Hoi meiden. Vanmorgen de huisarts gebeld melden van de zwangerschap. Toen de verloskundige gebeld ben nu 4week & 6dagen zwanger. 19dec mogen we heen en krijg dan ook al een echo . Kan niet wachten tot het de 19e is. Voel mij verder wel redelijk van wel heeel erg hoofdpijn en moe. PPFFFFfff vooral de hoofdpijn is erg vervelend hoor. Dwarrel.
Hier gelukkig nog geen hoofdpijn maar heb dat mijn vorige zwangerschap in het begin wel erg gehad en vanaf een week of 6 of 7 toen ook erg misselijk geweest, we wachten wel geduldig af hoe het nu zal gaan. Een keizersnede is geen pretje hoor, het herstel duurd ook veel langer dan na een normale bevalling. de eerste 6 weken mag je niet veel doen en je buik blijft ook nog lang erg gevoelig.
Ik ga naar de verloskundigepraktijk IJsselmonde, in Zomerland. Dat is voor mij het dichtste bij. Mijn dokter heeft deze praktijk voorgesteld. 4 december heb ik mijn eerste afspraak. Spannend! Maar dat is voor jou denk ik te ver weg....Had wel leuk geweest, samen naar dezelfde...hihi Ben sinds 1,5 maand verhuisd. Ik woonde hiervoor in Noord. Groetjes, Wendy
Pff, ik ben al drie dagen ziek, niet misselijk maar gewoon verkouden en tegen het koortsige aan (heb geen thermometer in huis). Heb ook veel te veel gedaan van het weekend. Zaterdag naar Zeist geweest, oppassen op het broertje en zusje van m'n vriend. Zondag naar FC Twente-Feyenoord geweest en dus vooral heel lang in een bus gezeten. Maandag naar Texel geweest op de verjaardag bij m'n broertje en gister de hele dag naar school geweest omdat ik verplichte colleges had. Niet verwacht dat dat allemaal toch wat teveel zou zijn. Krijg nu geen hap door m'n keel en heb de hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven al lukt dat niet. Maak me toch wel een beetje zorgen. Vooral omdat ik geen last heb van buikpijn ofzo. Meer dames die hier last van hebben?
Ilona klinkt al een normaal zwangerscahpsverschijnsel hoor! Gewoon meerdere keren kleine beetjes gaan eten dan gaat het vaak ook beter.
@Ilona; Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken hoor, en inderdaad, kleine beetjes eten! Pfff, val zowat in slaap achter het beeldscherm hier.. En ik moet nog de hele dag
Daar had ik nog niet eens aangedacht, ik zat alweer met een boterham voor me neus. Eerst maar eens een halve dan. Heb m'n vriend gevraagd biscuitjes, beschuit en buillion mee te nemen van z'n werk. Handig, hij werkt bij de AH.
Goodafternoon ladies... Hier me rot geschrokken maandag.. wat bruinverlies.. dinsdag ook nog.. en vandaag nog niet..weet dat het niets hoeft te betekenen, maar sjonge wat kan een mens zich zorgen maken zeg.... lijkt wel of dat bij iedere zwangerschap erger wordt... ik bentrouwens 28.. tis de 4e.. was op mijn 22e voor het eerst zwanger... verder heb ik ook krampen en weet ook dat het door het groeien van de baarmoeder komt.. bij de eerste had ik dit heel erg met 12 wk. ik stond in de supermarkt en wist niet hoe snel ik naar huis moest was er van overtuigd dat het mis was...vk gebeld.. moest ff kijken of ik vloeide.. nou dat durfde ik niet hoor.. maar er was niets aan de hand.. mocht een paracetamol nemen tegen de krampen.. ja daaaaaaaaaag.. deed ik natuurlijk echt niet...tis helemaal goed gekomen.. De steken in de liesstreek herken ik als bandenpijn.. de een heeft er meer last van dan de ander, maar hoe dan ook kan het erg gemeen zijn.. Ik lees meerdere dames die het gevoel hebben dat het een meerling is.. hier ook wel, maar moet eerlijk zeggen dat ik dat iedere keer heb.. tweleingen zitten in de familie dus de kans is er zeker, maar de andere 3 waren toch echt een unieke 1-ling.. we zullen zien..heb 30 december pas mijn 1e echo en afspraak.. zal dan rond de 10 wk zijn...
Hallo meiden, ik kom me ook bij de lijst toevoegen. Ik ben ook zwanger en uitgerekend in Juli! Wat een mooie maand om in te bevallen! Ik ben onverwachts voor de 3e keer zwanger, we zijn zo blij echt een wonder dus!
hey, alvast iedereen dikke proficiat, en ook ik kan mij hier dus bij aansluiten, al is het nog niet echt 100procent zeker, ik ben zwanger, alle testen waren positief, ook bloedtest, maar is toch nog wat twijfelen vind ik... exacte datum heb ik nog niet, maar als ik afga op vorige menstruatie zou het voor 22 juli zijn! hoop hier leuke tijden tegemoet tegaan, waar we gezellig kunnen babbelen over die leuke kwaaltjes en tekens... groetjes aan iedereen
je gegevens kun je hier neerzetten of pben naar degene die de lijst onderhouden. @ alle nieuwe mama's in spe gefeliciteerd!
Hallo allemaal, Ik kan het ook niet meer bijhouden hoor hahaha @alle nieuwe zwangere welkom en geniet ervan! @Kristel heb je al iets gehoord van de dokter? Het lijkt me wel logisch als je een mk verleden hebt dat je dan eerder een echo krijgt... Hier nog steeds heel de dag misselijk, ook al eet ik kleine beetjes, zal toch maar 's vragen of vriendlief wat mandarijntjes wil kopen Had ik trouwens al verteld dat ons beebje waarschijnlijk op de verjaardag van mijn vriend verwekt is, is dat nog 's een verjaardagscadeau hahaha en als het een week te vroeg geboren word dan word het op mijn verjaardag geboren...... wat een toevalligheden allemaal hè... Morgen over 2 weken de echo.... errug spannend, kan niet meer wachten... ik wil zo graag weten of alles goed gaat....!
@Kaatje... Ik ben uitgerekend op 23e denk ik.. zet me daar maar even op.... weet niet wat verder de gegevens zijn....maar ik zet hier wel van alles neer 28 jr 4e kindje thuisbevallen als kan