Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hmmm even Robin's voorbeeld opgevolgd... even op babyplanet kamertjes gaan kijken en een plannetje van het kamertje getekend whahahahahahahah. Het kriebelt!

2. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Leuk he al die kamertjes... wij moeten even iets bedenken sven is tegen die tijd 2 dus kan misschien wel in een ander bed... dus kan zijn kamertje doorschuiven...

3. Niet meer actief

Oh ja dat kriebelt he..
    Ik ben in mijn hoofd ook het kamertje al aan het indelen!

4. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ha Tnkerbell: die van jou zijn ook duidelijk! Genieten hé!

5. Niet meer actief

Het was meer schikken haha.
    Ik had echt niet verwacht dat er wat te zien was 3 dagen voor NOD met middagurine.
    Toen er bij de ene een duidelijke streep stond, toch maar een kruidvat gedaan en ja hoor, binnen 1 minuut was de streep zo donker!

Was echt schikken.
    Maar heeeeeeel gaaf gevoel!

Ik heb de kinderwagen al uitgezocht haha.
    Als mijn vriend accoord gaat dan moeten we naar Duitsland om hem te halen, in Nederland is hij nog niet verkrijgbaar.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kaatje welkom en gefeliciteerd he! Geweldig! Gene zorgen maken om bruinverlies. Hoeft niks te betekenen. Bij mn 1e heb ik nog 4 mnd gemenstrueerd, dat is pas schrikken telkens, maar is ook goed gekomen.

MLS: Jij ook van harte he meid! idd knap dat je 2 dagn na je NOD pas ging testen, zou ik dus nooit kunnen! Hahaha. Ben zelfs vandaag op mn NOD nog voor een digitale gegaan en die zei gelukkig ook ZWANGER! Nu geloof ik t ook pas echt.

Zo leuk om te lezen hoe de aanstaande mama's al bezig zijn met kinderwagens, kamertjes etc. Hier schuift onze Jill gewoon door naar een nieuwe kamer en de babykamer is nog helemaal keurig en netjes voor nr 2. Koop alleen wat nieuwe lakens en accesoires en klaar.

Bij de 1e wisten we trouwens dat we een meisje kregen, ik denk dat ik er nu voor kies om t niet te weten. Alhoewel ik natuurlijk mn man ook nog zo ver moet krijgen ;)

hahaha.

Zo verjaardag vieren van mn schoonvader en daarna lekker relaxen.

Laterz!

7. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Welke heb jij dan uitgezocht?
    Ik ga helemaal los nu. Ik vindt de Buz 4 racoon helemaal geweldig. Zie mijn album. Kamertje staat er ook al op hiihihih. Ik vindt de turijn het mooist met dat walnoten hout.

En jij?

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    mik2sept: lief dat je op iedereen probeert te antwoorden. Denk alleen niet dat je t heel lang gaat volhouden ,hahaha. Succes

pssst: je was mij trouwens vergeten ;)

9. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ tinkerbell: welke wil je hebben dan?

10. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Even het hondje uitlaten. Tot straks!

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @ MLS: die willen wij ook :) Vraag me alleen of af of een 3 of 4 wieler makkelijker is?

Ik wil geen standaard kamertje, denk dat ik het bij elkaar ga zoeken. Ik wil een gietijzeren ledikantje en voor de rest? Ik wil ook twee of drie van die pluchen dierenkoppen aan de muur en heb super gaaf behang gezien, kijk maar eens op www.kleurmijninterieur.nl en dan bij dierenbehang

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    MLK; Succes in de regen ;)

13. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    MLS: gelukkig wil die van mij nog even niet naar buiten :)

14. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @ robine, was ik jou vergeten :(
    sorry...vergeef je het me ;)
    ga ik denk ik ook niet lang volhouden, ben nu nog fris... maar was zo lekker bezig dat ik heel veel schreef haha..
    Dus ik was eenmaal klaar en ik schrok van wat ik allemaal had en heb ik nog het een en ander zitten deleten...

Jouw meisje is al iets ouder als de baby komt... Ik moet nog maar even kijken wat voor bedje we voor sven gaan kopen... denk iets van eenmeegroei bedje maar nog wel met iets ervoor want het is nogal een onrustige slaper...
    Ik ga waarschijnlijk ook voor een andere basiskleur... nu hebben we limegroen... en dan nog wat nieuwe lakentjes ect ect...
    Ik wil eigenlijk nog wel een nieuwe (andere kleur) kinderwagenbak haha maar denk niet dat mijn man erin gaat trappen... die vind dat dan onzin... over een tijdje maar eens over beginnen... Heb de de easywalker lime groen..
    @ ROBIN77 onze wagen was een driewieler, ik vond het heel fijn sturen... anders gewoon een testen in een winkel

Mijn grote man is nu lekker aan het sporten, kleine man op bed...
    Ik lekker even gerommeld in huis en ga straks lekker even sporten... en nu nog even relaxen... even lekker mijn boek erbij pakken

Groetjes en een fijne zondag...
    hier is het trouwens al de hele ochtend droog...

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mik wij hebben ook Lime groen in dr kamertje. En Jill kan idd naar een peuterbed of grote mensen bed toe als de nieuwe baby er is. Dan is Jill al ruim 2 en een half geweest.

16. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Ik vind de 4wieler er veiliger uitzien. Waarschijnlijk speelt Quinny ook in op deze emoties en kost ie daarom duurder :) !

17. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Nee hoor! Hier regio Eindhoven nog geen regen te zien! Lekker in het bos uitgewaaid en lekker door de bladeren sloffen!

18. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hey Robin, zet ook eens een foto van je labje in je album... OH je album is nog leeg. Nou ja zeg! Je moet op z'n minst toch je pos. test erin zetten :)

19. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Haha, die kan ik er inderdaad wel inzetten. Foto's wordt een beetje lastig aangezien er hier mensen op het forum kijken die ik ken en mijn hond waarschijnlijk ook zullen herkennen ;) En das nou nog net niet de bedoeling :)

20. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @mik2sept
    Ik zag trouwens dat je ook een foto heb laten maken van je buik nu
    wel leuk dat heb ik gisteren gedaan :D
    Ze zeggen dat je bij een 2e zwangerschap eerder een buikje ziet dan bij
    bij de eerste

Ik zag dat je ook al een kindje had
    Ons dochtertje is nu 19 maanden gaat echt hard he!
    Ik heb gezien dat baby af heel snel gaat dus probeer ik er extra van
    te genieten als straks wondertje 2 er is!

Liefs patricia

Deel Deze Pagina