en trouwens.. een vk is er ook voor dit soort gevallen hoor.. om je te gerust te stellen bij zorgen en om je te vertellen wat te doen of te laten.. Ik zou bellen...
@ mamabeer: NEE toch!?!?! Zou de VK bellen als ik jou was over wat te doen en ondertussen ben ik hard voor je aan het duimen! @ bruisje en anderen die hadden gevraagd of ik wat op de lijst wil aanpassen: zouden jullie die gegevens in een PB naar mij willen sturen, dan kan ik het makkelijk terugvinden. Heb sinds gister alleen maar gelezen en weet dat er wat mensen zijn die mij gevraagd hebben e.e.a. toe te voegen / aan te passen, maar daar ben ik tot nu toe niet aan toegekomen en om nou alle pagina's weer terug te gaan lezen....dat zijn er nogal wat....thx Dus voor eenieder die toegevoegd wil worden, svp PB met oa de volgende gegevens: - bevallingsdatum - leeftijd - 1e, 2e, 3e enz kindje - ziekenhuis of thuisbevalling - fles of borstvoeding - data echo / intake / overige afspraken bij VK / Gyn - wil je weten wat het wordt? en wat denk je zelf Liefs Kaatje
ik heb niet echt pijn maar wel al dagen last van rugpijn en het is ook echt super helder bloed en het drupt niet maar loopt er gewoon uit ik hoop echt niet dat ik een miskraam heb mn moeder heeft er voor mij ook eentje gehad en zei is er niet echt goed overheen gekomen ik wil niet hetzelfde als haar dat ik er dan ook nog down van ben
Als roy thuis is dan brengen we de kinderen weg en dan gaan we naar de ehbo pff ik voel me nu zo leeg van binnen
hey wij lopen een beetje gelijk dan, 4 de kindje, 27 (word 28 in december ) en was 23 van m'n 1 ste Tweelingen hier ook in de familie. Ik denk soms ook dat het deze keer zo zal zijn...
Oh Mamabeer, dan schrik je je rot! Ik zou meteen de verloskundige bellen. Heb hier toevallig het boekje van de mijne voor me liggen en bloedverlies (helderrood bloed) wordt genoemd als reden om hun beslist te moeten bellen. Ik hoop dat alles goed is! @ Duimelijn, volgens mij scheelt het per dag hoor. Ik heb vandaag ook nauwelijks misselijkheidsklachten, zal morgen wel weer terug zijn.. Heb je verder nog steeds symptomen? (Moe, pijnlijke borsten...) @ Dommel, leuk! 9 dec moet ik ook voor een echo. Trouwens zo lief: m'n vriend vertelde tussen neus en lippen door dat er vandaag een pakje zou komen, net was de postbode er en ben ik 2 schattige knuffels rijker (wolfje en een fretje) Speciaal voor de gup en omdat ik zo'n sentimentele muts ben Ben echt zo blij met m'n fijne vent!
@ Mamabeer Wat vreselijk! Stress! Ik hoop echt voor je dat alles goed gaat. Het kán! Mijn zusje heeft de hele tijd bloedingen gehad. Vers rood bloed net als een menstruatie. En ze is zelfs overtijd gegaan en bevallen van een kerngezond ventje! We duimen voor je! x Linda
mamabeer gewoon bellen meid! heb mn gegeven ge-pbt... mischien ook leuk om je gewone naam te gebruiken ipv nickname zoals sommige hebben. vind ik persoonlijk wat persoonlijker
ik heb net gebeld en ik mag morgen pas terecht ik had met het ziekenhuis gebeld. mannetje meteen over de rooien dat het niet meteen kan dus hij hangt nu met de verloskundige aan de lijn. hij is echt boos
Mamabeer hoop dat je snel weet waar je aan toe bent! Lees wel veel meer over bloedverlies zonder dat er wat mis hoeft te zijn, dus houd moed! We duimen voor je!
@ Daphne wat lief zeg! Zag net iets over mn banner voorbij komen. Had voorheen nogal wat tekst eronder dus had een kleine banner gekozen. Zal m eens gaan aanpassen. Hier ook vlagen van misselijheid hoor. Helaas al wee nachten als ik in bed lig. Wet je niet meer hoe je moet liggen. Kun je gewoon een kruik gebruiken?
Mamabeer: wat erg en ik zou gewoon bellen naar het spoednummer! Hier is het schoonmaken wel gelukt. Moet nu alleen nog cake, appeldtaart en boterkoek bakken(voor mans verjaardag vrijdag) Morgen of vrijdag zal ik de VK eens gaan bellen voor een afspraak want als het goed is krijg ik ook een vroege echo!
ik moet tot maandag wachten dan kunnen ze pas wat zien of het goed of niet goed zit maar de verloskundige zei al bij zoveel bloed wat ik beschrijf ik er maar rekening mee moet houden dat ze allebei afkomen ik ben ff weg
jeee mamabeer, nee niet leuk .een dikke knuff voor jullie! ik heb voor de zwangerschap hetzelfde gehad. zwanger van een tweeling. de 1 ging met 8 weken en de ander met 10. weet hoe je je voelt meid