Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

De I'coo Targo Country..
    Die heeft van die wielen die mee buigen enzo.
    Kan je mee over wortels van bomen die door de stoep heen rijden van 12,5 cm hoog zonder dat je kindje het merkt!

2. Niet meer actief

Zo nu even in het algemeen.

Moest een uurtje geleden heeeel nodig plassen.
    Ik heb nog een ovutest gedaan.
    En hij is nu gewoon net zo donker of iets donkerder dan de controle streep!
    Gisteren was hij nog de helft van de controlestreep!
    Voelde zooo goed he!

En ik probeerde nog even wat te slapen want ik ben zoooo moe.
    Maar dat ging echt niet!
    Denk dat ik vanavond maar met een deken en een kussen op de bank ga liggen.
    Misschien dat ik dan is slaap val.

Hoe gaat het hier?

3. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    O ja; daar had ik nog niet aan gedacht. Ouders en mijn tweelingszus weten het wel al!

4. Niet meer actief

Ik heb foto's van de ovulatietesten van gisterochtend en toennet in mijn album gezet :) :) :) :) :)

5. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    way to go tinkerbell

6. Niet meer actief

Ja echt wel he..
    Nou hoor ik veel dat ik mij niet te veel op de testen moet vastpinnen omdat het met nod nog fout zou kunnen gaan.
    Vinden jullie het heel erg als ik dat niet zo geloof?
    Ook omdat ik een dikke week klachten heb.
    Het zal toch echt wel ingenesteld moeten zijn toch?

7. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    dames...

weten jullie precies hoe het met haren verven zit? vooral zo in de eerste 12 weken?

ik heb vrij donker haar van mijzelf, en verf het altijd heel blond, bijna wit... maar heb nu ongeveer 2cm uitgroei.... zie het niet zo zitten om 9 maanden mijn haar niet te verven....

hoop dat iemand er iets over weet...

bedankt...

8. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    @ patricia
    die foto is nog van mijn vorige zwangerschap... heb ik er nooit uitgehaald ook de test is daarvan... wist niet eens dat die er nog instonden... haha...

Moet van de week mar eens een foto maken...

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    DommeL; Naar mijn weten kan het gewoon hoor. Anders ff googlen en kijken wat ''men''zegt erover.

10. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    tja, is allemal zo tegenstrijdig... de ene zegt van wel, de andere van niet, dus hoopte dat iemand ervaring heeft...

bedankt in ieder geval...

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Haarverf of permanentvloeistof: kan geen kwaad

Onder invloed van je zwangerschapshormonen kan het zijn dat je haar er ineens beter uitziet dan ooit. Het lijkt voller, weelderiger en heeft meer glans. Het kan helaas ook zijn, dat je haar tijdens je zwangerschap ineens futlozer en doffer is dan normaal.

In beide gevallen kun je overwegen om eens een kleurtje in je haar te doen. Of misschien verf je je haar al jaren en ben je gewoon aan een nieuwe kleuring toe. Ook een permanent behoort tot de mogelijkheden waarmee de kapper je tijdens je zwangerschap een metamorfose kan laten ondergaan.

Zowel haarverf als permanentvloeistof wordt samengesteld uit chemische producten. Hoewel deze stoffen in aanraking komen met je hoofdhuid, kunnen ze in de meeste gevallen weinig tot geen kwaad. Als je echter het zekere voor het onzekere wilt nemen, kun je kiezen voor een natuurlijke haarverf, zoals henna.

Een kleurshampoo is ook een goed alternatief voor haarverf: deze is vaak minder agressief. Dit betekent wel dat de kleur ook minder lang blijft zitten en dat je de kleurshampoo dus waarschijnlijk vaker moet gebruiken.

Je krullen kun je natuurlijk gewoon een paar maanden laten uitgroeien. Misschien is dat wel een aanleiding voor een geheel nieuw kapsel! Wanneer je toch weer krullen wilt, moet je er wel rekening mee houden dat je haar, onder invloed van je hormonen, hier anders op kan reageren dan normaal. Dus misschien pakt de permanent niet of zitten de krullen juist veel steviger dan daarvoor.

12. Niet meer actief

Sorry geen ervaring mee

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  14. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    Super! bedankt ander Robine...

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    *INBRAAK*

Alle a.s. juli 2009 mama's van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
    Geniet er van, want zo snel als je buikje groeit, zo snel issie ook weer verdwenen, en het is zo'n unieke en bijzondere tijd!

Wil Robine ff in t bijzonder feliciteren, die ik hier via t nov 2006 mama's forum heb leren kennen en een hele goede en lieve vriendin van me is geworden!
    Robine....nogmaals gefeliciteerd meid, ben echt superblij voor jullie!
    Dikke knuf van ons!

*UITBRAAK*

16. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    geitenmelkster/verloskundige
    elst
    dames jeetje ben er 1 dag niet kletsen jullie 10 blz vol mijn hemel waar moet ik beginnen ha ha

effe kijken hoor..

robine ik hoop ook op een 2 ling ik ben al zwanger geweest van een tweeling ging helaas mis
    maar heb dus wel een kans!
    heb nu ook clomid tabletten gahad dus de kans is iets groter even duimen maar!
    lijkt me onwijs leuk om mee te maken.

tinkerbell van harte gefeliciteerd meid na 13 rondes zag ik jeetje
    nou dat werd tijd he meid wat zal jij lopen stralen!
    veel geluk en een fijne zwangerschap!

mijn testen wordn ook pas laat duidelijk hoor dames maak gewoon een beetje laat hcg aan.

en die cb digitaal zijn het einde dat er gewoon staat zwanger
    helaas hebben ze wel weer iets meer hcg nodig
    en ja als er staat niet zwanger komt ook wel hard aan..

17. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    mama van tessa even over het shirtje
    heb ik ook gemaakt
    bij hema hebben ze t shirt afdruk papier 6 euro 6 a4 vellen kun je zelf een tekst verzinnen en erop zetten kei leuk en origineel!

ik wil het ook nog graag even stil houden maar helaas mijn buik gaat al aardig groeien de rek zit er nog in van de vorige denk ik
    mijn moeder gaat volgende week een week mee op vakantie naar tenerife dus zal het al wel te zien zijn vrees ik..

jeetje bedenk me ineens hoe ik alles dan hier bij moet lezen als ik een 8 dagen weg ben geweest :(

18. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    shanna ik heb dat ook zon plof buik en niet zo prettig gevoel vooral na het avond eten jeetje

mama patricia welkom het gaat wel snel eh als je de laatste dagen van de maand komt en de dames al volop aan de klets zijn dan is het haast niet bij te houden wie wie is klets maar gezellig mee hoor!

misselijk ben ik gelukkig nog niet heerlijk maar kan nog komen.
    de plof buik zijn de darmen dames die gaan nu anders werken en zal nog wel even duren wen er maar aan (helaas)

19. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    tinkerbell dat trekkerige gevoel kan bandenpijn zijn geheel normaal hoor alles gaat een beetje settelen voor de beeb

voor de misselijke dames van vsm heb je zwangerschapsgranules tegen misselijkheid doen wonderen en vaak kleine beetjes eten!

20. lammetje

lammetje Fanatiek lid

14 apr 2007
    1.561
    0
    0
    elst
    shanna meid niet te veel druk maken het komt heus goed en stress is niet goed he voor de baby

mona lisa welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!

wat lief al die lieve mannen mijnhubbie is al zo gewend na al die kids dat het gewoon gaat worden ha ha

Deel Deze Pagina