Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Anja en Moushy: welkom!:)

@ Bruisje: haha, filiaalleider, mijn vriend ass. manager.;)

@ Miranda: wat grappig dat jullie beeb waarschijnlijk op de verjaardag van je vriend verwekt is!

2. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Hoi LindaS,

bedankt voor je bericht
    hoop maar dat alles goed gaat inderdaad. Heb net toch maar ff de huisarts gebeld en ga vanmiddag ff langs. De krampen waren vandaag namelijk wel erg heftig en constant. Ze zijn nu pas weer een beetje gezakt...

3. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @meilan.. SPannend.. en zo vroeg al..

@mirandab.. toevalligheden bestaan niet.. heeft gewoon zo moeten zijn.. whahahaha....bijzonder toch.....

@geslacht.. Wie wil er weten wat het gaat worden? Wij laten het deze keer een verassing.. bij de eerste wist ik het gevoelsmatig..
    bij de tweede een pretecho gehad en mijn gevoel was weer juist
    bij de derde zag ik het zelf bij de 20wk echo (was niet de bedoeling, maar was overduidelijk..hij plastte)
    en nu wil ik het echt NIET weten...nog 1x een verassing....

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @devoca..wat zul je je zorgen maken zeg.. leef met je mee..hoop dat de HA je zorgen wat kan wegnemen....

KNUFFF

6. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Tis dovaca..sorry he... ;)

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Eigenlijk zou ik vandaag flink gaan poetsen hier....maar kan mezelf maar niet achter de pc wegslepen...pffff... KANSLOOS

8. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Nee, inderdaad toevalligheden bestaan niet....

Ik wil zeker weten wat het wordt, ik ben veel te nieuwsgierig.... hahaha en dan kan je ook alvast voor wat leuke jongen/meisje kleertjes gaan shoppen... ;)

9. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    net terug van de VK....

na wat zoekwerk, heb ik (uitwendig) ons baby'tje gezien met een kloppend hartje....

nog heel klein te zien op de echo, dus mag 9 dec. terug om weer een echo te laten maken om te bepalen hoever ik ben... ze denken rond de 8 weken....

BEN ZO GELUKKIG... voelt nu zo echt!

10. Dovaca

Dovaca Lid

10 okt 2008
    86
    0
    0
    Thanks Bruisje.. hoop dat alles goed is met de beeb... kom erop terug!

x

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Dommel.. SUPER een mooie echo dus....

Gefeliciteerd en geniet er lekker van

12. @ dommel super meid!

@ Bruisje ga je nu alweer poetsen?

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ik denk dat het hier compleet mis is ik verlies sinds net heel veel bloed :cry: ik weet nu niet wat ik moet doen :(

14. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Hey meiden,
    Ik klets niet zo veel, maar ik lees wel braaf alles mee :D Ik had even een vraagje aan jullie..

Ik ben nu 7 weken en sinds maandag opeens niet meer misselijk. Zondag had ik nog een plastic zak in mn jas gestopt omdat ik bang was dat als ik op straat liep ik moest jeweetwellen en opeens heb ik het niet meer. Dat is toch niet normaal?
    Ik ben als de dood dat het mis is en zelfs mn mannetje heeft er geen goed gevoel over. Nu ben ik wel nederlandse maar woon niet meer in nederland en hier krijg je pas een echo met 13 weken. Kheb net al het ziekenhuis gebeld of ik niet langs mag komen omdat ik denk dat het niet goed zit, maar dat mag pas als ik bloed verlies.

Maar de uk kan wel doodgegaan zijn, maar nog twee weken blijven zitten toch? Pff ik zit me helemaal gek te maken hier.

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    @ dommel: gaaf he? En zo snel al weer eentje!

@ Ryanne- jouw banner is zo smal, op lilypie kun je kiezen voor smal of gewoon. Of heb je 't expres?

Moet nodig wat gaan huishouden en leren voor tentamen morgen... Hopeloos inderdaad, voel me ook alleen redelijk als ik niets inspannends doe. Anders is het meteen duizelig, misselijk en wil ik het liefst SLAPEN.... 's nachts wil dat niet zo best.

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Mamabeer.. neeeeeeeeeeeeee toch he... jemig meis.. heb je ook pijn enzo? snel VK bellen meis....

17. mirandab

mirandab Actief lid

30 mei 2007
    135
    0
    0
    medewerker boekhouding
    Veldhoven
    Ik zou voor de zekerheid effe je HA of VK bellen.... beter het zekere voor het onzekere toch?

Ik hoop voor je dat alles goed is, hou je ons op de hoogte?

Succes!

18. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hoeft helemaal niet mis te zijn hoor meid. Gewoon last van hormoon wisselingen. Pas rond 3 maanden zit je op de top van misselijkheid. En anders gewoon de VK bellen!

Wat is er al veel geschreven zeg! kan het amper bij houden hier haha.
    De eerste afspraak staat op 9 dec. krijg dan ook meteen een echo. Spannend weer!
    En ik wil zeker wel weten wat het word, kan nu al amper wachten tot 20 wkn. dat is in Maart.... ;)

19. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @@Ryanne.. ik poets altijd.. nou ja.. ik zou het altijd moeten doen...hier is het altijd nodig..maar goed..vandaag dan maar niet.. krijg ik niks van en de zooi loopt niet weg.. ligt er vast en zeker straks ook nog wel.. ;)

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    die had ik al gebeld en dan krijg ik een antwoord apparaat eraan dat de verloskundige in het ziekenhuis dienst heeft en alleen voor spoedgevallen en bevallingen kun je dan bellen...maar is dit nu echt een spoedgeval?

Deel Deze Pagina