@MirandaB; Heb ik ook hoor, kan mijn buik niet meer inhouden.. Ik denk dat het mijn darmen zijn, aangezien ik slecht naar de WC kan Ben benieuwd hoe snel iemand er bij mij achter zal komen! Haha!
Mijn buik begint ook al wat uit te zetten. Ik kan het straks ook niet meer verbergen denk ik.. ik ben wel stevig van mezelf dus valt het misschien nog niet eens op.
Hallo ladies, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Op 12 november heb ik positief getest! Zit nu dus in de vijfde week en mijn vriend en ik zijn er erg, erg blij mee! A.s. donderdag gaan we voor het eerst naar de huisarts. Zo spannend allemaal! Ik hoop maar dat we de eerste cruciale maanden goed doorkomen...80% kans dat het goed gaat, dus ik blijf lekker optimistisch! Ik wordt waarschijnlijk pas laat in juli mama, de 23e.. Heb er zin in! Liefs, Dovaca
Ben bekaf en dan niet zozeer als zwangerschapskwaaltje maar van de spanning van vanochtend. Wat was dat toch zenuwslopend! Ik ga nu nog even lekker koken ( boerenkool met worst - het is er het weer voor!) en dan lekker met hondlief met de voetjes de bank op! Manlief heeft een late vergadering, dus dan ga ik lekker nu al eten dan kan het nog wat vertren eer ik om 8 uur weer naar bed ga hahaha. Hebben jullie ook zo'n opgeblazen gevoel? Tot later: ik kom nog zeker een kijkje nemen of Deetje en Koos nog langs komen met hun echo's... Nog steeds blije MLS
Hoi meisjes, heb vanochtend een positest gehad. Ben volgens verschillende calculatoren 3 aug. uitgerekend, maar volgends de calculator op zwpagina de 31e juli. Heb dus alvast een aug topic aangemaakt, maar kom hier ook even kletsen hoor. Er zijn nog geen andere aug. mama's.
hoi dames....IK BEN TERUGG... hebben jullie me gemist? Vandaag uit het ziekenhuis gekomen...ben afgelopen zaterdag geopereerd aan mijn buik....maar waaraan weet niemand. Ik had verschrikkelijke buikpijn en de artsen hoopten dat ze het probleem zouden zien als ze in de buik waren...niet dus. Dus nu heb ik nog steeds buikpijn ergens van, en ik heb buikpijn van de operatie. Maar het ergste was nog toen ik thuis kwam lag er een mooie brief op me te wachten....ONTSLAGEN ik dus mijn oude baas gebelt waarom....omdat ik me ziek heb gemeld en omdat het de proeftijd is mag het ook nog zomaar. Als ik nu al ziek ben zou ik in de toekomst ook wel vaker ziek worden was zijn argument. Daar vallen je toch de schoenen van uit. Tja en zoek nu nog maar eens een nieuwe baan met een dikke buik. Zo ik ben super kwaad en pissed en en en en en GGRrRRrRRRggrrr
Jeetje Kelly het zit je ook niet echt mee zeg. Die baas heeft geen eens begrip voor jou blijkbaar. Ik heb zelf een soortgelijk geval gehad, ik had echt een hark van een werkgever. Nu werk ik niet meer en laat het voorlopig ook zo zolang het niet nodig is. Doe af en toe wel wat oppaswerk voor zover dat kan. Ik wens je echt heel veel sterkte meis en zal aan je denken.
MLS: Mooie echo! Super meid! Kelly: Welkom terug! Niks aan de hand met de kleine beeb? Hebben ze die lekker laten zitten? Balen dat ze geen oorzaak hebben gevonden bij de buikoperatie, hopelijk gaat t toch snel weer over. En wat een eikel zeg die baas van je! Kun je em niet alsnog uitleggen dat t met je zwangerschap te maken heeft/had? Of heeft dat geen zin meer? Hopelijk vind je toch nog wel iets! Heb vandaag beoordelingsgesprek gehad en t ging prima. Lesbezoekje van de directeur en verder gewoon zo doorgaan. Zwangerschap was gelukkig geen enkel probleem, hij vond t alleen maar leuk voor me. In aug wordt het ws omgezet in een contract voor onbepaalde tijd. Even dit schooljaar afmaken.... Ga eten maken. Las al boerenkool met worst, heerlijk. Hier schnitzel en bloemkool. Laterz
Hoi Kelly, Wat een beroerd verhaal! Nou ja, je gezondheid lijkt me belangrijker dan die asshole van een werkgever die je zomaar de laan uit stuurt. Je komt wel weer aan een nieuwe baan..don´t worry... en anders tijdelijk werk misschien? Dan kan men tenminste niet ´zeuren´ dat je zwanger bent..dan weten ze het en accepteren ze het..
sjezus... die kerel heeft echt een denkwijze die stamt uit het stenen tijdperk.. ..heeft zelf zeker geen kinderen?.. ..gewoon onzin, hij heeft geen ´zin´ in zwangerschapsverlof op termijn..
Oh oh oh oho oh ( MLS pissed) dat mag helemaal niet! Is dat niet wettelijk verboden zwangere vrouwen ontslaan... Fijn Kelly dat je weer terug bent! Wat een eikel de baas van je! De boerenkool met unoxworst staat lekker te prutelen...
*plukt deetje van grote roze wolk* HOI! We hebben een perfecte echo gehad! Helemaal fantastisch (ik dacht het hoofdje te zien maar dat was de dooierzak, die zie ik bij MLS ook nog mooi) en het hartje klopte zo mooi, zo knap voor een pindaatje van 15,5 mm! De mevr van de echo was zeer tevreden, de tranen liepen over m'n wangen bij het zien van zo'n iniminie kindje.. Zo moeilijk te geloven dat dat in mij groeit en een echt mensje is! Vriend heeft de foto's nog en we hebben geen scanner, maar hij lijkt op die van MLS een frummeltje met dingetjes eraan. @kelly, klote zeg maar fijn dat je weer op de been bent! En wat een hork van een baas... @nieuwe zwangeren: welkom! Ga nog snel de hondjes uitlaten voor het donker wordt en dan probeer ik straks nog de echo op de foto te zetten. We hebben een hele serie meegekregen! Tot later!
1) Zou best kunnen ](*,) of plank voor kop 2) klopt als een spuitbus 3) ik zou een halfjaar contract hebben gekregen...en die kleine poep ik er op een half jaar niet uit (heb dit ook letterlijk zo tegen hem aan de telefoon gezegt, en toen was hij best stil, normaal ben ik een nogal introvert type)
@ nieuwe zwangeren: welkom & gefeliciteerd! @ Kelly: jeeeetje wat een verhaal hé, wat een l*l! En balen dat je nog niet weet wat er nu aan de hand is en je nog steeds pijn hebt! Maar met de beeb wel alles goed dus? @ MLS: heb je berichtje gezien, zal het aanpassen.
Groot gelijk dat je je mond hebt open gedaan. Wat een gladiool. Balen dat je nog in je proeftijd zat, want dan mag je werkgever je er zelfs zonder opgaaf van redenen uit zetten. Af en toe vind ik het echt onbegrijpelijk dat er nog zulke werkgevers zijn. Zeker zo´n zure eeuwig vrijgezelle geitenwollensokken joker met als levensmotto: kinderen zijn hinderen (en kosten geld)...schei toch uit...bah!
Ja zo kom je er niet vanaf... Hoe ver was je volgens echoscopiste... langer of korter zwanger... Gaaf hé dat hartje! Mijn beebje was al 1 cm en 12 mm. Ik ben zo trots op mijn lichaam dat het het gewoon maar doet hé die natuur!
Nieuwe meiden, welkom hier en gefeliciteerd! Claire, meis, wat verschrikkelijk dat je dit weer moet meemaken. Ik heb de hele dag aan je gedacht. Heel veel sterkte! Bos, wat balen zeg dat je niet zwanger blijkt te zijn. Misschien toch kwaaltjes van de eisprong dan? Kelly, wat vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt. En wat een verschrikkelijke kloothommel is die exbaas van jou zeg. Ben wel blij dat je er weer bent! Deetje, MLS en Kaatje, super die echo's he. Kijken jullie ook regelmatig nog even stiekem op de foto?