Ik vond het in het begin wel zwaar om een goed ritme te zoeken, maar eenmaal een goed ritme vond ik het goed gaan eigenlijk en ging ik er van genieten. Zie er nu alleen maar voordelen van. Ze kunnen goed met elkaar overweg ondanks autisme en hebben ook veel aan elkaar. Met de derde is het natuurlijk anders omdat er meer tijd tussen zit, maar ik denk wel dat ik dan meer tijd krijg om ervan te genieten.
Wel balen voor je dat ze nog niet iets konden zien, maar wel een gerusstelling dat voor de rest alles er goed uit zag.
goede middag, ik heb even een mindere middag, mijn buik loopt al de hele middag flink te trekken, alsof de onderkant van mijn buik als een elastiekje strak getrokken wordt, nou is dat niet zo erg maar wel erg vervelend als dat als de hele middag zo is. ik ga nu lekker een makkelijke broek aan trekken in de hoop dat het dan misschien minder word. het valt te proberen. ik heb net ook even bijgelezen en ik was blij te lezen mamabeer dat je nog steeds heelllll erg zwanger bent, wat zullen jullie opgelucht zijn geweest na de echo. doe maar rustig aan meiss tot later weer groetjes daisy
Nee, volgens mij wordt er mee bedoeld dat je zelf mag bepalen of je wel of niet een 20 weken echo wil laten doen, omdat hij niet als een soort pretecho is bedoeld maar ze juist op zoek gaan naar afwijkingen. En sommige mensen willen niet weten of er afwijkingen zijn natuurlijk. Ik heb in ieder geval al een verwijsbrief van ze klaarliggen voor de 20 weken echo, de afspraak maak ik wel na de 10 weken echo. Ik krijg trouwens een iets uitgebreidere 20wk echo dan, (een artikel 18 echo geloof ik) omdat mijn vriend geboren is met maar 1 hand, nou ja 1 normale hand en een soort van onvolgroeide hand. Het is als het goed is absoluut niet erfelijk maar toch heb je dan recht op het uitgebreidere onderzoek als je dat wil.
over het ruiken van die kratten he. ik heb ze vandaag binnen gekregen en ik heb nieuwe kratten en flessen. als het goed is wordt door heel nl alles vervangen of is net gebeurt. ze stonken zo omdat de ouden helemaal doordrengt waren met die chemische rotzooi. moet eerlijk zeggen dat ik het erg vind mee vallen hoor.
@gyino ja dat had ik bij Ryan ook dat ze zo stonken maar nu heb ik er echt geen last van je rukkt echt bijna niks
ik ga wel nog even niet te blij zijn dat er nog eentje zit ik wacht even tot 5 december als ik dan het hartje hoor kloppen ga ik pas echt genieten ik ben nu gewoon bang dat het als nog fout kan gaan. en dan ben ik dadenlijk super blij en krijg ik alweer een klap te verduren dus fftjes afwahcten tot 5 december
He ladies! Even terug gelezen vanaf bladzijde 175! Haha, wat gaat dat snel zeg, inmiddelsis overal op reageren bijna niet meer te doen Super interessant dat verhaal van Oscar en Derek! Daar geloof ik echt wel in! En super natuurlijk dat je zoontje nu door slaapt. Hier alles oké. Inmiddels niet meer 24-7 enorme last van mn boobs, maar nog steeds ontzettend moe en erg misselijk! Ik kan echt niet wachten tot mijn eerste echo. Twijfelen jullie tussen door ook wel eens of het wel of niet goed gaat? Toch wel een erg spannende tijd hoor! Nou ik heb voor de verandering weer eens honger, dus ga maar eens met het eten bezig
Gelukkig heb jij honger. Ik krijg echt geen hap door mijn keel. Heeft iemand nog tips tegen misselijkheid? Ik heb het echt de hele dag door.
@ Sucre: Emasefene! Gewoon ff bij de VK of huisarts vragen. Ook in zetpillen te krijgen als je bang bent dat je de pillen uitspuugd. Dank iedereen voor de lieve positieve reacties op ons Derek verhaal! Was een beetje angstig voor neg. reacties Mijn man is vanavond niet thuis (cursus) dus ik eet samen met mijn kleine mannetje. Meestal halen we *heel fout, ik weet het* een happymeal, maar nu heb ik me laten verleiden voor een diepvriespizza. Die staat nu lekker in de oven en 't ruikt HEERLIJK! Zin in! Hier weer vreselijke ongerustheid. Heb enorme menstruatie achtige pijn bij mijn billen en ernaast (om het maar even netjes uit te drukken hihi). Echt een ongelofelijk 'ongi' gevoel! brrrr.....!
Wbpepe, wat kunnen die pijn en trekkingen je toch bang maken he. Hadden we maar een luikje in ons buikje, die we even konden openen, zodat we naar binnen konden kijken. Even zien of alles goed is met beebje en dan weer ontspannen. Ik spuug niet vaak.. kan ik dan toch die pillen krijgen denk je?
@mamabeer; fijn te horen dat 1tje goed gaat. kan me voorstellen dat je tot 5 dec wilt wachten ben helemaal uit je dak gaan. ik ga nu lekker sharma eten met heel veel knoflook. mmmmm lekker. heb ik echt trek in. lekker ruiken uit me giegeltje dames een fijne avond alle. tot morgen. liefs gyino
Wbpepe: hier denk ik ook bij elk pijntje en ook bij elk minder pijntje dat het vast niet goed is hoor! Denk dat je toch pas rust hebt als je je eerste echo hebt gehad ofzo!
@ Mamabeer GEWELDIG wat een goed nieuws @ Alieke wat leuk dat jij ook hier bent word druk hier met de decembermamas LEUK oja proficiat hahaha @ Ilona, Zo ging ik van een DD naar H op het einde van Bjorn. @ LindaS, veel vezels eten komt het van los en genoeg erbij blijven drinken. Je kan z3e in de winkel kopen ik weet niet meer hoe ze heten die kun je gewoon door je eten heen doen ik ga eens even voor je zoeken.
hey meiden , Hebben jullie ook vaak vlagen van hoofdpijn? (vorig jaar kwam m,n misselijkheid pas met 6weken en 4 dagen ofzo , hooop dat ik alle misselijkheid nu mag overslaan!) Liefs
Ik krijg het met vlagen zo koud dat mijn tepels hard worden en dat is best pijnlijk. En mijn wonden jeuken enormmmmm aaaaaa ik word er gek an het liefst zou ik er even mijn nagels inzetten Zo even uit geklaagt