Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden!

is er al een lijst? is wel zo handig met alle datums en zo.
    Zal ik anders beginnen?

Mouschy - 3e kindje - 20-7-09 (9 Dec. VK)

2. Niet meer actief

Die is er al.
    Je kan je gegevens pb-en naar iemand en die zal het bijwerken.
    Weet alleen niet meer naar wie :oops:
    Oepsss

3. Sandra83

Sandra83 Lid

10 nov 2006
    29
    0
    0
    Morgen Dames,

Ik heb gebeld met een echobureau. Kan met 7-8 weken een echo laten maken om te zien of het hartje klopt. Heb voor 1 dec afgesproken(22:00uur), ben dan zeker 8 weken. hehe. Scheelt toch weer minstens 3 weken wachten.
    Fijne dag allemaal verder. Ga ook eens wat doen. Er wacht een hoop schoonmaak werk op me vandaag!

Gr. Sandra

4. Niet meer actief

Sandra wat fijn dat je dan alsnog een vroege echo kan laten doen!

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Ja leuk om te zien dat die testjes steeds duidelijker worden he? Vorige week had ik er eentje gedaan, daarbij was de teststreep echt veel donkerder dan de controlestreep. Gisteren wilde ik trouwens de overgebleven test doen (zo'n pakje van 2 voor 5 euro, kruidvat) maar kon het doosje nergens vinden. Heeft m'n vriend hem per ongeluk weggegooid :(
    Nou ja, hij had het gedaan terwijl hij de hele badkamer opruimde dus zo erg was het ook niet ;)

Ik doe trouwens niet mee met MvM, we zijn hier flink aan het verbouwen en zou niet weten waar ik alles moet laten, dat is met onze eigen spullen al een probleem. Bovendien ben ik zo misselijk en heb zo'n last van m'n darmen dat ik eigenlijk wel blij ben dat ik als ik naar de wc moet gewoon kan gaan zonder dat gedoe.. :oops:

@ Kaatje, bedankt voor het toevoegen aan de lijst! :thumup:

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik heb nu ook nog 1 test over, maar die wil ik eigenlijk doen voordat ik naar mijn echo ga... Whahaha, even checken of ik dan nog wel zwanger ben ;) Hahaha :)

7. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    morguh...
    *gaap*

8. Ilona19

Ilona19 Actief lid

14 nov 2008
    167
    0
    0
    Stinken die kratten echt zo? Ik woon nu namelijk NOG een een kamer (studentenflat) en m'n badkamer is zou maar zeggen een apart hok in m'n kamer. Ik deel die overigens niet.
    Het maakt me niet zoveel uit als ze die kratten ophalen en dat mensen het dan zien, er wonen superveel studenten in m'n flat en die mensen ken ik verder toch niet.
    Maar als die kratten dus onwijs stinken moet ik ze op het gedeelde balkon zetten ofzo, niet dat daar nu nog iemand komt, maar dan moet ik het m'n huisgenoten wel vertellen?
    MvM komt zo langs, zijn al 5 minuten te laat!

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    MVM.. ik doe dus niet mee.. niet omdat ik niet wwil, maar omdat het niet mag ivm eerdere bloedtransfusie.. dan ben je meteen uitgesloten...

verder niet zoveel te melden.. hoest mijn longen uit mijn lijf...pffff moet, moet werken vanmiddag.. oudste is ziekjes..dus blijft thuis vanschool.. manlief is vanmiddag thuis..dus hoef geen oppas te regelen..doe ook niet zoveel.. slecht geslapen door t hoesten...

*gaaaaaaaaaap*

Nou fijne dag dames...

@Sandra.. fijn dat je toch een echo hebt met 8 wken.. is dat bij een echobureau?

@Kaatje.. thnx voor het erbijzetten..

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Goedenmorgen Juli mama's.
    Heb vannochtend weer een test gedaan en ik ben nog steeds zwanger hihi.
    Hoe lang duurt het eigenlijk voor je een echte mooie dikke streep hebt?

Ik heb even een vraagje. Sommige van jullie weten het denk ik al wel, maar willen jullie even bij de augustus mama's kijken, want ik weet niet meer wat ik nu ben hoor.
    Op verschillende calculatoren ben ik op 3 augustus uitgerekend, maar er wordt gezegd dat ik op mijn nod gewoon 4 weken zwanger ben. Hoe zit het nou?

11. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    zal ook hier even wat ophelderen..

Deze zwnagerschap was niet gepland (ook al leek dat bij t NOD topic wel zo) na mijn eisprong voelde ik ook 6 dgn later de steken die op innesteling lijken (eerder gevoeld) toen maakte ik me zorgen.. ondanks t cd die we gebruikte en die is niet gescheurd klopte toch mijn intuitie..

Omdat ik niet wil dat mijn familie (sommigen lezen mee hier) weet dat we weer zwanger zijn heb ik dus een nieuw account aangemaakt.. ik ben al heel lang actief op dit forum en mijn andere naam gebruik ik dus niet mbt de zwangerschap.. vanaf een week of 10 na de echo zal ik t misschien (als het niet te lastig is voor hier) veranderen, maar goed.. de dames van t mamatopic waar ik zit.. snapte het niet helemaal meer..zij wisten nl wel dat he tniet gepland was en lezen hier van wel... kreeg er al vragen over...whahahaha.. heb t inmiddels bij hun al opgehelderd, maar dan ook meteen hier maar..

We zijn er overigens inmiddels (van de schrik bekomen) wel erg blij mee hoor...elk kind is een geschenk dus ook dit kindje....

Nou duss... nu is het wel duideiljk geloof ik....

Knuffff

12. Niet meer actief

Hey daan.

Als je 2 pagina's terug leest (deze en de vorige) dan zie je dat ik het hier ook nog eens heb gevraagd aan de dames. Ze zeggen allemaal hetzelfde als mij.
    Je krijgt 2 weken voor je ei gratis ookal heb je maar 7 dagen voor je ei zitten.
    Ik heb zelf een cyclus van 25 en een lf van 13. De lf is meestal 14.
    Dat zou betekenen dat als mijn ei op dag 12 geweest is (is hij ook) en ik op dag 26 4 weken zwanger was.
    3 ocktober was de eesrte dag van mijn laatste menstruatie, maar de paar dagen ervoor krijg ik ook erbij vanwege mijn vroege ei.

Is het een beetje te snappen als ik het zo uitleg?
    Denk het niet he haha.. sorry kan niet helemaal goed uit mijn woorden komen vandaag

13. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Volgens mij ben je op je NOD dag 4 weken toch? haha aan mij heb je ook niet veel ik weet het niet, gebruik altijd die handige calculators op internet...

Vandaag maar eens rustig aan, ben de afgelopen dagen beetje te druk geweest.

Wie weet naar wie we moeten PB-en voor de lijst? Hoe werkt die lijst verder? Kan je deze ergens bekijken..kom net kijken is wel te merken he? haha..

14. Niet meer actief

Bruisje ik begrijp het helemaal hoor.
    En heel verstandig van je andere naam haha.

15. Sje

Sje Lid

18 feb 2007
    78
    0
    0
    Bruisje snap het heel goed. Ik wil het ook pas na de echo vertellen. Ben wel benieuwd wanneer anderen dit vertellen.

16. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    @Daan.. volgens mij ben jij een Juli mama.. maar ik zou me lekker aanmelden waar jij je prettig bij voelt...kindje kan eerder en later komen dus kan evengoed nog allebei worden..

Ik ga zeker in augustus bevallen..whahaha. ik heb olifantendracht...zal nu niets anders zijn denk ik...maar ik blijf lekker hier...

vind t nu al gezellig...

Ik zou haast zeggen.. kom lekker hier, maar dat moet je natuurlijk zelf beslissen...

KNUFF

17. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Daan; Op je NOD ben je 4 weken zwanger! Eigenlijk pas 2! :D Dus volgens mij ben je zeker een juli-mama! :)

Anders zou ik een juni mama zijn met mijn cyclus! :) 13 september laatste Menstruatiedag, 4 november posi test! :eek:

18. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    Dank jullie voor je begrip....

Alleen mijn ouders weten het omdat ik oppas moest hebben voor de VK afspraak. bij de echo vroegen ze ons geen kids mee te nemen...

Ik vroeg of ze wilden oppassen op 30 dec. waarom vroeg mijn moeder meteen..

Ik zei: nou dan moeten we naar de verloskundige
    zij: STIL
    zij: OCH MEID DAT MEEN JE NIET!
    zij: MAG IK BLIJ ZIJN?!
    ik: Tuurlijk mag dat..whahahaha...
    Mijn vader zei: stelletje konijnen...whahahahahaha

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen meiden !

Jeetje wat heb ik lang geslapen!
    Moet over een half uurtje alweer werken!

Lees vanmiddag alles bij ;)
    Niet te veel kletsen he ? Anders duurt het zo lang :p whahaha

Nou toedeloe ! ;)

Oja vanochtend nog een testje gedaan , die teststreep was wel 5x zo donker en dik !
    Dat was echt de ''master'' test ! :D (van alle 25!)

20. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Naar mij onder andere!
    Goedemorgen trouwens allen!
    onder mijn banner staat de link naar de lijst.
    Pff, hier weer heel erg moe, maar ja, gister een beetje te lang achter de pc gezeten, nu op het werk, wordt weer een lange dag........
    tot later!

Deel Deze Pagina