en Gefeliciteerd met je zwangerschap! Xx Ani
Bij de eerste had ik m'n eerste echo pas met 12 weken en de tweede echo met 32 weken. Was toen (bijna elf jaar geleden inmiddels) standaard. Ik weet niet wat tegenwoordig 'standaard is...? Ik zie het wel , maar ik ben blij dat ik a.s. maandag al mag gaan spieken .
@ LindaS Ik vind het ook echt een LUXE, nog steeds geniet ik ervan. Het kost wel wat centjes maar ik verdien zelf meer per uur dat ik als ontwerpster doe, dan dat ik schoonmaak, dus dat is de afweging die ik gemaakt heb Maar als je in Alphen a/d Rijn woont mag je d'r wel een keer 'lenen' hoor! hihi
Dus een afspraak met de vk? Ik wacht anders in iedergeval a.s. maandag wel af. Even kijken wat de gyn zegt . Thanks voor de reactie .
Ik mag ook helemaal niet klagen! Heb tot nu toe alles nog mee gehad. Vlot zwanger, voel me erg goed! Hang niet boven de wc etc... Ben alleen een beetje moe Xx Ani
He dames, ik weet dat het héél vroeg is...maar eh: babypark heeft erg leuke aanbiedingen! Haha, ik geef dus ook schoorvoetend toe dat ik net een maxi cosi en een quinny heb gekocht Wij waren er over uit dat het de zwarte quinny buzz moest worden, maar waren niet echt weg van alle verschillen in kleur die er op het 2009 model zitten. Bij babypark nu de complete uitvoering 2008 in het zwart voor 499...haha, vanavond maar eens even lekker uit eten