Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ mamabeer een hele dikke knuffel voor jou! Wel raar dat ze het pas maandag kunnen zien..

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Mamabeeer heel veel sterkte en ik duim dat het goed zit hoor! Je kunt ook overwegen om voor 25 of 50 euro een echo te laten maken bij een echobureau en zo zie je meteen of het in orde is en hoef je niet zo lang te wachten ;)

Welkom aan alle nieuwe zwangeren! :D En gefeliciteerd! ;)

3. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    Hoi dames,

Wat is er weer veel getypt, zeg :).

@ mamabeer: sterkte. Laat gauw weten hoe het allemaal is verlopen.

@ derest: Ik kwam even tussendoor checken hoe het met iedereen is,
    maar ik moet echt weer verder met de zolder leegruimen en opknappen.
    Kan nu nog lekker klussen enzo.

By the way, zijn jullie hubbies ook erg met de zwangerschap bezig?
    Die van mij smste dezelfde dag nog dat ik de tests had laten zien,
    al wat namen door. Is bezig met de inrichting van de babykamer,
    is folders met babyspul aan het lezen, etc.
    Misschien dat ik wat traag ben in m'n blijheid, maar ik heb zoiets van
    daar ga ik wel echt actief mee aan de slag als we ong. drie maandjes zwanger
    zijn. Natuurlijk ben ik er ook wel mee bezig, maar niet zo intensief.
    Tijdens de eerste zwangerschap was het trouwens omgekeerd, hoor :).

Maar nu ga ik gauw wat doen, anders heb ik een boze hubbie :( :).

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Sabbe ja we lopen mooi gelijk zo....

@hubbie.. nou die vna mij is te nuchter.. buiten dat hebben we alles al dus dat scheelt een hoop gezoek..howel het ook wel leuk is om alles weer op nieuw aan te schaffen.. zelfs de babykamer is al af...whahahahahah.....nu de baby er nog uit!en de nieuwe erin...

5. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    slikken jullie trouwens foliumzuur...

Ik ben zo'n muts die daar veel te weinig discipline voor heeft.. ik vergeet t 9 van de 10 x...echt kansloos....

6. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    oooohhh, ik vergeet het ook telkens dat foliumzuur....
    Bij de eerste ook vergeten.......

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mamabeer: Heel veel sterkte meis. Ik ga duimen dat t goed komt met jullie baby(s)!

foliumzuur: Vergeet ik niet, vind het te belangrijk om te vergeten. Slik t inmiddels ook alweer sinds we met de pil zijn gestopt. Heb trouwens de folium ingeruild voor Dagravit mama en baby, zit vanalles in, folium en vitamines.

Maine: Wat leuk dat je hubbie er zo mee bezig is. Hier zijn we er helemaal niet mee bezig eigenlijk. Komt omdat we al een lief klein draakje hebben lopen die ale aandacht opeist he, bij een 2e gaat t toch allemaal anders. De tijd gaat ook veeeeeeeeeel sneller dan bij de 1e. Zitten jullie een beetje op 1 lijn qua namen?

8. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Mamabeer ,
    Wat een KL*&^%$TE ziekenhuis en VK !
    Ze kunnen toch wel even een echo maken!
    Zou nogmaals VK bellen en een Echo EISEN! (voor morgen, dan kunnen ze al echt wel zien of er iets aan de hand is!)

Wat een ongevoelige ,harde , gewetenloze mensen zijn dat toch !
    Oeeehhh ik ga even tot 10 tellen!

Liefs Melanie

9. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi meiden ,
    Ik slik vsm puur mama zwangerschapvitamines en vsm visolie capsules.
    Heeeel soms vergeet ik het in te nemen maar na een schop onder m,n kont (door mezelf ;) ) neem ik ze minstens weer een week achter elkaar trouw in!

(slikte voordat ik zwanger was foliumzuur van kruidvat)

10. Maine

Maine Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.072
    0
    0
    @ Robine: Dit is ook (pas) onze tweede. Er zit alleen straks bijna elf jaar tussen :( :D .
    Qua namen zitten we nog niet echt op één lijn, althans,
    de namen die hij al verzonnen heeft, vind ik best aardig, maar ik heb nog
    niet zoiets van WHAUW!

@ Bruisje: We hebben echt niks meer, dus we gaan lekker alles nieuw kopen :D.
    Onze 'baby' is inmiddels een tiener.
    Enne foliumzuur, ja die tabletten slik ik nu echt elke dag. Ben er nu
    wat strikter in dan toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. Ik had
    het na een aantal maanden eigenlijk ook wel gehad. Op een gegeven
    moment was het meer om één a twee dagen. Maar nu sla ik geen dag over :).

11. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ik vergat het eerst vaker dan nu, nu heb ik ook een gegronde reden om het te slikken ;)

m'n vriend leeft trouwens aardig mee hoor, niet zo zeer dat hij van alles er over leest (over hoe groot onze gup is en wat hij nu al wel niet kan houd ik hem al aardig op de hoogte) maar wel in de zin van dat hij erg bezorgd over me is, krijg vaak smsjes met de vraag hoe alles gaat en vandaag kreeg ik per post opeens 2 leuke knuffels van hem. Echt lief! :D
    We hadden het al fijn samen maar met de kleine op komst gaat alles gewoonweg nog leuker en beter!

De namen hebben we trouwens een jaar geleden besloten :)

12. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Mijn mannentje is ook helemaal bezig met de zwangerschap eigenlijk meer dan met de eerste maar wij doen het nog even voorzichtig aan met kijken!

Ik slik elke dag foliumzuur namelijk die van VSM Mama Puur.

Heb trouwens mijn gegevens ge-pbt

13. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja ik weet ook niet wat ik moet doen en het bloeden is ook nog niet gestopt iedere keer als ik ff loop komt er weer een guts uit pfff echt niet leuk Roy zit er nog erger mee als ik die is helemaal de weg kwijt :( staat nu ff onder de douche ff afte koelen. en dan moet ik ook nog een week wachten :evil: al weet ik bin a zeker dat alles weg is want zoveel heb ik zelfs bij een ongetseldheid van een week nog niet bij elkaar zoveel is het

14. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Ik heb een hele lijst met namen verzonden en m'n vriend heeft er alleen wat geschrapt die hij echt niet mooi vindt. Daar zijn we verder nog niet zo heel erg mee bezig.

En m'n foliumzuur vergeet ik nooit! Ik slik die van El Mare, daar zit ook visolie en vitamine D in. Ik ben er pas mee begonnen toen de zwangerschapstest positief was, omdat ik niet wist dat ik zwanger was.
    Ik zelf heb een gesloten open ruggetje (open ruggetjes zijn erfelijk), dus voor mij is het wel heel belangrijk dat ik het niet vergeet.:)

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hoi dames,

zit met een snot hoofd achter de computer.
    gisteren na het avondeten in bed gegaan en daarna zo me bed in gerolt.
    dus had vanmiddag pas tijd om de website bij te werken met de gegevens die ik had gekregen via de pb.

er zijn nog best een hoop waarvan we info missen. dus als jullie zelf even willen kijken of het klopt end an naar 1 van ons wllen pben zou dat fijn zijn.
    op het forum neerzetten gaat vaak toch verloren in het vele kletsen.

@mamabeer: heel veel sterkte, vind het wel wat lang dat je moet wachten hoor.

ik ga zo me bedje in. ga vanavond niet naar school.
    morgen komt mvm. ben benieuwd.

gr. gyino

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    miranda leuk hoor zon speciale verjaardagsbeeb een super kado!

dommel meid gefeliciteerd met je kloppende hartje!
    super hoor echt gaaf
    hoop het volgende week vrijdag ook te mogen zien ben zo benieuwd.
    droom droom

heb dat ook miranda die nieuwschierigheid vind het gaaf om het niet te weten maar ben veeeeel te benieuwd wat het word en wil net als jij gaan shoppen en kamertje klaar maken

bruisje balen dat je af en toe zo misselijk bent maar och de bende ligt er morgen ook nog wel of overmorgen doe het maar rustig aan!

duimelijn ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook ineens voelde ik helemaal niks meer maar gelukkig heb ik er wel een gezonde dochter aan over gehouden dus koppie op meid

mamabeer wat lees ik nu jeetje meid sterkte weet niet wat ik moet zeggen maar leef met je mee
    dikke knuf meid.

17. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    lol

kijk naar me ondertekst. zit me ineens te realiseren dat ik positief testen op de dag dat ik en me vriend 8 en half jaar samen zijn.
    leuk iets.

oja iemand vroeg over echte naam en zo.
    ik vind het ook wel persoonlijker maar als je je eigen naar neerzet en je zou het google dan krijg je ook berichten van het forum te zien.
    en ik wil nog even wachten met vrienden het te vertellen en misschien zitten die hier ook wel.
    dus gyino is wel oke hoor. ben er ookw el aan gewent na ruim 4 jaar world of warcarft te hebben gespeelt ;)

oke duik nu echtme bed in.

18. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hey dames wisten jullie al dat we niet meer de jongste zijn op het forum?
    er is al een augustes mama.

gyino * die zichzelf nu echt dwingt om in bed te gaan liggen*

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    sabbe spannend zou wel leuk zijn een tweeling had ik super gevonden maar helaas ik heb 1 mooie beeb in de buik maar ben er toch reuze trots op!

daphne wat lief zon vent die je kluffels opstuurd zwijmel zwijmel

ryanne kruik mag gewoon en een hitte pit kan ook is heerlijk als je zwanger bent om op je buik te leggen lekker braaien!

jeetje augustus mama al weer time flys :rolleyes: :confused:

20. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Sjonge, jonge, jonge ;) Wat is er weer enorm veel geschreven zeg. Ik ben er eens even voor gaan zitten, dus hier komt 'ie:

@ alle nieuwe juli mamma's: van harte gefeliciteerd! Lekker genieten!

@ alle schoonmaaksters: ik wil ook een zelf-schoonmakend-huis :)

@ Ani: das toch fantastisch dat alles nog helemaal super gaat. Haha, ik wou dat dat hier ook zo was ;)

@ Mirandab: ik ben ook zo'n enorme ongeduld hoor! Ik moet nog een week wachten en dat is dus gewoon bijna niet vol te houden....haha, en daarna nog zo veel maanden wachten tot je je ukkie in je armen mag houden...ons geduld wordt wel op de proef gesteld ;)

@ MLS: ik heb ook zo'n opgeblazen gevoel hoor. Als ik net heb gegeten heb ik af en toe echt het idee als of ik bijna ontplof ;)

@ Kelly: wat fijn dat je dr weer bent, wel raar dat ze nog steeds niet weten wat het is! Wat irritant dat je bent ontslagen zeg. Helaas is het wettelijk inderdaad zo geregeld...maar gewoon goede moed houden hoor!

@ Robine: zou wel helemaal super zijn als je contract om wordt gezet in een contract voor onbepaalde tijd :D

@ MLS: tijdens je proeftijd mag je altijd ontslagen worden ongeacht zwangerschap of ziekte

@ Deetje: wat fijn dat je ook al zo'n mooie echo hebt gehad!

@ Kristel86: gefeliciteerd! Ik kan me wel voorstellen dat het nu voor jou extra spannend is! Ik duim voor jullie dat alles goed gaat!

@ Tinkerlbell21: aaahhhh jij mag woensdag al? Haha, ik één dagje later. Spannend he! Denk dat ik de nacht er voor niet kan slapen...ehm...waarschijnlijk toch wel ;) Wat heb jij ook al een buikje! Ik zal dr ook maar eens mee beginnen, want ook hier begin ik al aardig uit te buiken! Enne, hier al twee kilo aangekomen :(

@ wbpepe: wat een schattig mannetje!

@ Debby82: ik heb nog niet geinformeerd naar de kraamhulp. Wel heeft mijn moeder al aangeboden om na de hulp van de kraamhulp nog te komen helpen. Zij werkt zelf op de kraamafdeling dus heeft meer dan genoeg ervaring ;)

Oké, ik ben tot bladzijde 162 gekomen :oops: Moet er nu snel vandoor! Hier verder alles goed. Ontzettend moe, 's avonds opgezette buik en nog steeds pijnlijke borsten...haha, what else is new ;) Maar ik geniet er nog steeds van, en over een week hebben we onze eerste echo! Zo veel zin in!

@

Deel Deze Pagina