Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Volgens mij kan dit alleen bij de 9-maandenbeurs en de huishoudbeurs. Andere niet.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mamabeer sterkte!

he tinkerbell had jouw schoonvader gedroomd dat je zwanger was? Mijn vader had ook zoiets gedroomd en hij is helemaal niet zo een type haha. Hij denkt dat het een meisje wordt... zelf denk ik een jongen, hoewel ik altijd een meisje wilde...

3. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Mamabeer hoe gaat het nu met je? Snap niet dat ze je zolang in spanning laten zitten! We duimen voor je hoor.

We willen wel weten wat het wordt, het maakt ons niet uit of het een jongen of een meisje is, als het allemaal maar goed zal gaan!

Het kinderkamertje is hier al helemaal klaar, hebben de vorige keer voor groen/lime gekozen, kan dus voor beide.

Kinderwagen hebben we ook al, staat een foto van in mijn album.

4. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    zo de kaartjes voor de 9 maanden beurs zijn besteld betaalt en opgeslagen, hoef ik ze in februari alleen nog maar uit te printen.

ik las net dat je ook over kunt lopen naar de huishoudbeurs, die zijn een beetje aan elkaar gekoppelt en ik denk ook niet dat je vanuit een andere beurs naar de g maanden beurs kunt.
    en 2 kaartjes voor nog geen 13 euro vind ik een mooi prijsje.

5. Niet meer actief

Ja hij had gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling.
    Zolang ik hem ken heeft hij altijd gelijk gehad als hij een droom vertelde.
    Hij kan ook precies zeggen welke droom echt is en welke maar een droom is zeg maar.
    Mijn vriend heeft het ook, maar niet direct zeg maar. Hij heeft gedroomd over een kindje, en kon daarmee zeggen dat iemand in de familie binnen een korte tijd zwanger zou zijn.
    Heel apart.. hoop dat hij weer gelijk heeft.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Je kan idd naar de HH beurs toewandelen, alleen is dat echt mega mega druk! Voornamelijk met bejaarden en koopjesjagers die met tassen vol rond zeulen. Hahaha. Ik ging er 2 jr geleden heen naar de 9 mnd beurs en dacht kom loop nog ff rondje over de HH. Nou t stond gewoon vast van de mensen en toen was Jill nog maar een maand of 3 dus wist niet hoe snel ik weg moest komen..........

helaas lukte dat dus niet snel ;) hahaha.

Robin77: Wat goed dat je zo op iedereen probeert te reageren! Bijna een onmogelijke opgave!

Ben vandaag dus echt mega misselijk. Heb mezelf toch maar even achter t fornuis gesleept om voor man en kind te koken en zelf ook nog wat pasta gegeten, maar t ging moeizaam. Bah dit ken ik helemaal niet van mn 1e zwangerschap.

Ik vind toch wel dat t bij veel mensen nog mis gaat hoor, bah!. Er zijn er al veel te veel die een verlies moeten verwerken. Hopelijk komen er niet nog meer mensen bij. Nogmaals alle sterkte voor die mensen.

Ga mn spruit uit bad vissen ;)

7. Amsy

Amsy Bekend lid

8 jun 2007
    559
    0
    0
    Goedeavond ladies,

Allereerst even mijn excuses voor mijn afwezigheid. Ik zie dat er alweer een hoop mama's bijgekomen zijn, allemaal enorm gefeliciteerd.

@mamabeer: wat schrikken meid, hopelijk valt het mee, en hopelijk kan je snel voor een echo terecht.

Even een compliment voor de mooie site met info over de juli-mama's. Leuk hoor! Fijn dat al die data zo goed bijgehouden wordt.

Hier verder geen bijzonderheden.

Hebben jullie trouwens allemaal al gekeken wat jullie gaan krijgen (jongetje of meisje) volgens de Chinese kalender? Als ik de kalender mag geloven wordt het weer een meisje, net als mijn eerste.

Hebben jullie stiekem een voorkeur? Voor mezelf maakt het niet uit, maar voor mijn dochtertje hoop ik op een zusje, maar voor mezelf ben ik met een kereltje ook heel blij hoor!

Zijn jullie al een beetje uit de namen enzo? Vind het zo moeilijk. Bij mijn dochter wist ik het meteen, het moest "Charissa" worden, maar nu vind ik het echt moeilijk, want het moet wel bij Charissa passen als naam. Ach, we hebben nog een ruime 7 maanden om te beslissen.

Wie doen er allemaal mee van jullie aan Moeders voor Moeders? Ik heb me weer laten strikken, maar heb al een beetje spijt. Heb het vorige keer ook gedaan en volgehouden maar was het op het eind zo zat. En nu benik het alweer zat, maar ik moet nog 8 weken :~

Nou ladies, tot snel, eet smakelijk, hopelijk zijn jullie niet al te misselijk ;)

Liefs Amsy

8. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    @ spirit70
    Meid, ik keek net in je foto-album. Wat een ontzettend mooi kindje. Wat een groot verlies! En wat dapper van je dat je zo snel al weer voor een tweede kindje durft te gaan!

Kan je mij uitleggen wat velaenteuse Insertie inhoudt? Waarom gaat dat zo verschikkellijk verkeerd en is er niets aan te doen / aan te zien? Heb je bij dit volgende kindje meer controles of zekerheden? Is het erfelijk?

Sorry voor alle vragen, mocht je hier niet op zitten te wachten... Maar als je je album bekijkt, dan zit ik hier gewoon te huilen zo erg, en dan ben ik benieuwd naar wat je hebt meegemaakt...

Ik vind je heel erg dapper en vind het superstoer dat je zwanger bent!

x Linda

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Amsy toch goed dat je wel meedoet. Mij hebben ze gelukkig (nog) niet benaderd, want anders zou ik ws ook wel weer zwichten........... succes nog! Ennuh namen verzinnen vinden wij ook nu al moeilijk hoor.

10. Niet meer actief

Ik heb geen voorkeur. Vroeger wou ik altijd een jongen (heb alleen zussen). Hier in mijn schoonfamilie bijna alleen jongens. Mijn stiefzoontje wilt het liefste een zusje, want hij heeft al zoveel neefjes ;)

Ik doe bewust niet mee aan moeders voor moeders.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    WBpepe: Ik sluit me geheel aan bij jou mening/ verhaal naar Spirit toe! Had nog niet in Spirit dr album gekeken, maar ben t helemaal met jou eens!

12. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    goede avond....

ja, ik heb al geschreven, maar dat is denk tussen alle pagina's verdwenen...

we hebben een mooie uitwendige echo gehad.... ze kon hem eerst niet vinden, maar gelukkig.... een kloppend hartje te zien....

verder was alles nog heel klein, daarom mag ik 9 dec. nog een echo maken om te zien hoe oud hij precies is!

extra echo vind ik natuurlijk helemaal niet erg!

13. Niet meer actief

OK Dommel..
    Dan heb ik er denk ik overheen gelezen.
    In ieder geval gefeliciteerd met een kloppend hartje!

14. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Bruisje: nog meer concurentie, ik werk bij de COOP :D

@ Donnel: joepie, een mooi kloppend hartje

@ Daphne: super leuk, die cadeautjes

@ Nieuwe zwanger dames welkom!

@ Ik slik al een tijd foliumzuur, zeker al 6 weken voor de zwangerschap. Wist niet precies wanneer we zouden beginnen zeg maar, had ik in ieder geval een goede basis.

@ Gyino: Beterschap!

@ Mamabeer: Ik kan niets meer doen, dan je sterkte te wensen. Die onzekerheid is zo klote! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

15. Niet meer actief

Ik slik al een jaar foliumzuur! Goede basis lijkt me he ;)

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    vinden jullie het goed als ik weer kom reageren als ik het zeker weet als er nog wat zit als ik voor de echo mag komen? ken het nu ff niet aan om hier te blijven posten :cry:

17. Niet meer actief

Naturlijk Mamabeer.
    Neem je tijd! We duimen allemaal voor je.

Veel sterkte

18. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    mamabeer tuurlijk snappen we dat! superdikke knuffel voor jou!

19. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    @mammabeer heel erg veel sterkte meis we duimen mee

20. diantje82

diantje82 Actief lid

19 apr 2008
    277
    0
    0
    Verzorgende IG
    Apeldoorn
    Tuurlijk mag dat. Dat begrijpen we toch allemaal. Ik wil je veel sterkte wensen voor de komende tijd!

Deel Deze Pagina